Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Naše silnice? To je velká katastrofa, říká prezident Autoklubu ČR

Téměř padesát let jezdí autem současný prezident Autoklubu České republiky Roman Ječmínek. Jaké jsou jeho zkušenosti s našimi silnicemi? A s českými řidiči? Proč je situace v dopravě tak kritická? Na to odpovídá v rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mak1

Myslím, že pan Ječmínek

ví, o čem hovoří. Na rozdíl od našich součastných i minulých ministrů. Bohužel jediným efektem je článek v Idnes, protože nějak nesdílím jeho optimismus, že se situace zlepší - zvláště při čtení úchylností, které vymýšlí Langer ....:-©

0/0
22.4.2008 8:32

cejkis

Nemá cenu vymýšlet nové zákony o pozemních komunikacích...

A) v obou komorách sedí hovada

B) každé z hovad bude mít stovky pozměňovacích návrhů a výsledkem bude opět paskvil

Nemá to cenu. Lidi jezděte s ohledem na ostatní a nějaké značky a na nějaké zákony kašlete.

0/0
20.4.2008 23:51

Lotras

ale vetsi katastrofa je nase vlada

..vzdyt tam maji vsichni v hlave vetsi diry nez jsou na silnicich...az zaasfaltujen tyto sfine jde narod na silnice...

0/0
20.4.2008 20:38

doktor_bota

Nezapomeňme na českou specialitu,

a to "práce na silnici". Pominu fakt, že je nesmysl označovat tímto termínem situaci, kdy na stavbě není ani noha (například při budování protihlukových zábran na mostě u ČM v Praze) a podtrhnu to, co mi skutečně vadí - snížení rychlosti kilometr před místem stavby a pravidelné neoznačování konce omezení rychlosti. K tomu patří nesmyslné omezování na třicítku, opravy povrchu, kdy je zablokován zbytečně dlouhý kus silnice, stavění kuželů tak, že se kolem nich širší auto neprotáhne (což nevadí u kuželů, ale vadí u takových těch plechových nádher) a další a další sviňárny. O nějaké inteligenci silničářů se nedá mluvit ani při plánování staveb - běžně se začínají opravy před zimou, objížďky jsou vymýšleny tak, aby si řidiči užili co nejvíc a nejsou vyjímkou ani případy, kdy cestáři rozkopou na jedné straně silnici (kvůli výměně povrchu) a na druhé straně začnou opravovat most (a na provizorní se nevejde náklaďák).

0/0
20.4.2008 15:48

Sršeň

Především katastrofální silnice

Jak se zdá, tak se začíná mluvit i o druhé straně mince. Nejen řidiči, ale i SILNICE to je problém. Nemáme dálniční síť, ale jen jakousi chobotnici z Prahy s nejdelším chapadlem do Brna a tam ji to nějak degeneruje několika směry. Síť je opravdu něco jiného, oko síťe má min. 3 body, kdy z bodu A přes body B a C se dostanete zpět do bodu A a to u nás nevidím. Silnice I. třídy - kapitola sama pro sebe, jak před 100 lety jezdili s volama. tak se na to dal jen asfalt a máme krásnou silnici na kterou se jednou za 25 let položí nový koberec a máme vystarané, no a za nějaký čas se namastí pár značek a je. Projektování nových děs a běs.

Orientace na silnicích opravdu co řidič to detektiv.

A piráti no jasně, že je máme, ale poslední dobou se mi zdá, že je to tak 1:1 naši vs.cizinci jezdící po našich silnicích.

Jezdit po našich silnicích je s odpuštěním HNUS!

0/0
20.4.2008 11:50

mpes

Re: Především katastrofální silnice

jestli po českých silnicích neumíš jezdit, tak po nich nejezdi, o jednoho míň. To je dobrá zpráva!

A že není na nové silnice? Co by pomohlo? Vyšší daně? No hurá, dostaň se do parlamentu a prosaď je! Anebo mýtné? Já jsem pro. Kačku za kilák na naší D1 a do pěti let máme na novou dálnici!

0/0
20.4.2008 20:13

Sršeň

Re: Re: Především katastrofální silnice

Příspěvek hodný génia, z čeho usuzuješ, že po nich neumím jezdit.

