- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No to snad není možný. Tak třeba Kulínskej, kterej uvědoměle zneužíval děti, tak dostane podmínku a řidič tramvaje, kterej všeho lituje, omluví se pozůstalým a je z toho psychicky na dně, tak ten má jít sedět? Kde to žijem proboha! Do kriminálů by měli v prvé řadě chodit nenapravitelní grázlové, kteří by to udělali znova, a ne 24 letej kluk litující svého činu!!
kdyby tady Ti obhájci obhajovali mafiány, zloděje z bank a jiné bohaté šmejdy, tak by mluvili jinak! Ale že je to ,,obyčejný,, kluk, tak se mluví taky jinak, že!
proč se kolem toho dělá takový humbuk. denně na silnicích umírá plno lidí a nikdo se jejich "vrahům" tak nevěnuje jako v tomto případě. To je trochu zvláštní, ne? Kdyby se noviny věnovaly každému takovému provinilci, tak by těch nehod možná opravdu ubylo...
Protože more řídil tramvaj tak je chudák, pracující, nehoda, kdyby řídil náklaďák nebo Felicii tak je to nezodpovědnej č***ak ,kterýmu všichni přejou 100 let kriminálu.
potřeba ho litovat ani odsuzovat... nejvíc potrestal sám sebe a to na doživotí..
Asi nejrozumějí názor.Ten člověk stím bude žít do smrti.
Šest advokátů, a blábolej vesměs nesmysly. Snad jen ta Slámová je aspoň trochu v obraze. Nedbalost není totéž co mimovolná nepozornost. Vědomá nedbalost by byla, kdyby to ten řidič prostě risknul ("stejně ty předpisy nikdo nedodržuje"). Nevědomá nedbalost by byla, kdyby předpisy neznal. Ale když ve chvilce zkratu zapomene (ale ne že by tu povinnost neznal), tak je to přece jen rozdíl.
Má velké štěstí, že mu zatím kladou za vinu jen to vjetí na jednokolejku. Oba řidiči (i ten druhý) by ještě mohli být stíháni kvůli nepřiměřené rychlosti, protože byli povinni jet nikoliv maximální traťovou rychlostí, ale podle rozhledových podmínek, tedy tak, aby stačili bezpečně zastavit, kdyby se proti nim objevila druhá tramvaj. Ale těžko trestat řidiče za něco, co porušovali všichni (a podnik to toleroval) denně po desítky let.
Ten tramvaják tam neměl co dělat a to je neodiskutovatelné! Horní sazba 10 let a doživotní zákaz řízení! Nejvíc mě udivujou jeho zastánci ,to je jako kdybych nezastavil na stopce vlítnul tam,sundal tři lidi a obhajoba by tvrdila,že tam měl být semafor a na druhé straně ulice sedět v budce policajt a tomu bych zavolal jestli náhodou něco nejede...
Nikoliv. To, co se stalo, je jako kdybys s autem zastavil na stopce, důkladně by ses rozhlídnul na obě strany, viděl bys, že nic nejede, rozjel by ses - a pak by tě smetlo auto jedoucí po hlavní a ty by sis neuměl vysvětlit, jak se mohlo stát, žes ho přehlídnul.
těžko oddiskutovatelným faktem, že mnohaletý liknavý přístup vedení DP Ostrava byl hazard srovnatelný leda s ruskou ruletou: i přes případy, kdy se tramvaje nesrazily jen díky šťastné náhodě, neudělali tamní bossové pro zabezpečení trati vůbec nic. Kdyby to nebyl tenhle kluk, stalo by se to jinému. Prostě soudruzi jen čekali s rukama v kapsách, na koho to lejno padne, a vesele kasírovali bezprostředně ohrožené cestující. Chci říct: spouštěcím mechanismem byl samozřejmě řidič, ale ve státě, kde lidský faktor selhává na každém kroku a kde se mrhá miliardami, by třem úmrtím a desítkám zranění zabránilo několik stovek tisíc či několik miliónů investovaných do prevence (nemluvě o pár tisících aspoň za pravidelné prořezání křovin v těsné blízkosti trati, aby řidiči viděli stovky, nikoli pouze desítky metrů vpřed nejen na protijedoucí tramvaj, ale např. na nebezpečné předměty na trati apod.). Jestli tito Mistři svého oboru ve stejném duchu vychovávají i svoje děti, výsledkem je Krachistán.
postrádám vyjádření někoho z vedení DP k osudné nehodě. Zatím mlčí a až dojde na lámání chleba budou mlžit a vykrucovat se aby náhodou neutrpělo jejich postavení a ješitnost At se někdo z nich vyjádří !!!!!!!!!!! Tímto dávám IDNES námět na rozhovor
Mačetou.
hajcmanem voe.....
Jak na něj tak koukám tak bych tipoval asi nožem případně břitvou
hmmm....hitler by z tebe měl radost:-D