Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Byl to zkrat, Irena mě ponižovala, píše o vraždě Neff Novák

Robert Neff Novák, který se přiznal k vraždě své manželky Ireny, svého činu lituje, ale podotýká, že případ je složitější. Z vazby poslal dopis, ve kterém například uvádí, že ho manželka ponižovala a byla konfliktní. Rodina zavražděné to rezolutně popírá. Text má redakce iDNES.cz k dispozici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marpech

lidská zrůda

Nováku vám přeju na celu opravdového násilníka, který vás každý den před spaním zřídí k nepoznání. Jste odpad který by měl shnít za mřížema. Až vás jednou pustí, tak doufám vaše okolí se k vám bude chovat podle zásluh.,:-©

0/0
24.4.2008 11:12

Lapan

Nic jiného než DOŽIVOTÍ si nezalouží

a hlavně žádné slitování s tímto bezcitným grázlem ten dopis není nic jiného než dobře naplánovaný pokus obhajoby o citové vydírání a neměl by být brán vážně je to jen šikovně naplánovaná součást obhajoby,kterou by  měl služný a normálně myslící člověk tvrdě igonorovat,protože jinak SCHVALUJETE VRAŽDU a ženy jsou pro vás automaticky jen věci jen majetek mužů což nechápu - na jendnu starnu u muslimů stejné věci tvrdě odsuzujete,ale u jiný mužů nepokrytě schvalujete a ještě těm mužům div netleskáte jak pěkně se svojí ženou = svým majetkem skvěle zatočili jakoby vražda manželky byla automaticky součástí manželství -přeci nejde jakoliv obhajovat nebo litovat takového bezcitného primitiva jako je p. Novák tak prosím používejte mozek vždyť on vědomě spáchal velice brutální vraždu a následně ještě lhal všem lidem okolo přímo do očí :-©

0/0
24.4.2008 9:01

rob3

provaz

provaz

0/0
18.4.2008 20:27

GEORGE MICHAEL

ČLÁNEK

Ten člověk zaslouží minimálně doživotí a není co řešit... Už jen z toho důvodu, že v dopisu napsal "odsouzeníhodnému zločinu". Čili sám říká, udělal jsem něco a vy mě suďte - proto bych nic neodkládal a poslal jej do žaláře na doživotí a ještě s ostrahou, protože tento člověk udělal nejen hrůzný čin, ale vůbec je tento člověk nebezpečný !!!!! A jak říkám - sám to naspal pozůstalým !!!!!

0/0
18.4.2008 10:40

HugoWomaacka

Re: ČLÁNEK

klid hochu, ten člověk nikde neukradl statisíce, jnom zabil.. za čtyři roky je na podmínku ventku ;-)

0/0
18.4.2008 12:43

GEORGE MICHAEL

Re: Re: ČLÁNEK

Dělám to velice nerad - ale máte můj stoprocentní souhlas !!!!! P. S. jsem velice klidnej :-)

0/0
18.4.2008 12:59

dwart

Ach jo

Já nevím proč se tu vztekáte, vždyť jenom vysvětluje příčiny toho proč to nejspíš ve zkratu udělal. Nevím jak si tu někteří jednodušší lidé mohou myslet, že "omlouvá" vraždu.

Chtěl bych tu vidět moralisty kdyby žena, kterou dlouhodobě partner fyzicky týral, tohoto tyrana třeba zabila v afektu nožem. To by jste byli na  straně té "chudinky". Bohužel už teď se dobře ví, že ženy dokáží být v týrání daleko horší protože si to berou  velmi osobně a chtějí nejenom aby to danou osobu bolelo fyzicky, ale hlavně psychicky. Myslím, že nejeden zdejší tvrďák by se zhroutil, když by mu manželka stále dokola omílala jaká je nula a že se sebere i s dítětem, které jí naše soudy určitě svěří a odjede zpátky do US. Jj, tvrďáky mám nejradši.

