Diskuze

Legendární vétřiesku střídá v armádě Tatra T-810

V zimě netopila, v létě zase hřála příliš, vzpomínají vojáci na legendární automobil Praga V3S. Po půlstoletí služby v armádě míří do důchodu. Nahradí ji nová generace vozů, Tatra T-810.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

barbudo

19. 5. 2008 19:19
Něco jako T-805 ?

0 0
možnosti
TM

B.Walsh

16. 4. 2008 19:33
Jen

mě zajímá, když už to stálo takovej ranec, jestli bude s PV3S srovnatelná i spolehlivost. O životnosti rači nemluvím, 50 let to určitě nevydrží ;-)

0 0
možnosti
HK

Sallmi

17. 4. 2008 6:43
Re: Jen

no motor to má s pí*ou, takže bude i za něco podobnýho stát

0 0
možnosti
RB

rbb

16. 4. 2008 15:34
Voskliva

Vypada dost uboze...

0 0
možnosti
RK

krakra

16. 4. 2008 15:07
Dojezd

Nový vůz má menší spotřebu, téměř 3 krát větší nádrž a dojezd větší pouze o 200 km - kde je chyba.

0 0
možnosti
HK

Sallmi

17. 4. 2008 6:31
Re: Dojezd

ajajaj...máme ďurku ;-D

0 0
možnosti
PS

AlterID

16. 4. 2008 14:50
kecy

Odpruzena sedadla to nema a vic nez 105 z toho taky vytahnout nejde

klimatizace je zabudovana - ale chybi kompresor a nebude, armada ho nechce, takze klima je jenom pripravena

0 0
možnosti
PH

jmen0.prijmeni

16. 4. 2008 14:37
čekal jsem lepšího nástupce

Nejsem odborník, ale nepřipadá mi tato Tatra jako plnohodnotný nástupce za V3S. Původní vůz byl vyhlášený svojí průchodností terénem. Nástupce je větší, těžší, má mnohem menší nájezdový úhel, atd., atd. Jedním z požadavků na původní vozy byl vzduchem chlazený motor a to nová Tatra nesplňuje. Má sice větší max. rychlost, ale spotřeba je jen o málo nižší než 50 let starý předchudce! Kvalitu a trvanlivost nových vozů ukáže čas, tam to snad špatné nebude.

 Uznávám, že vyměnit V3S bylo víc než nutné, ale toto je podle mě veliký omyl. Asi bych se starých vejtřasek projistotu nezbavoval. Ale jak říkám, nejsem odborník a toto je pouze můj laický názor.

0 0
možnosti
JB

jekkal

16. 4. 2008 14:21
PV3S

nebyla překonána ani při první válce v zálivu, vydržela více než amerikánský vozítka

0 0
možnosti
JT

killy

16. 4. 2008 14:19
Jóóó... V3S ! Nostalgie.....

....Na vojně dvě petrolejový lampy přes noc pod vanou, -25°... a ráno to jelo. .... kamkoliv a v čemkoliv... no a trochu toho kraválu, zimy nebo horka.....???? Kamarád jel onehdá "komerční dovolenou pro blázny" od Nepálu domů, přes Turecko, se skříňovou véeskou ...tři týdny, někdy průměrem 20, ale dojeli. Skoro hluší, ale dojeli bez problémů......

0 0
možnosti
V

vohary

16. 4. 2008 12:47
Zklamani :-(

Jsem se tesil na tatrovackou koncepci a on to je nejaky koupeny model, co s Tatrou  nema spolecneho nic. :-((( To mne mrzi :-( Jsem si rikal, ze to bude zmensena velka tatrovka a ono prd. Spis je to zmodernizovna V3S. Proc tatrovaci teda vyviji motory bez elektroniky s EURO3, kdyz armade davaj nejaky Renaulty. Na zivotnost jsem takze zvedav, davam ji tak 15let. No, snad aspon takhle ziska penize na vyvoj skutecne male tatrovky. :-)

0 0
možnosti
IJ

Inkvizitor Johny

16. 4. 2008 13:04
Re: Zklamani :-(

Jde o čas a o peníze. Co já vím, tak ty nový vzduchem chlazený motory Tatra představila "není to zas až tak dlouho". Prostě bussines je bussines:-/

0 0
možnosti
OK

OKuba

16. 4. 2008 12:08
Dojezd,spotřeba a velikost nádrže

Pokud porovnáte velikost nádrže, spotřebu a dojezd, zjistíte že tady neumí někdo počítat. Takové diletantství by se v novinách nemělo objevovat.

0 0
možnosti
J

juniorms

16. 4. 2008 12:55
Re: Dojezd,spotřeba a velikost nádrže

Taky mě to trklo už při čtení článku:"třikrát větší nádrže, menší spotřeba" a dojezd jen o 1/3 větší.....autor by se měl vrátit na základní školu;-)R^

0 0
možnosti