Z toho, že mne nebaví jezdit po tankodromech? Nebo z toho, že vyjedeš např. z HK na Brno a někde v pardubickém kraji se ztratí směrovky Brno a rázem jedeš pořád na Olomouc? Nebo snad z toho, že před cca 10-ti lety udělali z Pohořelic do Mikulova novou I/52 tak skvěle, že je na ní teď ze 2/3 omezené předjíždění. Nebo, že v Praze jsou tak skvěle řešené sjezdy a nájezdy, např. nájezd z Budějovické u BB centra na Brno jaksi chybí. A o dostupnosti regionů mimo dosah D1 např. Č. Budějovice-Praha ani nemluvím.

Takový exot aby se pohledal. (....mimo jiné děláme do dopravy)

0/0
20.4.2008 21:14

you.can

vvv

Tak já už to tady konečně rozseknu, hádáte se pořád kdo může za tak velkou nehodovst. Špatný stav silnic, nebo českej řidič??? Špatný řidiči jsou všude po Evropě, ať už v Itálii, ve Francii, nebo v Německu. To vy si pořád namlouváte, že co cizinec to genteman, podívejte jak u nás třeba jezděj poláci nebo němci.. jak dobytek, a kolikrat do měsíce je zpráva o tom že se tyhle dobytci u nás někde rozsekali. Podívejte kolik Čechů vyjíždí za hranice třeba v létě a kolik je málo zpráv o tom, že se někdo vybourá, to už je spíš na vině mikrospánek, než špatné řidičské schopnosti. Jezdím často, nejezdím ani rychle ani pomalu, projel jsem čechy křížem krážem a mohu konstatovat, že podobné silnice maj na Sri Lance - katastrofální

0/0
20.4.2008 10:10

Novakbob111

kdyz mas na tacho 80, tak jedes 75 km

a mas jezdit vpravo. Ne vlevo! PRoto ti kdekdo hodi mouse, protoze jezdis tam kde nemas... nauc se jezdit a pak lez na silnice.. a vypnete svetla, stejne je to na hov... je vice bouracek nez v dobach kdy se nesvitilo. Ted to mate statisticky dokazany

0/0
20.4.2008 10:07

Velho

Re: kdyz mas na tacho 80, tak jedes 75 km

Bobe a Ty máš měření rychlosti kde? Normální člověk se řídí tachometrem, jen boboni vlastním chabým rozumem.

0/0
20.4.2008 16:07

Mak1

Re: Re: kdyz mas na tacho 80, tak jedes 75 km

no - každý z nás jel okolo informačního radadru, kdy se mu zobrazilo, kolik jede. A ti inteligentnější se u toho koukli i na tachometr, aby věděli, kolik jim ukazuje. Mně třeba, když mám na tachometru 60, ukazuje radar 53 - a tak jezdím po městě do 60:-P

0/0
22.4.2008 8:36

Novakbob111

ceskej ridic je obraz cesky bidny reality

V Cesku je vsechno predepsany-rychlost,denni sviceni. Jedes po silnici na 1 km je instalovano 50 znacek, takze po 3  km uz clovek ani nevi co jeste plati a co uz ne. I semafory cesi dotahli k dokonalosti=kazda vesnice uz ma semafor co sviti i v noci a o weekendech, kdy tak projede auto za 3 hodiny. A stejne i kdyz tenhle postkomunisticky smyslejici narod ma na vsechno predpis, nedokaze tyto predpisy pochopit. Napr. pro vetsinu ceskejch soferu znamena rychlost 80km/hod jezdit 60 km/hod a brzdi provoz a otravuji slusnej lidem zivot.  Dalsi typicka ceska vlastnost je plest se do zivota druhejm a rikat tomu ohledupolnost. Cech jede po silnici, vyjukanej jak tele a kouka jestli vsichni jedou stejne jako on (ceska stadovitost) a hodnoti ten jede rychle , ten zas pomalu. A nedej boze ze nekdo nesviti. Ozve se ceske vtiravost v dusi a cech zacne blikat svitit troubit. Nedej boze, ze by nekdo preci nesvitil umyslne, kdyz se to musi..... Cesi-slovani to je nestesti

0/0
20.4.2008 9:31

__XXXX___

Re: ceskej ridic je obraz cesky bidny reality

Já mám zase úplně opačnej problém. Když jedu předepsaných 80km/h, tak mě kdejakej trouba předjede 100km/h (v lepším případě). Nakonec ten blázen hodí myšku těsně přede mě. To se pak opravdu musím podívat do zpětného zrcátka, jestli ten za mnou jede takovou rchlostí, aby to do mě nenasmažil. S těma značkama souhlasim...

