Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Clintonová vyhrála v Pensylvánii a uchovala si šance na nominaci

Demokratka Hillary Clintonová porazila v primárkách v Pensylvánii rivala Baracka Obamu a zůstává ve hře o Bílý dům. Vítěz nominačního klání vyzve na podzim republikána Johna McCaina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KADO

novy prezident bude republikan !!!

!;-D R^

0/0
24.4.2008 21:08

osvetitel

bych se moc divil,kdyby superdelegati

dali prednost Obamovi pred Clintonovou! A bude li to tesne,tak se navic zopakuji urcite  volby na FL. kde to ma Clintonova jasne!

0/0
24.4.2008 21:04

Dr.Onufrakova

Pennsylvania

Pennsylvania sa pise s 2 n. Podla lesov Williama Penna.  

0/0
24.4.2008 20:47

Ptolemaios

Kdyby si vzala k sobě Levinskou tak má výhru

jistou. Lidi by ji litovali, jakej byl ten její starej proutník a když by si to připomněli Monikou / pěkně sexy oblečenou a nalíčenou/ tak by se Hilary hlasy jen sypaly

0/0
23.4.2008 22:02

Blbec z Xenemunde

co je to tady za cypy ?

hehe, stále jsem tu psal, že se obamam nejhoršího, ale teď už je to v suchu ;-D R^ - černej už definitivně nemůže získat ( resp. ani jeden ) potřebný počet 2 125 delegátů pro nominaci - už nyní je jasné na 100%, že bude rozhodovat 800 superdelegátů Demokratické strany na svém vlastním sjezdu - a tam je černejch zastánců asi jako žampionů na poušti ;-D - Clintonová má omotanejch kolem prstu mnohem více superdelegátů než Black Jack - ve finále to bude souboj MAN- WOMAN :-P

0/0
23.4.2008 20:15

windystreet

Valka s Iranem je za dvermi

Bushuv milacek Gen. Petraeus vystridal Adm. Fallona pro velitele sil na Strednim vychode!!! Muzeme ocekavat velice brzy letecky utok na Iran..... Sam Petraeus rekl ze problem dneska uz neni Al Kajda ale Iran....

0/0
23.4.2008 20:08

Pilát

vy tam

uvedomujete si, ze americke volby fascinuji cely svet ?  ;-)

0/0
23.4.2008 18:21

spalovac

Nevim co pořád ty dva šaškujou

jejich vzájemná vyhraněnost je snad větší než k republikánům, těžko pak bude Clintonová (nebo Obama) nabádat demokratické voliče aby volili někoho koho ještě nedávno očerňovali (sorry Obamo) seč mohli. Nakonec se bude smát McCain

0/0
23.4.2008 14:55

Jitrocel

Re: Nevim co pořád ty dva šaškujou

a to je dobře ne? McCain je ok. Sice má občas takový trochu úlety doleva ale pořád je to republikán. Ty dva oslí klauni se vyčerpaji navzájem:-)

0/0
23.4.2008 16:01

Blanka z Bejrůtu

Pejskyzátor od ČSOB

http://195.122.208.2/payseccz/pejskyzator/

zadejte svou oblíbenou stránku

0/0
23.4.2008 12:25

Ruger

Re: Pejskyzátor od ČSOB

Aha, tak nyní je zřejmé, odkud se berou témata Tvých příspevků milá Blanko.

Klobouk dolů!!R^

0/0
23.4.2008 12:31

Ruger

Podle amerických médií

pro tu nešťastnici hlasovalo i hodně republikánských voličů. Když se dva hádají, třetí se směje...

0/0
23.4.2008 11:45

mikao

Nezáleží

Tady absolutně nezáleží kdo vyhraje, za tou celou show se skrývá jen jedna velká hra, není chtěno aby se o ni mluvilo a není chtěno aby se o ni přemýšlelo. To je důvod proč US do svých lidí láduje z mainstreamu naprosté stupidity. V celé té apatii je přimíchávána představa že právě oni jsou tím nejvyspělejším státem.. Jenže tady se dostáváme k pojmům jako nacionalismus a fašismus.... v nové formě samozřejmě, v té skryté a nejnebezpečnější.

http://www.sprword.com/mustwatch.html - online filmy o globalizaci, řídících elitách, vířě a lidské chamtivosti

0/0
23.4.2008 11:21

Hat-trick

Re: Nezáleží

A které státy patří podle tebe do top 5 nejvyspělejších?

