Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francie přijala zákon proti nezdravému hubnutí

Francie, Mekka módy, zahájila boj proti nezdravému hubnutí, které je i díky modelkám v kurzu. Dolní komora parlamentu odhlasovala zákon, který trestá propagaci hladovění až dvěma roky ve vězení a pokutou přes půl milionu korun. Žádný jiný stát dosud k tak tvrdému opatření nesáhl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rohatey

Dobrý zákon

Je potřeba konečně zatrhnout aby ta banda homosexuálů, což jsou ti módní návrháři  nám normálním takto pokřivovala ideál ženské krásy, ať si ti úchylové nechají takto vychrtnout svého homokamaráda.

Já mám dojem že už dneska i řadu pornofilmů točí tenhle úchylný ksindl, když to tak člověk vidí tak se blíží doba že se nahradí normální pohlavní styk tím co provozují homoúchylové a že největší zážitek bude potom to ženě nacákat na obličej, nějaké chlupy na těle to bude absolutně zakázáno nosit. Já když se na tohle podívám tak to není erotika to je zhola na zvracení. :-©

0/0
19.4.2008 20:56

malej pipík

.

http://extempore88.googlepages.com/ibeatanorexia.jpg/ibeatanorexia-full.jpg ;-D

0/0
19.4.2008 15:16

malej pipík

.

http://weblogs.nrc.nl/weblog/klaver/wp-content/uploads/2007/08/anorexia02.jpg:-©

0/0
19.4.2008 15:16

malej pipík

Beztak to všechno přijelo z Paříže

tahla vychrtlá móda, tak co plkaj...:-©

0/0
19.4.2008 14:58

zbynek._s

Francouzsky, na školení do České republiky!

Francouzsky by sem mohly přijet na školení, jsou tu podle publikované statistiky nejobéznější ženy z celé Evropské unie. Alespoň by známé feminofašiostické organizace našly smysluplnější náplň své činnosti, než pořád strkat nosy do cizích rodin.

0/0
18.4.2008 18:19

Forrrest

Re: Francouzsky, na školení do České republiky!

Co kdyby sis prvni precetl par komentaru pod tebou! Pak bys nemohl vyblit neco podobneho;-)

0/0
18.4.2008 20:19

Queribus

Re: Francouzsky, na školení do České republiky!

ž jednou vytáhmeš paty z český kotliny, poznáš, že ta zmíněná studie lže.

0/0
19.4.2008 13:12

Comodor

Už bylo na čase...

Ten zákon jednoznačně vítám... Ačkoliv se zcela jistě vyrojí zástupy jedinců hlásajících cosi o svobodě slova, ten zákon ji vlastně příliš neomezuje... Ve své podstatě je to jen konkrétnější, účinnější forma toho co v česku teoreticky zaštiťuje o ublížení na zdraví - žel dosud jsem neslyšel, že by proti někomu byl tento zákon využit.

Jak tu pročítám příspěvky, vidím že řada diskutujících apriori předpokládá, že každý má svůj vlastní rozum, že se rozhoduje sám za sebe - ale tak to vždy není...

Několik let (než mne částečně stihl syndrom vyhoření) jsem se zabýval reintegrací psychiky anorektiček na jednom komunitním serveru. A tam jsem si všiml několika typických znaků:

0/0
18.4.2008 12:44

Comodor

Re: Už bylo na čase...

1) šlo o dívky s nízkým sebevědomím - lhostejno zda v důsledku nějaké traumatické události v mladším školním věku (např. sexuální zneužití) nebo "krkavčích" či ambiciózních rodičů... Ty dívky dlouhodobě žily v prostředí, které jim vštěpovalo, úmyslně či neúmyslně, že jsou "špatné"... Tím pádem měly velmi pokřivenou představu o sobě, o své hodnotě a o hodnotě svých názorů...

2) nižší nebo velmi nízké sebevědomí se často projevilo v podobě velmi silného perfekcionismu - často podporovaného příliš ambiciózními rodiči, kteří se nedokázali smířit s ničím horším než samými jedničkami ve škole... Další zátěží pak byl i efekt matky-rádobymodelky, která si své nenaplněné ambice kompenzuje na dceři, kterou se snaží procpat kde to jde i za cenu toho, že svoji dceru de facto psychicky týrá tím, že jí vyčítá kritiku modelingové agentury "HOMO-PEDO s r.o.)

