- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdy nastane ten slavný den, kdy první policista v dějinách této země zkontroluje odstup a nebo včasné dávání blinkrů ?
No a co? Já si klidně těch svých 95 odpustím, beztak je jezdím jen
proto, aby těch troubících a blikající idiotů bylo aspoň trochu míň.
A řešení? Nový zákony nepotřebujem, ty jsou docela dobrý, potřebujem je
aplikovat a postihovat jejich nedodržování. Zákony, který nikdo
nedodržuje, jsou na nic. Klidně bych dal za překročení rychlosti
tisícovku za každej Km/h navíc.
Naštěstí na poslední chvíli vyškrábal někde zbytek mozku a nakonec se
zařadil zpátky. Podotýkám, že tuhle akci páchal s Transporterem, nikoli
s Ferrari.
A takových případů se děje tolik, že bych moh z fleku sepsat román, ne diskuzní příspěvek.
Včera přítelkyně odbočovala z hlavní na vedlejší těsně za městem. Takže
blinkr, přerušovaný brždění (brzdovka nám svítí i nahoře), a najednou s
hrůzou zjistila, že má skoro vedle sebe v LEVÝM pruhu auto - ten blbec
si snad myslel, že někdo v křižovatce jen tak pro nic za nic zpomaluje
a začal nás předjíždět.
Co to je? Jak to že takovej člověk vůbec smí řídit? Když sem na něj
"vesele" v pudu sebezáchovy zablikal brzdovkama, tak mě s předjel a div
že si při tom neukroutil hlavu. Jak to, že mu to nedošlo a neuklidnil
se?
a řidič začal nervozně blikat a troubit. proč? proč? proč? Vedle mě
prázdnej pruh a vůbec celá silnice prázdná, protože kdo nutně nemusel
jet, už někam zapadnul. Bylo tam povolenejch 90 a bylo počasí na ho...
Další život v háji kvůli agresivnímu prachatýmu trotlovi, pro kterýho
asi neplatěj ani fyzikální zákony; co je mu do nich, jemu se v tom
meďourovi nic moc nestane.
Nedávno mě v 95 Km/h dojela v hnusným hustým dešti oktávka s pražskou
značkou (zdaleka nikoli první a asi ani ne poslední svého druhu),
a najednou jsem se divil, že tam mám 110, a mám je i skoro nahoře - a
koukám, kde jinde než před horizontem kolem sviští velkej těžkej
meďour. Musel jet nejmíň 130. Nutně se musím ptát: jak jeho řidič
věděl, že za tím horizontem je volno? Co kdyby nebylo?
Čelní náraz je přece to nehorší, co se v autě vůbec může stát, a taky při tom odjakživa umírá nejvíc lidí.
Dneska se mi stalo, že nový auto, na který nejsem ještě zvyklej, jsem s
trochou plynu pustil do údolí, abych kopec naproti vysvištěl trochu
slušně