Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka odjela hledat unesenou Terezku do Austrálie

Matka unesené šestileté Terezky je od pondělí v Austrálii. Nicol Vichnarová má s sebou i rozsudek, ve kterém jí soud dítě přiřkl. Jedná s místními úřady a snaží se dokázat, že otec odvezl dceru nezákonně. MF DNES to řekl mluvčí rodiny Filip Santini.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

captain cook

2 Amalie re-vlakno Unos

Napsala jsi:"Jestliže australské soudy přiřkly dítě matce a

otec ho bez matčina vědomí odvezl na druhý konec světa, jedná se

jednoznačně o únos. A v tom případě úřady jednají liknavě, pokud dítě

ještě není zpátky u matky." Unos neni vzdy zalezitost uplne jednostranna, proto rozumni lide s odsouzenim pockaji az australske urady posoudi kdo a jak nedodrzel rozsudek rodinneho soudu NSW. Mam v jejich ferovy a zakonny postup naprostou duveru. Nezname vsechny okolnosti ani dokumenty. Ceska media uverejnila jen jednu stranu pripadu a to jeste jen hodne pozvolne. Zabyvaji se tim od 23/3 a trva jim hodne dlouho ctenare obeznamit i jen se zdejsimi fakty, o zamorskych ani nemluve!

Tva kritika liknavosti uradu se urcite nemuze vztahovat na australske, ktere maji svazane ruce bez formalni, radne dokumentovane zadosti ceskych, prip. evropskych uradu..na to je mezinarodni protokol...anebo bez pritomnosti matky pred soudem v NSW, ktera - jak jsem od zacatku psal - by pripad znacne urychlila.

0/0
11.4.2008 5:49

ferdapytlik

Zajímalo mne, jak se v tak velké zemi hledá ....

.... zda vylepuje fotky po kandelábrech, nebo chodí dům od domu   ..... :-/ ...... ale o hledání není v článku ani slovo Rv

0/0
10.4.2008 21:31

captain cook

Re: Zajímalo mne, jak se v tak velké zemi hledá ....

Napsal jsem drive, ze "hledani" v titulku je naprosto zavadejici, protoze uz v drivejsim clanku se pise, ze australske urady vedi presne, kde Cowie s dcerou jsou a navstivily je, aby se presvedcily, ze holcicka je v poradku. Byla. ides z pripadu udelal senzaci, ktera tady vyvolala u nekterych az hysterii a extremni reakce.;-) Mozna tohle pani novinari chteli?

V me odpovedi pro KLMB, dole vlakno "Unos", se pise o pripadech "ztraceni".

Mam NAPROSTOU duveru v australske urady, ze pripad vyresi ferove a ve prospech ditete. Bude to asi projednavat rodinny soud NSW, ktery ma k dispozici nejen svuj predchozi rozsudek a podminky v nem obsazene, ale take veskere dokumenty vztahujici se k manzelstvi a diteti...to znamena i ty, o nichz nikdo ze zdejsiho diskuterskeho krouzku nemame ani sajna.;-)

0/0
11.4.2008 5:26

kolacos

kdy uz konecne idnes prestane sem davat tyto nesmyslne

clanky ? Ceske zany unaseji deti naprosto bezne, ceske soudy to resi stylem " nekolik jsme nic nedelali takze ted se to yvresilo samo" a taky o tom idnes porad dokola nepise, co je nam do toho ze jela do australie at si tam treba zustane ta slepice to nikoho nezajima(Y)(Y)

0/0
10.4.2008 21:21

fomacka

Zkouska cenzora...

Terezka bude zpet tak rychle jako Krejcir z JAR;-D;-D;-D

0/0
10.4.2008 16:22

malej pipík

Dobře udělala

A doufám, že si se sebou sebrala i nějaké tři zdatné "zednáře", aby tomu australskému frajeři kapánek upravili "fasádu"...:-©

0/0
10.4.2008 14:24

captain cook

Re: Dobře udělala

plne chapu. Nekdo s malym pipikem se v zivote neobejde bez pomoci 3 zednaru:-P

Nevim jak by ta mama dopadla s takovou radou v Cesku, ale v Aus by to jejimu pripadu u soudu strasne pritizilo.

