Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Českými policisty se chtějí stát i Afghánka a Mongol

Česko zavádí "multikulturní policii". Policejní sbor chce získat do svých služeb příslušníky národnostních menšin. Speciálně se na ně zaměřuje střední policejní škola v moravském Holešově. Přihlásilo se tam padesát cizinců, kteří půjdou za deset dní ke zkouškám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

habit

... proč ne, když expremiér chystá koalici s marťany...

0/0
11.4.2008 13:33

ossetepo

Redaktor - je rasista ?

Článek obsahuje řadu tvrzení , o kterých lze úsoěšně pochybovat. Obsahuje rasistický podtext.  Policistou v naší republice může být jen občan naší republiky. A žádný cizinec. Mluví- li někdo česky a  i jinou řečí  , ještě to neznamená , že je cizinec.  Policisté - cizinci - nemají na našem území žádnou pravomoc , jen vykonávají potřebné tlumočnické služby vlastním krajanům.  

0/0
11.4.2008 13:30

cartouche

xxx

Všechno je jen o číslech a záleží na tom, které komunity bude v Austrálii přibývat nejrychleji a ocitne se tedy nejdříve pevná v kramflecích, aby mohla agresívně prosazovat své zájmy. Podle oficiálních čísel vedou s 3.4% a 280 000 v Austrálii nenarozenými osadníky Číňané, takže budou zřejmě první, kteří po sérii nepřekonatelných rozmíšek s bělochy i jinými etniky (a možná i po několika městských multikulturních bitvách) zvednou vlajku mongoloidní rasy a odhlasují si vznik Nového Jížního Chinalandu. Zdá se, že váš government se rozhodl tento multietnický souboj zpestřit importem Indů (154 000). Ti jsou sice v zásadě mírumilovní a budou přihlížet zpovzdálí, nicméně až se bude Austrálie drobit na malé rasové a etnické enklávy, řekl bych, že nebudou chtít zůstat pozadu. Viděl bych to tedy minimálně na 3 separované státy na australském kontinentu: evropský, indický a asijský. :-©

0/0
11.4.2008 2:33

killy

Jo.

Ale proč ????

0/0
10.4.2008 19:28

truck1

Afgánka a Mongol

Mě je vcelku jedno,jakou národnost má policajt.(Vždiť my všichni ve střední Evropě máme v sobě geny všech armád,které tude prošli.A že jich bylo!)Hlavně ať dělá dobře svoji práci a nebuzeruje kvůli maličkostem a nemá stále otevřenou kupsu na úplatky.

0/0
10.4.2008 16:46

watchdog

Re: Afgánka a Mongol

;-D

0/0
10.4.2008 18:54

Ventre__Saint__Gris

jinak věta

Česko zavádí "multikulturní policii" je k zblití....:-©

0/0
10.4.2008 16:45

Ventre__Saint__Gris

hmm

A bude ta afgánka mít stejnokroj nebo burku?;-D

0/0
10.4.2008 16:41

erben3

Re: hmm

;-DR^, ale jinak samozřejmě :-©Rv

0/0
11.4.2008 9:48

Pilat

ta afganka by to mohla vytrhnout

protoze policiste v cesku jsou mongoloidni z naproste vetsiny ;-D;-D;-D

0/0
10.4.2008 16:18

vojta_ze_mlejna

A co Tatar ? Není ?

Těch už je tam asi dost ...

0/0
10.4.2008 14:06

Huffnaggelův duch

Tak nevím, co je to za novinku?

Mongolů už je tam povícero...

0/0
10.4.2008 14:00

iDaddy

Já myslel, že všichni čeští policisté jsou

Mongolové.... Oni nejsou stejné národnosti jako pan ministr????

