Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Landa mluví o emigraci. Chce pořádat anketu, zda je nebezpečný

Zpěvák Daniel Landa chce uspořádat mezi lidmi anketu, zda je pro Česko nebezpečný. "Zeptám se, zda lidé mají nadále zájem, abych tu se svými projekty zůstával," řekl dnes v pořadu Impulsy Václava Moravce. "Klidně odejdu s celou rodinou pryč. Nechci žít v zemi, kde se mě někdo bojí," dodal Landa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

festaj35@seznam.cz

Emigrace pana Landy

Vždy jsem byl toho názoru , že kdo chce kam , pomozme mu tam. Bohužel tuto zásadu neuznával bývalý režim a vymstilo se mu to.Jakmile začne někdo vyhrožovat odchodem do exilu , ukazuje pouze svou ubohost . Domnívá se , že chudák národ  bez něj nemůže žít . Na to odpovím slovy básníku : " Opustíš -li mne nezahynu , opustíš -li mne , zahyneš. Pane Landa , běžte tam kam Vás srdce táhne a vězte , že mi to tady bez Vás přežijem.

0/0
12.5.2009 7:42

Fidel Castro v plne sile

Re: Emigrace pana Landy

hmm...tady jde s píš o to, že chudák národ s ním nechce žít...takže co by tu dělal? stejně jako spousta dalších může emigrovat...:-) jinak Orlík je totální bomba a Bílá liga zvlášť...skvělé texty, díky Dane...(PS: pak to s tebou už šlo z kopce:-))

0/0
12.5.2009 7:52

Warhead_bia :P

no joo

uz nejsi zajimavej zvykej si ;-D

0/0
13.11.2008 9:02

Bongoman

První dobrý počin...

Konečně rozumná slova... Dyžtak přidám na jízdenku... R^

0/0
13.11.2008 8:30

Irish Stout

Pane Lando,

jestli čtete tyhle reakce... Chcete-li na Nový Zéland, tak tam prostě odjeďte a je to. Nechápu tyhle mediální vlny. Jestli do Bavorska nebo jinam, co Vám brání. Dělejte si, co chcete. Proč s tím otravujete na netu, nechápu. Já taky neplkám, že se odstěhuju do Irska. Koho to prosím Vás zajímá. Když budete svou práci dělat dobře, je jedno, kde zrovna bydlíte. Hodně štěstí.

0/0
12.4.2008 0:34

Seremed

šáša Daniel

to je vůůůl:))) sem tak strašně důležitej, mé velkolepé dílo:)))..

0/0
11.4.2008 9:01

gregowski69

Dane zem je tady víc než krásná

až na ty debilní lidi[>-]

0/0
11.4.2008 8:39

rencar

NEODJIZDEJ !!!!!

NEEE DANE NEODJIZDEJ PROSIM ...... dalsi takovy pako jako jsi ty uz tady neni... me neskutecne bavis. Lepsi nez si kupovat Trnky Brnky

0/0
11.4.2008 6:50

traktorista operator

tak val,val

a uz sa nevracaj;-D

0/0
10.4.2008 21:26

gregowski69

Re: tak val,val

Ty máš moraváku opravdu IQ nahnilý švestkyR^ Asi jsi jeden z těch o kterých píšu nahoře[>-]

0/0
11.4.2008 8:50

Speedo

Re: Re: tak val,val

ty mu kouris, vid?;-D

0/0
11.4.2008 9:09

Irish Stout

Každý dnes může jet, kam chce.

Nechápu, proč se to propírá na iDnes. On pojede na NZ, já třeba do Irska a Franta Vonásek do Tramtárie. No a ?

0/0
10.4.2008 21:20

agent76

A uz teda odjel?

Uz teda odjel nebo tady jeste votravuje?

0/0
10.4.2008 20:44

regulator

....fsecko je dobry...........

...jedno co........hlavne se zviditelnit co nejvic,!............... vo to jde.

0/0
10.4.2008 19:56

Fanatic.Dz

To rozmazlené děcko si myslí, že nám nažene strach.