0/0
23.4.2008 11:30

mikao

Re: Re: Nezáleží

Možná je otázka špatně položená

Nejvyspělejší znamená zároveň nejmocnější. Vyspělost je vždy spojena s produktivitou a s pohybem peněz.

Peníze jsou tedy hybnou silou moci, tou motivací těch nahoře udělat cokoliv.. každý se drápe nahoru za penězi, na tom je společnost postavena a tohle je přesně to, co je chtěno.

Svět ve skutečnosti vypadá že je rozdělen na státy, že vznikají války a nenávisti, za tím vším je jen jedna motivace - peníze.

Stačí jen vytvořit mezi lidmi nenávist a pak už jen nasměrovat...

0/0
23.4.2008 12:12

Ruger

Re: Re: Re: Nezáleží

Panebože! USA neznáš, nikdy jsi tam nebyl, nepracoval. Hybnou silou je u  části populace tzv. stimulace center odměny v CNS.

Někdo se odmění žrádlem, někdo sexem, někdo penězi, někdo postavením v práci.

Peníze jsou ale jeden z mála měřitelných parametrů. Budeš se navíc divit, ale  Homo Sapiens je v podstatě filantropickým tvorem a rád se dělí. Kecy o sobectví a hnusném zkaženém světě  jsou populistické bláboly pseudointelektuálů. Kupodivu většina investic  skutečně velkých korporací není přísně účolově orientována jen na zisk, ale  například i na tzv "goodwill", což je směr posunující prosperující firmu i ke společenské prospěšnosti. Speciálně v USA je to i díky daňovým zákonům motor  charitativních a výzkumných aktivit. Jsi opravdu nemoudrý kosočtverec.

0/0
23.4.2008 12:21

mikao

Re: Re: Re: Re: Nezáleží

Dík za názor.

Jak se ale pak takoví lidi cítí, dostanou-li strach, že to, co tak pracně získali, že to co je nazváno svoboudou, je ve skutečnosti ohroženo? že např prohlášení "svět už není co býval a skrývá se v něm nebezpečí".. Nechtějí samozřejmě o nic co získali přijít a neradi cítí že jejich hodnoty jsou ohroženy, tak vytváří protiútok. Strach je tedy hybnou silou skrytého zájmu.

Jak by bylo tobě, kdybys měl přijít o něco, na čem sis dal léta záležet? nebo by byl ohrožen někdo z rodiny? Samozřejmě vytvoříš útok, je to přirozená reakce... V nenávisti a neuvědomění ale nelze nikdy spatřit pravdu

0/0
23.4.2008 12:35

Ruger

Re: Re: Re: Re: Re: Nezáleží

Mikao! řídíš se skutečně srdcem, nemáš sofistikované vzdělání , ani znalosti. To ti  nyní po první reakci píši bez agrese.  Nezjednodušuj  chování společnosti na obecné podle  pseudointelektuálské  intuice. Nefunguje to. USA nejsou dokanalé, ale mají navrch před zbytkem světa. Rozhodně nejsou ani zlé , ani zkažené a pestrost společnosti je zde neuvěřitelná. Reálná demokracie a veřejná kontrola jsou zde takřka bezbřehé. Kdo nezažil , nepochopí.

Obecný strach z něčeho je  prvotní běžnopu reakcí lidského jedince, není na něm nic špatného, umožňuje nám přežít. Člověk se navíc bojí rád, pocit, že svět je nebezpečnější než býval jde naskrz kulturami a není limitován ani  historií, ani  geograficky. S nenávistí to ale nemá nic společného. realita je ale ta, že žijeme v podstatně bezpečnějším světě než naši předkové. Ty se ale otíráš o jiný fakt, tj. o zahraniční politiku USA. ALe ta je správná. Viz dějiny druhé poloviny minulého století. Studuj, čti, ale nejenom hovadiny na WEBU.

