Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsi neposlušný, bum pendrekem

Když mluví policista Tomáš Čermák a politička Kateřina Jacques, zní to jako výkřiky ze dvou stran barikády. A je to tak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Boris69

Hnus

Paní Kateřina je vyčůraná lhářka, která si plánovaně pár dnů před volbami chtěla připsat pár zelených bodíků.

0/0
28.4.2008 13:06

vojcek_p

.

Možná by ještě autor mohl podotknout, jak by si představoval že má policista bez použití násilí přinutit vzpouzející se ženu, aby nastoupila do auta?

0/0
27.4.2008 20:19

DRJ

..bouchnutí pendrekem

Zřejmě jseš taková ..ča jako Katka. Na ni pendrek je málo.

Je zajímavé, jak zelenáči rozlišují bouchnutí. Když ho daj oni, tak je to v pořádku a když se na ně někdo jen škaredě podívá, už maji EPS a spoustu kydů.

Vážení zelenáči, tato republika byla vždycky červeno-modro-bílá a s krásnou přírodou. Dokud jste se tu neobjevili VY!

0/0
26.4.2008 7:21

Tonník

Policista Čermák udělal chybu

samozřejmě měl nejdříve důkladně vysvětlit té nebožačce, že svým jednáním ohrožuje sama sebe a nejen sama sebe, dále, že může dojít k situaci, kdy bude mařit policejní zákrok, nebo že by svým chováním mohla způsobit hromadnou bitku a tím ohrozit mnoho lidí na zdraví a životě. Když by si to nešťastnice nenechala vysvětlit, zkusit to znova a do třetice. Pak ji požádat, jestli by teda nenastoupila do auta, aby ji na stanici ohřáli párek a čaj a popovídali si. Teprve potom ji měl silou zabránit provokovat ty extrémisty a pak silou ji naložit do auta. To, že by mezi tím došlo k jiným událostem, na který by neměl čas reagovat, vůbec nevadí. Od toho tam byli další policisté, aby to jiným důkladně vysvětlili.... :-)Bože co si ta kráva myslí, že si může dělat co chce a kde chce?Rv

0/0
25.4.2008 8:40

illuminated

ono je to

ono je to úplně jasné. paní Žáková a její kámoši tam šli proto, aby vyprovokovali policajty, dostali od nich přes hubu a mohli to pak rozmáznout v médiích. což se jim povedlo, dopadlo to přesně tak, jak si to představovali. takže nějaké řeči o tom, jestli policisté mají bít ženy apod. bych považoval za zcela irelevantní. jediný, kdo na to dojel, je ten policajt, a jeho problém je v tom, že náš stát ani nedokáže ochránit své zaměstnance, které pověří nějakým úkolem, a oni ten úkol pak splní. s takovouhle Žákovou by se nikdo neměl vůbec bavit.

0/0
25.4.2008 2:03

jajaja00

Ale Jandourku, také zelenorudý ?

Ten policajt tu matraci měl prosit ??!!

0/0
24.4.2008 22:16

sageorg

Bum pendrekem.........

vypadá jinak,než avizované oťukávání,dloubání do smyslu zbavené a cíleně natáčené kandidátky voleb.;-)

0/0
24.4.2008 17:55

martin brest

pane redaktore

v článku je tolik nesmyslů, které nemá smysl vyvracet... takže jen... s názory je to jako s prdelí... každý mám nějakou..[>-]

0/0
24.4.2008 16:00

Vanislav

Pane, kdyby ji Cerkam

brutalne rezal tak je mesic v nemocnici. Doporucoval bych vam se nekdy podivat, jak vypada zasah PCR na nake technoparty. To by jste potom se slovem brutalni tolik nehazardoval

0/0
24.4.2008 10:50

iuos

hmm

mně by zajímalo, jak jinak jí měl do toho auta dostat....