0/0
18.4.2008 12:51

Comodor

Re: Re: Už bylo na čase...

3) Rozvoj Anorexie nebyl přímo vyvolán časopisy - primární příčinou byli rodiče, spolužáci, odmítnutí od idolu...

...byly to však právě tyto časopisy, co bylo tím spouštěčem - v nich se 12tiletá holčička dočte, jak drasticky zhubnout a na obrázcích uvidí, jak to má vypadat...

(To že jde o retušované fotografie už jí ovšem nedojde - stejně jako většině dospělých)

4) Jakmile jednou začne delší dobu hladovět, už to začne poškozovat její mozek - paranoidní představy nejsou nic neobvyklého - "všichni mi závidí moji krásnou štíhlost, určitě by také chtěly mít 45kg na 180cm, ale mají slabou vůli a proto mne chtějí zastavit, chtějí abych připrala alespoň celé jedno kilo, chtějí abych byla taky tlustá bečka" - to je taková typická hláška anorektičky nejpozději po půl roce...

Jojo... Děti jsou tvárné... Někdy až moc...:-/

0/0
18.4.2008 12:59

kubíkjansů

Re: Re: Re: Už bylo na čase...

souhlas...

0/0
20.4.2008 14:23

skrbling

Francouzský socialismus

Ach jo. Opět francouzský socialismus na kolečkách. Nezdravé je hubnutí, nezdravé je tloustnutí. Za chvíli bude zákon o tom, že každý musí mít BMI mezi 20-25.

Co kdyby politici přestali konečně kafrat lidem do toho, jak mají žít?

0/0
18.4.2008 12:19

ppc1500

Dobrý zákon!

Už dlouho Francie nevyprodukovala tak dobrý zákon, jako je tento! A pokud zaniknou časopisy jako Elle a jemu podobné, vůbec o nic lidstvo nepřijde. Sice osobně si myslím, že ti pisálkové rychle "přejdou" na jiné téma, tak jednoduše nezaniknou.

A svoboda slova se nesmí zaměnit s anarchií. Tam, kde začínají práva jednich, končí práva druzích. Doufám, že to prosadí v celé EU! Každopádně by to byl lepší zákon jako ten o velikosti banánů na trhu EU....

0/0
17.4.2008 10:11

hnedka_zdrapana

Re: Dobrý zákon!

Anarchie JE ale synonymem svobody (v puvodnim vyznamu, ne ve vyznamu ruznych bolseviku). Omezovani svobody slova vidim jako dalsi postupovani totality a jsem jasne proti tomu. Ono staci, ze EU temer neuznava pravo na soukrome vlastnictvi (viz vysoke dane). Jeste zbyva zrusit svobodu slova, zregulovat internet a zavest Matrix.

0/0
17.4.2008 21:00

sarax

blbost

to se mame na co tesit, za chvilku budou tlustoprdky pozovat v casopisech a natrasat sve speky na modni prehlidce Rv nechcete jeste modelkam zakazat i cvicit?

0/0
18.4.2008 11:36

sarax

Re: blbost

prece i tluste holky si modni casopisy prohlizeji.. tady je videt, ze jejich skodlivost zrejme neni takova jak by se zdalo.. Nebo kazda doma nema zrcadlo?

0/0
18.4.2008 11:49

nokianew

radši držet jedlovku :)

A co když budu chtít držet protestní hladovku??? :-o ???

0/0
17.4.2008 10:04

ppc1500

Re: radši držet jedlovku :)

Vůbec jsi nepochopil článek! V něm se hovoří o tom, že bude trestné někoho k tomu navádět!! To znamená, že pokud sám se k tomu rozhodneš, je to tvoje věc. Ale pokud to budeš "navrhovat" jiným, že je to dobrý způsob hubnutí, tak tě zabásnou. Rozumíš tomu? Takže si klidně drž hladovku, jak dlouho chceš... :-P

0/0
17.4.2008 10:07

Forrrest

Francie, bravo!!!

