Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Osmiletá jemenská manželka žádá rozvod s třicetiletým tyranem

Hnutí za práva žen v arabském světě má nový symbol: dívku Nojoud. Pochází z Jemenu, je jí osm let a zahájila nebývalou válku. Sama si totiž přišla postěžovat soudu, že ji otec přinutil vzít si třicetiletého muže a ten ji týrá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ventre__Saint__Gris

No co

, prostě nasledují toho svého svatořečeného paznechta. Ať už ve vraždění, banditismu nebo šoustání dětí.

A ještě jedna věc. Nezaměňujte exces (jako je ten rakouský dědek) a náboženský, kulturní či právní princip a systém...

0/0
9.5.2008 19:10

Monstrum Anonymič Anonymov

My v Bejrútu to vidíme jasně

Nejsou na čtyři svědci toho týrání ;-D

0/0
9.5.2008 18:54

qaywsx

O náboženství

Ten možná nějákým traumatem z dětství, které během času pokřivilo jeho osobnost, ale dle mne toťto není ovlivnění nějákou církví, resp. vírou, pokud to není jedna z těch zvrácených sekt. Neznám víru která by schvalovala incest, nebo jej dokonce povolovala

0/0
9.5.2008 18:42

osvetitel

Re: O náboženství

Hmm traumatem z detsrvi, a co kdyz uz se bez zabran a s prasackejma sklonama narodil a pouze uskutecnil sve sexualne zvracene fantasie?;-)Ja nikde netvrdim zeje to ovlivneno nejakou cirkevni virou!Pedofilove take nejsou ovlivneni zadnou cirkevni virou!Ani ti katolicti knezi !Pry ani ten Islam to neschvaluje!Clovek kterej neco takoveho jako ten Rakusan udela svemu diteti,nejspis veri akorat svemu "ocasu" a potreboval by vykastrovat!

0/0
9.5.2008 19:04

qaywsx

O náboženství

Tak tady vidíme přesně to co z člověka dokáže udělat víra v nějáké náboženství či sektu myslím si že dneska to už mnohdy není o bohu, ale o tom že slepě lpím na něčem a ani mě nenapadne uvažovat o tom jestli mé chování je správné či nikoli. Vlastě nazírání na společnost je ovlivňováno společností samou místními zvyklostmi a vírou. Dále mne zaráží to když se člověk snaží žít podle náboženství, které je staré (v případě křesťanství asi 2000let a v případě muslimské víry okolo 1600 let. ) a neuvědomuje si to že společnost kolem něj se mění a vyvíjí, kdežto náboženské spisy, dle kterých se řídí zůstávají stále stejné.

Jen taková malá poznámečka: On se mu při sexu s jeho osmi letou "manželkou" postavil?

0/0
9.5.2008 16:00

osvetitel

Re: O náboženství

Hmm a cim byl ovlivnovan ten Rakusan co drzel tolik let svoji dceru ve sklepe ,pravidelne ji znasilnoval a plodil sni deti?

0/0
9.5.2008 16:06

osvetitel

Tak ten zakon proti telesnemu trestani deti

by mela Dzamila zavest take v tom Jemenu,to je bez debat!

0/0
18.4.2008 19:35

unbelieving dog999

Nojoudo, pokud ses jeste nerozvedla, tak

enjoy...R^R^;-D

0/0
16.4.2008 15:15

kolacek_nezastavitelny

nabozenstvi miru a lasky v praxi

;-D;-D;-DRv ikdyz nepochybuji o tom ze pro muze je to velmi vyhodne ze se k zenam mohou chovat hure nez k psovi to je fakt R^

0/0
15.4.2008 18:08

kolacek_nezastavitelny

jo najednou by se jim lidska prava a vymozenosti zapadu

hodili co , ale hlavne ze pri prvni prilezitosti se mohou zblaznit a krici smrt zapadu, jen si to pekne uzij at vidis v jake "mirumilovnem a laskyplnem" nabozenstvi zijes ;-D;-DR^

0/0
15.4.2008 18:03

MayaMoya

dtak trochu dotaz

Po precteni teto (byt jiz notne promazane) diskuze mi vyvstava par otazek na slecnu (pani?) 2asal...chapu, ze jsi konvertovala k islamu...mozna mas stesti, ze mas slusneho a hodneho manzela, ktery Ti "zatim" nijak neublizuje...ale vysvetli mi, jako ceska a jako zena pristoupit k nabozenstvi, ktere uznava tradice mnohem silneji, nez jakekoli jine...a temato tradicema myslim hlavne postaveni zeny ve spolecnosti...Nevadi Ti, ze se spolecne s manzelem hlasis k necemu, co jednoznacne popira zenu, jako  bytost a radi ji nekam na uroven osla, kozy ci automaticke pracky? Netusim, kolik je Ti let, ale obavam se, ze si za cas, az budes mit na tvari par monoklu a budes opakovane znasilnovana, vzpomenes si na tuto diskuzi...a taky si vzpomenes, ze jsi branila to nabozenstvi, podle jehoz prava nyni trpis...

0/0
15.4.2008 16:12

Monstrum Anonymič Anonymov

Co se učí české děti ve školách.