0/0
20.4.2008 9:50

you.can

Re: ceskej ridic je obraz cesky bidny reality

možná tam u vás na vesnici v beskydech to tak je, v Praze nikoliv. Sám občas zapomenu rozsvítit a jsem fakt vděčnej že mě někdo problikne dřív než to udělá ruka zákona. Je mi jedno kdo jak jezdí, jezdím podle sebe, nevím jak jezdíš ty.

0/0
20.4.2008 9:53

Novakbob111

cesi jsou venkovani vsichni, jedno jestli jsou z beskyd

nebo z nemecky prag (praha). Ale radsi se starejte o sebe a neotravujte ostatni. Konecne jestli chces svitit a zapominas, tak si vem tablety na pamet a nestarej se o druhy... okay slovane?

0/0
20.4.2008 10:05

you.can

Re: cesi jsou venkovani vsichni, jedno jestli jsou z beskyd

ty si dobrej deb.l kluku :) budeš asi dobrej komplex za volantem, už tě vidim někde v tom maluchu namáčklýho na skle jak brázdíš beskydy, čuně na zadním sedadle, tak takovej dobytek káže o tom jak jezdíme, bravo!

0/0
20.4.2008 10:14

Novakbob111

ja te zas vidim jak vyjizdis ze spinavyho sidliste v PRag

celej rozklepanej rozsvistis svetla a prvni co delas cucis jestli kazdej svitis, tak jako vy vsichni na tom vasem slovanskym spinavym sidlisti... At zijou cesky mindraky ve Feliciich a fabiich... proste cesi-slovani=mindraci  a hulvati. PRej snaha pomahat, spis otravovat a vtirat se ne? Nebo potrebuju aby mne nejakej cizi sofer z fabie oblikaval jak nejakou cubkkku? Starej se radsi o tu vasi slovanskou bidu at nejste furt jak bulhari

0/0
20.4.2008 10:35

you.can

Re: ja te zas vidim jak vyjizdis ze spinavyho sidliste v PRa

1. Nebydlím na slovanském sídlišti, ale na Ořechovce v rodinném domku, nic ti to neřekne ale je to jedna z nejdražších čtvrtí v Praze 2. Fabkou nejezdím, nenabízí moc bezpečí a nedá se s ní jezdit příliš rychle a je malá 3. Bulharskou bídu neznám, v beskydech jsem ještě nebyl 4. Mindrák máte vy, pane

0/0
20.4.2008 14:16

Velho

Re: ja te zas vidim jak vyjizdis ze spinavyho sidliste v PRa

Z těch příspěvků je jasné, žes tupče nerosvítil a někdo Tě problikat a Ty z toho máš trauma, že?

0/0
20.4.2008 16:25

Velho

Re: cesi jsou venkovani vsichni, jedno jestli jsou z beskyd

To je vyšplouchanec neslovanskej, a jak je chytrej, kdo by to do těch neslovanů řekl, že se mezi nimi může najít někdo kdo ovládá nejen slavanský jazyk ale i klávesnici PC. ;-D

0/0
20.4.2008 16:10

paltt

pro : RumFighter a jine jemu podobne

Obhajujete neobhajitelne. Zkratka jezdit se ma podle predpisu a ne kolik mi situace ci silne auto dovoli. Mohu srovnavat, najezdil jsem dost km po CR, Australii a ted ziji v UK. Bohuzel v CR nemaji lide potrebu dodrzovat predpisy. Proto je ta situace v CR uplne na  HOV.. {doplnte si sami - cenzor nepovoli vulgarni slova}.

Nemam plechovku {Audi A6 a neni to strep z 2.ruky}, skutecne jezdim podle predpisu - kdybych nejezdil, jsem davno bez ridicaku. To, ze ziji v UK zdaleka neznamena, ze se nepodiva clovek i jinam po Evrope. Pro priklad, pred 14ti dny jsem najel vice nez 3.500 km po Francii, neni to tam take z meho pohledu idealni, specialne fronty a neprehledna situace v mistech vyberu a placeni dal.poplatku. Jenze ono zrovna cesti ridici a situace v CR je uplne nekde jinde. A verte mi, ze do CR jiz s autem nepojedu, nemam potrebu se nechat zabit.

0/0
20.4.2008 8:35

Helmut_Zazvorka_von_Pilsen

Re: pro : RumFighter a jine jemu podobne

R^

0/0
20.4.2008 8:50

seppikub

Re: pro : RumFighter a jine jemu podobne

Smutne, ale pravdive. Jenomze to jim nevysvetlis!

