Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Ostraha bránila dům výkupce destiček z Terezína vlastním tělem

Sběrna, která vykoupila kradené terezínské destičky se jmény obětí holokaustu, je od Terezína vzdálená přes 50 kilometrů. Její majitel si mediální pozornost nepřeje. Zdejší ostraha bránila štábu iDNES.cz v parkování, natáčení i stisknutí zvonku na domě nedaleko sběrny, v němž majitel bydlí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dolorez

Na krvi, bídě, závislosti se nejlíp vydělává

Vidět dům a auto majitele sběrny úplně stačí. Kdyby nekšeftoval s kradeným kovem, bude kšeftovat s kradenýma mobilama, softwarem, autama, LTO,... Hádejte, koho asi volí? ;-D

0/0
25.4.2008 10:42

georgetown1

Tohle je omezování osobní svobody

Osobně nechápu štáb, proč nezavolali Policii, protože tohle jednoznačně splňuje znaky trestného činu Omezování osobní svobody - bránili jim v pohybu na veřejném prostranství ....

0/0
24.4.2008 15:04

Lukke-Luk

Re: Tohle je omezování osobní svobody

Přesně tak, také nechápu, proč nezavolali policii na tu dubovou hlavu.

0/0
25.4.2008 12:07

Ex-treme

ten kdo kšeftuje s cikánama není čech

0/0
24.4.2008 13:28

Železobetonová Krysa

Re: ten kdo kšeftuje s cikánama není čech

R^

0/0
26.4.2008 0:00

Helena1

Bojí se,...

To je dobře.

0/0
24.4.2008 10:56

Nostromo1975

Iron Maiden

Je to až zarážející jak stupidita a neomalenost zlodějů náhrobních destiček nezná meze. No ostatně co čekat od nějakých po.sra.ných feťáků, kterým za to někdo dá pár korun ve sběrně. Hodnota je ale přece daleko větší, nevyčíslitelná, morální. Dokud tady budou moct fungovat takový sběrny se zaměstannci made in UK, tak to ani jinak vypadat nemůže. Pan majitel sběrny by byl první kdo by přiběhl na polici kdyby mu někdo vzal z toho jeho Mercedesu registrační značku. Náhrobky už mu ale tak proti mysli nejsou a ochotně je rád vykoupí. No comment

0/0
24.4.2008 10:34

Mar__tanka

za co se teď stydí???

buď se měl stydět už před koupí a vyprdnout se na to, ale teď se nechat chránit ochrankou - no jo, hrdina....

bysme asi koukali na kvadrát, kdyby vystoupil pře kamery a naivně prohlási: "ale já sem to fakt nevěděl ;-(..."

;-D

0/0
24.4.2008 10:29

První z posledních

klasický případ,symbióza = podnikatel z ODS + zloděj rom

podnikání v ČR podle pravice, nebát se a nakrást ! ;-([>-]Rv

0/0
24.4.2008 9:56

depeyrac

Re: klasický případ,symbióza = podnikatel z ODS + zloděj rom

že by typický komunisticko+socialně demokratický příspěvěk??..Kušuj a pokračuj v krasojízdě;-)

0/0
24.4.2008 12:46

AKM

no to je strasne!!!

majitel si dovolil branit svuj vlastni majetek pred vetrelci. to je skandal! kam sme se to jen dostali, kdyz ani Staab der Idnes.tv nemuze vyslychat podnikatele a navic je ten podnikatel ani nepustil k sobe do podniku... Tak takhle tedy ne, soudruzi, takhle bysme tu ten kapitalismus nevybudovali, s takovymi reakcionari, revansisty a jinymi bolseviky

0/0
23.4.2008 7:39

Hhotshot

Re: no to je strasne!!!

Jsi vůbec normální? Odpovím za tebe. NEJSI. Jsi totiž nenormální BULHAR. Ten tvůj pan podnikatel je pa.rchant, který vykupuje na první pohled jasně ukradené věci při jejichž ukradení zhanobil památku zavražděných v koncentračních táborech. A pokud je tak de.bilní, že to nepoznal :))), tak nemá vůbec právo vlastnit živnostenský list. A ty pokud to nechápeš, nemáš právo na život vmezi lidmi, ale patříš do Konga mezi lidoopy.

0/0
23.4.2008 14:15

Mulder77

Re: Re: no to je strasne!!!

Pro něj to je jen surovina. Je to jeho byznys. Morální stránka je věc druhá. Pokud to umožňuje zákon, tak může vykupovat co chce. Tvrdě musí být potrestaný ten, co cedulky ukradl. Vžij se do jeho situace. Nevykoupí to on kvůli morální stránce, vykoupí to někdo jiný. Na to musí pamatovat především zákon.