0/0
18.4.2008 10:10

bazaly picho

Re: Ach jo

Presne. Nikdo u toho nebyl, ale vsichni vi, jak to bylo. Neomlouvam ho, jen porad nechapu, ze by se nejak obhajoval. Napsal to, co citil, mozna na radu pravnika, kdyz uz ho vlaceli tiskem. Soudit ho bude soud, ne verejnost a svedomi, tomu neutece. Tot vse

0/0
18.4.2008 11:58

znalecvina

vojna

kdyby byl na vojne, tak by zazil ponizovani. ale z duvodu toho, ze vojna byla zrusena a z kluku se nema kde stavat muz si myslim, ze pocet takovych pripadu se bude navysovat. chlapy fakt zacinaji v zivote resit kraviny, co tatove a dedove nikdy neresi. je to smutny. ale zensky za chvilku budou mit hodne navrh nebot oni maji alepson jednu zkousku a to porod. a chlapi - z nich se ted stava jen vec pro zabavu. chlap uz nebude ta opora ve vztahu, ale bude to obracene.

0/0
18.4.2008 9:40

bazaly picho

Re: vojna

jojo

0/0
18.4.2008 11:56

rob3

Re: vojna

I kdyz jsem na vojnu sel hrozne nerad ( rok 2000), tak 100% souhlasim, obrovska zkusenost na cely zivot jedno jestli dobra nebo spatna, chlapi maji v genech branit, prozivat stres, bojovat jako zensky zas musej rodit, je znat ze ten kdo na vojne nebyl je BABA pos.aná  X

0/0
18.4.2008 20:37

sluni-sluni

soužití nebylo idylické,

možná už od úplného začátku a všechno byla jejich chemie, nicméně zřejmě mu dělalo dobře se zabydlet ve "známé" rodině.... ale když už někoho zabiju a ještě přemlouvám kamarády aby pomáhali hledat manželku, kterou jsem já osobně už dávno zahrabal, a potom jediná moje obhajoba zní "ona mě ponižovala", tak to zní celkem slabošsky - chce se postavit do role ubližovaného chlapa - tak když se mu s ní žilo tak těžce, tak proč neodešel? asi mu to tak zatím stále vyhovovalo...

0/0
18.4.2008 9:36

dwart

Re: soužití nebylo idylické,

Ty asi nemáš děti, že? Takové přechytralé rady se mi líbí, jak je po bitvě každý generál...

0/0
18.4.2008 10:11

sarax

Re: Re: soužití nebylo idylické,

tve prispevky naznacuji, ze mas ze zenskych komplex, nemas nahodou doma jednu dominu?

0/0
18.4.2008 12:32

skeblicka

at byla jakakoliv

zbavit ji zivota pravo nemel!:-(

0/0
18.4.2008 8:37

ladaxxt

Cast toho, co rika stoji za zamysleni..

od znamych, kteri ji znali slysim podobne veci, jako od nej.. Rodina je samozrejme na druhem konci.. Bratricek by zasluhoval vystavit (vyvesit) za gule do pruvanu, neb o tech problemech vedel.. (podle meho.. urcite)..

0/0
18.4.2008 1:42

Hrdý Budžes

Re: Cast toho, co rika stoji za zamysleni..

Pokud je nekdo takovy blb, ze si vezme konfliktni nesnesitelnou zenskou a prozije s ni nejakych 10 let a zjisti ze to s ni nemuze vydrzet, ma se laskave odstehovat, rozvest, prestat stÿkat a ne ji zavrazdit.

0/0
18.4.2008 3:24

zlej

Re: Re: Cast toho, co rika stoji za zamysleni..

přesně

0/0
18.4.2008 9:34

Better red than dead

.

nesouhlasim s jeho cinem, ale respektuju ho R^[>-]

0/0
18.4.2008 1:01

ja_je_nekdo_jiny

Re: .