0/0
20.4.2008 8:52

seppikub

Jeste vetsi katastrofa je

cesky ridic, pane prezidente! 

0/0
20.4.2008 7:58

Helmut_Zazvorka_von_Pilsen

Já vám tedy nevím. Svádět vinu na stav silnic......

Spíš bych se zaměřil na jednotlivé kategorie řidičů.

Např. na mladíky ve vytuněných i nevytuněných levných vozech. Ona kdyby jim nějaká mediální kampaň vysvětlila, jaci jsou ve skutečnosti chudáci, jak je vnímají ostatní lidé, třeba by jim spadnul hřebínek. A nevybíjeli by si své frustrace na brutálním porušování předpisů.

0/0
20.4.2008 7:15

superkutil

Více kontrol a lepší autoškoly.

Přísnější postih a bodování je nesmysl. Postih může být měnší ale častější. Jezdím 24let a za tu dobu jsem potkal policisty tak 20x a platil jsem 3x pokutu za rychlost (52 v obci,62 v obci a 72 v obci na 50tce ale 20metrů před značkou 70km/h kde všichni jezdí 70km/h protože je tam 50km/h nesmylsná).

Denně se ale setkávám s desítkami přestupků a policisty nevidím žádné. Nejvýš měří v místě, kde to není nutné. Jedinným řešením je aby měla policie civilní vozy, jezdili po silnicích a natáčeli neukázněné řidiče a na základě záznamu je pokutovali. Chování řidičů je obrazem jejich osobnosti, když je to hajzl na silnici, je takový i v běžném životě. Při řízení aut se totiž nejlépe ukáže povaha řidičů.

Často se jedná o řidiče drahých vozů, ale přestupky dělají i řidiči levných vozů i starších vozů. Nezáleží na voze, ale halzlové v životě dokáží podvozným jednáním sehnat dražší vůz a tak proto dělají přestupky řidiči dražších vozů.

0/0
20.4.2008 1:14

forhend

Re: Více kontrol a lepší autoškoly.

R^

0/0
20.4.2008 19:26

marwill

Znaceni

Je teda fakt, že jet třeba v členitým terénu, za tmy a po nepočmáraný silnici je tedy za trest. Proč tohle je třeba úplně normální v zahraničí? A dopravní značky a třeba směrníky - to je kapitola sama pro sebe. Jak krásně a bez bloudění se jezdí třeba v Německu, stačí když vím kam a kterým směrem mám jet a nepotřebuji ani navigaci. U nás naopak platí - řidič detektivem. To je na mnoha místech úděsné.

Jinak k rychlostem - asi je bezpředmětné to nějak komentovat. Jestliže je zákonem dáno, že se má jet xxx km/h, tak je to prostě dáno, jako spousta jiných věcí a nemá cenu o tom diskutovat.

Stav silnic je mnohde opravdu katastrofa. Snad má ale každá pozemní komunikace nějakého vlastníka, ne? Kam jdou všechny ty peníze z daní z paliva a další daně? ;-€

0/0
20.4.2008 0:01

(@)

Re: Znaceni

R^ PŘESNĚ TAK, SOUHLAS

0/0
20.4.2008 10:47

(@)

Všem chytrákům, co níže obhaujují, že silnice v ČR...

..jsou v pohodě a za všechny maléry můžou jen řidiči, DOPORUČUJI, přejeďte si občas hranice republiky směrem na JIHOZÁPAD (nejlépe Bavorsko) a tam se pár dní, nejlépe týdnů, prohánějte. Po návratu zpět na silnice v ČR teprve pochopíte, o čem je řeč... ;-)

0/0
19.4.2008 23:17

hřebícek

Re: Všem chytrákům, co níže obhaujují, že silnice v ČR...

Všem chytrákům, co výše obhajují dobytky na silnicích v ČR.. ...DOPORUČUJI, přejeďte si občas hranice republiky směrem na VÝCHOD (nejlépe Polsko, nebo Balkán) a tam se pár dní, nejlépe týdnů, prohánějte. Po návratu zpět na silnice v ČR teprve pochopíte, o čem je řeč... ;-)

0/0
19.4.2008 23:46

(@)

Re: Re: Všem chytrákům, co níže obhaujují, že silnice v ČR...

