- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
po srážce tramvají by mělo odstoupit vedení dopravního podniku? A kdo odstoupí po hromadné srážce na D1?, kdo by měl odstoupit při železničních neštěstích? a vůbec při všech ostatních neštěstích a haváriích?
Ve světě je to běžné. Když spadnul v Portugalsku po velkých deštích most kvůli podmáčeným základům a na místě spadnul autobus a byly tam desítky mrtvých, tak okamžitě odstoupil portugalský ministr dopravy. A to s tím neměl nic společného a v podstatě za to mohlo počasí.
Tady je 70 (nebo kolik) let nijak nezabezpečená jednokolejná trať a vše se hodí na řidiče.
Je stejné jako když dáte na hodně frekventovanou silnici křižující se s železniční trati naprosto nechráněný přejezd a pak když se stane neštěstí, řeknete, že se řidič auta měl podívat jestli náhodou nejede vlak.
Je to jednoznačně odpovědnost vedení DPO, které by mělo okamžitě odstoupit a o odstoupení by měli uvažovat i radní z odboru dopravy na magistrátě.
řidič je drsny chlap. Ja bych se na to misto nevratil ani za nic.
Bydlím v Ostravě a věřím, že většina řidiču jezdi slušně a ohleduplně, ale bohužel najdou se i takoví, kteří prvně úsilovně zvoní a pak teprve brzdí, většinou už zbytečně.
rada do budoucna, až zjistite, že se řidič prochází po tramvaji a tramvaj jede dál, tak skákejte z oken. Jinak klasicky ostravak..tramvaj bude řidit dál i kdyby měl chcíptnout...jsme to ale buldoci tady na severovýchodě..Kdyby to byl PRAŽÁK tak bere invalidní důchod i manželka s děckama, která byla doma..ostravák jede dál...
nevite nekdo jestli ma tramvaj zahranno brzdu, tedy zarizeni, ktere samo maximalni ucinnosti brzdi, a ridic muze mezitim utect dozadu?
při nouzovém brzdění jsou všechny tři brdy - motorová, kotoučová i magnetická zahamovány do té doby, než je řidič odblokuje, do té doby do brzdí furt i bez řidiče.
Obě tramvaje brzdily se zpomalením cca 4,3m/s, z toho vyplývá brzdná dráha kousek přes 100m na tramvaj - takže jim chybělo cca 130-150m na ubrždění, holt tramvaj není auto
Bydlím v Ostravě již 5tým rokem a už před měsícem jsem chtěl napsat stížnost DP na to, jakým způsobem řidiči tramvají o Ostravě jezdí. Sám jsem byl účastníkem nehody v tramvaji, která narazila do stojící tramvaje v plné rychlosti. Byla to žena a zapomněla nám sdělit před nástupem, že si máme nasadit přilbu. Náraz byl tak silný, že jsem byl vymrštěn ze sedadla a letěl jsem cca 3-4m než jsem narazil do sloupku před řidičem.Naštěstí jsem měl jen lehkou krvácející ránu a pohmožděné zápěstí. Když jsem se posbíral ze země a vylezl, byla to totiž má konečná stanice, tak jsem s i ani neuvědomil co se stalo. Ještě si pamatuji, jak se ptala zda někomu nic není, naštěstí tam bylo max. 5 lidí. Tramvaj byla po nárazu pokřivená a dvojitá souprava, která stála před ní také. Chtěl bych apelovat na řidiče tramvají, aby aspoň trošku zpomalili v úseku zastávky Dubina (před přechodem). Většina řidičů začíná v plné rychlosti brzdit až na přechodu a je jen náhoda, že zatím bez újmy na životech.
nebud mekej, jezdit v tramvaji v prilbe je bezna praxe
Pokud nebyla absolutně žádná signalizace, absolutně žádné zajištění, pokud se okolí dráhy nechalo zarůst neproniknutelným lesem, aby se zhoršila viditelnost, tak nechoďte na řidiče s nějakým porušením.Řekl mu někdo výslovně, že tam nesmí vjet?Podle jízdního řádu, tam žádná tramvaj neměla být.
Ovšem podle toho jízdního řádu byl problém právě v tom, že ta tramvaj nebyla tam, kde měla být. Prostě se s ní měl někde potkat a nepotkal. Až potom měl vjet na jednokolejový úsek. Holt chyba...
V některých mstech trati není kam .....
Protože je článek napsaný tak nemožně, že z něj není jasné, jestli se při rekonstrukci rozbíjely nebo nerozbíjely tramvaje, dovoluji si to za redaktory iDnes napsat sám:
Při rekonstrukci se tramvaje NESRÁŽELY. Rekonstrukce spočívala v tom, že tramvaje proti sobě pomalu popojížděly a inspektoři si u toho měřili vzdálenosti, viditelnost a podobně.
velikosti, šířky si také měřili?