Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilý řidič si nedal říct, tak mu sešrotují vůz

Šestkrát za pouhých deset dnů zastavila policie při namátkové kontrole padesátiletého řidiče ze Znojemska. A z toho šestkrát mu v těle naměřila zhruba dvě promile alkoholu. Přestože mu po každé kontrole policisté sdělili, že řídit již nesmí, usedl za volant znovu. Proto mu chtějí auto sešrotovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iDaddy

ANO! iDNES je bulvár. Tento článek je

nejhloupější, jaký jsem kdy četl. To, co policie chce není důležité. Policie dělá to, co je její poviností. Rozhodně nemůže chtít zničit cizí majetek. Aby pán neřídilů, na to jsou jiné páky...

0/0
21.4.2008 7:43

BAJLA

to jsou věci....

řidič našrot, auto našrot ;-D

0/0
18.4.2008 18:09

smotitak

Re: to jsou věci....

;-D

0/0
18.4.2008 18:14

Jonathan 007

:-)

1000% souhlasR^

0/0
18.4.2008 17:55

kraxna

Kdy sešrotují toho bronzového Saaba ?

;-D

0/0
18.4.2008 15:35

rudastraka

chlast

nad chlastem se neda vyhrat

jen moravaci remizovali ;-D;-D;-D

0/0
18.4.2008 12:28

weneto

S postupem proti kořalovi souhlasím

Jen mi připadá zvláštní že někoho může zastavit hlídka 6x v 10 dnech - v životě mě nestavěli ani 2x v jednom měsíci ( tím to ovšem na sebe nechci přivolat;-))

0/0
18.4.2008 11:02

aleale

Re: S postupem proti kořalovi souhlasím

to vis ze si na nej pockali :-)

0/0
18.4.2008 11:06

Yaroukh

Re: S postupem proti kořalovi souhlasím

To je ideální policie - slušnýho nechá bejt, pobudu prudí!;-DR^

0/0
18.4.2008 11:35

medved_cz

Re: S postupem proti kořalovi souhlasím

Asi zastavuji prednostne vozy s hadovitou jizdou.

0/0
18.4.2008 12:54

pete-mele

sesrotovat vůz???

Kam to az dojde?? Ja myslel ze se v pripade alkoholu provini ridic nikoliv auto ktere je majetkem ridice. nemel by se tedy postihovat ridic a ne jeho vůz? krome toho je to financni skoda a provinilec by mel zadat uz za odebrani a nemoznost pouzivani vozu poplatky. Tady policie nema paku kdy ma postihovat ridice nikoliv omezovat funkci jeho majetku ci nedej boze ho znicit. Pokud se ridic provinuje stale dokola jiste je mnoho moznosti postihnout jeho samotneho nez manipulovat s jeho majetkem. je to drzost i s todtahovou sluzbou ktera muze zapricinit i infarkt kdyz ridic prijde k drahemu autu a ono nikde osobne jsem prevazel babičku do nemocnice a musel jsem z duvodu nemohoucniosti zastavit na miste vyhrazene zonou 2. nez jsem do 15 minut prisel auto bylo fuc a babicka sotva drzic na nohou stala v zime na ulici kde je tady ta logika??

0/0
18.4.2008 10:51

Ulrich

Re: sesrotovat vůz???

Trestní zákon zná trest propadnutí věci. Ukládá se tehdy, když byla věc použita k páchání trestné činnosti. To je v pořádku, ne? ( když dotyčný řidič soustavně a velmi hrubě nerespektoval uložený zákaz řízení motorových vozidel ).

0/0
18.4.2008 10:59

yrral

Re: sesrotovat vůz???

Správně, měl by být potrestán řidič. Proto bych navrhnul sešrotovat řidiče místo auta.

0/0
18.4.2008 11:07

Don_Alex

Re: sesrotovat vůz???