No jasně, dobytek nemá na silnici co dělat, o tom žádná! Ale když ony "silnice" často připomínají polní cesty pro dobytek, pak těžko i ten dobytek z nich vyhánět...;-) 

0/0
20.4.2008 7:55

TJK

Re: Re: Re: Všem chytrákům, co níže obhaujují, že silnice v

Ano a někteří "fešáci" po nich chtějí jezdit 160kph;-O

0/0
20.4.2008 8:05

Jimmy888

dobry clanek

dobry clanek!

0/0
19.4.2008 23:16

(@)

bohužel má pravdu a fakt nechápu, proč...

nejsou silnice v Čechách normálně nalajnované - krajnice + střední čára - to je ta barva tolik drahá??? 8-o ? ?

0/0
19.4.2008 23:05

__XXXX___

Re: bohužel má pravdu a fakt nechápu, proč...

Barva není drahá. tady jde o ochotu to prosadit

0/0
19.4.2008 23:23

lolek77

Re: bohužel má pravdu a fakt nechápu, proč...

Nejde jen o středovou čáru. Nejhorší je stav krajnic, neexistence reflexních sloupků, amatérština obcí v řešení vodorovného značení (např. navštivte Hustopeče u Brna a uvidíte u benzinky ve směru na Mikulov vrchol diletantismu).

Všude na Vás svítí radarový ukazatel rychlosti (nová móda obcí jak utrácet peníze) a při tom vymetáte díry a rolety. Taky nám Marie Terezie někdy špatně klopila zatáčky, protože kočáry nejezdily 70. To má na mysli president Autoklubu - první normální dopravní expert, který ví, že naši řidiči nejsou o tolik horší jak se nám Hanzelka a další chytrolíni snaží namluvit.

0/0
19.4.2008 23:36

(@)

Re: Re: bohužel má pravdu a fakt nechápu, proč...

Souhlas, smaozřejmě, zmínil jsem jen jednu z věcí, ale šíleně důležitou...Několikrát se mi v okolí Prahy stalo, že jsem ve tmě potřeboval odbočit z hlavní na vedlejší, směrovka cca 150 metrů před křižovatkou, čára krajnice žádná, takže hledáte, kam vlastně, málem to lupnete na polní cestu, která má vyústění pár desítek metrů před křižovatkou a která vypadá právě za tmy úplně stejně jako ta křižovatka...NEBO - cestou směrem na Karlštejn od Ořecha, tuším někde před Mořinou, je úžasná "křižovatka", hlavní podle svislé značky doleva, vedlejší pokračuje rovně - a to rovně je nefalšovaná polní cesta (s trávníčkem uprostřed).

Takových šíleností je na českých silnicích TISÍCE...;-€ Rv

0/0
20.4.2008 10:40

Huffnaggelův duch

mpes : souhlas

0/0
19.4.2008 22:07

mpes

ohleduplnost

ono je to asi hlavně o ohleduplnosti. V Italii napr. pouziva blinkry tak 2% lidi - a to jsou jeste cizinci. Neni tam vubec neobvykle, ze kamion zacne predjizdet na dalnici, aniz by to nejak dopredu avizoval. A nikdo tam na nej nebude troubit a problikavat a tukat si prstem na celo, pripadne modelovat fuckera ze svejch tlustejch prstu...

V Americe se ridici staraji o to co je pred nima a co je za nima je proste nezajima. Presto to tam taky funguje. V Nemecku vyhodis blinkr ze chces predjizdet a prvni auto te pusti pred sebe. to stejne treba i v Holandsku. Ale v cesku - vyhodis blinkr a cekas a cekas a cekas. Kdyz tam nekomu vjedes, tak se z toho muze pos/rat. Zajimave je, ze u nas se rychlostni limity nedodrzuji, ale cesi v cizine jsou jak beranci, v Rakousku si muzou i brzdy urvat, hlavne to ubrzdit na padesat pred zacatkem dediny. A ze je to ctyricet? To neva. A ti ostatni, mistni, za tebou te nemaji za blbce...

Tak kde je chyba? Opravdu ve stavu nasich silnic?

0/0
19.4.2008 21:58

ples

Re: ohleduplnost

Nuz, tak jsem si prescetl cely clanek jeste jednou. A opravdu by z nehomohlo vyplynout, ze za vse mohou silnice. Mnozstvi, kvalita, znaceni. Ja bych s tebou souhlasil v tom, ze bychom meli vsichni pouzivat hlavne mozek. Selsky rozum a trocha predvidavosti..