 

0/0
10.4.2008 14:54

kolacos

Re: Re: Dobře udělala

;-D;-D;-D

0/0
10.4.2008 21:24

Lilith+

Šťastný konec je na dosah...

Blahopřání matce a Terezce k návratu do ČR!

0/0
10.4.2008 14:12

šmejd2

Re: Šťastný konec je na dosah...

Snad: Blahopřání matce a Terezce k návratu do Austrálie. Tys to asi trošku popletla, viď.

0/0
10.4.2008 14:40

PichlaMeVosa

idnes 13.dubna 2008

Matka Terezky se pohresuje jiz druhy den.

0/0
10.4.2008 14:12

šmejd2

Re: idnes 13.dubna 2008

... a toho dne byl otec nějaký neklidný....

0/0
10.4.2008 14:14

iuos

hmm

.. zdálo se, jako by se usmíval...     ...pojď, půjdeme za maminkou...

0/0
10.4.2008 14:24

šmejd2

Ach ti novináři

Tu situaci a články píše nejaký novinářský nedouk. Aha vlastně český novinář. Takže to je vlastně to samé.

Po skro třech týdnech mu/ji není vůbec jasné jaká jsou fakta a tak píše pořad jen protiřečící si bláboly. Ten dnešní je taky super: Soud určil matku jako zákonného zástupce. Soud snad svěřil matce dítě do péče. Zákonnými zástupci jsou stále oba rodiče, teda pokud nebyl jeden zbaven rodičovských práv. Já bych ty z iděs zbavil svéprávnosti...

0/0
10.4.2008 13:44

šmejd2

Ac novináři

0/0
10.4.2008 13:38

captain cook

2 Salmi

Napsal jsi "az na to, ze holka se narodila v Cechah, ma pouze cesky rodny list a

zadnej otec v nem uveden neni...chce to vic cist a ne jen hloupe placat"...to nijak nedokazuje, ze neexistuji jine dokumenty v drzeni otce, vystavene v Australii.

Kdyby sis dal namahu a precetl co jsem vcera vysvetloval norayellow jak to chodi v Australii, take bys vedel vic.;-) Najdi si dolni cast diskuze pod clankem "Terezcin otec mozna porusil i australske zakony". Ze Cowie neni jmenovany v ceskem dokumentu nijak nevylucuje ze neni na nejakem pozdejsim vystavenem v AUS. Vseobecne receno,AUS muze vystavit jake dokumenty uzna za vhodne, ale zalezi jedine na mame, jestli si to zanesla na cesky konzulat v Sydney nebo na matriku do Brna a nechala zaznamy v Cesku opravit. Tak je naprosto mozne a legalni, aby ceske, AUS nebo NZ dokumenty byly vzajemne odlisne a presto kazdy platil v zemi sveho vystaveni.

0/0
10.4.2008 13:27

norayellow

Re: 2 Salmi

Ano, ano, pravdu pise tady Cook. Ja jsem na rodne listy take zvedava. Protoze jeste pred tusim 2 dny otec podle idnesu neexistoval. Doufam, ze nas nezapomenou informovat, jak to je doopravdy. Kdyz uz cele cause venovali tolik clanku. A pokud jsou dokumenty dvoje, jsem zvedava, jak tohle vyresi Australie a CR mezi sebou, kdyz uz jsou do pripadu zasveceni advokati, konzulaty a Interpol. Pochopitelne by bylo nejlepsi, kdyby problem vyresili rodice sami a jako prioritu si postavili zajem ditete. Cooku, ty casy jsem vcera dobre pomotala, takze opravuji : ty od CR +8, ja -9.;-)

0/0
11.4.2008 6:02

captain cook

Re: Re: 2 Salmi

dik, nasel jsem to.;-) B.C.?