????? jsi opravdu tak navedeny? nebo jsi zapomel chodit do skoly? nebo te z ni vyhodili? To si snad delas legraci ne? Takze i pokuty jsou nesmysl? Protoze penize jsou taky majetkem ridice... To ho maj zavrit na dozivoti jen proto aby mu nekdo nemanipuloval s majetkem? A platit to teda mame diky tomu my z dani? To jsi vazne tak hloupy? Btw s tou babickou pekne kecas, kazda nemocnice ma vjezd a vlastni mista pro takove pripady a klidne jsi mohl tam, to ze jsi to nechal nekde v zome vedle nemocnice je zase tvuj problem a opet jen ukazuje ze premejslet je to posledni co ti jde...

0/0
18.4.2008 11:30

Yaroukh

Re: sesrotovat vůz???

Jestli jsi babičku převážel nalitej a 6x tě tak chytla policie, dává tvůj komentář jakous takous návaznost na případ popisovanej v článku. Jinak je to blábol mimo mísu.

0/0
18.4.2008 11:42

ttata

Re: sesrotovat vůz???

když někoho zastřelí taky mu seberou zbraň, když někoho zabijí s autem měli by auta zabavovat a šrotovat. Byla otázka času, kdy tento idiot někoho zabije

0/0
18.4.2008 11:46

etg

Re: sesrotovat vůz???

bez si pustit TV Nova a Chucka Norrise nebo Kobru 11 ty vidlaku. Jestli nekoho chytnou v 10 dnech, jak 6x ridi, kdyz je statejjak turbo, tak by mu meli zabavit jeste barak se vsim vsudy a na miste ho zastrelit. Skoda, ze to predetim do tebe jeste nenarval a nezmrzacil te...pak bys to mozna pochopil!

0/0
18.4.2008 13:25

ODSakEda

Proš hned sešrotovat??? Proč né zexekuovat a vydražit???!

Ono: sešrotovat, je asi psychologicky působivější že?...

0/0
18.4.2008 10:45

birhaus

Re: Proš hned sešrotovat??? Proč né zexekuovat a vydražit???!

Na me by to hluboce zapusobilo jen v pripade, ze by sesrotovani probehlo i s ridicem :-)

0/0
18.4.2008 10:47

Yaroukh

Re: Proš hned sešrotovat??? Proč né zexekuovat a vydražit???

Mám teda úplně jinou představu o významu slova "hned".

Navíc mi uniká smysl dražby desítky let starýho křápu. (Pokud to nebyl např. Mustang z roku 71. Ale to jaksi neštymuje s chováním řidiče.) Než takovej střep, budu radši jezdit sockou. Pro silnice jenom dobře, když ta plechovka zmizí.

0/0
18.4.2008 11:45

Doktor69

Ne že bych byl proti postihu...

...toho kořaly. Jen mne zaráží pár věcí -

1) jak je možné, že člověk, kterého chytí hlídka opakovaně(myšleno dvakrát a více) se dvěma promilema alkoholu v krvi, nebyl dán do vazby? To PČR čekala až někoho zabije?

2) autem najezdím každý den cca 100km, 7 dní v týdnu. Policie mne za celý rok zastaví tak pětkrát, z toho třikrát za vjezd do zákazu vjezdu mimo dopravní obsluhu(což jsem), a dvakrát za telefonování nebo rychlost. Aspoň za poslední tři, čtyři roky tomu tak bylo. Nechápu tedy jak mohla při "namátkových kontrolách" zastavit pána šestkrát během deseti dnů...8-o

0/0
18.4.2008 9:59

joyFX

Re: Ne že bych byl proti postihu...

asi ho někdo nabonzoval (což je v tomhle případě určitě správné). Ale taky se divím, že už nesedí v chládku za maření výkonu ÚR

0/0
18.4.2008 10:03

onegin

Re: Ne že bych byl proti postihu...

naparit obecne ohrozeni , hned do vazby a na  10 let o do lochum ono by je to hovada preslo ridit ozrale azabijet nevinne okkolem sebe ale to by se tady nekoomumuselo chtit s tim enco delat ;-€

0/0
18.4.2008 10:17

WIFI

Re: Re: Ne že bych byl proti postihu...

