- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
když vlakem, tak na masarykovo - teda pokud je tam pořád ten týpek s buřtama
Nevím proč mi přijde, že pražští radní v čele se současným primátorem neustále hledají v pražské dopravě velmi drahá a přitom ne úplně nejúčinnější řešení. Že by zatím bylo cosi nevoňavého...?
nemusí jet jen na Masaryčku, klidně může z Negreláku po trase Libeň-Malešice-Vršovice-Smíchov/Hlavní..... a hned by byl přestup na rychlíky do všech směrů, nestálo by to 2 miliardy a řešilo by to jak spojení na letiště, tak i městskou linku. Zastávka u Florence by umožnila přestup na utobusy i na metro B místo Masaryčky
Taky by mohlo být řešením vybudovat železniční spojku z letiště na trat´ č.091 Praha- Holešovice / Praha hl.n. - Masarykovo nádraží.Vzájemný přestup mezi nádražím lze vyřešit plánovanou stavbou metra linky D z Masarykova nádraží na Hlavní nádraží .
...Který Pepík to zas vymyslel , nakonec by se mohla zrušit poloprůjezdná MasaryčkaVždyť poté co bude železnice do Kladna elektrizována, a se zprovozněním Nového Spojení může úvratí poloprůjezdné Masarykovo nádraží kapacitou sloužit pro přímé posilové spoje z Ostravy či Brna až na letiště Ruzyň.V brzké době po revitalizaci severojižní magistrály na městský bulvár se propojí nástupiště na Masaryčce rampou.Po které líní pěší cestující mohou být obsluhováni přímo nízkopodlažní mikrobusovou kyvadlovou dopravou z Hlavního nádraží.Tak proč vyhazovat další miliardy, které se mohou investovat účelněji
Že Ty budeš z Moraví? Masaryčka je NEPRŮJEZDNÁ, je to nádraží koncové s nárazištěm. Cesta z Ruzyně na Hl.N. by tak byla obohacena o čtvrhodinkou zajížďku. Kyvadlová doprava busem mezi oběma nádražími je zajímavý nápad, ale jen přes noc. Ve dne se stojí v zácpě. Momentálně je dobrodružství překonat těch pár ulic bez kufrů a dětí, natož s nimi. To není lenost, chtít přestoupit místě, to je NORMA. A závěrem, čím dražší bude projekt, tím větší šance na realizaci. Levná a jednoduchá řešení nemají šanci.
Buďme rádi, že páni konšelé vůbec vzali tuto samozřejmou a logickou myšlenku za svou. Letiště potřebuje napojit na dráhu. Donedávna to vypadalo, že Bém a modrá smetánka z Ořechovky nepřipustí ani utažení šroubů na stávající trati, natož její modernizaci. Pohyblivej chodník Masaryčka - Wilsoňák byl byl super
Hlavní nádraží je název onoho nádraží, opravte si ta velká písmena nebo rovnou piště i masarykovo n. Vypadá to silně lajdácky.
A co takhle postavit zeleznicni trat z Letiste kolem Nebusic a tunelem jej napojit na N.Podbaba? Letiste by ziskalo napojeni vlaky na N.Holesovice a take Hl.N.
Z druhe strany by pak slo trat prodlouzit pres Hostivice, Rudnou a napojit ji trianglem na berounskou trat a Smich.N. Na tuto trat pak lze napojit i kladenskou rychlodrahu u Hostivic.
Clanek pusobi spekulativne, nebot se trat na Masarykovo N. rekonstruuje a (mozna) jde nekterym investorum o to, presvedcit radni aby zmenili nazor (uplatky) a tak ziskali cenne pozemky, nehlede na to, ze Masarykovo N. je pamatkou.
podporuji plan na vlakove spojeni ruzynskeho letiste s Hlavnim nadrazim
uz aby cesky uredni siml prestal rehtat, bylo to odklepnute a zacalo se na tom delat namisto o tom vecne kecat!
Jak je daleko Masarykovo nádraží od hlavního nádraží, že je nutno dělat takové obstrukce.
Jedině, že by radní chtěli aby cizinci neviděli to co ukrývá ´´park ´´ kterým se k hl. nádraží musí projít. Což pokazuje na jejich neschopnost věc řešit.