Respektuješ ho..?  Čili si ho vážíš a chováš j němu úctu... Dost zvláštní...

0/0
18.4.2008 1:16

Better red than dead

Re: Re: .

docela jo no

0/0
18.4.2008 1:17

zlej

Re: Re: Re: .

ju...všichni koneckonců vědí že mezi lidma je nezanedbatelné procento bezskrupulozních hovad..takže o co jde

0/0
18.4.2008 1:21

Better red than dead

.

ja to treba nevedel...

0/0
18.4.2008 1:22

ja_je_nekdo_jiny

Re: .

No a vážíš si každého, kdo uškrtí a zakope svou ženu, nebo jen tohohle jednoho...?

0/0
18.4.2008 1:25

Better red than dead

Re: Re: .

vazim si kazdeho dobreho cloveka

0/0
18.4.2008 1:27

Yaroukh

Re: Re: .

myslim, že se docela dobře baví, a tobě to docvakne teprve za chvíli ;-D

0/0
18.4.2008 1:27

Better red than dead

Re: Re: Re: .

proc by mu to melo docvaknout...

0/0
18.4.2008 1:28

ja_je_nekdo_jiny

Re: Re: Re: .

...já se rovněž nenudím, ale když tam není smajlík, tak ty to holt nepoznáš...

0/0
18.4.2008 1:32

Better red than dead

Re: Re: Re: Re: .

tak to ses pak... ...ja na diskuzich nenadavam - smajlik...

0/0
18.4.2008 1:33

ja_je_nekdo_jiny

Re: Re: Re: .

...na druhou stranu, tvoje srovnání toho pána a matky v šestinedělí bylo směšnější...

0/0
18.4.2008 1:38

zlej

je to hajzl

ospravedlňovat vraždu tím že byl ponižovaný? I kdyby Měl pravdu tak to jen dokazuje že je to slaboch který použije fyzické násilí proti někomu kdo ho převyšuje duševně...každopádně je to vrah a tam není omluva;-€

0/0
18.4.2008 0:47

plech (Anonym)

.

Nebyl to zkrat, ale vražda.

0/0
18.4.2008 0:20

zlej

Re: .

Slaboch, vymlouvá se a ospravedlňuje něco co ospravedlnit nejde...je to vrah, vrah ženy která neměla šanci se fyzicky ubránit. je to lidský hnus a žádná výmluva mu nemůže pomoc.Rv

0/0
18.4.2008 0:50

Yaroukh

Re: .

Dobrý pokus, realita je ovšem taková (a tohle tě možná překvapí), že "vražda v afektu" není něco, co by pocházelo z jiného světa. To opravdu existuje. Překvápko, viď?

Přijde mi, že spousta lidí se s touhle skutečností prostě nehodlá smířit, nebo se z nějakého důvodu rozhodli, že zrovna tohle ne-ne-a-nemohl být ten případ.

(Podobní by nejspíš měli obdobný problém se skutečností, že na činy spáchané matkou v šestinedělí je leckterým právním systémem nahlíženo jinou optikou; a jsem si skoro jist, že to platí i pro ČR.)

0/0
18.4.2008 1:00

zlej

Re: Re: .

vražda v afektu bezesporu existuje..a tím to jako omlouváš? On byl v šestinedělí? 8-o

0/0
18.4.2008 1:04

Yaroukh

Re: Re: Re: .

Uff. No comment.

0/0
18.4.2008 1:07

Hrdý Budžes

Re: Re: .

Vrazda v afektu s naslednym peclivym ukrytim mrtvoly a chladnokrevnou hrou na hledani obeti vcetne nepredstiraneho zoufalstvi nad jejim zmizenim. Hmmm.

0/0
18.4.2008 3:22

bibibianna

Reakce na to, že bys nevěřil kamarádce....