0/0
11.4.2008 6:47

norayellow

Re: Re: Re: 2 Salmi

Presne!! U Vancouveru. Prijed na Olympiadu, bude tu legrace.:-)

0/0
11.4.2008 7:23

captain cook

Re: Re: Re: Re: 2 Salmi

legrace s olympiadou se dnes da chapat v ruznem smyslu, ;-)ale predpokladam, ze ta zimni kanadska bude mnohem mene kontroverznejsi politicky

0/0
11.4.2008 7:33

norayellow

Re: Re: Re: Re: Re: 2 Salmi

Tak to doufam! Co se deje s olympiadou ted se mi vubec nelibi. Clovek uz pomalu zacina pochybovat o tom, jestli tyhle akce v dnesni rozbourene dobe maji smysl. Myslim tim, jestli by nestacilo Mistrovstvi sveta v jednotlivych sportech. Myslenka samotne Olympiady se nejak vytraci. Kanada je v pohode, neco jako Australie. My jsme tu line kanadske slaniny, jak nas prezdivaji amici, do zadnych konfliktu se zbytecne nemichame. Takze jestli se ve svete neco dramaticky nezmeni, tak tady by mela byt Olympiada skutecne svatkem sportu.

0/0
11.4.2008 7:47

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Salmi

nase v Sydney byla fantasticka! Na zimni se nechystam, ackoliv se rad divam na zimni sporty, protoze mam osobni zajem v tech letnich. V priznivych podminkach by o mohlo znamenat cestu do Londyna v 2012 jako divak. To je ale jeste hodne daleko.

0/0
11.4.2008 8:10

norayellow

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Salmi

Ja jsem o te v Sydney cetla, musela to byt nadhera. Doufam, ze budeme mit take co predvest. Chystame se velkoryse, tak uvidime. Rozhodne je to pro provincii prinos a diky prilivu penez jsme zatim nejak nepocitili americkou krizi. Prace dost, nemovitosti a pozemky si drzi cenu a nektere reality i mirne stoupaji.  Investice vidis na kazdem kroku. Navic rozvoj Asie se nasi provincie priznive dotyka. 2012 mas za chvilku, Londyn je dobra lokalita. Diky ti moc za pekny pokec, preji pekny zbytek odpoledne a ja jdu spat.:-)

0/0
11.4.2008 9:19

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Salmi

u nas reality take jeste nesly cenove dolu, ale inflace jde porad jeste nahoru, tak je jen otazka casu, kdy se cena realit zabrzdi. IMHO ceny jsou prehnane; kdyz koukam na ty mlade jake si musi uvazat kameny na krk kdyz chteji vlastni dum! Jenze to vis, ma to i druhou stranu. Kdyz jsme pred lety zacinali, stacil nam tenkrat 140m2 domek. Dneska ti mladi chteji zacinat hned s dvoupatrovym a nic pood 240m2, samostatna mistnost pro domaci kino s kozenymi fotely a velkou plazmou TV.;-) atd. atd.

0/0
11.4.2008 14:34

norayellow

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Salmi

Presne, tady je situace stejna. Nekde se uz provadi regulace, mas starsi casti mesta, kde jsou pekne male domecky. Lide koupi, zbouraji a stavi palace.  Pozemku tolik nema, tak zene palac do vysky a na kazde svetove strane musi mit terasu. Z oken a teras maji krasny vyhled do vsech loznic a obyvacich pokoju. Vetsinou prizemi palace pronajimaji. Takze potrebuji parking pro 5-6 aut. Na prijezdovou cestu se nevejdou, tak stoji vsude. Tak se zacina regulovat. Tohle jde mimo me, konzum mi nebere.

0/0
11.4.2008 17:04

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Salmi

Sydney ma nejvetsi pocet bytu a tzv town houses ve vnitrnich predmestich. V ostatnich aus. mestech je mnohem vice samostatne stojicich domku se zahradami. Byvalo zvykem rozparcelovat pudu na ctvrt akrove bloky =1000m2 a na tom postavit prizemni domek. Tak to je ve vetsine starsich predmesti.

Tam ted povoluji rozdeleni pozemku a na druhe pulce postavi dalsi domek, nebo nekdy ten puvodni zbori a postavi to, cemu rikas palac. Zrejme ale nejsou az tak velke jako ty vase, protoze je obyva jen jedna rodina. Garazuji obvykle 2 auta dokud jsou deti male, pozdeji prijbude 1-2 dalsi kdyz deti dorostou a nez se odstehuji jinam. Neni tu castym zvykem pul domu pronajimat.