0/0
24.4.2008 9:34

chroustík

Vážení diskutující

Kateřina byla vyzvána, aby šla pryč a to několkrát. Šla ? Nešla. Proto byla zpacifikována. Kdyby šla pryč, nedostala by ani ránu. Jinak doporučuji shlédnout zásahy v některých zemích (Austrálie) proti demonstrantům při běhu olympijské pochodně. Dva poldové popadnou týpka, odnesou ho 15 metrů dál a hodí ho jako pytel brambor na zem do trávy a víc se o něj nestarají. Jestli si při tom něco zlomil, uhodil se nebo něco jiného se vůbec nestarají. A pochybuji, že si onen týpek troufne stěžovat.

0/0
24.4.2008 9:29

barbudo

Neměl ji otloukat ...

... měl ji zabít elektřinou ...

0/0
24.4.2008 8:04

rezjir

Podle autora

Jaký špatný zákon? Policie má předcházet násilí a dbát na dodržení pořádku. Kdyby se K. vrhala s dětmi do ohně, a nebo kdyby dokonce do do toho ohně si přiložila polínko, ( zvýšovla násiílim hladinu nepořádku narušováním povolené demonstrace nácků), tak by to by ten Čermák také neměl zásahnout?. 

Háček tkví v tom,že Kateřina měla na výběr tisíc jiných způsobbů, jak vyjádřit svůj nesouhlas s demonstrací nácků. Mohla nechat podepsat protestní petici, Mohla svolat vlastní demonstraci, začít držet hladovku atd.   

Pozn. Je jasné, že zásah na Czechteku byl v pořádku. Právě z heldiska předcházení násilí. Násílím je všecho, co narušuje veřejný pořádek. A veřejný pořádek narušuje i neuposlechnutí výzvy policie.

A MF Dnes za svou podporu výtrřžníků na Czechteku by měla hluboce stydět.  

0/0
24.4.2008 7:19

KMJ

Re: Podle autora

Trochu si to ujasni , a zamysli se . Můžeš vynalézt stroj času a vrátit se v čase tak o padesát let . Tam by se Ti zamlouvalo . Nebo taky emigrovat do Číny nebo na Kubu .

0/0
24.4.2008 7:29

rezjir

Re: Re: Podle autora

Nechápu souvislost. Opakuji, ta Kateřiina měla tisíc jiných možností, jak protestovat bez narušení veřejného pořádku. A narušování veřejného pořádku je násilím.

0/0
24.4.2008 7:46

Bouše

Re: Re: Re: Podle autora

Běž už s tím svým narušováním veřejného pořádku někam. :-/

0/0
24.4.2008 7:52

dykl

Re: Re: Re: Re: Podle autora

kdyby to jako neviděl a díval se jinam zase by to schytal od nadřízených, a kdyby se  jí něco stalo, tak dokonce i od žak, skoro bych se vsadil, že ji neochránil a nezabránil v jejím počínání. Tak neměl na vybranou, 4x ji vyzýval......

Pan Jandourek má pravdu, i když myslím, trochu jinak, obětí jsou oba.....:-/

0/0
24.4.2008 8:20

rezjir

Re: Re: Re: Re: Podle autora

Čím je společnost vyspělejšíl, bohatší a demokratičtější, tím více nabývá na významu veřejný pořádek.

0/0
24.4.2008 9:28

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Re: Re: Podle autora

V tom případě byla nejvyspělejší, nejdemokratičtější a nejbohatší společnost za nácků a komoušů, těm taky šlo jen o veřejný pořádek, a pro udržení veřejného pořádku a klidu pro práci byli ochotni i vraždit.

0/0
24.4.2008 11:04

KMJ

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podle autora

Souhlas . Bolševikům taky vadilo , že demonstranti narušují veřejný pořádek a pracující nemají klid na práci .

0/0
24.4.2008 11:12

rezjir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podle autora

A to se vám fakt nezdá, že váš předřečník srovnává nesrovnatelné?

0/0
24.4.2008 12:03

rezjir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podle autora

Rozdíl oproti dnešku byl v tom,že tehdy nebyly dovoleny ani manifestace komunistů a nácků. To za prvé. A neustále opakuji,že na rozdíl od totáče měla Kateřina možnost zvolit jinou formu protestu, např. svolat vlastní demonstraci.