0/0
19.4.2008 22:05

Novakbob111

v Cesku je infrastruktura na urovni bratru z ukrainy

sice je v cesku miliony aut, ale z milionu aut je 80% stary sunky s nezkusenejma a vyjukanejma soferama. A k tomu jezdi po rozbitych silnicich, kde cesi-slovani kradou plechovy znacky nebo kradou plastovy sloupku od silnic. To je level. Ceska slovanska..  thui taixel

0/0
19.4.2008 21:30

RumFighter

Re: v Cesku je infrastruktura na urovni bratru z ukrainy

tak já ti řeknu, že nejvíc se v Praze bojim paniček s novym, malym autíčkem (aby zvládli zaparkovat), za jízdy kabelku přes rameno, maltézák jim skáče po klíně... To radši toho dědu ve fávu :-)

0/0
19.4.2008 21:34

RumFighter

síla, každej je tu řidič padesát let, nikdy neudělal

nehody a padaj tu takový kraviny... 150? Proboha proč tu házíte příklady, kde řidič, nejlépe s Porshem 911, hází myš před kamionem a podobné? To, že je někde maxinální povolená 90, neznamená, že tam pojedu 90, ale jestli tomu situace dovoluje. Když ne, jede se pomalejš. To samé na dálnici. Občas se člověk chce projet, počasí paráda, D5 krásně prázdná, v docela slušném stavu, klidně 160 je bezpečná rychlost i v deset let starém autě (krom plechovek, samozřejmě)

0/0
19.4.2008 21:29

ples

Re: síla, každej je tu řidič padesát let, nikdy neudělal

No jo, jenze on kazdy. kdo jede 150 na prazdny dalnici, je bran jako sileny ridic. A okamzite je mu odpirano to, ze i on umi byt slusny, nedela mu problem jet 70 km/h v kolone, treba i 50 kilometru, nedela mu problem poustet z vedlejsi...atd.. Jsme proste prasata a basta.

0/0
19.4.2008 21:40

Novakbob111

ceskej ridic jede bez pasu, telefonuje, ale sviti

a to je nejdulezitejsi. Krome sviceni,telefonovani jeste kontroluje ostatni jestli sviti a pokud ne, tak na ne blika. neplati nahodou stare pravidlo co cech to hulvat nebo poskok a hlupak? Sviceni = ceska modla a pritom je vice havarii nez pred nesvicenim

0/0
19.4.2008 21:06

ples

Re: ceskej ridic jede bez pasu, telefonuje, ale sviti

Hele, ja taky blikam na ty, kteri nesviti. Ale ne proto, ze bych je chtel kontrolovat. Ale proto, abych usetril jejich penezenku. Nevis, co meles...

0/0
19.4.2008 21:11

Novakbob111

tak pardon, radsi soferuj a starej se o svoji peneznku

ne o moji. Ja si svoje pokuty plati sam. Nechci aby mi nekdo radil a pomahl, kort takovy stado jako jsou nevzdelani a stadoviti cesi. Mozna ty nejsi. Ale stejne vidim te v te ojete Felicia nebo Fabii jak jezdis na 90km 80 a cumis kolem abys mohl votravovat zivot jinejm. Starejte se radsi o ty sve ojetiny a polorozpadly baraky a panelaky. Sorry

0/0
19.4.2008 21:15

ples

Re: tak pardon, radsi soferuj a starej se o svoji peneznku

Milej zlatej, ty jsi ale pako. Nechces abych na tebe blikal, ale po mem bliknuti si ty svetla zapnes, ze jo? Solidarita mezi ridici ti nic nerika. Ty jsi asi nejaky zamindrakovany sobecek. A kdybys cetl poradne moje prispevky na diskuzich o ridicich, vedel bys, ze patrim mezi zastance rychle jizdy. A jaky mam auto a vzdelani...hm...to ti rikat nebudu. Nemam potrebu si tady honit triko. A navic, narozdil od tebe podle toho lidi neposuzuju.

0/0
19.4.2008 21:20

Novakbob111

tak kdyz mas tak vysoke IQ a Mercedes v garagi

tak snad se zmuses na to, ze se budes starat sam o sebe a nebudes blikat. Ne kazdy je ti vdecny za to blikani. A ceska solidarita+???? Co to je ? Solidarita ceskejch hulvatu? Nedelej ze sebe slusny lidi, jsi jen cech ne? hulvat nebo poskok= Cech Sorry

0/0
19.4.2008 21:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.