- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takto zabezpečenou trať je nutno považovat za značně nebezpečnou,což ukázalo již v minulosti 2 x vyjetí druhé tramvaje proti jiné tramvaji.Trať by měla být zabezpečna minimálně tak jako pražská splitka v Letenské ulici,kde je zabezpečení jednak signalizací pro tramvaje,jednak dopravními značkami pro tramvaje určující jednoznačně přednost tramvají v případě výpadku signalizace pro tramvaje a určením jakým způsobem se postupuje.Mimo to jsou pražské tramvaje vybaveny vysílačkami,které je spojují s Centrálním dispečinkem.A to je na tuto splitku z prostisměru vidět.
I zabezpečení ostravské jednokolejky blikajícím výstražným světlem je nedostatečné.DP Ostrava by měl tuto jednokolejku vybavit,přenosnou signalizací,podobnou jako se používá např.při objížďkách,nebo při opravách na dálnici.Systém výstražného světla a spojení mobilem je sice lepší než předchozí stav,ale stále nedostatečný.