Ted jen at si z toho vezmou priklad v jinych zemich! Btw, jak jsem si tak procetl diskusi, musim dat za pravdu anžto... a musim se zajit vyzvracet - komentare jistych lidi (Ulrich a bily.trpaslik) pusobi vylozene jako prst v krku! A hodne dalsich lidi tady argumentuje dost prehnane. Jakepak omezovani svobody projevu? Vite, co je to napr. nacismus? Nebo rasismus? Vite, ze jejich propagace je trestna. Taky to povazujete za omezovani svobody??

Kdyby na deti meli vliv pouze rodice, nebyla by to nadhera? To bychom se napriklad timto problemem vubec nemuseli zabyvat. JENZE TO TAK NENI! Kazdy clovek je ovlivnovan celym svym okolim. A je otazka, jak informace, ktere se na nej vali, dokaze filtrovat - ktere pouzit a ktere naopak ignorovat. Deti jsou hodne zranitelne, protoze jim to jeste moc nemysli, dospivajici mozna jeste vic, protoze se extremne soustredi na sve telo, casto jej hodnoti neprimerene kriticky.

0/0
17.4.2008 8:35

Forrrest

Re: Francie, bravo!!!

Rozhodne se to netyka jen "par psychicky labilnich jedincu", jak se nas pokousel presvedcit Ulrich. Lide jako on jsou k placi - omezeni videt veci jen jednim uhlem pohledu... svym.

Shrnuto: svoboda projevu je krasna vec, ale jsou pripady, kdy se musi omezit kvuli ochrane lidskych prav! Jako napriklad tento - kdy nenormalni (casto navic vlivni) lide rozsiruji nebezpecne informace, ktere ohrozuji zranitelne lidi. PRECE NEMUZEME DAVAT NA MISKY VAH LIDSKE ZDRAVI (CI DOKONCE ZIVOTY) A SVOBODU PROJEVU!

Na zaver pripojuji prakticky priklad toho, proti cemu se musi bojovat, a proti cemu by treba i CR pomohl takovyto zakon - Martin Vaněk: http://ahaonline.cz/cz/spolecnost/23860/modni-guru-martin-vanek:-tohle-chce-udelat-vasim-detem.../

0/0
17.4.2008 8:37

hnedka_zdrapana

Re: Re: Francie, bravo!!!

Samozrejme, ze muzeme davat na misky svobodu projevu a zdravi. Jestli to nevite, tak kazdy je jiny a kazdy ma svuj zebricek hodnot. Pro nekoho muze byt nejcennejsi zdravi (treba i pro me), pro jineho penize, pro nekoho svoboda projevu, pro dalsiho treba blizni nebo dovolena v Karibiku. Takze timto vas argument logicky pada.

Jinak to ze si neco placa nejakej Vanek je naprosto irelevantni. Nikdo neni povinen se tim ridit.

0/0
17.4.2008 21:05

Forrrest

Re: Re: Re: Francie, bravo!!!

Samozrejme, ze muzeme. Ja jsem to vsak psal ve vyznamu „je nespravne to delat“. Ale rozumny clovek je schopen si to domyslet ze samotneho vyznamu te vety. Napr.: „Prece clovek nemuze beztrestne zabit druheho cloveka!“ take neznamena, ze je to nemozne;)

Podorovnejme si tedy svobodu projevu s lidskym zivotem (opravdu nechutne):

Svoboda projevu - velmi dulezita vec,  je povazovana za jeden z piliru demokracie. Jeji potlaceni by znamenalo potlaceni jednoho z lidskych prav - projevit svuj nazor, vyjadrit nesouhlas s tim, co se nam nelibi. To je urcite velmi neprijemne.