Čágo, já jsem Aleš, ale mám přezdívku Ali. Hádejte, proč asi?;-D

http://www.czechkid.cz/ha.html

0/0
15.4.2008 15:26

unbelieving dog999

Skutecne kulturni obohaceni..

"Můj otec mě zmlátil a řekl, že si musím vzít toho muže, a pokud se

budu bránit, budu znásilněna a žádný zákon ani žádný šajch mi nepomůže.

Bránila jsem se, ale svatbu jsem odvrátit nedokázala,"R^;-D

0/0
15.4.2008 15:22

Pilát

vy v Cesku

uvedomujete si, co provadeji muslimove detem ?  Rv

0/0
15.4.2008 15:19

iuos

hmm

hlavně by si to měli uvědomovat "ti slušní" muslimové...

0/0
15.4.2008 15:24

inedible

at chcipnou vsichni posahani vyznavaci islamu

"Ne že bych ji měl rád, to ne, ale nesmířím se s tím, co si dovolila.

Jak ji vůbec mohlo napadnou jít a stěžovat si soudci?!" rozčiloval se.

0/0
15.4.2008 13:12

zbynek._s

Tady to také za nic nestojí, Aláh na vás, multikulti!

Konečně: Stížnost rodičů ministrům Rady EvropyČeští rodiče si kvůli útlaku otců, zejména z hnutí K213 stěžují u ministrů Rady Evropy: http://www.k213.cz/start.php?act=read&art=777

0/0
15.4.2008 11:17

Jania

Re: Tady to také za nic nestojí, Aláh na vás, multikulti!

No jasně, a v Americe zase lynčují černochz, že?

Jdi už s tou bandou hysterických pošuků někam:-/

0/0
15.4.2008 13:36

zbynek._s

Re: Re: Tady to také za nic nestojí, Aláh na vás, multikulti!

Nikde to pro děti nemůže být horší než  v České republice.Právě kvůli systémovému týrání. Stát parazituje na dětech tak dlouho - jedno zda na holčičkách nebo chlapcích - dokud je otci úplně neodcizí. Ty děti tím pak trpí do konce života, zatímco soudkyně si z toho mastíé kapsy. Ministře Pospíšile, dokažte, že vám není bližší 4 procentnmí menšina, než chudáci děti. Národ je na vás zvědav!

0/0
18.4.2008 18:13

2asal

..

No nic uz se budu muset rozloucit. Preji vsem hezky den

0/0
15.4.2008 10:44

Reinkarnace Obraceče kalendáře

Re: ..

příště pošli diskutovat velblouda , má prý větší cenu než ty ......

0/0
15.4.2008 10:53

gagaryn

Re: ..

jdeš na salát, viď ?

0/0
15.4.2008 11:25

vokoun6

Holt muslim se vším všudy - přesně po vzoru Mohameda

to byl taky regulérní pedofil a vrah.

0/0
15.4.2008 10:44

parnassius

Když pominu nízký věk děvčete v tomto

konkrétním případu, tak mě jako člověka svobodomyslného zaráží už jenom to, že ti fotřík v patnácti řekne : "Toho si vezmeš a basta, protože jsem tak rozhodl !" 

A to kdysi bývaly tyhle země hybatelem vzdělanosti.............

0/0
15.4.2008 10:42

Monstrum Anonymič Anonymov

Tohle je sranda...

http://pravdaoislamu.cz/index.php/2008/03/29/allah-se-mraci-na-toho-kdo-se-zdrzuje-sexu-se-svymi-otrokynemi/

0/0
15.4.2008 10:41

habit

... to 2asal...

... z tvých příspěvků jsem vydedukoval, že jsi žena - neměla bys být v místnosti vyhrazené pro ženy?!!!

0/0
15.4.2008 10:26

2asal

Re: ... to 2asal...

Sedime snad vedle sebe? Pokud neznate Islam, tak se prosim k tomu nevyjadrujte. Ja jsem muslimka, ale mam cesky tradice...

0/0
15.4.2008 10:28

habit

Re: Re: ... to 2asal...

... takže chodíš do modlitebny společně s muži?8-o

0/0
15.4.2008 10:28

2asal

Re: Re: Re: ... to 2asal...

Vy jste bud slepy, anebo ne moc inteligenti. Napiste mi, z ceho jste vydedukoval ze chodim do modlitebny s muzi.....

0/0
15.4.2008 10:35

duhastrecht

Re: Re: Re: ... to 2asal...

To asi ne, ale určitě bude obřezaná a vyholená. Mohamedáni tohle mají rádi, připomíná jim to devítiletou Ajšu.

0/0
15.4.2008 13:11

čarovná rybí kostička

Re: Re: ... to 2asal...

Dobrá - znáte islám lépe. Prosím o poučení: Je vše co udělal

ohamed správné?

0/0
15.4.2008 10:39

2asal

Re: Re: Re: ... to 2asal...

Ano

0/0
15.4.2008 10:40

foxy2

Re: ... to 2asal...

Není náhoda, že o ženách se Koránu píše v suře nazvané Kráva.

0/0
15.4.2008 10:30

2asal

Re: Re: ... to 2asal...

