Diskuze

Opilý řidič si nedal říct, tak mu sešrotují vůz

Šestkrát za pouhých deset dnů zastavila policie při namátkové kontrole padesátiletého řidiče ze Znojemska. A z toho šestkrát mu v těle naměřila zhruba dvě promile alkoholu. Přestože mu po každé kontrole policisté sdělili, že řídit již nesmí, usedl za volant znovu. Proto mu chtějí auto sešrotovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

iDaddy

21. 4. 2008 7:43
ANO! iDNES je bulvár. Tento článek je

nejhloupější, jaký jsem kdy četl. To, co policie chce není důležité. Policie dělá to, co je její poviností. Rozhodně nemůže chtít zničit cizí majetek. Aby pán neřídilů, na to jsou jiné páky...

0 0
možnosti

BAJLA

18. 4. 2008 18:09
to jsou věci....

řidič našrot, auto našrot ;-D

0 0
možnosti

smotitak

18. 4. 2008 18:14
Re: to jsou věci....

;-D

0 0
možnosti

Jonathan 007

18. 4. 2008 17:55
:-)

1000% souhlasR^

0 0
možnosti

kraxna

18. 4. 2008 15:35
Kdy sešrotují toho bronzového Saaba ?

;-D

0 0
možnosti

rudastraka

18. 4. 2008 12:28
chlast

nad chlastem se neda vyhrat

jen moravaci remizovali ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

weneto

18. 4. 2008 11:02
S postupem proti kořalovi souhlasím

Jen mi připadá zvláštní že někoho může zastavit hlídka 6x v 10 dnech - v životě mě nestavěli ani 2x v jednom měsíci ( tím to ovšem na sebe nechci přivolat;-))

0 0
možnosti

aleale

18. 4. 2008 11:06
Re: S postupem proti kořalovi souhlasím

to vis ze si na nej pockali :-)

0 0
možnosti

pete-mele

18. 4. 2008 10:51
sesrotovat vůz???

Kam to az dojde?? Ja myslel ze se v pripade alkoholu provini ridic nikoliv auto ktere je majetkem ridice. nemel by se tedy postihovat ridic a ne jeho vůz? krome toho je to financni skoda a provinilec by mel zadat uz za odebrani a nemoznost pouzivani vozu poplatky. Tady policie nema paku kdy ma postihovat ridice nikoliv omezovat funkci jeho majetku ci nedej boze ho znicit. Pokud se ridic provinuje stale dokola jiste je mnoho moznosti postihnout jeho samotneho nez manipulovat s jeho majetkem. je to drzost i s todtahovou sluzbou ktera muze zapricinit i infarkt kdyz ridic prijde k drahemu autu a ono nikde osobne jsem prevazel babičku do nemocnice a musel jsem z duvodu nemohoucniosti zastavit na miste vyhrazene zonou 2. nez jsem do 15 minut prisel auto bylo fuc a babicka sotva drzic na nohou stala v zime na ulici kde je tady ta logika??

0 0
možnosti

Ulrich

18. 4. 2008 10:59
Re: sesrotovat vůz???

Trestní zákon zná trest propadnutí věci. Ukládá se tehdy, když byla věc použita k páchání trestné činnosti. To je v pořádku, ne? ( když dotyčný řidič soustavně a velmi hrubě nerespektoval uložený zákaz řízení motorových vozidel ).

0 0
možnosti

ODSakEda

18. 4. 2008 10:45
Proš hned sešrotovat??? Proč né zexekuovat a vydražit???!

Ono: sešrotovat, je asi psychologicky působivější že?...

0 0
možnosti

birhaus

18. 4. 2008 10:47
Re: Proš hned sešrotovat??? Proč né zexekuovat a vydražit???!

Na me by to hluboce zapusobilo jen v pripade, ze by sesrotovani probehlo i s ridicem :-)

0 0
možnosti

Doktor69

18. 4. 2008 9:59
Ne že bych byl proti postihu...

...toho kořaly. Jen mne zaráží pár věcí -

1) jak je možné, že člověk, kterého chytí hlídka opakovaně(myšleno dvakrát a více) se dvěma promilema alkoholu v krvi, nebyl dán do vazby? To PČR čekala až někoho zabije?

2) autem najezdím každý den cca 100km, 7 dní v týdnu. Policie mne za celý rok zastaví tak pětkrát, z toho třikrát za vjezd do zákazu vjezdu mimo dopravní obsluhu(což jsem), a dvakrát za telefonování nebo rychlost. Aspoň za poslední tři, čtyři roky tomu tak bylo. Nechápu tedy jak mohla při "namátkových kontrolách" zastavit pána šestkrát během deseti dnů...8-o

0 0
možnosti

joyFX

18. 4. 2008 10:03
Re: Ne že bych byl proti postihu...

asi ho někdo nabonzoval (což je v tomhle případě určitě správné). Ale taky se divím, že už nesedí v chládku za maření výkonu ÚR

0 0
možnosti

dhumah

18. 4. 2008 9:59
Nový trest

Vážení redachtóři, sdělte mi, kde je v trestním zákoně trest sešrotování. Proč matete? Ponivač o tom nic nevíte a nenamáháte se zjistit, že odsouzenému byl uložen trest propadnutí věci (toho auta). Po právní moci takovéhoto rozhodnutí je věc (auto) majetkem státu, který zpravidla zabavené věci nabízí v dražbě. Pokud se jedná o věc bezcennou, lze ji zničit. Pachatele primárně postihl trest propadnutí věci, a co se dál děje s touto věcí, je již záležitostí jeho vlastníka, tedy auto mu (odsouzenému) nikdo nesešrotoval, protože s ním nacamraný a v zákazu řízení jezdil, alébrž ponivač nemá ni zbla hodnoty (dle příslušného ouředníka). To by chtělo ale drobet se zajímat o problematiku, když už o ní píšu, a ne vyhlůedávat bhulvární tiutlky.

0 0
možnosti