0/0
24.4.2008 13:39

ossetepo

My máme právní stát

To ovšem neznamená , že u nás spravedlnost vítězí. Pouze vítězí právníci. Od názvu tohoto povolání se odvozuje název právního státu.

   Za komunistického státu se nejlépe měli komunisté , v kapitalistickém státu se nejlépe mají kapitalisté , nu a v našem státě se nejlépe mají právníci.

   Čím horší legislativa , tím lepší právnický stát.

   Hanba obětím , čest zločincům !!

0/0
22.4.2008 23:20

rebbe

Tomáš Zutis je podnikatel z Chomutova,

mimo sběru surovin provozuje také bary a herny, bude to určitě miláček pana presidenta a hlavně neviditelné ruky trhu. Bydlí ve Škroupově ulici 1097 v Chomutově, jak si každý může najít na Googlu. V tom Jirkově má zřejmě základnu.

Přeji mu s těmi kradenými bronzovými štítky ze hřbitova v Terezíně hodně štěstí a příjemný pobyt na Borech. Vypadá to na zakázkovou práci, bronz zrovna pěkně vynáší, až 8 roků!Rv

0/0
22.4.2008 22:19

123480854

Mafie po česku

Majitel sběrny vyplatil za bronz trochu peněz, které mu zloději ale vzápětí odevzdají zpět v jeho herně a baru. Kov samozřejmě se ziskem prodá. Nějaký jeho kámoš dostane zakázku a náhrobky za těžké peníze opraví, jiný tam nainstaluje kamerový systém, další má určitě bezpečnostní agenturu, která bude náhrobky i hlídat ... atd. Tyto podniky v ČR provozují zpravidla soudruzi, na které si nikdo netroufne.

0/0
24.4.2008 19:09

tors

Re: Tomáš Zutis je podnikatel z Chomutova,

Ano bydlím tam ale taky tam bydlíš zřejmě taky ty,primitive nevzdělanej.Ja si poradím ale ty pořád žer jen kozy blití

0/0
20.6.2008 7:44

Kakarel

Deliveres

něco si přečti o Terezíně a pak tady slintej ty svoje blbé kecy! Terezín byl přestupní stanice do likvidačních táborů. Jdi k Ohři a tam si přečti, kolik tam vysypali Němci popel mrtvých. Byli to desítky tisíc mrtvých! A lidi se tam likvidovali ještě pár dní před koncem války. A ten týfus tam byl ke konci války a vzal život hodně lidem. Ty si doplň vědomosti a přijeď se podívat!   Anonymové, právě kdyby to byly destičky němců, tak by tu byl ještě větší poprask! Viz. jak se staral náš stát o ty kosti německých vojáků, jak je vozil sem a tam a nakonec je,,uskladnil,, někde v Brdech, nebo kde. Svým mrtvým tolik péče stát nikdy nedal!

0/0
22.4.2008 20:59

Deliveres

Re: Deliveres

Ale ano, Terezín byl pouze věznice Pražského Gestapa, kde se provedlo pár poprav. Ti co zemřeli v Ghettu, zemřeli většinou stářím, od počátku války se sem soustřeďovali velmi staří lidé, stačí se podívat na tabulky a zkontrolovat si datum narození a smrti. Nechápu tedy o jakém popelu tisíců lidí píšeš, kde by se tam vzal. Na tom symbolickém hřbitově jsou ostatně jenom náhrobky a velmi dlouhou dobu tam byl jemom kříž, což svědčí o tom, že většina jsou křesťané. Židovská hvězda tam nesměla stát proto, že židů je tam velmi málo. Na rozdíl od tebe jsem v Terezíně byl v roce 1968.

0/0
23.4.2008 4:18

Velho

Re: Re: Deliveres

Tak jakto, že nevíš o vysypaném popeli 16500 mrtvých do Ohře?

dále: cituji -

Bez přihlédnutí k evakuačním transportům z období po 20. dubnu 1945 prošlo Terezínem -

jak již uvedeno - 139 654 vězňů. Z nich přímo na místě zemřelo 33 430, tj. 23,93 %.

0/0
24.4.2008 10:46

Deliveres

Re: Deliveres

A jen tak pro upřesnění, z jakého materiálu jsi získal informaci, že tam bylo zabito "desítky tisíc" lidí? Terezín nebyl koncentrační tábor, ale věznice a toto číslo by ho stavělo na úroveň Osvětimi, kde je dnes tabulka s počtem mrtvých asi 1,2 miliónu.

0/0
23.4.2008 4:50

Velho

Re: Re: Deliveres

http://www.holocaust.cz/cz2/resources/texts/family_camp/polak

tak si to přečti tupane!

0/0
24.4.2008 10:47

slatin

Re: Deliveres

 10. června 1940 převzalo terezínskou malou pevnost pražské gestapo, aby v ní zřídilo věznici.