Obecný ohrožení by neprošlo, podívej se na aktuálněcz, tam nejvyšší soud zrušil nepodmíněný  trest pro řidiče co jel 12 km nalitej v protisměru po dálnici a ohrozil mimo spolujezdců taky další řidiče

0/0
18.4.2008 10:32

birhaus

Re: Ne že bych byl proti postihu...

Taky me zarazilo, jak ho mohli chytit 6x za deset dnu. Ja jezdim cca 4000km mesicne. Nevim jak je to mozne, ale za posledni dva roky me nestavela zadna hlidka. To je cca 100 000km bez zastaveni hlidkou PCR!

No ne, ze by me to vadilo. Ale jen jsem si rikal, proc chlasta a ridi, kdyz je to takovej smolar?? ;-D

0/0
18.4.2008 10:28

kubas_86

Re: Re: Ne že bych byl proti postihu...

Tak to že si měl 100000 km bez zastavení policie ti opravdu závidim.Mě stavěj tak 2-3 krát do měsíce a když je zrovna nějaka akce tak i 2krat denně :) no někoho asi přitahujou víc :)

0/0
18.4.2008 10:31

birhaus

Re: Re: Re: Ne že bych byl proti postihu...

Tak to mam asi vazne kliku. Myslim, ze nejezdim ani pomalu ani rychle a osobne si myslim, ze takove ty namatkove kontroly, kdy cloveka zastavi, zkontroluji doklady nekdy daji dychnout a pusti dal me docela vadi. Aspon jsem se s tim v cele Evrope nesetkal. Ted treba hodne jezdim po Rakousku, kde je na silnicich policajtu hodne. Ale stavi jen pri poruseni dopravnich predpisu... Coz jsem si ted vzpomel, ze jsem dostal 10Eur pokutu za chybejici CZ zezadu auta a 36Eur za moceni na odpocivadle :-) ...

   Je fakt, ze u nas by to tak asi neslo. Bez namatkovych kontrol by tu ozralej, bez technicaku a pojisteni jezdil za chvili asi kazdy....

0/0
18.4.2008 10:40

pvl1

Re: Ne že bych byl proti postihu...

Znojemská policie je nějak aktivnějěí. Zastavují mě tam častěji než v celém zbytku republiky.

0/0
18.4.2008 10:47

dhumah

Nový trest

Vážení redachtóři, sdělte mi, kde je v trestním zákoně trest sešrotování. Proč matete? Ponivač o tom nic nevíte a nenamáháte se zjistit, že odsouzenému byl uložen trest propadnutí věci (toho auta). Po právní moci takovéhoto rozhodnutí je věc (auto) majetkem státu, který zpravidla zabavené věci nabízí v dražbě. Pokud se jedná o věc bezcennou, lze ji zničit. Pachatele primárně postihl trest propadnutí věci, a co se dál děje s touto věcí, je již záležitostí jeho vlastníka, tedy auto mu (odsouzenému) nikdo nesešrotoval, protože s ním nacamraný a v zákazu řízení jezdil, alébrž ponivač nemá ni zbla hodnoty (dle příslušného ouředníka). To by chtělo ale drobet se zajímat o problematiku, když už o ní píšu, a ne vyhlůedávat bhulvární tiutlky.

0/0
18.4.2008 9:59

loginname_

Společný majetek

manželů sešrotovat taky a pak doporučit manželce, ať manžela zažaluje za škodu (propadnutí auta), kterou jí svým nezákonným jednáním (řízením bez povolení) způsobil R^

0/0
18.4.2008 9:57

joyFX

má ho totiž společně s manželkou.

No tak sešrotovat i manželku

0/0
18.4.2008 9:55

__XXXX___

Škoda jen

...že nechytli toho Saabistu na D1. ten by se asi po*ral, kdyby mu sešrotili auto :-/

0/0
18.4.2008 9:53

joyFX

Re: Škoda jen

někde o tom píšou víc? Takže ho ani nekontaktovali? Budu muset zagooglit. V Německu jezdí dálniční policie a měří nekompromisně. Když někdo takhle uniká, má to pak o to horší - vše zdokumentováno.