0/0
23.4.2008 12:43

mikao

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezáleží

Souhlas: USA nejsou zlé, USA je pojem - stát - uskupení lidí, stojí za ním lidi a ti lidi jsou různí. Mají různé myšlení a různé cíle..

Společnost se však formuje a máme na výběr - buď žít v ignoraci, souhlasit s tímhle systémem, nechávat sami sebe formovat a stávat se závislí na myšlení pár jednotlivců kteří to vše dělají z důvodu nenasycení po moci a nenávisti (vysvětleno dole ve vzkazu kde jsem si "odpověděl sám sobě") - což by znamenalo zničení

druhá možnost:

V tvojem vzkazu se skrývá pravda. Je to idealistické myšlení, a tohle pojetí nebude NIKDY možné... dokud tady bude lidské ego, touha vlastnit, být výš než ostatní, mít pravdu a moc, dokud tady bude iluze nepravda a nepochopení, pak to nebude nikdy možné. Pokud tahle překážka padne, cesta je volná.. Komunismus který tu byl, byl na tomhle idealismu založen, proč ale nefungoval? protože tu bylo to, co jsem právě vyjmenoval..

Není to nic lehkého, ale to co se bude dít nás donutí se rozhodnout, rozhodnutí je na každém z nás

0/0
23.4.2008 13:05

Ruger

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezáleží

Mikao! neutápěj se v bolestínských řečech o egu a nastuduj něco z moderní psychiatrie o lidské osobnosti a druzích chování.

Pleteš si idealistickou touhu po "sparavedlivém " světě s realitou. Navíc nemáš žádné sofistikované informace o tom, jak a proč je člověk motivován k volnímu jednání. Izolovaně perseveruješ jednu oblast, ještě  tragikomicky zkreslenou  Tvým světonázorem.  Díky potřebě dosáhnout  vyššího cíle, ať je jakýkoliv  žijeme tak jak žijeme . Není na tom nic nemravného, amorálního a odsouzeníhodného.

Skutečně je dobré se osvobodit od dogmat a studovat. Vědění je jediná cesta, ne povídání o hodných a zlých. To je zase morálka a ta nejvíc kvete ve skutečně svobodných systémech. Morálka navíc nemá absolutní hodnotu, je to společenská konvence velice proměnná v čase a prostoru. 

0/0
23.4.2008 14:12

mikao

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezáleží

Pokud sofistikovanými informacemi nazýváš to, co je potvrzeno odborníkem, autoritou, nebo nějakou většinou názorů lidí a to z důvodu věrohodnosti a přijmutí těchto informací za tvou vlastní pravdu. Řeknu ti že informaci tohoto druhu ti neposkytnu. Vyplývá z toho ona podstata problému, kdyby taková informace existovala, byla by již přijata většinou lidí a tuto problematiku bych tady právě teď vysvětlovat nemusel.

Co tím chci říct? Chci tím říct že ona "pravda" je nestálá, mění se v souvislosti s názorem většiny lidí a autorit, které tito lidé sami sobě určují a zároveň se nechávají těmito autoritami sami ovlivňovat.

Napsal jsi: "Morálka navíc nemá absolutní hodnotu, je to společenská konvence velice proměnná v čase a prostoru." Morálka jednotlivce je tedy úzce spjata s názorem, s "pravdou" tohoto jednotlivce.

Tak kde je potom ta pravá pravda, když každý má jinou pravdu? když je nestálá a pokaždé jiná? Na co se tedy spoléhat? Na čí myšlení?

0/0
23.4.2008 14:57

mikao

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nezáleží

Tady se nám problém opět dělí na dvě strany - 

Buď za všechno myšlení a rozhodování člověk převezme zodpovědnost... - toho se však většina lidí bojí, protože se to zdá příliš obtížné

Anebo své rozhodování a myšlení předá autoritě - toho se taky bojí, protože se nechce stát otrokem. A tak se nechává postupně vést, svou ohrádku kolem sebe zmenšovat... Přicházejí problémy, naráží, hází je za hlavu, zbavuje se jich, odmítá je, protože je nechce.. Přesto nadává, jak je svět nespravedlivý, jak je nešťastný, ve své zlobě ke všem co po něm šlapou však nevidí, že všichni ostatní mají úplně stejný pohled na okolí jako.