V novejsich predmestich byvaly pozemky mensi, tak v prumeru 600m2, ale domy se porad stavely tak, aby nebyly napojene na sousedovic a mely kolem sebe prostor. Nejnoveji otevrene pozemky jsou 350-550m2, proto se stavi do vysky, garaz je napojena na dum vedle a z mistnosti nahore je vyhled do pokoju sousedu. :)))

0/0
12.4.2008 1:21

norayellow

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Salmi

O tom mi vypravej! Tady rostou town houses jako po desti. Jsou levnejsi nez samostatny barak a navic vyhovuji dnesnimu zpusobu zivota. Lide se nemusi o nic starat. Vsechno dela sprava. Maji kousek pozemku na ktery hodi gril a nabytek a bez starosti. Rano vypadnou do prace, vecer se vrati. Nektere komplexy maji klubovnu, bazen. Kdyz se podivas na mesto, tak vidis cele tyhle bloky. Ze by bylo hezke, se rici neda. Navic regulace a omezeni. A vlastne temer vsechny maji patro, takze schody. V klasickych rodinnych domech je pronajimani dost bezne, co taky nadelas, kdyz mas hypoteku za palac  nejmene 2000 dolaru.Za pronajem dostanes 700-1000.To pomuze. My uz jsme tu na nemovitosti drazsi nez Toronto. Jsme totiz jedine misto v Kanade, kde jsou v zime teploty na nule. Ale v podstate jen v pasmu asi 100 km. Tak se sem vsichni zimou a snehem unaveni chteji nacpat. Jako ja.;-D Kde dneska diskutujes?

0/0
12.4.2008 6:34

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Salmi

Diskuze na Na Olympiadu nepojede ani sef OSN a Anglictina s dr. Bobem;-D

Ty vancouverske zimy mi pripomnely jednu debatu s kluky z Ceska, pred peknymi par lety, kdo se rozhodl kam emigrovat a proc. Dva rikali, ze si prakticky hazeli minci, jestli Kanada nebo Australie. Nakonec usoudili, ze jestti budou nekdy nezamestnani a budou muset na cas spat pod mostem, bude jim v Australii rozhodne mnohem prijemneji;-D.Jeden se usadil natrvalo, ale druhy po par letech odjel za holkou do Svedska a usadil se tam...te zime neutekl.;-)

0/0
12.4.2008 7:29

norayellow

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Salmi

Anglictina s dr. Bobem, to je dobre. Ja bych spise potrebovala nejaky recept, jak odstranit prizvuk. Nemas na to nejaky zlepsovak? Uz jsem tu vystudovala 2 college, 1 praktickou skolu, vsude vyborny student a nic. Prizvuk mam porad tvrdy. Vadi to hlavne starsim lidem do telefonu. Ja nemam problem s nikym, za chvilku si na jeho prizvuk zvyknu. Ale naopak to obcas nefunguje:-(.  Ve Vancouveru jsem videla nejake kursy na odstraneni prizvuku, ale uz to vidim - urcite bude ucit Cinan;-DCo se tyce spacu pod mostem, tak to mi tu v zime mame plno;-D. Bezdomovci k nam putuji. Ve Vancouveru jsou dokonce ulice, kam se na ne chodi divat i turiste. Fakt je, ze policie je ma pod kontrolou a chovaji se slusne.

0/0
12.4.2008 7:46

captain cook

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2 Sa

Pro normalniho cloveka, ktery se dostal do ciziny pozdeji, ne jako skolak, je tezke se prizvuku uplne zbavit. Specializovane kurzy nemohu posoudit, zadny jsem nezkusil. Ziji ve 100% anglicky mluvicim prostredi uz leta a to muj prizvuk castecne ovlivnilo. Prestoze mam porad dostatecne rozlisitelny evropsky prizvuk, prilis mi to nevadi, protoze vim, ze na rozdil od ruzne line mistni mladeze vychovavane stejne linymi rodici, je moje anglictina neskonale spisovnejsi a muj slovnik rozhodne obsaznejsi. Doma jsme od deti od malicka vyzadovali cistou vyslovnost, ne nejakou "ocker

English" a protoze chodily do dobrych skol, slo to s nimi.

Zalezi tedy na tvem prostredi, kterym se obklopujes; napr manzele stejne narodnosti mluvici doma svou materstinou si vzdycky zachovaji silnejsi prizvuk, nez kdyz se jedna o manzelstvi s prislusnikem/ci narozenym mistne. Take zalezi na TV a rozhlasovych stanicich, ktere poslouchas a na tvem hudebnim sluchu. Lide s hudebnim sluchem se snaze uci cizi reci.