Ted proti tomu postavme moznou obet anorexie. Typicky divka, 14-18 let. Cokoliv sni, vyzvraci (ne chtene, stane se to automatickou reakci tela). Extremne hubne - kosti zacinaji vycnivat po celem tele. Jeji vzhled se mnohem vic zacina priblizovat kostre potazene kuzi nez naopak zene, kterou by se v puberte mela stat. Zadna cast tela nefunguje tak, jak ma - problemy s metabolismem, kuzi (sucha, praskajici), plicemi,

0/0
18.4.2008 5:06

Forrrest

Re: Re: Re: Re: Francie, bravo!!!

zuby (zvysena kazivost), svaly (krece, slabost), mozkem (poruchy pameti). Ma psychicke problemy - diky nemoci nemuze do spolecnosti (caste zvraceni, vzhled) - pocit osamoceni, deprese, bezmoc, az zoufalstvi. Postupne cim dal vetsi znechuceni sebou samou, muze vest i k sebeposkozovani... skoncit sebevrazdou. Pripadne k vycerpani tela vedoucimu taktez ke smrti. I pokud jeji zivot neskonci, casto je touto nemoci tak narusen (znicen), ze uz nikdy nebude plnohodnotny. (vice o anorexii treba na http://cs.wikipedia.org/wiki/Anorexie)

Vsichni normalni lide vidi (spis uz vedeli i bez rozepsani), ze pomerovat tyto dve veci je chore. Toho jsou schopni jen lide s velmi pokrivenym zebrickem hodnot. Ackoliv jich neni mnoho, je smutne, ze jsou vubec mezi nami. Vinni jsou rodice...i okoli - napr. komunismus take udelal sve. Spolecnost je toleruje, coz je v poradku. PROBLEM zacina tehdy, pokud by takovi lide meli mit neomezenou moznost zhoubne pusobit na ty, kteri jsou nejzranitelnejsi.

0/0
18.4.2008 5:08

Forrrest

Re: Re: Re: Re: Re: Francie, bravo!!!

A VY, PANE, JSTE JIM TIMTO KOMENTAREM VYJADRIL PODPORU!!! Pravo ochrany zdravi (zivota) jednoho cloveka musi mit nutne prednost pred pravem na svobodu druheho! Priklad pro snazsi pochopeni: Zarliva manzelka se snazi zabranit manzelovi v opusteni bytu. Manzel ma pravo opustit byt. Chce tohoto prava vyuzit. Ma pravo ji... dejme tomu odstrcit. Ale kdyz ji prasti, nedejboze tak, ze ji ohrozi na zivote, tak to asi v poradku neni. Chcete rict, ze budete tolerovat soudci, pokud omluvi manzela tim, ze ma pravo na osobni svobodu? Ma ji snad za kazdou cenu? Budete to tolerovat soudci, protoze „kazdy je jiny“? Treba je v jeho zebricku hodnot osobni svoboda vys nez zdravi;) To proste nejde, urcite mi date za pravdu, ze samotne PRAVO musi mit pomyslny zebricek hodnot. Nejvyse je zivot. O neco niz zdravi. O DOST NIZ SVOBODA PROJEVU! Je uplne jedno, ze ma kazdy clovek sve osobni preference. Ty ma i lupic. I vrah. Do haje s jejich nazory! Do haje s vasim nazorem!!

0/0
18.4.2008 5:12

Forrrest

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Francie, bravo!!!

Jsem moc rad, ze ve Francii to vidi opacne nez vy a pustili se do reseni tohoto problemu. A jak jsem rikal, doufam, ze dalsi zeme (vcetne CR) budou co nejdriv nasledovat! A vy se nad tim, prosim, jeste jednou (a poradne) zamyslete!

0/0
18.4.2008 5:16

hnedka_zdrapana

Re: Francie, bravo!!!

Tak treba propagace nacismu neni v USA trestna, to jen tak na okraj. Maji tam i Nazi Party, nekde na webu jsou fotky ;-D Omezovani svobody projevu je eubolsevicky manyr, nic vice a nic mene.

0/0
17.4.2008 21:01

Comodor

Re: Re: Francie, bravo!!!

Jo to je fakt... Předevčírem jsem zrovna vztoupil do jedné hry (War3: Wampire Fire) na Eurobattlenetu kde bylo hned několik amíků, kteří tam vesele hajlovali...

Podobně už jsem před časem natrefil i na mapu typu "TD" (to jest - z určitých míst se rojí potvory - creepové - a ty je potřeba pomocí bludišť z útočných věží likvidovat a tak získávat peníze) která měla tvar hákového kříže, creepové byli židé všeho druhu a věže nesly různá nazi pojmenování...