Vím dost o tom, kdy se kdo svěří kamarádce!! Taky mě bývalej ponižoval a zkoušel násilí... a nikdy bych to své rodině neřekla a kamarádka to věděla!! Neřekla bych to rodičům, protože by je to trápilo a navíc, když by to byl někdo, kdo se jim nelíbil, tak o to spíš bych mlčela a nechala si to pro sebe!! Chápu ji, je to hrozně smutné, že mu neunikla! Ale já bych to nikdy ani po letech našim ani bráchovi neřekla!! A kamarádka slíbila, že nic neřekne, protože věděla, že jsem z toho sama zoufalá. Naštěstí jsem vše ustála... Ale neměla jsem dítě, možná - určitě jsem to o to měla snadnější. 

0/0
17.4.2008 22:35

applejuice

Re: Reakce na to, že bys nevěřil kamarádce....

neříkám že by se jí nemělo věřit ale výpověď kamarádky nemusí být dostatečně věrohodná, přeci jenom to byla její kamarádka a z toho to všechno vyplývá, mělo by to být ještě potvrzené někým jiným než jednou výpovědí kamarádky

0/0
17.4.2008 22:37

bibibianna

Re: Re: Reakce na to, že bys nevěřil kamarádce....

TO jo, ale určitě by to ta holka neřekla jen tak... a myslím si, že promluvilo dost lidí. Aby bylo jasné, že ten vztah měl dávno skončit a neměli v něm ani pokračovat.

0/0
17.4.2008 22:39

Yaroukh

Re: Re: Re: Reakce na to, že bys nevěřil kamarádce....

Většinou mluvili lidé mající blízko k Ireně. (Nebo mě někdo opraví?) Ostatně není se co divit; kdyby totiž někdo jenom naznačil, že Irena Novákovi třeba opravdu dávala čočku, bude obviněn ze schvalování toho činu. (Vím o čem mluvím, pár takovejch debi!ů se tu dneska předvedlo. Že jeho čin neschvaluju snad psát nemusím.)

Taky se lehko řekne "měli dávno skončit", mnohem hůře se to realizuje. Pro chlapa to totiž s pravděpodobností hraničící s jistotou znamená ztrátu dítěte. (V praxi prostě jinak režim soudem nařízených/povolených návštěv jinak skončit nemůže.) A s tim se velice špatně vyrovnává.

Sám vím o dvou případech, kdy dotyční s jejich polovičkou zůstávají jen kvůli dětem. (Ne, není to naštěstí můj případ, a to zdůvodnění mi doslova řekli, takže to není moje domněnka.)

V takové situaci se snadné řešení hledá těžko. Dost možná na tom byl Novák podobně.

0/0
18.4.2008 0:42

zlej

Re: Re: Re: Re: Reakce na to, že bys nevěřil kamarádce....

i kdyby mu "dávala čočku" kurňa...to ho přeci v nejmenším neomlouvá...nehledě na to že ta jeho"čočka" je jen subjektivní pocit ubožáka co se lituje...doufám že to dostane hodně natvrdo, jen škoda že ho budou soudit tady kde za sebeobranu dostane občan větší pálku než někdo za vraždu...a to je fakt...k blítí.

0/0
18.4.2008 0:56

Yaroukh

Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na to, že bys nevěřil kamarádce....

Stejně jako matku asi "neomlouvá", že zabije svoje dítě v šestinedělí. Jenže se to občas stane, a to šestinedělí je v takovém případě polehčující okolnost.

Ty jsi s nimi bydlel, že víš, že to ponižování je subjektivní pocit? Já jsem z toho, co se Neffově dcěři stalo, taky docela vedle. (Přecijenom pro mě Neff není nějaká anonymní celebrita; dlouhodobě rád čtu jeho články, byť ne se všemi nesouhlasím.)