Trotl jeden. ;-D

0/0
10.4.2008 15:10

šoupě

Tak trochu...

hysterie, ne? :-)

0/0
10.4.2008 9:43

vlmach

Landa mluví o emigraci. Chce pořádat anketu, zda je nebezpeč

Ať táhne.Blbých nácků je tu až až.

0/0
10.4.2008 7:50

BigEd

Re: Landa mluví o emigraci. Chce pořádat anketu, zda je nebezpeč

myslím že Orlík měl v jednom textu "fašos tu nechceme.." Což je typické pro nácky.... takže je to nácek a navíc nemá vlasy, takže tuplovanej nácek :-/

0/0
10.4.2008 12:47

HAL9000

Podle mne je Landa naprosto neškodný BLB

;-D

0/0
10.4.2008 2:23

MelSi

proč by měl být nebezpečný?

od toho jsou tady jiní,kteří by tu být neměli...

Pane Lando - já se vás nebojím,dokonce vás mám ráda :-)

0/0
9.4.2008 21:30

Ahaman

To je bulvární článek

Rv

0/0
9.4.2008 16:37

Flap

Bude mit

Bude mít Agáta Hanychová taky vlastní anketu ? A nějaký další upocený sebefanda z pomocné školy ?

0/0
9.4.2008 16:28

prorok.pravejj

V zemi kde je komunistická zrůda legální politickou stranou

......jejíž symboly lži demagogie a vyhrožování je všude kolem nás ....má být problém Landa ?! Tihle socani a zelení jsou skutečně máča.............v zemi kde ČSSD prohlasovala dementní úlety jako zákoník práce atd ,kde předseda ČSSD po volbách řičí mám 101 s komunisty a dodnes vyhrožuje vládou KSČSSD je problém Landa ?   Buď se tihle klauni zbláznili.............nebo je před krajskými volbami...............:-/

0/0
9.4.2008 12:49

real_goldie

Re: V zemi kde je komunistická zrůda legální politickou stra

demagogicka je tvoje uvaha. To by si na ten zaver moh napsat, vykrad sem banku a co, steje paroubek lze. Problem je v tom ze se Landa nedistancoval od toho co delal v minulosti. Chapes to?

0/0
9.4.2008 14:05

prorok.pravejj

Re: Re: V zemi kde je komunistická zrůda legální politickou stra

Nechápu.....mudrci!  V Brně se před krajskými volbami probudilo pár socek a zelených a chtějí zakázat Landovi vystoupení....pro to co dělal před téměř 20lety...na rozdíl od komoušů nikoho nezabil nezavřel neukrad atd ...přičemž komunisti jsou legální stranou ,dál vyhrožují třídním bojem-je to jejich program- a ti samí zelení a socani s nimi spolupracují.....ale Landovi zakážou vystoupení..........chápeš....rychliku ?!;-)

0/0
9.4.2008 14:42

real_goldie

Re: Re: Re: V zemi kde je komunistická zrůda legální politic

Rozumim ti co chces rict, jen je skoda ze ty nechapes jak nahlavu je postavena tvoje "uvaha". To je stejna demagogie jako rict ze by te nemeli trestat za znasilneni, jen proto ze policie neobjasnila nejakou vrazdu. Chapes?? Nebo je na tebe i tendle priklad moc slozitej?

0/0
9.4.2008 14:52

prorok.pravejj

Re: Re: Re: Re: V zemi kde je komunistická zrůda legální politic

Také ti rozumím ,ale škoda mi to nepřijde......když už si u té vraždy ...honění Landy  za NIC ,při komunistické účasti v politice všude kolem je jako vyšetřování ztráty angličáku v domě kde se stala vražda..............pro tebe je důležitější angličák ,pro mne vražda !Přičemž Landa nebyl nikdy souzen ani odsouzen za to ,proč mu nyní blázínci zelení a socky chtějízakázat vystoupení....směšná je tvá hra na moudrého....prosťáčku...:-P

0/0
9.4.2008 14:58

real_goldie

Re: Re: Re: Re: Re: V zemi kde je komunistická zrůda legální

Koukam ze to porad nechapes, je to jako ukrast anglicaka z domu kde se stala vrazda. Nemuzes ospravedlnit kradez anglicaku tim, ze se tam stala vrazda. Ze Landa nikdy nebyl souzen a odsouzen je taky neco co se mi nelibi. Bohuzel k tomu nedoslo, ale dojit melo.