    Již druhý den sem byli dopraveni první vězňové, kteří začali pracovat na výstavbě věznice. Úměrně k tomu, jak stoupal počet vězněných, se pak během okupace nepřetržitě pokračovalo na budování nových objektů a zařízení. Při stavbě IV. dvora byly odstraněny kleště č. V, dvoukaponiera a byl přezděn příkop mezi kurtinou a křídly reduitu. V říjnu 1941 byl Terezín vybrán jako místo vhodné ke zřízení sběrného tábora - židovského ghetta. V létě roku 1942 již přestávají stačit kapacity kasárenských budov a české civilní obyvatelstvo je přinuceno se vystěhovat. Terezín se stal přestupní stanicí na cestě do vyhlazovacích táborů a do konce okupace jím prošlo na 160 000 lidí (Malou pevností 33 000) Konec tomuto řádění učinila v noci z 8. na 9. května 1945 3. gardová tanková armáda generálplukovníka Rybalka, která Terezínem projížděla ku Praze.

0/0
23.4.2008 13:39

slatin

Ten T.Z asi jede v tom taky

teď hlásili v TV,že když se o destičky začala zajímat policie,tak většina těch destiček zmizela z jeho výkupny. A povídal do telefónu,že zloději zaplatil jen zálohu za ten bronz... Závěr si může udělat každý sám,zda s něma v tom  jede nebo ne.

0/0
22.4.2008 19:35

slatin

Napište jméno toho hajzla

...................

0/0
22.4.2008 19:23

Monstrum Anonymič Anonymov

Kdyby to byli bronzové destičky němců

tak by tolik humbuku kolem toho nebylo.

Ale holt "vyvolení bohem" mají zas svátek...

Stejně si to ukradli sami...

0/0
22.4.2008 18:40

cinella

Nebo to bylo jinak...

Buď :

Majitel viděl, že se mu kolem baráku potloukají novináři, zavolal kámošovi, ten se vydával za ochranku a novináře vyprovodil.

Nebo :

Majitel si vzal černé hadry a sám se z ochranku prohlásil. Dál dtto. 8-o

0/0
22.4.2008 18:28

BenediktSpinoza

neni mi moc jasny

jak muze nekdo nekomu na ulici branit zazvonit na zvonek nekoho tretiho. Rekl bych, ze to chtelo dve kamery a pokud by byla gorilka moc oprskla, tak zavolat jeste mestany, ze tam gorilka beha volne po ulici a omezuje lidi na chodnku:-P

0/0
22.4.2008 18:07

Deliveres

Nějak si nejsem vědom toho,

že by se v terezíně umisťovali pomníčky lidí, kteří zemřeli v Koncentračních táborech jako je Osvětim, Dachau a další. Pokud je mi známo, tak v Terezíně jsou jen pomníčky lidí, kteří zemřeli ve věznici Pražského Gestapa a židovském Ghettu. V Terezíně se rozhodně neprováděla fyzická likvidace osob, takže se nedá mluvit o holokaustu. Redaktor zřejmě nikdy v Terezíně nebyl, nebo plánovaně blbne lidi.

0/0
22.4.2008 17:55

Deliveres

Re: Nějak si nejsem vědom toho,

Pro méně znalé ještě doplňuji, ve věznici Pražkého Gestapa zemřela většina lidí na tyfus. V Ghettu byli od začátku soustřeďováni přestárlí židé, takže jak myslíte že tam zemřeli?

0/0
22.4.2008 18:04

hans.eggert

Re: Nějak si nejsem vědom toho,

Pisete nesmysly a dobre to vite. Autor clanku pise, ze na destickach jsou jmena obeti holocaustu a mezi ty pratri i lide, kteri v terezinskem ghettu a male pevnosti zemreli. To, ze v Terezine nebyly plynove komory jako v Osvetimi, neznamena, ze tam bylo vsechno v poradku.

A pokud jde o tu fyzickou likvidaci. Ta se v Terezine provadela take, i kdyz ne v takove mire jako ve vyhlazovacich taborech. A mimochodem - vetsina lidi, ktera prosla Terezinem, nakonec zemrela v Osvetimi. Takze to vyjadreni toho novinare je naprosto v poradku.

0/0
22.4.2008 18:25

Velho

Re: Nějak si nejsem vědom toho,

jak to tak čtu tax Ty nebyl v Terezíně Ty oslí hlavo. Běž se někdy podívat k židovskému hbitovu, kde jsou nedaleko i pece krematoria, stejně jako se můžeš na náměstí podívat do muzea a tam si doplníš své mezery ve vzdělání. A zy ty kecy by Tě měli zavřít jako popírače holokaustu!

0/0
24.4.2008 10:39

conoco1

Nevim nad čím se tady rozcilujete.

