- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak rány zpod vozu? A že má řidič sledovat trať a jet jen takovou rychlostí, aby mohl před překážkou bezpečně zastavit, o tom tam nikdo neví? Na trati na štěrkovém loži s otevřeným svrškem logicky budou šutry na kolejích, když už se po ní 10 dní nejezdilo, a je nutno s tím počítat kdykoliv.
"POSLEDNÍM z opatření je snížení rychlosti tramvají z šedesáti na čtyřicet kilometrů v hodině v místech, kde to vyžaduje méně přehledná trať"
Z ničehonic se objevily NEBEZBEČNÉ šutry na kolejích!!! Kde se jezdí 60kou Hm, klidná a spíše odpočinková trať oblíbená mezi řidiči kde pozorují srnky... no načálnici DPMO jsou dokonale v obraze, co JOSHUO? kde jsi?
a poprvé jsem se cítil bezpečně, protože se dodržovala rychlost. Obvykle to totiž bylo spíš jako na horské dráze, na rychlost se kašlalo, tramvaj skákala, div nevypadla z kolejí. Až bude ovšem jezdit řidič sám, bez dispečera, vrátí se to do starých kolejí, spíš se bude jezdit ještě rychleji, aby nahnali ta zdržení na kříženích.