Amíkům prostě chybí ta historická zkušenost - a co hlavně, oni jsou stejní - jen místo runových symbolů (SS, atp.) si vystačí s křížem... :-©

0/0
18.4.2008 12:26

Edmundek

um..

jen by ještě měli piřdat "zákon" zakazující podporu nezdravého tloustnutí.. a je vystarano :)

0/0
16.4.2008 18:28

nonick

No konečně!

Není možné, aby kvůli preferencím homosexuálních návrhářů musela žena, která je modelkou, riskovat zdraví či dokonce život, nebo dostala práci jen když vypadá jako jinoch - žádná prsa, žádné boky...! :-©

0/0
16.4.2008 15:52

bily.trpaslik

Re: No konečně!

Kulturista, aby měl "práci" musí mít velké svaly. Modelka, aby měla práci, musí být hubená. Vědec, aby měl práci, musí mít vysoké IQ. Manažer, aby měl práci, musí být schopný. Atd...

0/0
16.4.2008 15:57

multikulturista

Re: Re: No konečně!

trpaslik, aby se hloupe zviditelnil, musi mit trpaslici mozek. A tak to mu je v pripade bilého trpaslika...

0/0
16.4.2008 16:05

_m-

Re: Re: No konečně!

Mohu tě opravit? Modelka musí být štíhlá (ale také plnoštíhlá, ba i trošku oplácanější). protože modelka by měla předvádět  MODELY které mohou nosit normální štíhle, plnoštíhlé i silnější (nemyslím bachraté)  ženy.

Extrémně vyhublé vizuny nepatří na mola, ale do špitálu - buď mají poruchu metabolismu, nebo psychiky.

0/0
16.4.2008 16:26

Cislo 2

Re: Re: Re: No konečně!

Pak nesmíš kupovat časopisy s těmi vychrtlými a budou mít práci i ty kulatější.

0/0
16.4.2008 16:28

_m-

Re: Re: Re: Re: No konečně!

:-) Já je nekupuju a ani nečtu. Ale slovo modelka už dávno ztratilo svůj původní význam.

0/0
16.4.2008 16:34

Polárníliška

Re: Re: Re: No konečně!

Modelka by měla být taková, jakou potřebuje tvůrce šatů, který je navrhl. Ten člověk si zkrátka najme zaměstnance, jaké zrovna potřebuje a nevidím důvod proč by to mělo fungovat jinak. Jistě není správné, když už tak hubená holka kvůli práci hubne a ničí si zdraví, ale na druhou stranu je husa ona, protože když půjde pracovat do Delvity, tak to po ní nikdo žádat nebude a volba je jen na ní.

0/0
16.4.2008 17:10

Polárníliška

Re: Re: Re: No konečně!

A krom toho je nesmysl podávat celou věc tak, že v módním průmyslu předvádějí jen holky kost a kůže. Topmodelky jako Kurková či Klumová jsou sice ženské štíhlé, ale rozhodně nic nepřirozeného...

0/0
16.4.2008 17:12

Comodor

Re: Re: Re: Re: No konečně!

Hmmm...

...nevím, nevím, ale přirozenost si představuji jinak...

0/0
18.4.2008 12:28

Pilat

priste prijde na radu zakon

o pocetu soulozi v tydnu, .......... pak se zpetne zavede pravo prvni noci ;-D;-D;-D

0/0
16.4.2008 15:29

Cislo 2

Nesmysl

Zase někdo vidí spásu v zákoně. Proběhne pár soudních sporů, někdo možná zaplatí odškodné, protože někde neuvede nějaký varovný nápis, ale anorektiček stejně neubude.

Doufám, že ten zákon nebude platit pro jejich bývalé kolonie, aby nesmysl dosáhl svého vrcholu.

0/0
16.4.2008 14:56

multikulturista

Re: Nesmysl

zcela souhlasim, zadny zakon neni schopen resit tento problém. Zadnym zakonem nelze zakazat tzv. modni casopisy, které propaguji stihlost a redakcni reklamy metod zhubnuti na titulnich strankach "Jak zhubnout za tyden o 4 kg ?", "Chcete byt letos v léte na plazi stihla ?" A dalo by se dlouho a dlouho pokracovat...