0/0
10.4.2008 13:57

Jack777

Re: Jack777

Kdepak, já ti řeknu co uděláš. Zařveš si hezky doma, zakousneš se do polštáře (nebo do svého zadku) a budeš tiše trpět a přihlížet jak se tvoje představy o čisté bílé zdegenerované rase hroutí. Na nic víc se již bohužel (bohužel pro tebe) nezmůšeš ;-D. Heil Lomblbec!!!  A až budeš odcházet, zavři za sebou víko a spláchni ;-)

0/0
10.4.2008 13:58

Generál Ugarte

Re: Re: Jack777

Austrálie - náš vzor!

http://en.wikipedia.org/wiki/White_Australia

;-DR^R^R^

0/0
10.4.2008 14:12

Jack777

Re: Re: Re: Jack777

Ano Austrálie je vzor, protože tuhle skupinku hlupáků zrušila a vyhladila :-). Dnes je to již hudba (špatná) minulosti. Ale je pravda, že i v Austrálii se najdou rasisté. Ale je jich tak málo, že nemají šanci a jsou v podstatě neškodní a zpacifikovaní R^

0/0
10.4.2008 14:26

Generál Ugarte

Re: Re: Re: Re: Jack777

Vyhladila? To jako v plynových komorách?

0/0
10.4.2008 14:28

watchdog

Re: Re: Re: Re: Jack777

Promin, ale jses strasne hloupej ;-D

0/0
10.4.2008 18:49

Jack777

Re: Re: Re: Re: Re: Jack777

Ty jsi utekl z klece?! Hybaj zpátky rádobyčlověče ;-)

0/0
10.4.2008 20:14

cartouche

Re: Re: Re: Re: Jack777

Hlupáci chtěli zabránit dezintegraci Austrálie. Pokrokoví multikulturní soudruzi v budoucnosti menšinám umožní, aby si odtržení od Austrálie demokraticky odhlasovaly. Pokud se tam tedy mezitím navzájem do krve nepomlátí, jak je to ve všech multikuturních společnostech rutinním zvykem.

0/0
11.4.2008 1:08

iDaddy

Jacku 777, přiznám se,

že jsem doma nezařval, nikam se nezakusoval a představy o bílé rase nemám žádné. Já rozlišuji lidi pouze na hloupé a chytré. Na ty, kdo pochopili a na ty, co většinou nepochopí. Ale to je asi špatně, co???

0/0
10.4.2008 16:38

Jack777

Re: Jacku 777, přiznám se,

No vidíš, tak potom je v pořádku, že policista může být kdokoliv (protože chápaví a chytří jsou ve všech národnostních skupinách) a v zásadě s tím souhlasíš :-) A to mě těší...

0/0
10.4.2008 17:12

Jack777

Re: Re: Jacku 777, přiznám se,

Jinak ta prvotní odpověď patřila hlupákovi jménem Lombardo666 jehož příspěvek byl bohudík smazán a omylem spadla pod tvůj příspěvek :-)

0/0
10.4.2008 17:14

watchdog

Re: Re: Re: Jacku 777, přiznám se,

clovece ty jsi uplnej aktivista! ;-D Lide nebojte i tento hlupak bude viset za velezradu na ceskem narodu.

0/0
10.4.2008 18:52

cartouche

Re: Re: Jacku 777, přiznám se,

Řekl bych, že verbování policistů-cizinců je neklamným indikátorem toho, že nás cizinci začínají obohacovat kriminalitou, kterou se českým policistům nedaří zvládnout

0/0
11.4.2008 1:10

erben3

Re: Re: Re: Jacku 777, přiznám se,

R^

0/0
11.4.2008 9:49

Lombardo666

o nic nejde

Fízl jako fízl, o co jde? Možná že ten pastevec dostane víc...

0/0
10.4.2008 13:29

Jack777

Re: o nic nejde

Tohle je reakce na tu blbost co jsi napsal a bohu dík byla smazána:

Kdepak, já ti řeknu co uděláš. Zařveš si hezky doma, zakousneš

se do polštáře (nebo do svého zadku) a budeš tiše trpět a přihlížet jak

se tvoje představy o čisté bílé zdegenerované rase hroutí. Na nic víc

se již bohužel (bohužel pro tebe) nezmůšeš ;-D. Heil Lomblbec!!!  A až budeš odcházet, zavři za sebou víko a spláchni ;-). A nebo už jsi v kanále? V

0/0
10.4.2008 14:03

klv

no a co má jako být

mě je úplně jedno jakouže má ten člověk v uniformě národnost, barvu kůže či velikost bot

pro mne je důležité jak si dělá svou práci, a buďte si jistí že tihle budou pod drobnohledem zda ji dělají dobře

0/0
10.4.2008 12:33

seppikub

Re: no a co má jako být

Mas recht, ale neznas Cechy synku......