  A za toho totáče se nikdo nedivil, když při tom narušení veřejného pořádku nějakou slízl. Samozřejmě, vaše síla odporu k nějakému jevu může být natolik výrazná a natolik důležitá, že risknete, že nějakou slíznete. Ale pak si musíte uvědomit, že riskujete přinejmenším nějakou tu ránu pendrekem. Ale potom si musíte také veškeré následky přičíst sám sobě.

0/0
24.4.2008 12:01

Depek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podle autora

komunisto.

0/0
24.4.2008 12:16

KMJ

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podle autora

Jak to , že tehdy nebyly povoleny manifestace komunistů ??? A co byl 1. máj ? Co bylo vítání Brežněva ? Co byly desítký dalších nedobrovolně dobrovolných  akcí ? Vzpamatujte se . Ostatně k žádnému incidentu by nedošlo , kdyby Čermák nebyl přehnaně aktivní . To , že to dopadlo takhle ,zavinil jednoznačně on .

0/0
24.4.2008 12:57

rezjir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podle autora

Nepovolené manifestace komunistů žádné nebyly, to je ten paradox.

0/0
24.4.2008 22:51

Bouše

Re: Podle autora

Zkus se někdy podívat na   p r o f e s i o  n á l n í   zásah policie při střetu nácků a anarchistů. Policie se snaží oba tábory pouze oddělit svými těly a pendreky použijí jen proti těm nejagresívnějším jednotlivcům, kteří policisty napadají. Zákon přitom porušují všichni ti, kteří proti povolené demonstraci protestují. Někdy je těch protestujících více, než demonstrujících a jejich forma protestu je mnohem ostřejší, protože se poloušejí demonstranty fyzicky napadat, na rozdíl od Kateřiny J., která nejspíš hodlala vyjádřiit svůj protest verbálně z chodníku. Ani ten největší blbec nemohl očekávat, že se matka se dvěma dětmi vrhne do bitky, jakož ani nemohl nikdo očekávat, že účastníci demonstrace budou napadat matky s dětmi na chodníku a i kdyby se tak stalo, bylo povinností policie je  o c h r á n i t,  ne zmlátit.  :-P

0/0
24.4.2008 7:49

rezjir

Re: Re: Podle autora

viz příspěvek Chrousta nade mnou. Pokud ten Čermák tam byl sám a pokud ji několikrát vyzval, aby nepokračovala ve své aktivitě, tak jeho jednání bylo vyvoláno jednáním Kateřiny. Do prkýnka, přece nemůžete souhlasit s tím, že někdo neuposlechne pokynů policisty. Ex post si na něj můžete stěžovat vždy.

0/0
24.4.2008 9:36

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Podle autora

Já si stejně myslím, že bych ( i bez policejního výcviku) takovou křehuli jako je Kačena v pohodě zpacifikoval i bez tonfy. Jinak , že je Kačka dost divná je taky pravda, to ví celej Mělník.

0/0
24.4.2008 11:01

rezjir

Re: Re: Re: Re: Podle autora

Není nikdy nic jak to vypadá.

0/0
24.4.2008 12:02

KMJ

Je to tak.

 Tento článek  je asi tak to nejvýstižnější co jsem na toto téma četl . Čermák " možná " nejednal protizákoně , ale každopádně nepřiměřeně . A jestli to nedokáže rozpoznat , nemá u policie co dělat . Ten polda co střílel na chodce na červenou , ten ho taky zachraňoval aby ho něco nepřejelo ? A nechtěl bych se dočkat toho aby mě mohl policajt zmlátit za to že se v autě nepřipoutám . A mimochodem . Nemlátit těhotné , jak pozná Čermák ženskou ve 3. měsíci ? Udělá na místě vyšetření ?

0/0
24.4.2008 7:15

rezjir

Re: Je to tak.

Podle vyjádření Čermáka na Primě dle zákona to těhotenství má být viditelné.

0/0
24.4.2008 9:31

KMJ

Re: Re: Je to tak.

Jo . Některé zákony jsou asi špatné , a když je dostane do rukou takový týpek v uniformě tak je to katastrofa . To myslím obecně . Norimberské zákony , byly taky platné zákony .

