Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka a kantorka zpovídá ministryni kvůli zákazu tělesných trestů

Vládní výbor pro práva dětí schválil zákaz fyzických trestů doma i ve škole. Bývalá učitelka Lada Charvátová, která vychovává tři děti, přiznává, že je tu a tam plácne. Ale jen výjimečně a výchovně. Proto ji návrh postavit mimo zákon i plácnutí dítěte přes ruku nebo zadek zvedl ze židle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

leguan.cz

S kvalitou ...

... zakonu, ktere se u nas schvaluji, jsme vsichni obeznameni. Nedokazu si predstavit, ze takhle citliva vec bude efektivne vyresena. Rozhodne ne v nasem parlamentu.

0/0
21.4.2008 17:31

orinka3

dohnat a předehnat USA

spějeme k tomu mílovými kroky.

0/0
21.4.2008 9:10

ELAPHURUS

Zabraňme

soustavné pseudoevropské devastaci a sabotáži naší výchovy a vzdělání !!!

0/0
20.4.2008 18:46

BenediktSpinoza

z e l e n a p i z d u c h a

co se do Cech dfostala podvodnym snatkem a nikdy zadne dite nevychovavala bude ostatnim kecat do toho, jak to maji delat:-P tihle zeleni jsou horsi skudci nez se socani s komancema dohromadyRv

0/0
20.4.2008 7:27

Diagnostik

Rozdeleni telesnych trestu dle veku...

Snim, ci bdim..  Jen blbec nebo sadista "vychovne " placa dite do jednoho roku.  Cesi tyraji sve deti, jak se dozvidame z ruznych clanku a statistik, pod kterymi je pak taktne vynechana diskuze, protoze blizsi specifikace by byla posouzena jako rasisticka. Dzamila nyni navrhne odstrasujici tresty pro rodice, kteri se snazi sve deti vychovat, za to narusene osobnosti tyrajici a znasilnujici sve vlastni deti dostanou smesne nizke sazby, viz pripad sotva zletileho "taticka" tmavsi pleti, ktery temer ubil sva dvojcata, deti maji poskozene mozky, ocko dostal sotva ctyri roky, vzhledem ke sve "bezuhonnosti". Dalsi znasilni dvoulete dite sve druzky a dostane totez. Vrat se do stepi Dzamilo.

0/0
20.4.2008 2:17

danax

jdu studovat divadelní akademii

abych dokázala náležitě vyjádřit emocemi, že se na otevřené okno neleze.....

0/0
20.4.2008 0:11

EWCZ+

Dalsi zpusob

kterym se stat bude vlamovat do rodin. Ty zavrene dvere soukromych domacnosti asi museji jit novodobym socialnim inzenyrum pekne na nervy.

0/0
19.4.2008 21:23

king Paul

Dežomila je ...

ať jde Dežomila do prd... zpátky do Kazachstánu!

0/0
19.4.2008 19:59

zdeman

Již v Bibli

Kdo šetří metly své, nemiluje syna svého.

0/0
19.4.2008 18:44

Darik H

Boze !!!

Pane Boze to je "cipa" !!!

0/0
19.4.2008 18:31

ignorantka

mlatte ty svoje nevychovane spratky jak zito,

rezte ty parchanty jak drevo, at se konecne chovaji na verejnosti slusne a neotravuji;-D

0/0
19.4.2008 18:18

redback

Re: mlatte ty svoje nevychovane spratky jak zito,

Tebe asi mlátili málo ! :-P

0/0
19.4.2008 18:27

ignorantka

Re: Re: mlatte ty svoje nevychovane spratky jak zito,

tak nevim. a tebe zase museli mlatit tak dlouho, az z tebe vymlatili jakykoli smysl pro ironii, ze jo.;-D

0/0
19.4.2008 18:59

antaran

zákaz trestů

Paní ministryně asi nikdy neměla děti, jinak by totiž věděla, že každému dítěti je třeba občas přes ten zadek plácnout... Štěstí, že moje děti už jsou dospělé, jinak bych se bál, že z nich vyrostou stejný spratkové jako většina na západ od našich hranic...

Neříkám, že se mají děti mlátit jako žito, ale občas jim plácnout je prostě potřeba... ;-)

0/0
19.4.2008 18:17

:-(

Re: zákaz trestů

"...jako většina na západ od našich hranic..."

Nepotrebujes ty taky obcas jednu placnout?

0/0
19.4.2008 19:00

babacek

To je zase .....

To je zase nějaká nová politická vlna jak něco zdůvodnit tak, že budeme říkat v ostatních Evropských zemích to mají také?

I poplatky takto zdůvodňují jejich obhájci.Co přijde dál?:-)  

0/0
19.4.2008 15:49

blondie76

Re: To je zase .....

No přece všechno na západ od nás je bezva!!! Že o takové přiblížení se západu moc lidí nestojí, už není důležité

0/0
19.4.2008 16:44

babacek

Re: Re: To je zase .....

Ono to je bezva, ale nelze vybírat jen to co se někomu hodí . Co takhle začít srovnávat i to příjemné.