Tohle však musí dojít do nějakého bodu neúnosnosti, což je vlastně dobře, protože teprve pak člověk bude mít důvod o sobě přemýšlet.

Píšeš taky, že vše popisuju jednostranně, ano, není jen jedno nebo druhé, je vždy obojí, v nějakém poměru, v nějaké vyváženosti, zacházím však do většího extrému proto, aby byl onen problém líp vidět.

0/0
23.4.2008 15:08

Ruger

Mikao, tobě do halvy nadělal vlčák, viď?

O fašismu a neonacismu víš stejně jako o souložení - nejspíš  vůbec nic.

Obětí mainstreamu jsi naopak ty s komickými kecy a projekcemi , vytvořenými nejspíš v oblacích mariánového hulení..

Neznáš dějiny, jsi nevzdělaný, řídíš se svým velkým srdcem. Je mi z Tebe na blití..

Svatá prostoto! Jak jsi omezený!

0/0
23.4.2008 11:57

mikao

Re: Mikao, tobě do halvy nadělal vlčák, viď?

nezažil jsem, máš pravdu

0/0
23.4.2008 12:19

Ruger

Kontrolní otázka

Ve kterém období světových dějin podle tebe nejmasivněji probíhala GLOBALIZACE??

0/0
23.4.2008 12:24

mikao

Re: Kontrolní otázka

Podle mého názoru, lidstvo zatím bylo vždy spojeno s rozvojem a zároveň i s globalizací. S rostoucím počtem celosvětové populace a vzájemných vazeb se tento pohyb zvaný globalizace stále zrychluje, takže by se dalo říct že globalizace nikdy nebyla nejmasivnější..

Kde je ale konec globalizace? Je to sjednocení? A Jak lze sjednotit nenávist?

Neber to však jako pravdu, nevím vše, moje zkušenosti jsou ve skutečnosti omezené, tak nemůžu určovat to co je pravda, od toho tu nejsem.

0/0
23.4.2008 12:43

mikao

Re: Re: Kontrolní otázka

Když se pak ješte zamyslím "jak sjednotit nenávist?" Nenávist nelze sjednotit, lze zničit to co nenávidíš, zabít. Člověk který takhle koná se chce uspokojit v zájmu bezpečí, v zájmu toho, co si vybudoval.

Jak bude jednat potom, když nebude koho/co zničit? Doslova musí něco/někoho zničit, protože tohle chování má naučené, protože jinak přijde strach.

Ničení a zabíjení je uspokojení potřeb. Je to forma závislosti

0/0
23.4.2008 12:52

Ruger

Bla bla bla

Tak kdy byl nejvyšší stupeň globalizace ?(pokud jako parametry bereme pohyb surovin, kapitálu a pracovních sil) 

Meleš ale skutečné hovadiny a pseudoprojekce. Buď konkrétní, kecy  k vodní dýmce jsou dobré jako rádoby intelektuální  masturbace se stejně laděnými jedinci. Pleteš si sociální darwinismus a agresi. Jedná se o zcela odlišné kvality..

0/0
23.4.2008 13:01

mikao

Re: Bla bla bla

Pokud chceš vidět že nevím. Nevím. Vševědoucí naštěstí nejsem. Bránilo by mi to vidět čistě

0/0
23.4.2008 13:17

mikao

Re: Re: Bla bla bla

Tím chci říct že soustředění na fakt, brání pozorování skutečnosti

0/0
23.4.2008 13:21

mikao

Re: Re: Re: Kontrolní otázka

Ještě doplním - že na tu závislost lze pohlížet i trošku jinak.

Člověk potřebuje strach, aby se cítil bezpečně, zní to absurdně, ale je to tak.

Člověk si vždy vytvoří nějakého nepřítele, aby to "nebezpečí" které vytváří bylo mimo něj, aby ho mohl oddělit od sebe, poukázat na něj poukázat a zničt.. nepoukáže-li, bude cítit že strach může být kdekoliv... kdekoliv za jeho zády, nebo dokonce v něm, ale tak to ve skutečnosti je. Před sebou samotným se však utéct nedá.

