- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když uděláte chybu v autě, máte mimo smrti ještě řadu variant. Ve vzduchu je to slabší :-( V uvedeném případě se jedná pravděpodobně i instiktivní pokus o návrat na letiště při malé rychlosti a následný t.zv. pád do vývrtky což je v malé výšce neřešitelný problém. Vybírání vývrtky se u lehkých letounů ani nenacvičuje, protože tyto pro křehkost své konstrukce nemohou a ani nesmí létat akrobacii. Cvičí se po vysazení motoru rychlý přechod do klesavého letu a přistání v původním směru. I o ovládání auta je známé, že úhybný manévr je mnohem účinější, než brždění. Přesto skoro všichni, ač mají řidičský průkaz, jen bezhlavě brzdí. Inu pudy jsou zákeřné :-)
Určitě to letadlo pod sebou mělo běžící pás Viz článek "LETADLO VZLÉTNE, i když pod ním ubíhá pás"
To nebyl nedouk ale spolumajitel letecke skoly, ten by snad mel vedet, co znamena slovo bezpecnost. Hlavne by mel byt potrestan ten, kdo mu na tu leteckou skolu licenci...