- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ví, o čem hovoří. Na rozdíl od našich součastných i minulých ministrů. Bohužel jediným efektem je článek v Idnes, protože nějak nesdílím jeho optimismus, že se situace zlepší - zvláště při čtení úchylností, které vymýšlí Langer ....
A) v obou komorách sedí hovada
B) každé z hovad bude mít stovky pozměňovacích návrhů a výsledkem bude opět paskvil
Nemá to cenu. Lidi jezděte s ohledem na ostatní a nějaké značky a na nějaké zákony kašlete.
..vzdyt tam maji vsichni v hlave vetsi diry nez jsou na silnicich...az zaasfaltujen tyto sfine jde narod na silnice...
a to "práce na silnici". Pominu fakt, že je nesmysl označovat tímto termínem situaci, kdy na stavbě není ani noha (například při budování protihlukových zábran na mostě u ČM v Praze) a podtrhnu to, co mi skutečně vadí - snížení rychlosti kilometr před místem stavby a pravidelné neoznačování konce omezení rychlosti. K tomu patří nesmyslné omezování na třicítku, opravy povrchu, kdy je zablokován zbytečně dlouhý kus silnice, stavění kuželů tak, že se kolem nich širší auto neprotáhne (což nevadí u kuželů, ale vadí u takových těch plechových nádher) a další a další sviňárny. O nějaké inteligenci silničářů se nedá mluvit ani při plánování staveb - běžně se začínají opravy před zimou, objížďky jsou vymýšleny tak, aby si řidiči užili co nejvíc a nejsou vyjímkou ani případy, kdy cestáři rozkopou na jedné straně silnici (kvůli výměně povrchu) a na druhé straně začnou opravovat most (a na provizorní se nevejde náklaďák).
Jak se zdá, tak se začíná mluvit i o druhé straně mince. Nejen řidiči, ale i SILNICE to je problém. Nemáme dálniční síť, ale jen jakousi chobotnici z Prahy s nejdelším chapadlem do Brna a tam ji to nějak degeneruje několika směry. Síť je opravdu něco jiného, oko síťe má min. 3 body, kdy z bodu A přes body B a C se dostanete zpět do bodu A a to u nás nevidím. Silnice I. třídy - kapitola sama pro sebe, jak před 100 lety jezdili s volama. tak se na to dal jen asfalt a máme krásnou silnici na kterou se jednou za 25 let položí nový koberec a máme vystarané, no a za nějaký čas se namastí pár značek a je. Projektování nových děs a běs.
Orientace na silnicích opravdu co řidič to detektiv.
A piráti no jasně, že je máme, ale poslední dobou se mi zdá, že je to tak 1:1 naši vs.cizinci jezdící po našich silnicích.
Jezdit po našich silnicích je s odpuštěním HNUS
jestli po českých silnicích neumíš jezdit, tak po nich nejezdi, o jednoho míň. To je dobrá zpráva!
A že není na nové silnice? Co by pomohlo? Vyšší daně? No hurá, dostaň se do parlamentu a prosaď je! Anebo mýtné? Já jsem pro. Kačku za kilák na naší D1 a do pěti let máme na novou dálnici!
Tak já už to tady konečně rozseknu, hádáte se pořád kdo může za tak velkou nehodovst. Špatný stav silnic, nebo českej řidič??? Špatný řidiči jsou všude po Evropě, ať už v Itálii, ve Francii, nebo v Německu. To vy si pořád namlouváte, že co cizinec to genteman, podívejte jak u nás třeba jezděj poláci nebo němci.. jak dobytek, a kolikrat do měsíce je zpráva o tom že se tyhle dobytci u nás někde rozsekali. Podívejte kolik Čechů vyjíždí za hranice třeba v létě a kolik je málo zpráv o tom, že se někdo vybourá, to už je spíš na vině mikrospánek, než špatné řidičské schopnosti. Jezdím často, nejezdím ani rychle ani pomalu, projel jsem čechy křížem krážem a mohu konstatovat, že podobné silnice maj na Sri Lance - katastrofální
a mas jezdit vpravo. Ne vlevo! PRoto ti kdekdo hodi mouse, protoze jezdis tam kde nemas... nauc se jezdit a pak lez na silnice.. a vypnete svetla, stejne je to na hov... je vice bouracek nez v dobach kdy se nesvitilo. Ted to mate statisticky dokazany
Bobe a Ty máš měření rychlosti kde? Normální člověk se řídí tachometrem, jen boboni vlastním chabým rozumem.
V Cesku je vsechno predepsany-rychlost,denni sviceni. Jedes po silnici na 1 km je instalovano 50 znacek, takze po 3 km uz clovek ani nevi co jeste plati a co uz ne. I semafory cesi dotahli k dokonalosti=kazda vesnice uz ma semafor co sviti i v noci a o weekendech, kdy tak projede auto za 3 hodiny. A stejne i kdyz tenhle postkomunisticky smyslejici narod ma na vsechno predpis, nedokaze tyto predpisy pochopit. Napr. pro vetsinu ceskejch soferu znamena rychlost 80km/hod jezdit 60 km/hod a brzdi provoz a otravuji slusnej lidem zivot. Dalsi typicka ceska vlastnost je plest se do zivota druhejm a rikat tomu ohledupolnost. Cech jede po silnici, vyjukanej jak tele a kouka jestli vsichni jedou stejne jako on (ceska stadovitost) a hodnoti ten jede rychle , ten zas pomalu. A nedej boze ze nekdo nesviti. Ozve se ceske vtiravost v dusi a cech zacne blikat svitit troubit. Nedej boze, ze by nekdo preci nesvitil umyslne, kdyz se to musi..... Cesi-slovani to je nestesti
Já mám zase úplně opačnej problém. Když jedu předepsaných 80km/h, tak mě kdejakej trouba předjede 100km/h (v lepším případě). Nakonec ten blázen hodí myšku těsně přede mě. To se pak opravdu musím podívat do zpětného zrcátka, jestli ten za mnou jede takovou rchlostí, aby to do mě nenasmažil. S těma značkama souhlasim...
Obhajujete neobhajitelne. Zkratka jezdit se ma podle predpisu a ne kolik mi situace ci silne auto dovoli. Mohu srovnavat, najezdil jsem dost km po CR, Australii a ted ziji v UK. Bohuzel v CR nemaji lide potrebu dodrzovat predpisy. Proto je ta situace v CR uplne na HOV.. {doplnte si sami - cenzor nepovoli vulgarni slova}.
Nemam plechovku {Audi A6 a neni to strep z 2.ruky}, skutecne jezdim podle predpisu - kdybych nejezdil, jsem davno bez ridicaku. To, ze ziji v UK zdaleka neznamena, ze se nepodiva clovek i jinam po Evrope. Pro priklad, pred 14ti dny jsem najel vice nez 3.500 km po Francii, neni to tam take z meho pohledu idealni, specialne fronty a neprehledna situace v mistech vyberu a placeni dal.poplatku. Jenze ono zrovna cesti ridici a situace v CR je uplne nekde jinde. A verte mi, ze do CR jiz s autem nepojedu, nemam potrebu se nechat zabit.