0/0
20.4.2008 6:00

Dick.r

tělesné tresty ANO / NE

Omlouvám se, ale nemám k tomuto  problému bohužel slov.To, že jsme vstoupili do EVROPY neznamená, že se opravdu budeme opičit po všem, co v Evropské unii je ???? Liberální výchova ano...ale lidi, proboha, jak to spějeme ?????????

nemyslím si, že bychom měli své ratolesti tlouci od rána do večera....to URČITĚ NÉ, ale nejsem si jistý smyslem zákazu tělesných trestů,. TO CHCEME DOPADNOUT JAKO V OKOLNÍM SVĚTĚ, kdy na nás naše ratolesti vytáhnou zbraň, když se jim nebude líbit, že jim bude zakázána televize, video, DVD, nebo dokonce, když nebudou moci jít ven. Mám takový pocit, že zákazem tělesných trestů dovedeme naše ratolesti k naprostému nesouhlasu a odporu ke všemu.

CHUDÁCI DĚTI NAŠICH DĚTI. ;-(;-(

0/0
19.4.2008 13:21

blondie76

Re: tělesné tresty ANO / NE

Proč se nezabývají dětma, které jsou OPRAVDU týrané? Nechápu. Sama Džamila uznává v tomto rozhovoru, že plácnutí po ruce nebo po zadku může být občas zasloužené a výchovně prospěšné. Kocourkov

0/0
19.4.2008 13:32

:-(

Re: tělesné tresty: NE!

Vstoupili jste do spolecnosti kulturnich narodu, tak se nemuzete chovat jako v dobe totality. Budete se muset ucit, ze deti maji sva prava.

0/0
19.4.2008 14:05

blondie76

Re: Re: tělesné tresty: NE!

No samozřejmě. Volná výchova je něco, čemu se u nás dřív říkalo "nechat děcko růst jako dřevo v lese". Podívej se do těch kulturních zemí, jaké mají problémy s kriminalitou mládeže. Nikdo nemluví o mlácení pro nic za nic. Dítěti, které má období vzdoru (dostavuje se cca ve třech letech) někdy potřebuje pádnější domluvu ve formě plácnutí, pokud např. ZÁMĚRNĚ  a opakovaně uhodí někoho jiného a domluvy evidentně nezabírají. To dítě jim totiž tak úplně nerozumí. To by mě zajímalo, kolik dětí jsi vychoval

0/0
19.4.2008 14:26

:-(

Re: Re: Re: tělesné tresty: NE!

Problemy s kriminalitou mladeze jsou v rodinach, kde byla tato mladez v detskem veku telesne trestana. Tato kriminalni mladez se naucila doma, ze nasili patri k diskusnim prostredkum - kdo neposlechne (napr. neda pozadovanou penezenku) dostane par facek nebo kopancu do zeber, a pak poslechne a penezenku daruje.

0/0
19.4.2008 14:34

blondie76

Re: Re: Re: Re: tělesné tresty: NE!

Mluvíš o mlácení, tudíž o něčem zcela jiném, než já. To, že jsem dostala v dětství párkrát na zadek, mně vůbec neuškodilo (ne že bych nechtěla dát peněženku, ale bylo to buď za lež nebo když jsem někomu vědomě ublížila). Kamarádka, která tvrdila, že děti se bít nemají, si vychovala malého tyrana, který teď bije JI. To je v pořádku?

0/0
19.4.2008 14:39

okurka74

Re: Re: Re: Re: Re: tělesné tresty: NE!

Naprosto souhlasím. Žádný psychický ani fyzický újmy na sobě z dětství nepociťuju a vím, že jsem párkrát na zadek dostala. Mám sama zkušenost s výchovou tří dětí (9, 8, a 2) a bohužel to bez občasnýho plácnutí přes ruku nebo zadek nejde (podotýkám, že s bitím taky nesouhlasím !!). Zákaz televize, počítače, fotbalu, sladkostí atd. je jim úplně šumák. Děti prostě potřebujou znát hranice, který se nepřekračujou, rodič nebo učitel by měl být v jistým smyslu autoritou. Při výchově vyznávám rčení "Jak opičí láska vychovává páska" a několik dětí v našem okolí mě v tom jen utvrzuje.

0/0
19.4.2008 15:26

587

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tělesné tresty: NE!

R^

0/0
19.4.2008 16:41

:-(

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tělesné tresty: NE!

Tva bezradnost pri vychove deti je patrna! Neni divu, kdyz te rodice ucili bit deti!

0/0
19.4.2008 19:04

blondie76

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tělesné tresty: NE!

Ale božínku, pořád máš plnou pusu bití. Pod pojmem bití si představuju jiné věci než plácnutí po zadku nebo přes ruku.

0/0
19.4.2008 19:08

okurka74

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tělesné tresty: NE!

Člověče, Vy očividně nerozlišujete slova bít a plácnout. Já každé z nich vnímám naprosto jinak, Vy ne, ani nechcete, takže naše diskuse nikam nepovede. Uvidíme za několik let, co vyroste z mých dětí a co z těch Vašich. Jestli teda vůbec nějaký máte...

0/0
19.4.2008 20:15

Leto_Atreides

Mluvíte mi z duše!

Zdravý selský rozum ještě žije! R^

0/0
21.4.2008 12:29

bobek_79

Re: Re: tělesné tresty: NE!

Trochu zapomínáte na to, že děti mají nejen svá práva, ale také POVINNOSTI.  A na to se nějak zapomíná.

0/0
19.4.2008 19:21

EWCZ+

Re: Re: Re: tělesné tresty: NE!

Povinnost je nyni neslusne slovo.

0/0
20.4.2008 1:12

Kakarel

Názorný příklad,

že ve vládě sedí samý odborník. Kde jsou časy z Letné 89: Odborníci na svá místa! Že, kyperský tanečníku! Máš tam ale odborníky! Tfuj!;-€

0/0
19.4.2008 13:15

587

Re: Názorný příklad,

R^

0/0
19.4.2008 16:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.