- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
protnutí poledníků nechápu. Měl jsem dodnes za to, že se sbíhají v jednom bodě, už nevím jak se mu říká a tudíž jejich protnuti za časový úsek je jenom otázka nastavení průmeru, případně obvodu. Nejmenší obvod je bod, tudíž protnutí = otočení na patě. Nicméně, co je a co není historické je diskutabilní, neb L200 je dosud zcela běžně používaný a tudíž i udržovaný a servisovaný éro. Posuzoval bych tedy tento výkon pouze z hlediska pilotáže a nevím, jak náročné to může být. Asi ano, když se o tom tak píše
s letadlem se na patě neotočíš takže si udělali malý kolečko kolem pólu, jednoduchý jak facka
Gratluju, je to fakt rajeřinka. Tady je skvělý článek o L-200 Morava.
Jsou to borci a letadlo je dokladem toho, jak šikovní jsou (byli) češí konstruktéři, dokud nemuseli tvrdě uznávat "Sovětský svaz, náš vzor."
Super letadýlko, to by mě taky bavilo .... normální závist.
proprdet se nad severni tocnou a co? ......... ale nakrm vsechny v Biafre