Ale pokud vim tak treba v bazarech maji dle zakona jedinou povinost a to je zapsat si obcanku i kdyz tusi, ze je vec kradena. Veci, ktere delaji, jsou naprosto legalni. Mozna ne moralni, ale legalni ano. Jestli chcete na neco nadavat, tak maximalne na zakony, ale ne na majitele bazaru nebo sberny.

0/0
22.4.2008 17:08

aljav

50 km vzdálená sběrna ???

 to tam museli odvézt asi autem. To museli být nějací organisovaní sběrači !  Kolik za to dostali ?

0/0
22.4.2008 16:06

(@)

Re: 50 km vzdálená sběrna ???

Ne každý, kdo má (své, půjčené, kradené...) auto musí být ještě nějak "organizovaný" ;-) Dostali za to asi dle ceníku, ale doufám, že dostanou navrch pár let ;-D

0/0
22.4.2008 16:47

nahradniinteligenceprocenzora

Ostraha bránila dům výkupce destiček z Terezína vlastním těl

To musi byt pekne vypatlany primitiv, kdyz neco podobneho vubec vykoupil. Nebo sakra, ze by to byl zase jeden spravny cesky "podnikatel"?Rv:-©:-P:-/

0/0
22.4.2008 16:05

aljav

Re: Ostraha bránila dům výkupce destiček z Terezína vlastním těl

žádný podnikatel. Prostě a jednoduše ZLODĚJ !!!

0/0
22.4.2008 16:06

231

Re: Re: Ostraha bránila dům výkupce destiček z Terezína vlastním těl

Pokud to neukrad přímo on, tak je jen překupník.

0/0
22.4.2008 16:45

Mitchell

A čemu se diví?

Když vykupuje evidentně kradený materiál, ať si následky přište sám. Nechal bych ho zaplatit škodu napůl se zlodějěm (pokud ho nebude krýt a nechytí ho).

0/0
22.4.2008 15:48

dfz456

Brání jen svůj soukromý majetek před senzacechtivým smradem!

Až mu někdo něco dokáže a až to nabude právní moci, tak se má cenu o něčem bavit. JINAK JDĚTE DO (Y) , SOCÁNCI!

0/0
22.4.2008 15:46

iDaddy

Rád bych znásilnil Vaší dceru a matku a pak se díval,

jak čekáte léta, než mne odsoudí a do té doby byste byl "spravedlivě klidný a zastával se mne. Toto pozérství je opravdu vlastností těch "socánků". ;-D;-D;-D

0/0
22.4.2008 15:52

aljav

Re: Brání jen svůj soukromý majetek před senzacechtivým smradem!

co to meleš ? Destičky byly ukradeny, to je fakt. Nalezly se u něj ve sběrně, další fakt. To že to muselo být někde ukradeno "sběrači" bylo evidentní, také fakt !  Takže jaký soukromý majetek ? Když podporuje nemakačenka a sociály v krádežích drahých kovů, tak ať si teď užije médií ! A následně i kriminálu !

 

a proč do toho mícháš "socánky" a pod.nechápu !

0/0
22.4.2008 16:02

sageorg

To není selhání.......

jednotlivce,jak jsme neustále poučováni,to je kolaps systému.Kdo ví, jestli ten smrad v Londýně nebyl až z Česka.

0/0
22.4.2008 15:24

zlatokrtek

Re: To není selhání.......

jinde to smrdí taky, ale se selháním systému souhlasím

0/0
22.4.2008 15:32

aljav

Re: To není selhání.......

proč systému ? Ten majitel sběrny porušli zákon, destičky ukradli jednotlivci - to je chyba/provinění jednotlivců.

0/0
22.4.2008 16:05

vime

Re: To není selhání.......

aljav má pravdu, naprosto souhlasím. Musel by to být úplný idiot kdyby nepoznal co to je za destičky....

0/0
22.4.2008 17:28

Brancaleone da Norcia

...

Jak je todle kurfa možný?!?! Fízlové okamžitě naběhnout a probrat!! Vůbec tyhle podniky jako výkupny šrotu a zastavárny, to je jeden velkej výsměch... 

0/0
22.4.2008 15:19

aljav

Re: ...

VŽDYŤ TAKÉ POLICIE TY DESTIČKY NAŠLA !

0/0
22.4.2008 16:07

navigator

S výkupcem...

Dobrý den.

Tak je to s českou demokracií. Někdo způsobí škodu 2,5 milionu Kč a česká

legislativa je na to krátká. Budete-li však dlužit poplatek u lékaře, mají na vás ihned

exekutora. To musí člověk zatleskat vládě, parlamentu, senátu i prezidentovi.

0/0
22.4.2008 15:14

aljav

Re: S výkupcem...

proč by na něj byla legislativa krátká ? Ty už víš jak to dopadne ? A prosím fakta, nikoli doměnky !

0/0
22.4.2008 16:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.