0/0
13.4.2008 5:05

seppikub

Matka odjela...

Tak nez tam dojede, holku nepozna! ;-D 

0/0
10.4.2008 13:09

HankaUl

Jestli ona ta matka nakonec neodvezla dceru nezákonně do Čes

Možná to špatně chápu, ale rodiče žili a rozvedli se v Austrálii, dítě bylo svěřeno matce. Jak již psal někdo pode mnou, v každé jen trochu civilizované zemi je v rozsudku zároveň upraven styk dítěte s otcem, ale o tom nás média nainformovala, buď taky vědí pendrek nebo je to záměr. Když moje dcera z rozvedeného manželství chtěla jet na školní zájezd do Anglie, potřebovala k tomu souhlas otce.  Předpokládám něco podobného i v Austrálii a pochybuji, že by nějaký  otec, mající jen trochu zájem o své dítě,  dal souhlas k trvalému přestěhování dítěte na druhý konec zeměkoule.  Tak mám obavy, aby se nakonec  neukázalo, že je to trošku jinak, než je popisováno   

0/0
10.4.2008 12:58

wogi

Re: Jestli ona ta matka nakonec neodvezla dceru nezákonně do

presne tak Hani, i ta holka se narodila v aussie, takze to bude spise naopak, ko vi co jeji matka je zac a co tam delala.!

0/0
10.4.2008 13:01

captain cook

Re: Re: Jestli ona ta matka nakonec neodvezla dceru nezákonn

podle ydesu se narodila pry v Cesku, ale ze se porad mluvi o Cowiem jako tatovi, kdovi co v tom vsechno ve skutecnosti jeste bylo. V australskych mediich tomu nevenuji pozornost, trivialni pripad podle nich a z ceskych lezou informace jak z chlupate deky. ;-)

0/0
10.4.2008 13:07

Sallmi

Re: Jestli ona ta matka nakonec neodvezla dceru nezákonně do

krasne, jak na zaklade jednoho nebo dvou clanku lidi hned vyvozuji zavery...chce si precist o dane kauze vse co vyslo...pak by nedochazelo k takovym prehmatum jako je ve tvem prispevku...co by asi holka delala v Australii, kdyz se narodila v Cechach, ma ceskej rodnej list a ceskej pas (jinej nikdy nemela)?... to se pise zase v jinem clanku, zrovna tak jako podminky za kterych muze otec dceru vitat...jak pisu, chce to vic cist a mene plkat

0/0
10.4.2008 13:08

HankaUl

Re: Re: Jestli ona ta matka nakonec neodvezla dceru nezákonně do

pokud jsem se spletla, jen dobře pro tu matku, nemám bohužel čas číst všechno, co kdy kde vyšlo,  taky musím pracovat a živit dítě. Pouze podle toho co jsem četla, to na mě dělalo nejednoznačný dojem, tak jsem ho napsala.  Ono se to snad nesmí?  

0/0
10.4.2008 15:38

Sallmi

Re: Jestli ona ta matka nakonec neodvezla dceru nezákonně do

krasne, jak na zaklade jednoho nebo dvou clanku lidi hned vyvozuji zavery...chce si precist o dane kauze vse co vyslo...pak by nedochazelo k takovym prehmatum jako je ve tvem prispevku...co by asi holka delala v Australii, kdyz se narodila v Cechach, ma ceskej rodnej list a ceskej pas (jinej nikdy nemela)?... to se pise zase v jinem clanku, zrovna tak jako podminky za kterych muze otec dceru vidat...jak pisu, chce to vic cist a mene plkat

0/0
10.4.2008 13:09

captain cook

Re: Re: Jestli ona ta matka nakonec neodvezla dceru nezákonn

ceska media delaji dane kauze medvedi sluzbu, protoze z nich informace lezou jak z chlupate deky - a to mluvim o informacich jen z Ceska. Fakta z Australie jsou nadale hodne zamlzena a existuje spousta relevantnich otazek, ktere tu ctenari polozili a na nez media nebyla schopna prinest odpoved.

0/0
10.4.2008 13:31

mARKETAVIK

Re: Jestli ona ta matka nakonec neodvezla dceru nezákonně do Čes

V Austrálii neplatí evropská úmluva, takže matka se s dcerou může bez souhlasu otce odstěhovat kam chce ...