0/0
10.4.2008 13:00

Pilat

Re: no a co má jako být

zidovska politika klvano ;-)

0/0
10.4.2008 16:19

DEMO-kracie -kratura -kreatura

Prý ...

... ale také i jeden klokan a jeden tučňák.

PROČ TO NIKDY NENAPÍŠOU CELÉ?

0/0
10.4.2008 12:29

watchdog

multikulti

Za chvili budou "prislusnici z narodnostnich mensin" potreba jeste vic. Kdyz za par let vzniknou v ceskych mestech ghetta plna imigrantu, kam se ceska policie neodvazi vstoupit, jeste za ne budeme radi :-)

Az se ceska zeme a kultura zmeni natolik, ze ve skolnich jidelnach si deticky uz nedaji vidensky rizek, protoze afghansky skolak prece nemuze jist jidlo z kuchyne, kde se pripravuje veprove..

Kdy stovky milionu EUR pujdou ze statniho rozpoctu na "rozvoj" narodnostnich mensin, prizpusobeni ceskeho skolstvi imigrantum a vyplaceni socialnich davek.

Az mlade ceske rodiny nebudou mit moznost pronajmu obecnich bytu, protoze imigranti budou mit prioritu na cekaci listine. Az v MHD neuslysite cestinu.... Anarchista se pak podiva na ten bordel kolem sebe, spokojene si zapali jointa a bude mu dobre. Slusny clovek bude jen smutne koukat a cekat na smrt, ktera bude jeho vysvobozenim. :-)

0/0
10.4.2008 12:07

marki444

Re: multikulti

Je to přesně tak. Je vidět, že máš zkušenosti z metropolí na západ od hranic ČR. Bohužel mám stejnou zkušenost. :-(

0/0
10.4.2008 12:15

watchdog

Re: Re: multikulti

Souhlasim.. Vetsina lidi, co tu nadsene vykrikuji pro - multikulti a antinarodni hesla tuto zkusenost nemaji, pouze svou mylnou predstavu. Pripominaji mi nadsene komunisty z 50. let...

0/0
10.4.2008 12:22

Jack777

Re: multikulti

To je naprostý nesmysl. Stačí je jet podívat do austrálie. Je to ultramoderní multikulturní bohatá země, kde každý 4tý člověk je odjinud. Jediné komu to bude vadit jsou "lidé" jako jsi ty. Ale to nevadí, budete nakonec vytlačeni a bezpečně uloženi v neprodyšných klecích ;-D

0/0
10.4.2008 12:27

watchdog

Re: Re: multikulti

http://uk.youtube.com/watch?v=5bQDedDevxQ&feature=related

0/0
10.4.2008 12:32

watchdog

Re: Re: Re: multikulti

trosku si zjisti co se delo na cronulla beach, nez tu zacnes placat nesmysly.

0/0
10.4.2008 12:33

watchdog

Re: Re: multikulti

http://uk.youtube.com/watch?v=mWsrnlJhZrE&feature=related

0/0
10.4.2008 12:34

Jack777

Re: Re: Re: multikulti

To se samozřejmě děje v každé zemi, že to občas zaskřípe, ale to je vyjímka. Země, kde je vše dokonalé neexistuje. To je samozřejmě prostě tak. Ale to lepší z 99% převládá.

0/0
10.4.2008 12:39

watchdog

Re: Re: Re: Re: multikulti

Jaky lepsi???? Co je lepsi???? Vsichni vime jak vypada koexistence s druhym etnikem, tak co tu vykladas za nesmysly???

0/0
10.4.2008 13:07

Jack777

Re: Re: Re: Re: Re: multikulti

Tvůj druh vymírá :-) Klecí bude dosti :-))

0/0
10.4.2008 13:37

cartouche

Re: Re: Re: Re: Re: Re: multikulti

Poslyš, ty chytráku, já vím, že máš kompletně vymytý mozek z hodin multikulturní výchovy, ale přinejmenším se pokusím tě přivést k racionální úvaze: Můžeš mi uvést příklad jediné země na světě, kde by "multikulturní soužití" nakonec nevyústilo v násilný konflikt a dezintegraci?