0/0
9.4.2008 15:42

anbuldek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: V zemi kde je komunistická zrůda legální

Ja osobne chapu co chce rict prorok, nechapu co chtete rict vy goldie?

0/0
10.4.2008 14:51

real_goldie

pomatenec?

Jestli nevedel do roku1989 ze bila liga byla chyba tak to je teda peknej pomatenec.

0/0
9.4.2008 12:31

prorok.pravejj

Re: pomatenec? možná......přesto mu ty nesaháš po ....

........kotníky...........moulo...............:-P

0/0
9.4.2008 13:27

real_goldie

Re: Re: pomatenec? možná......přesto mu ty nesaháš po ....

citim se primo ubit argumentama ;-D

0/0
9.4.2008 14:01

prorok.pravejj

Re: Re: Re: pomatenec? možná......přesto mu ty nesaháš po ....

V pořádku ....dle šíleného výrazu ti to dokonce vyhovuje ....ichtyle.......:-P

0/0
9.4.2008 14:44

PetrP7

Do Srbska

ať si klidně táhne i se svým drakem, tam ho snad pravoslavní poblouzněnci pochopí i s Mirjam:-©:-©:-©

0/0
9.4.2008 12:25

petr-pavel

Dane,

co blbneš 8-o o sobě bys měl rozhodovat sám.

0/0
9.4.2008 10:11

Jiří Taškář

Ať táhne

a neotravuje - kašpar , nikdo na něj není zvědavej.

0/0
8.4.2008 18:47

BigEd

Re: Ať táhne

ne jenom ty na něj nejsi zvědavej taškařice

0/0
10.4.2008 12:49

Kecal

Nebezpečný člověk

Ano, pan Landa je pro tento režim nebezpečný, jako byli pro nacisty nebezpeční Voskovec, Werich, Ježek a Hašler, pro komunisty Kryl a Plastic peoples. Pro prohnilé režimy je nebezpečný každý, kdo je nekonformní.

Nejsem obdivovatelem stylu Daniela Landy, stejně jako jsem neposlouchal Plastic peoples. Ale trvám na jejich právu vystupovat a domnívám se, že jsou pro společnost užiteční. Samozřejmě pro společnost svobodných tvůrčích lidí, ne otroků, zapšklých úředníků a  zkorumpovaných bezcharakterních politiků prolezlou fízlováním.

0/0
8.4.2008 17:47

Martin HSJ

Re: Nebezpečný člověk

A on nad Landovi někdo brání ve vystupování 8-o Jinak nechápu čím by mohl být jako Landa pro společnost užitečný ?

0/0
8.4.2008 18:40

Petr Tenzor

Re: Re: Nebezpečný člověk

Třeba tím, že zvedá sebevědomí, ať už jednotlivcům nebo národu. Že i v této době, kdy se většina lidí zajímá jen o peníze a o moc, dokáže jít příkladem, ukazovat že člověk může dosáhnout mnoho, pokud bude chtít. Je příznačné, že nejvíc po něm plivou lidé, kteří v životě nic nedokázali a mají z toho komplexy anebo ti, kteří mají zájem na dalším fungování našeho bordelistánu. Je ubohé, pokud ho někdo označuje za nácka a fašistu, když i v dobách Orlíku byl maximálně rasista a vymezoval se proti fašistům. Nejsem žádný pravičák, ale pan Landa má můj respekt.