Tohle je však nikdy nekončící zacyklení. Závislost na strachu.

0/0
23.4.2008 14:02

jjumbik

Re: Kontrolní otázka

v těchto obdobích:

Čingischán, Alexandr Veliký a Řím. ;-D;-D;-D

0/0
23.4.2008 13:16

Blanka z Bejrůtu

McCain

má Alzheimrovu chorobu a počurává se. Řekl to jeden z vojenských psychiatrů, když byl McCain na návštěvě v Iráku.

0/0
23.4.2008 11:10

júLinek šíšaL.

Re: McCain

Blani, tvoje sousedka z pavlače je vojenským psychiatrem? 8-o

0/0
23.4.2008 16:49

chenile

ona je teda ale

strasnej ksicht... a to gesto s otevrenou pusou a natazenym prstem je na kazde fotce ;-D

0/0
23.4.2008 11:07

pakoss

Vyhraje republikán a je to dobře !!

Ať se demokrati štěkají do krve.... Čím více a čím déle.....tím líp pro McCAINA !! R^R^

0/0
23.4.2008 11:02

jezkovyvoci

Re: Vyhraje republikán a je to dobře !!

Oproti primárkám republikánů v roce 2000 je tohle gentlemanská kampaň. Primárky 2000 republikánů byly opravdu nechutné. Tenkrát proti sobě stáli Bush a McCain a bushovi aktivisté se vydávali za průzkumníky veřejného mínění a obvolávali voliče s otázkami jako "A volili byste McCaina i kdyby zradil svou zemi?" "A volili byste McCaina i kdyby měl nemanželské dítě?"

0/0
23.4.2008 11:40

Júlinek šíšal

Re: Re: Vyhraje republikán a je to dobře !!

Růženo, ty máš s Kamilem nemanželské dítě?  :-)

0/0
23.4.2008 12:27

Kuttlirz

Jen tak dál, remízový duel demokratů bude pokračovat!

A na podzim zvítězí ten nejlepší - John Mc. Cain! R^

0/0
23.4.2008 10:58

pakoss

Re: Jen tak dál, remízový duel demokratů bude pokračovat!

R^!

0/0
23.4.2008 11:07

Wes Parmalee

!

Prezidentem bude (sociální) demokrat Barák Obama!

0/0
23.4.2008 10:03

HEIL-ige-ODS

.

;-D

0/0
23.4.2008 10:04

HEIL-ige-ODS

.

tak clintonova ma ova za jmenem a jacques ne... ...si idnes hazi kostkou kdyz tvori zenska jmena?????

0/0
23.4.2008 9:56

IoannesM

Vzkaz pro pana žurnalistu

Cituji: "V tomto státě začínal pracoval její dědeček"

Hledejte jeden rozdíl, pane žurnalisto! Hledej, šmudlo, hledej!

"V tomto státě začínal pracovaT její dědeček"

Nehledě na to, že toto slovní spojení je stylisticky zcela nevhodné. ?!

0/0
23.4.2008 9:56

Stoukina

Obama a cestina

Ten Obama snad neumi cesky. Jak muze rict "Bylo spoustu lidi..."?

0/0
23.4.2008 9:32

HEIL-ige-ODS

Re: Obama a cestina

to po nem do cestiny prelozili

0/0
23.4.2008 9:57

belgian chocolate

kde je ta Pensylvánie?

na mapě je akorát Pennsylvania, pojmenovaná po Williamu Pennovi a tamních lesech.

0/0
23.4.2008 9:31

stormon

Volby v USA

dopadnou každopádně špatně. Nebo dobře?

0/0
23.4.2008 9:01

Hrdý Budžes

Re: Volby v USA

Pro amibijce kazdopadne spatne. :)

0/0
23.4.2008 9:09

stormon

Re: Re: Volby v USA

No, já bych řekl,  že i pro amimilce. Nebo že by pro obojí dobře? Kdoví, necháme se překvapit.

0/0
23.4.2008 9:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.