Pokud jste to náhodou nebrali, měl bych tu pár příkladů z nedávné historie:

ČSR, 30. léta - více než dvoumilionová německá menšina požaduje odtržení od ČSR. Jak to skončilo, to budete brát v posledním ročníku na škole v dějepisu.

Španělsko - teroristický "odboj" za nezávislost

Severní Irsko - násilný konflikt mezi katolickými Iry a původem protestantskými Skoty

0/0
11.4.2008 1:17

cartouche

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: multikulti

Malajsie - rozbroje mezi Malajci a ekomicky úspěšnějšími Číňany vyvolaly rozsáhlé nepokoje, které si vyžádaly kolem 200 mrtvých.

Indonésie 1998 - těžká ekonomická situace vyprovokovala etnicky motivované násilí proti úspěšným čínským obchodníkům. Číňané z valné části prchli ze země.

Jugoslávie - nedobrovolné soustátí navzájem se nenávidějících národů. Dlouho doutnající sváry explodovaly jako přehřátý papiňák v 90. letech

Irák - podobný příklad. Konflikt mezi šíity, sunnity a Kurdy, držený na uzdě brutálním diktátorem, vyeskaloval do brutální vyhlazovací války

Francie 2005 a 2007 - všichni známe

0/0
11.4.2008 1:28

cartouche

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: multikulti

Mauretánie 1989 - erupce násilí mezi černochy na jihu a společensky úspěšnějšími Berbery na severu. Několik stovek mrtvých.

Singapur 1964 a 1969 - opakované násilí mezi Malajci a Číňany. Několik desítek mrtvých. Podobně jako Malajsie musí i Singapur řešit etnickou nevraživost pravidelným přesunem peněz z čínských kapes k domorodcům.

Velká Británie - už celá řada lokálních, etnicky motivovaných bitek. V poslední dekádě následují zhruba každé dva roky. Nejznámější jsou ty v Bradfordu (2001) a Birminghamu (2005).

Srí Lanka - nekonečný konflikt mezi Sinhálci a Tamily

0/0
11.4.2008 1:33

cartouche

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: multikulti

USA - pouliční násilí agresívních černochů se opakuje zhruba každých 5 let. Nejznámějším příkladem jsou Rodney King Riots v Los Angeles 1992 (53 mrtvých). Z poslední doby např. Cincinnati Riots 2001(žádní mrtví, ale spousta zraněných a škody za 3,6 milionu dolarů). V posledních letech propukají masové bitky mezi černochy a vzrůstají populací mladých Hispánců.

Rwanda 1994 - krvavé násilí mezi Hutuy a společensky privilegovanými Tutsii. 800 000 mrtvých.

Slovensko - vstoupilo do multikulturního věku r. 2004 po rabování Cikánů ve východoslovenských supermarketech

Bulharsko - zažilo totéž v roce 2007

Ten výčet úspěchů multikulturní ideologie je zjevně tak dlouhý, že bych tu mohl šťárat po internetu různé příklady až do rána. ;-D

0/0
11.4.2008 1:44

cartouche

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: multikulti

Pravda, po přijetí multikulturní fantasmagorie nebudeme nijak dokonalí; nějaké to vypálené město a pár mrtvých je však v zájmu pokroku nutno akceptovat! :-©

0/0
11.4.2008 1:48

Diagnostik

Re: Re: multikulti

Jacku 777, ze vy jste se tam radne nerozhledl? Na povrchu se to zda, ale pod povrchem to neni pravda....:-P 

0/0
10.4.2008 14:00

multikulturista

Re: Re: multikulti

R^R^R^  Jinak, Jacku, pouze k upresneni : nejen Australie, ale rada dalsich zemi je multikulturnich, vcetne Francie, kde ziji. Nastesti !  A bude jich cim dal tim vic ! Pokud jde o rasisticka a xenofobni paka, kteri se v této diskusi onanuji, skonci tak jak ve svém prispevku predpovidas...

0/0
10.4.2008 14:20

Generál Ugarte

Re: Re: Re: multikulti

jj, ve Francii je to pěkné "multikulturní obohacení".

http://zpravy.idnes.cz/prilohy.asp?r=prilohy&c=A051107_104603_prilohy_miz

0/0
10.4.2008 14:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.