Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministerstvo rozjíždí prověrku nemocnic, chce zavést náramky

Ministerstvo v nejbližší době plánuje rozjet velkou prověrku nemocnic, které spadají do jeho pravomocí. Fakultní nemocnice tak budou muset skládat účty i z toho, zda se dostatečně snaží ohlídat, jestli léky dostávají přesně ti pacienti, pro které jsou určeny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Náramky, čárové kódy...

Český pacient se dostal na úroveň - třeba - polohrubé mouky v supermarketu. "Tak to máme dvě zlomený ruce, pět cukrovek, jeden potrat, tři slepý střeva - platit budete hotově nebo kartou?" (V jakém stavu to vše proletělo kasou, není podstatné) "Další prosím.... " Nějak se mě v těch penězích a ziscích za každou cenu ztrácí to nejdůležitější - uzdravený pacient. Zdravotnictví už tu není pro lidi, ale lidi pro zdravotnictví.

0/0
9.4.2008 12:36

Benzin Petrolejovič Naftěnko

A kdo následně

bude nasazovat náramky géniům z ministerstva???

0/0
9.4.2008 12:21

Aveva

Pro důchdce se připravuje nový převratný lék.

Viagra se rozpustí ve vodě v poměru jedna tableta na 1/2 l vody. Duchodce pak dostane dvě kapky.

Ty ho postaví na nohy.

Bohužel se ještě neví co v případě, když zbývá jen jedna noha. Dávkování je ošemetné. Aby vstal, ale vono také aby neprostál celou noc, že?

0/0
9.4.2008 11:15

Aveva

Do náramku zabudovat tesar s čidlem.

Jakmile nemocný nebude dodržovat léčení, ihned ho upozorní rána. ;-)R^

Konec tajnému hulení a chlastání v nemocnicích a lázních. R^

Pokud se systém osvědčí, ke každému nemocenskému lístku náramek s tesarem. R^

Úspora ve zdravotnictví bude okamžitá. R^

0/0
9.4.2008 10:46

Kleki Petra

Re: Do náramku zabudovat tesar s čidlem.

Lepší by bylo, aby dostal ránu poslední. Úspota ve zdravotnictví bude okamžitá pouze v tomto případě.;-D

0/0
9.4.2008 10:52

Aveva

Re: Re: Do náramku zabudovat tesar s čidlem.

O tom jsem už psal. ČSSD navrhuje euthanasií - asistovanou vraždu uzákonit.

Maj splněno, dvě mouchy jednou ranou. ;-D

0/0
9.4.2008 11:05

sorgedoktor

Strejda když sloužil u wermachtu..

tak   měl   vytetovanou krevní skupinu..

0/0
9.4.2008 10:15

Aveva

Re: Strejda když sloužil u wermachtu..

To mají nebo měli i závodníci rallye a formulí včetně F1.

0/0
9.4.2008 10:49

Kleki Petra

Re: Re: Strejda když sloužil u wermachtu..

Beckham má vytetovanou Victorii. Pokud upadne po úrazu do bezvědomí, dostane transfúzi silikonu.

0/0
9.4.2008 10:51

Aveva

Re: Re: Re: Strejda když sloužil u wermachtu..

A zase bude z něho chlap k použití. Jen aby mu to píchli středem. ;-D;-D;-D

0/0
9.4.2008 11:07

sorgedoktor

Redaktorky MF Dnes v globále

píší o věcech, kterým nerozuinmí..

0/0
9.4.2008 10:12

sprav

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

<i>Kdybychom chtěli moderní náramky s čipem zavést na všech odděleních, byly by to milionové položky</i>

A když do PC implantujete čárkový kód, tak stačí jedna několik čteček na oddělení a hned jsou to jen statisícové položky, protože čtečka je dnes bratru za 200 korun VOC od výrobce a ve velkým množství se s klidem dá dostat až na polovinu...

0/0
9.4.2008 9:19

roedor

Re: buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

ale zapomínáte připočítat provizi za zprostředkování zakázky, výběr nejdražší firmy (já na bráchu...) a hned se to šplhá k milionům

0/0
9.4.2008 10:55

der Alte

Náramky jsou fajn

v koncentácích byli internováni "tetování" , takže za Julínka,vzdělance z ODS je to nepochybný pokrok.Ať žije p.Profesor,čestný předseda:-)

0/0
9.4.2008 9:14

Dr.Onufrakova

Napriek chipom

V spickovej nemocnici operater navstivi pacienta, vysvetli mu postup  a podpise sa na zajtrajsie operacne pole. Ma istotu, ze mu pacienta neuspia obrateneho. Uz sa stali amputacie zdraveho paroveho organu.