0/0
24.4.2008 11:08

Vanislav

Re: Je to tak.

podle vas by primereny zasah vypadal jak? Ze by ji policista zaplatil tago a veceri? katerina byla druhej den jak rybicka, zasah byl primereny. Parkrat jsem dostal na fotbal od policajtu nalozeno a dopadl jsem mnohem hure. A to jsem zadne vytrznosti nedelal, jen jsem se priplet pod obusek.

0/0
24.4.2008 10:53

babacek

Kateřina J.

Nebudu zde rozebírat, že Kateřina ráda provozuje SM a najednou jí vádí nějaké to šťouchnutí.

Ono jsou ještě i jiné záběry ty však médii neprolétly ani  jedenkrát, nejsou totiž tak skandální a nenahrávají Kateřině.

Já osobně nemám rád násilí všeobecně natož na ženách je však známo, že hysterku probere jedině dobře mířená facka tu si však Čermák dovolit nemohl tak jednal jak jednal.

0/0
24.4.2008 6:27

[eT]

Nemam rad teroristy.

Ani ty zeleny a ani kdyz krici jaujau :-©

0/0
24.4.2008 5:04

KMJ

Re: Nemam rad teroristy.

Jestli Ti to uniklo , tak tady se nejedná o zelené a o Kačenu už vůbec ne . Jedná se o Čermáka a o kohokoli kdo se mu znelíbí . A až do Tebe bude někdo bušit pendrekem , budeš volat co ? Hurá , hurá ať žije policie ?

0/0
24.4.2008 7:21

mattonka

Re: Re: Nemam rad teroristy.

pokud se budeš chovat normálně, tak do tebe nikdo obuškem mlátit nebude.

0/0
24.4.2008 7:23

KMJ

Re: Re: Re: Nemam rad teroristy.

Tak TO bych rozhodně netvrdil .

0/0
24.4.2008 7:30

mattonka

Re: Re: Re: Re: Nemam rad teroristy.

opravdu? Takže běžně na ulici jdeš a najednou tě začne řezat? Jen tak pro srandu?

0/0
24.4.2008 7:39

KMJ

Re: Re: Re: Re: Re: Nemam rad teroristy.

Každý z nás denně porušuje tolik zákonů a nařízení , že o tom nemá ani ponětí . Kdyby za každý přestupek byl hned výprask pendrekem , tak jsme všichni v nemocnici . Netvrdím ,že Č nedělal svou práci , ale dělal ji špatně . A to je horší , než kdyby ji nedělal vůbec .

0/0
24.4.2008 9:07

rezjir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nemam rad teroristy.

Ale on ji napřed vyzval, aby upustila od svého jednání. A zlá a neposlušná katka velkého poldu neposlechla. Kam bychom příšli, kdyby děti neposlouchaly?  Vždyť katka byla špatným příkladem i svým vlastním dětem.

0/0
24.4.2008 22:54

fleret1

mno,domnivam se,ze rozhovor na TV Prima

s  veleduchem Cermakem,ktery pry zachranil zivot a dozaduje se jeste omluvy,vypovida sam za sebe - neni treba cokoli dal komentovat.Rv

0/0
24.4.2008 3:04

babacek

Re: mno,domnivam se,ze rozhovor na TV Prima

Souhlasit nemusíš, ale respektovat rozhodnutí soudu je přinejmenším slušnost.

0/0
24.4.2008 6:29

Alrauna

Re: Re: mno,domnivam se,ze rozhovor na TV Prima

Je pravomocné, nebo se proti němu někdo odvolal?

Mmch, tak, jako Jacques se při zásahu chová většina ženských, které nemají s násilím korektivní zkušenost a policajti to musejí předpokládat. Zkrátka, demonstrant/ka může být hysterický, policajt ne.

0/0
25.4.2008 1:14

babacek

Re: Re: Re: mno,domnivam se,ze rozhovor na TV Prima

Proč se mě ptáš když si odborník na Kateřinu. :-)

Já se jí zprvu také zastával, ale pak jsem viděl i jiné záběry než ty co obletěly stát a zjistil jsem o Kateřině dost nepěkné věci a tak věřím Čermákovi. ;-(

0/0
25.4.2008 6:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.