Pokud jde o byvalé kolonie (antilské ostrovy a  Afriku znam celkem dobre), tam zatim problém mentalni anorexie prakticky neexistuje. Jedna se o nemoc, ktera dnes charakterizuje nasi "vyvinutou civilizaci", jejimz zakladem je konzumni a medialni spolecnost, vcetne Ceska.

0/0
16.4.2008 15:28

Cislo 2

Re: Re: Nesmysl

Časopisy píšou to, co lidé chtějí číst a vidět. Pokud budou tisknout to, co je považováno za "korektní", můžou to zabalit. Vždy záleží na konkrétním člověku, v jaké míře se dá tím ovlivnit a zda si uvědomí následky.

Konzumní a mediální společnost je výsledkem svobodné vůle lidí, technického pokroku a ekonomické vyspělosti. Kdyby to tak většina lidí nechtěla, neexistovala by. Bohužel má to své "oběti" a někdy velmi smutné osudy, ale rozhodně bych to neměnil za řízenou společnost, kde vláda bude rozhodovat co je správné, co se smí publikovat. (jediné omezení ... propagace násilí, rasismu apod.)

0/0
16.4.2008 16:22

Polárníliška

"Miluju" termín normální žena...

Někdo je přirozeně hubenej, někdo je vyžranej, většina lidí někde mezi tím a že mají lidé touhu vypadat co nejlépe a nejatraktivněji při co nejmenším vynaloženém úsilí, to je lidská přirozenost. Potíž je, že je když někdo přestane uvažovat racionálně a vymkne se mu to, ale tomu zákon nezabrání. Míto doma z dcery anorektičku je jistě neštěstí, nicméně jen blázen si může namlouvat, že by tomu zabránil přidaný odstavec v zákoníku... 

0/0
16.4.2008 14:37

Manstein

Re: "Miluju" termín normální žena...

No, vypada to, ze nekdo asi vystopoval souvislost mezi rychle narustajicim poctem anorekticek a propagaci podivnych "idealu krasy" v casopisech pro pubertacky ...

0/0
16.4.2008 14:41

Polárníliška

Re: Re: "Miluju" termín normální žena...

Né, že by holka propadnuvší anorexii nebyla neštěstím pro ni i pro její okolí, ale ještě větším a rozšířenějším problémem je obezita a cukrárny taky nezvřeme.

0/0
16.4.2008 14:45

Manstein

Re: Re: Re: "Miluju" termín normální žena...

Ja nevim, jak je to ve Francii, tak se neodvazuji radit francouzskym poslancum. Ale pokud si pamatuji, tak tam neni takova spotreba bucku, sadla a piva, jako u nas ...

0/0
16.4.2008 14:47

Polárníliška

Re: Re: Re: Re: "Miluju" termín normální žena...

Tak snad, že by náctiletým děvčatům zákonem přikázali tři porce jídla denně...

0/0
16.4.2008 14:55

Manstein

Re: Re: Re: Re: Re: "Miluju" termín normální žena...

Blbost. Stejne by to vyzvracely. Ale asi je dobre jim vysvetlit, ze to neni normalni, natoz pak skvele a moderni ...

0/0
16.4.2008 15:09

Polárníliška

Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Miluju" termín normální žena...

Každopádně by měly holky pochopit (ať už jim to vysvětli kdokoliv), že každý má dispozice k něčemu jinýmu a někdo je holt takovej jako holka v časopise a kdo je jinak rostlej, nebude tak vypadat, kdyby se rozkrájel. No a druhá věc je, že by měli mít ve škole na chodbě napsané heslo "NA KAŽDÉ ZBOŽÍ SE NAJDE KUPEC A 99,9 % KLUKŮ TAKY NEJSOU ŽÁDNÍ PRINCOVÉ Z POHÁDKY"....

0/0
16.4.2008 15:13

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Miluju" termín normální žena...

"A každá ženská se dá provdat"

0/0
16.4.2008 15:17

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Miluju" termín normální žena...

Jasně ... delší vedení

0/0
16.4.2008 15:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.