0/0
9.4.2008 9:12

vlči@ce

bible

úplně se mi ježí vlasy na hlavě při čtení takových článků. JAK JE BIBLE PRAVDIVÁ. kdo nečetl : přečtěte si  z Bible Zjevení!

0/0
9.4.2008 9:10

der Alte

Re: bible

Správně:  Bible "Starý zákon" -  "Apokylpsa"

0/0
9.4.2008 9:17

der Alte

Re: Re: bible

oprava: APOKALYPSA

0/0
9.4.2008 9:19

vlči@ce

Re: Re: bible

nic proti vám, ale zjevení je v Bibli v  " Novém zákonu" , je to poslední kniha Bible.

0/0
9.4.2008 9:31

zab2

To by mě zajímalo

jak to dělají dnes, když je pacient v bezvědomí a Novák se neozve.  Jestli nevědí, kdo je kdo, tak  na JIPce si vždycky hodí korunou, nebo to dělají systémem enykybenyky?

0/0
9.4.2008 9:06

j@ck

Re: To by mě zajímalo

jde videt zes nikdy nebyl na JIPce

0/0
9.4.2008 9:07

zab2

Re: Re: To by mě zajímalo

Na Julínkův blbej příklad reaguji blbým komentářem. Je na tom něco divného?;-)

0/0
9.4.2008 9:22

singlemalt

Re: Re: Re: To by mě zajímalo

ne, bylo by divné, kdybys reagoval normálním.:-)

0/0
9.4.2008 9:48

moopy2

souhlasím

....v Norsku sou běžné náramky s čár.kódem, dodneška ho mám doma... je na něm moje datum narození a ještě nějaký kod... nevidím na tom nic špatného..bohužel česká povaha je rezistetní vuči každé změně...tak si tu radši zhnijme..než nějakej pokrok....

0/0
9.4.2008 9:04

seppikub

Re: souhlasím

Tak uz jsme dva, vitej v klubu! ;-)   ;-D

0/0
9.4.2008 9:31

moopy2

Re: Re: souhlasím

a jak se to stalo tobě...ja se rosekal na svahu :D

0/0
9.4.2008 9:38

seppikub

Re: Re: Re: souhlasím

Podivej se "pod nas", pochopis.  ;-)

0/0
9.4.2008 9:49

zdeseny obcan

Re: souhlasím

Ceska povaha totiz jak vetsina tech slavnostne vyhlasovanych zmen dopada. Pruserem, okradenim lidi, dalsim omezenim svobody.

0/0
9.4.2008 11:04

seppikub

Sebemensi zmena nebo navrh a

v doliku to uz steka jak  smecka  vzteklych krysariku! ;-D 

0/0
9.4.2008 8:52

zab2

Re: Sebemensi zmena nebo navrh a

Jenom ty jako správnej trouba všechno odkejveš

0/0
9.4.2008 9:02

Jose_Pedro

Cedulka

Panebože to je argument..."pane Novák?!?"

To si dělá legraci ministerskej, ne....to je zase nějaká lobby společnosti s čipama...ach jo...u každýho pacienta na posteli je cedule, kde je jméno, s čím tam je a graf s teplotou....teď bude jako doktor nosit i čtečku? Neskutečný

0/0
9.4.2008 8:11

Vašek Koníček

Re: Cedulka

to bylo za císaře pána, ne? teda já jsem to ještě neviděl

0/0
9.4.2008 8:31

armyshop

Re: Cedulka

Vy jste byl naposledy v nemocnici někdy na začátku 20. století, že?8-o8-o8-o Nebo ty cedule máte tam u Vás doposud, José?

0/0
9.4.2008 8:41

moopy2

Re: Cedulka

nikde žádný cedule nejsou

0/0
9.4.2008 9:05

kulhanek21

tragédie

ježišmarjá, to je trága... já už se vůbec nedivím, že musíme platit poplatky, neboť zdravotnictví je v krizi... místo aby si doktor nebo sestra jednoduše "zapamatovali" pacienta na oddělení (což je snad v popisu jejich práce), koupí se čtečky+navazující software za statisíce... další plus body si po ránu připisuje po langrovi i julínek... myslím, že jejich kvalitní práci ocení voliči u příštích voleb - já tedy určitě... :-/

0/0
9.4.2008 8:02

Xladi

Re: tragédie

Na oddělení vývají desítky pacientů a i když jsou lékaři vzdělaní lidé i oni mohou udělat chybu, takto se předejde možným omylům, ale s tím že se plýtvá financemi téměř všude je pravda

0/0
9.4.2008 8:36

armyshop

Re: tragédie

Vy jste ve velké nemocnici nikdy nepracoval ani nebyl, že? Tragedie jsou takový "všeználkové" jako Vy8-o8-o8-oRv

0/0
9.4.2008 8:42

mikd

páska s čipem

pan doktor neumí číst? nestačila by normální páska se jménem na ruce?