Myslíš, že psychický teror neexistuje? Chceš popřít jeho existenci? Já jenom děkuju bohu, že nejsem v situaci, kdy bych měl mládě s ženskou, která to provozuje. Tím nechci tvrdit, že to _byl nevyhnutně_ případ Ireny, protože jsem je neznal; ale ty ze stejnýho důvodu nemůžeš vědět, že on si všechno vymyslel, aby se obhájil. Nemůžeš přece tvrdit, že apriori všechno, co by vnášelo trochu pochopení (ne ovšem prominutí) do jeho situace, je lež. Nebo jo?

0/0
18.4.2008 1:07

zlej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na to, že bys nevěřil kamarádce....

můžu pochopit hodně ale ne to že někdo někoho zabije, pak ho půjde zakopat a tváří se že jako nic...si něco přečti, většina vrahů v afektu jde po činu se přiznat nebo spáchá sebevraždu...protože si uvědomí co se stalo...a mají svědomí které jim řekne...což není jeho případ, zachoval se jako sketa a neexistuje ospravedlnění pro tenhle čin, a můžeš to zkoušet jak chceš, takhle to je.

0/0
18.4.2008 1:20

Yaroukh

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na to, že bys nevěřil kamarádce....

Zkus se oprostit od emocí. (Jestli to nesvedeš, dál ani nečti, nic ve zlým...)

"Většina vrahů v afektu jde po činu se přiznat nebo spáchá sebevraždu...protože si uvědomí co se stalo..."

Byl by odkaz na ty statistiky? Nebo si to jenom myslíš, protože seš rozzlobenej? Já si naopak myslím, že většina vrahů se snaží svůj čin skrývat, před jeho důsledky utíkat, stejně jako Novák. Svědomí u těch lepších (ehm) začne pracovat až v delším horizontu. Klidně bych se vsadil, že většinu vrahů musí policie vypátrat, protože se prostě nepřijdou bonznout sami.

Nijak bych mu trest nesnižoval, protože to prostě nakonec pos... on, ale nebyl bych si u toho uplně jistej, že si dotyčná nehrála se sirkama.

0/0
18.4.2008 1:27

zlej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na to, že bys nevěřil kamarádce....

nezlob se ale to jsou kecy....kurňa ten člověk zabil ženu, brutálně...pak ji zakopal a lhal a ty ho tady obhajuješ...no svět je divnej...to jsem si už všiml (Y)

0/0
18.4.2008 2:39

sphagnum

Příspěvek výš

Takže, když se spolu manželé hádají, ona musí počítat s tím, že on jí klidně může zabít? Radši si nechat všechno líbit, být zticha, aby se on nenaštval a nezabil jí? Je normální, aby muž (člověk) zabil a uškrtil všechno, co ho zrovna naštve?

0/0
18.4.2008 16:47

MarkusM

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reakce na to, že bys nevěřil kamarádce....

Hele Yaroukh di se zahrabat. Třeba do toho lesa kde ležela ta holka.

Furt tady píšeš kecy co Novák, skoro úplnej chudák, ale podívej se na to jinou optikou.

Třeba optikou otce. Představ si že ji pipláš od prvního broukání, od první radosti, o chození a objevování světa, od péče v nemoci, návštěv doktora, chození do školy, a tisíce jiných věcí, strastí a radostí, a pak ti ji nějakej de/bil najednou zabije.

A ještě nějakej yaroukh kydá oprostěte se od emocí, a další kydy.

Jdi se zahrabat, jsi prostě úplně mimo.

0/0
18.4.2008 4:14

Kocourek69

Na čem můžou právníci stavět obhajobu?

Na nedostatku důkazů těžko když se přiznal. Na blázna, který za své činy nezodpovídá také těžko, neb je s tím každý psychiatr pošle do háje, tak to zkouší zahrát na neplánovanou vraždu v afektu.

0/0
17.4.2008 22:29

ja_je_nekdo_jiny

Re: Na čem můžou právníci stavět obhajobu?

Uškrtit někoho v afektu elektrickou šňůrou, to zní hodně divně.

0/0
17.4.2008 23:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.