V koranu se pise o zenach ve vice surach. Nevim co tim sledujete, ale asi normalni komunikaci na urovni nejste schopny. Sura krava je nejdelsi v celem koranu a pise se tam vcelku o vsem. Ale Vy musite provokovat a urazet. Prominte, ale na Vase prispevky uz odpovidat nebudu.

0/0
15.4.2008 10:38

foxy2

Musíte být tolerantní

k jiným kulturam. Musíte být tolerantní, když nějaký Turek o patro výš podřezavá na balkoně ovci a vám kape krev na okno. Vždyž Evropa je jejich.

0/0
15.4.2008 10:19

habit

Re: Musíte být tolerantní

... pokud ovšem ta ovce není jeho neposlušná dcera - to se pak sluší být diskrétní a zbytečně neočumovat....

0/0
15.4.2008 10:22

foxy2

Re: Re: Musíte být tolerantní

Čest nade vše.

0/0
15.4.2008 10:23

vokoun6

Re: Re: Musíte být tolerantní

Když jde "čest" rodiny, tak jde všechno stranou a na nějakou tu kulku nebo bodnutí se nehledí.

0/0
15.4.2008 10:46

fenriz

Z tohoto a mnoha jiných

případů je jasně vidět, že v těchto částech světa jsou obyvatelé ještě na stromech. Možná, že už se vyznavači islámu naučili kálet na stejné místo, ale spousta dalších věcí jim k pochopení ještě zbývá. Dejme jim pár století k dobru a třeba z nich také jednou budou lidé.

Chápu, že můj příspěvek je naprosto politicky nekorektní a bude smazán, nicméně nemohl jsem si pomoci.

0/0
15.4.2008 10:08

2asal

Zamette si pred svym prahem

To jsou tady velky reci ze. Jak kdyby se u nas takovy hruzy nestaly, ze tu nekdo zneuzil dite. Je jasny, ze o normalnich vecech psat nebudou, to by Vas asi ani nezajimalo. Ale kolik je tady nasili na zenach a detech, ktere jsou tyrany to jaksi ignorujete. Islam neni spatny, chyba je na strane cloveka. A Islam tohle nepodporuje. Navic pokud se nemylim tak v Jemenu je povolen sexualni styk az od 15. To ze sem tam objevi nekdo spatny, kdo nerespektuje pravidla se stava vsude.

0/0
15.4.2008 10:02

u nás v kocourkově

Re: Zamette si pred svym prahem

8 leté manželky .... a sex od patnácti .... jsi opravdu k smíchu  

0/0
15.4.2008 10:05

2asal

Re: Re: Zamette si pred svym prahem

K smichu jste mozna tak Vy. Ja poukazuju na to, ze to ze oni uzavreli manzelskou smlouvu neni v jejich zemi protizakone. Tim nerikam ze s tim souhlasim. Ale pohlavni styk dovolen neni. Ale muzete my vysvetlit co to ma co delat s Islamem??? Vzdyt toto jsou tradice a ne Islam. A pokud muzete vyjadrete se nejak lepe, abych si nemyslela, ze mluvim s desetiletym deckem.

0/0
15.4.2008 10:10

u nás v kocourkově

Re: Re: Re: Zamette si pred svym prahem

no právě ... obhajujete něco co ani obhájit nejde ... ne z hlediska kultur alle z hlediska lidskosti ... lpění na tradicích může znamenat brzdu pokroku a tmářství ...

0/0
15.4.2008 10:14

2asal

Re: Re: Re: Re: Zamette si pred svym prahem

Ja s tim ale nesouhlasim, a toho cloveka bych za neco povesila do pruvanu. Jenze to jsou jejich tradice a to se asi ze dne na den nezmeni. Navic v chudsich oblastech a na vesnicich je to uplne ztraceny. A je videt, ze jejich justice tomu taky dvakrat nepomuze. Jen jsem chtela pro rejpaly ukazat, aby si nepletli tradice a Islam.

0/0
15.4.2008 10:16

habit

Re: Re: Re: Re: Re: Zamette si pred svym prahem

... každé náboženství jsou z 1% bláboly nějakého "vizionáře" a z 99% interpretace impotentních dědků, kteří si z toho udělali živobytí - jde jen o to, jak moc se takové náboženství se.e do normálního života....

0/0
15.4.2008 10:19

2asal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zamette si pred svym prahem

To muze byt Vas nazor na nabozenstvi a ja Vam ho neberu. Ale Vy se snazte "respektovat" moji viru. Pokud vite co to je respekt.

0/0
15.4.2008 10:21

habit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zamette si pred svym prahem

... nehodlám ti ji zakazovat...

0/0
15.4.2008 10:24

foxy2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zamette si pred svym prahem

Budu o tom uvažovat, až v Saudské Arábii postaví první kostel.

0/0
15.4.2008 10:24

2asal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zamette si pred svym prahem

A pro koho by tam ten kostel staveli kdyz tam neni zadny krestan?:-)

0/0
15.4.2008 10:26

foxy2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zamette si pred svym pra

A proč tam nění žádný křesťan?

0/0
15.4.2008 10:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.