0/0
9.4.2008 8:02

jtach

Re: páska s čipem

Nestacila, to bychom tolik nevydelali.

0/0
9.4.2008 8:45

odborar

No jasně, náramky si zaplatíme ze zdravotního pojištění

nevadí, že místo nemocné ledviny mu vyoperují zdravou jako v Hradci, že nechají rodičku vykrvácet jinde apod. Místo aby zlepšili lékařskou péči, budou si vymýšlet drahé ptákoviny, náramky s čipy atd. aby náhodou nepopletli léky a pacient to zaplatí ve svém pojištění. Už jen čekám, kdy vymyslí povinné ústavní oblečení a ještě platby za návštěvy nemocných.

0/0
9.4.2008 8:02

armyshop

Re: No jasně, náramky si zaplatíme ze zdravotního pojištění

Právě, aby se nestalo to, co v HK, mohou ty informace z čipu pomoci. Sloužil jste někdy v nemocnici jako zdravotní sestra nebo lékař?

0/0
9.4.2008 8:45

medick

lekar a sestra nevi kdo je pan Novak? a to ho tam leci?

 co je to za idi-otsky priklad? prece kdyz mam na oddeleni pana Novaka, tak s nim sepisuji dvacet formularu, vysetruji ho, odebiram mu krev, osetruji, stelu postel, vozik ho na vysetreni atd - tak prece dost dobre vim, jak vypada a nemuze se mi na jmeno Novak ohlasit nejaky jiny pacient. Tohle je praxe ze spatnych okresnich nemocnic - tak na to je nejlepsim lekem zavest to ve fakultnich spitalech. mnam.

0/0
9.4.2008 7:19

mikd

Re: lekar a sestra nevi kdo je pan Novak? a to ho tam leci?

když po 2dnech volna přebírám jako sestra ve službě ze 46 lidí třeba 20 nových pacientů,tak nevím kdo je kdo,tak se ptám a kontroluji štítek na lůžku, nechápu,proč by byl třeba drahý čip,řekla bych že stačí levný pásek na ruku se jménem a popř. číslem diagnozy.

0/0
9.4.2008 8:06

kasavaros

Re: lekar a sestra nevi kdo je pan Novak? a to ho tam leci?

Pan doktor stele a přestýlá postele?

0/0
9.4.2008 8:25

armyshop

Re: lekar a sestra nevi kdo je pan Novak? a to ho tam leci?

Představte si, že na jednom pokoji leží i lidé stejného příjmení. To není nic neobvyklého.8-o

0/0
9.4.2008 8:44

armyshop

Re: lekar a sestra nevi kdo je pan Novak? a to ho tam leci?

formuláře sepisuje někdo, jiný pacienta vyšetřuje, další odebírá krev, jiný stele postel a úplně někdo jiný ho vozí na vyšetření, takže podle vašich slov nejste medik, leda medick,  někdo, kdo organizaci v nemocnici zná tak leda z vypravování8-o8-o

0/0
9.4.2008 8:48

Muf007

Budeme lépe vybírat zaměstnance

... ty, kteří chybí a do nemoc se nehrnou - jako třeba zdravotní sestry.;-D;-D;-D

0/0
9.4.2008 7:11

zab2

výborně

"...zda se dostatečně snaží ohlídat, jestli léky dostávají přesně ti pacienti, pro které jsou určeny"  To je od nich hezké, pane ministře, že prověrky budou zjišťovat, zda léky nežere úplně někdo jiný a jestli třeba inzulín nepícháte pacientovi s obraženými žebry. V Co se tady člověk nedozví, to je něco. Já když čtu ty blemty našich ministrů, tak si myslím, že prověrku by měli absolvovat hlavně oni. A u psychiatra.

0/0
9.4.2008 6:50

Hekynen

Re: výborně

Spíše se jedná o to, aby se určilo, kolik léků "sežerou" pacoši a kolik si ukradne personál... V současné době evidence většinou končí výdejem (celého balení) na oddělení. Co se s léky děje pak, to už nikdo neví...

0/0
9.4.2008 8:06

parga

opravdu Kocourkov

Tak a nikdo nezdrhne bez zaplacení poplatku. Dostaneme psí známku s sudnají ji až v kramatoriu. Už jsem pochopila rčení - mám tě přečtenou. (Y)

0/0
9.4.2008 6:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.