0/0
10.4.2008 17:06

captain cook

Re: Re: Jestli ona ta matka nakonec neodvezla dceru nezákonn

BLBOST. XO Australii vis velky kulovy.X V Aus dite nesmi dostat ani pas bez souhlasu obou rodicu nebo vsech porucniku. O vystehovani ani nemluve.

0/0
10.4.2008 21:18

c12

Filip Santini mluvčí a prej právník

Paní Vichnarovou postihly hned dvě pohromy. První je ta, že ji-unesli ji dceru, druhá  se dnes jmenuje Filip Santini cca do roku 2005 se to jmenovalo Ing. Vladimir Procházka. Tenhle člověk nejspíš není žádným právníkem, ale je  fabulátorem, který všechno ví, všechno zná, od všeho má klíče. Vždy slibuje, že všechno hravě vyřeší, protože všemu rozumí, ale především rád kecá do médií. Někdo tady napsal, že kdyby byl advokát co k čemu tak by udělal něco..... Ano, ale Filip Santini žádným advokátem není, i když to o sobě rád tvrdí. Proto možná paní Vichnarová žádného advokáta nemá.  Prý nebylo taktické prozradit, že paní Vichnarová jede hledat dceru do Austrálie, pravda, ale mluvčí rád mluví do médií a pro něj je důležité se pochlubit a ne pomoci paní Vichnarové. Santini je pohádkář a kdo mu uvěří, má smůlu. Kdo se chce přesvědčit, ať si zadá Filipa Santiniho do vyhledávače, a prolusturuje ho na na www.justice.cz a www.rzp.cz 

0/0
10.4.2008 12:23

c12

Re: Filip Santini mluvčí a prej právník

Ještě jsem zapomněl dodat, že ještě za dob Vládi Procházky sjížděl nejstrmější svahy pro výrobce lyží a byl králem domorodého kmene na Srí Lance. 

http://www.jasminka.cz/kniha/vladimir-prochazka-martin-dejdar-pavlina-santini-cestovatelsky-lexikon.html

0/0
10.4.2008 12:43

wogi

Re: Re: Filip Santini mluvčí a prej právník

sakra az tam? ti jsou cernejsi nez aussie aboriginci.

0/0
10.4.2008 12:56

Sallmi

Re: Filip Santini mluvčí a prej právník

jo to bude pravnik jak pra.se...prodejce nemovitosti, pronajimatel ATV trati v Dominikanske republice, prodejce pohonych hmot...zvlastni je, ze ac se nam media snazi namluvit jakej je to pravnik, tak veskere jeho stranky odkazuji na webzdarma, emaily ma u iol.cz atd.

0/0
10.4.2008 13:03

captain cook

Re: Re: Filip Santini mluvčí a prej právník

nestal se pan Gross take pravnikem co odesel z vlady?8-o

0/0
10.4.2008 13:09

Sallmi

Re: Re: Re: Filip Santini mluvčí a prej právník

no necim takovym jo, ale pokud vim, tak vyhorel u nejakejch advokatskejch zkousek...nekde tu o tom psali...a neni to zas tak davno

0/0
10.4.2008 13:11

Amálie

Únos

Jestliže australské soudy přiřkly dítě matce a otec ho bez matčina vědomí odvezl na druhý konec světa, jedná se jednoznačně o únos. A v tom případě úřady jednají liknavě, pokud dítě ještě není zpátky u matky.

0/0
10.4.2008 12:13

wogi

Re: Únos

am pocit ze se tam u klokisu ta holka narodila ne? Takze to potrva, a dockej casu jako husa klasu, jinak co ji tahas do ceska, kde nema sanci na dobrou vychovu a skoly po dalsich 50 let?

0/0
10.4.2008 12:19

Sallmi

Re: Re: Únos

tak to mas hodne spatnej pocit http://zpravy.idnes.cz/unesena-terezka-poprve-zavolala-mame-z-australie-fby-/domaci.asp?c=A080407_222116_domaci_mia

0/0
10.4.2008 12:42

wogi

Re: Re: Re: Únos

chytra holka ze znala pred cisli do ceska vid?

0/0
10.4.2008 13:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.