Jen tam asi nebude problém s osobou blízkou R^

0/0
18.4.2008 9:58

Z-S

Re: Re: Škoda jen

Jojo, Kobra 11 ho chyti za krk a nepusti :)

0/0
18.4.2008 10:03

joyFX

Re: Re: Re: Škoda jen

čéče viděl jsi někdy, jak funguje dálniční policie v Německu (když si odmyslíš toho Simíra ;-)) ? Neoznačená auta, kamery, neustálá kontrola kritických úseků ... R^

0/0
18.4.2008 10:05

Z-S

Re: Re: Re: Re: Škoda jen

A na vetsi casti stale neomezena rychlost :)

0/0
18.4.2008 10:08

joyFX

Re: Re: Re: Re: Re: Škoda jen

ale tam, kde je rychlost omezená, měří docela vesele

0/0
18.4.2008 11:59

Z-S

Re: Škoda jen

Spachal tim trestny cin?

Pokud ne, pak zadny srotovani nebude...

0/0
18.4.2008 10:02

WIFI

Re: Re: Škoda jen

řízení bez papírů a nalitej není přestupek, ale trestný čin, takže z tohohle strach neměj. Jaký status má maření ÚŘ nevím

0/0
18.4.2008 10:07

Z-S

Re: Re: Re: Škoda jen

Škoda jen

...že nechytli toho Saabistu na D1. ten by se asi po*ral, kdyby mu sešrotili auto

Ridil on nalitej a bez papiru?

0/0
18.4.2008 10:07

WIFI

Re: Re: Re: Re: Škoda jen

tam by byl problém v tom, že by to asi byl jen přestupek. Na toho měl při jeho agresvní jízdě počkat někde zadek naloženýho kamionu.

0/0
18.4.2008 10:17

Z-S

Re: Re: Re: Re: Re: Škoda jen

Spachal tim trestny cin?

Pokud ne, pak zadny srotovani nebude...

To jsem presne psal :)

0/0
18.4.2008 10:25

hasmen

?

Článek jsem ještě nečetl,jenom se zeptám - to auto asi nebude BMW,nebo Mercedes,nebo ano? :-)

0/0
18.4.2008 9:53

Don_Alex

Re: ?

jestli chces reagovat tak si ho precti matlaku, jinak reagujes naprosto zbytecne .... btw je to Audi....

0/0
18.4.2008 9:55

hasmen

Re: Re: ?

Já jsem se ptal,nereagoval jsem,matláku ;-) Díky za informaci ;-D

0/0
18.4.2008 9:57

rogerer

náklady

a kdo to šrotování zaplatí? Doufám že on.....

0/0
18.4.2008 9:48

Picolik

Levné ano a drahé ne?

To je tedy zase bordel. Starou šunku zabaví, ale nové auto ne. Navíc stejně tak nemohou zabavit auto někomu, kde je vlastník i někdo jiný ať už manželka nebo firma. Takže zase zákon na nic...Rv

0/0
18.4.2008 9:39

Velho

Re: Levné ano a drahé ne?

však už to tam píší, to bude snadné dokazování, manželé = auto je naše, nikoli moje!

0/0
18.4.2008 9:52

Z-S

Re: Levné ano a drahé ne?

Vsak na to taky zadnej zakon specialne neni. Pouze fakt ze rizeni pod vlivem jedne promile a vice se stalo trestnym cinem umoznilo uplikovat na tyto pripady davno existujici ustanoveni o propadnuti veci a ted se z toho dela Amerika ... v praxi ovsem se znacnymi problemy ...

0/0
18.4.2008 10:07

icmek

yeah

sešrotovat. dobrej nápad. už řídit nebude, dokud si nekoupí jiný auto, a to mu příležitostně sešrotujte taky. ale proč sešrotovat? ať ho policajti prodaj, ne?

0/0
18.4.2008 9:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.