- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ho doma asi moc nepochválej
kamionů, autobusů, saniťáci případně jiní řidiči osobních automobilů. A jen oni jezdí správně.
Řidiči vozidel nad 12 tun zaviní v přepočtu na 1000 aut jednoznačně nejvíc nehod, to je prostě fakt. A následky jsou pochopitelně zdaleka ty nejhorší.
3 auta předjížděla 2 kamiony, já byl čtvrtý kousek dál. V momentě, kdy první auto minulo čumák druhého kamionu, začal se ten idiot sunout doleva, jako že bude předjíždět. To už jsem stál na brzdách. Naštěstí si v poslední chvíli těch aut vedle sebe všiml, nejspíš proto, že na něj troubili. Kamion byl polský.
Vytáhnout z auta a zastřelit - než někoho zabije.
Jo, přeháním, já vím. Ale přesně tyhle týpky nesnáším - "já mám 30 tun, kdo je víc".
Ono by stačilo místo spousty obecnejch keců a hledání všemožných viníků začít okamžitou nápravu hlavní příčiny nehod-tragický stav naší "hlavní tepny". Současný stav D1 je takový, že užít pro tuto komunikaci slovo dálnice je urážkou skutečné dálnice. Teď spíš připomíná betonky po Hitlerovi, které si DDroni opečovávali až do sjednocení. A lék je jednoduchý-okamžitě stavět novou dálnici, která s tou starou má společné jen pozemky. Stačí se projet od Drážďan třeba na Chemnitz, krásná a bezpečná šestiproudá dálnice. Přitom na původní drncavé úzké čtyřproudové betonce byly tragické nehody každý den.
To je dobrej nápad. Ale kde vzít prachy.
svitit se musi.... rano, v poledne, odpoledne, v podvecer, a snad i v noci ne? Pokud nesvitili tak at se nedivi, ze? Bez svetel jste cesi - slovani v nebezpeci.
Nehoda se stala v noci. Brzdná vzdálenost při rychlosti 130 km/hod je cca 130 m. Viditelnost na dálkové tak 50 na potkávačky 20. Není co řešit. Jakákoliv neosvětlená překážka v noci a následuje masakr. To ovšem soudruzi při tvorbě 411 poněkud opomněli. I teď mají jiné starosti a trápí je především osoba blízká. Bezpečnost? Ani náhodou.
budou prepravovat zeleznici. Ubylo by kamionu i zeleznice by mela vice penez.
To by se nejdřív musela přeprava po železnici zjednodušit a hlavně zrychlit. Jako dopravce bych neplatil za něco, co jinde je levnější a nebo zdarma.
ridice kamionu z rumunska a bulharska, to bude teprve masakr
Asi si pak koupím tank. :-)
te silnici se radeji obloukem vyhnout
to ale není silnice, ale předpotopní tankodrom...
Stál jsme pětset metrů za nehodou - 4,5 hodiny. Spusta rozmlácenejch náklaďáků. Jak dlouho nás bude ještě terorizovat loby dopravců a kamionů. Kolik musí být ještě mrtvých, než někomu dojde, že je třeba kamiony razantně omezit. V koloně kde jsem stál bylo mnohem víc zahraničních kamionů které nás jenom projížděli. Tak ať už nám netvrdí, že je to pro to že všchni nás zásobují čerstvými potravinami. Pro naše dobro to opravdu není.