- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Součástí programu byla také přímluvná modlitba kaplana za řidiče a vojáky, kteří budou techniku používat.
a teď můžou všichni vojáci startovat na Rally Paříž-Dakar
Doporučte vašemu dopisovateli, aby se podíval na názvy měst o kterých píše, protože město o kterém píše se jmenuje Hranice. Název Hranice na Moravě je pouze nádražácký výmysl a pojmenování jejich železniční stanice v Hranicích. V každém jiném městě by se toto nádraží jmenovalo hlavní nádraží. Jenže zrovna v Hranicích se rozhodli nádraží pojmenovat Hranice na Moravě, jako by mělo být okolo nádraží vybudováno město nové. Je možné, že někteří lidé v čechách znají pouze Hranice v Ašském výběžku s asi 5000 obyvateli a vše co je od Prahy na východ je neznámo. Jenže Hranice jsou starobylé a město známé svýmy strojírenskýmy a dodavatelskýmy firmami cementárnou podnikem LG Philips nebo dřívější vojenskou akademií ze které vzešlo mnoho významných osobností a prvorepublikového důstojnictva. Na což dnešní posádky myslím důstojně svojí prací navazují. Pokud váš dopisovatel zná z Hranic pouze železniční nádraží, doporučte mu ať někdy na tomto nádraží vystoupí a seznámí se i s městem Hranice.
Jj, zrovna na hranickém nádraží a v jeho přiléhlém okolí se dozajista naprosto skvěle seznámí se všemi kulturními a historickými prvky tohoto, jinak k uzoufání nudného, města. Teda, pokud pomineme fakt, že přijede po historickém akvaduktu(momentálně opět prováděny nějaké úpravy). Už jen prostory nádraží vybízejí k romantické procházce po okolí(což znamená, že je lepší se jin vytento někam za roh, než do té jedové místnosti)! Poté, co návštěvník vyleze z hlavních dveří, je dozajista zcela fascinován historickým parkovištěm a rustikálním asfaltem a epesně zrezlým jeřábem. Kolem pradávných budov směruje k autobusovému nádraží, kde bohužel cesta končí a to i přes nadbytek turistických map a přes neuvěřitelnou ochotu paní v informacích ("Na bazén nejkratší cestou? Vemte si taxík!"). Ať žijou Hranice! Přestup pro Valmezáky a možnost vrácení se pro ty, kteří přejeli Teplice nad Bečvou.
Slávu tatrovek(bývalou) si vysloužily hlavné T 111 původní koncepce H.Ledwinky. Horśí už to byly s paskvily typu T 813 a T815. Hlavně si však musí ponechat uloženky V3Sky, jinak se nikam v terénu nedostanou. Pohyb V3S terénem jo o 1000% lepší!
S T 813 tahačem jsem jezdil na vojně.Vynikající auto,tahoun,projela všude,minimum poruch.Neměl jsem žádnou uloženku,jezdil jsem téměř každý den-přeprava nadrozměrných nákladů.
to snad není pravda!Dřív politruk,dnes kaplan.Jedno z přikázání zní"nezabiješ".Jak potom může duchovní sloužit v organizaci,která má za úkol zabíjet?
vojenští kaplani vždy byli a budou.......i takový šílenec jako byl hitler kaplany nezakázal..........
Kdy uz konecne Demokracie nabude sveho puvodniho vyznamu VLADA LIDU. Nemeli by o tak zavaznych rozhodnutich rozhodovat obcane teto zeme? Mam dost verejneho rozkradani naseho spolecneho majetku zaplaceneho z nasich dani opilci z parlamentu.Zrusit vladu zlodeju a hlavne zrusit darmozrace v maskacich.At si na vojaky hrajou ok,ALE ZA SVE!!![]
jako ta přímluvná modlitba kaplana za....kdo zná švejka, ví o čem mluvím.