0/0
10.4.2008 18:04

jamesek

Re: Nebezpečný člověk

Pokud to neni provokace, tak bych Vas pane Kecale veru chtel potkat....perly v nekterych prispevcich na iDnesu jsou zkratka nenapodobitelne: "Landa je pro tento režim nebezpečný, jako byli pro nacisty nebezpeční

Voskovec, Werich, Ježek a Hašler, pro komunisty Kryl a Plastic peoples"

;-D8-o;-D

0/0
8.4.2008 18:51

petr-pavel

Re: Nebezpečný člověk

Je zajímavé, že Kryl byl nebezpečný nejen pro komunisty... Dnes se taky nemůžou hrát jeho některé písničky, které složil po r. 1989...

0/0
9.4.2008 10:14

Petr Tenzor

Re: Re: Nebezpečný člověk

Výborný postřeh! A pořad, který s ním byl natočený začátkem 90. let, vysílala jako první slovenská TV a ČT až několik let po jeho smrti!

Nenechme si znechutit život lidmi, kteří plivali na Kryla a teď plivou na Landu. Je to ten stejný typ lidí, co plivali na Voskovce a Wericha...

0/0
10.4.2008 18:11

PetrP7

Re: Nebezpečný člověk

Jo, jasně, z Landy s jeho mesiášským blouzněním se po...e celej Topol;-D;-D;-D

0/0
9.4.2008 12:27

real_goldie

Re: Nebezpečný člověk

Nechapu jak muzes srovnavat Voskovce a Wericha s Landou. Zrovna tak nechapu jak muze bejt spolecnosti prospesnej nekdo kdo na podiu bleje rasisticky zvratky a pak jeste rika ze to byla cesta, zle ne chyba.

0/0
9.4.2008 12:36

hafner

Re: Nebezpečný člověk

...akorat ze Voskovec s Werichem ani Kryl ci ostatni nekopali do lidi...Landa  o tomto svem "konicku" rika, ze "sportuje"...cela jeho "performance" je pekna "subkultura"...!!!svet se v "prdel obraci"...

0/0
10.4.2008 2:04

Pete24

Z týhle země se už 400 let utíká. Od příkazů a zákazů,

netolerance a blbosti. A tak to asi zůstane i nadále. Ta emigrace není špatný nápad, v mnoha zemích se žije podstatně příjemněji.

0/0
8.4.2008 16:55

jondr

Náhodou,

Orlík byl dobrej. Mělo to grády a ty texty se daly vykládat individuálně. Je mi stokrát milejší, když se něco říká takhle, než pokryteckej rasismus Čunka nebo stejně pokrytecký rádobyhumanistický nápady Džamily. Od Orlíku jde Landa pořád dolů.

0/0
8.4.2008 16:31

Flap

Re: Náhodou,

"Texty se daly vykládat individuálně" je opravdu hodně špatný pokus o argument. Pořád máš šanci na smaztemujprispevek@idnes.cz ...

0/0
9.4.2008 16:31

jondr

Re: Re: Náhodou,

Podívej, já jsem ještě asi v roce 1990 neměl o nějakým Orlíku potuchy, jsem přece jen jiná generace. Pak jsem si to poslechl a některý písničky se mi líbily hudebně a zdaleka ne všechny texty měly rasovej podtext. A v tý souvislosti jsem si povídal s jedním trochu informovanějším člověkem o těchto hnutích a zjistil jsem, že to má kupodivu nějaký kořeny ve standardním evropským myšlenkovým proudu. Stejně jako je má marxismus, i když si to hodně lidí nechce připustit. Xenofobie nepadá jen tak z nebe, není tady proto, že lidi jsou zlí. Je hezký se chytat slov a házet všechny "rasisty" do jednoho pytle, ale k čemu to určitě nepřispěje, je pochopení, proč takový věci vznikají. A já jsem měl tehdy pocit, že chápu, proč to má odezvu, i když jsem osobně takový názory nikdy nesdílel. Sorry, žádnej rozbor, kterej by mně přesvědčil, že Orlík byl prvoplánově rasistickej, jsem ještě neslyšel.

0/0
9.4.2008 16:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.