Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Protiislámský film nizozemského politika je na internetu

Kontroverzní nizozemský politik Geert Wilders uvolnil na internetu svůj protiislámský film Fitna (Rozvrat). Patnáctiminutový snímek, který ještě nebyl nikde promítán, má údajně dokázat, že Korán je "hrůzná a fašistická kniha" podněcující násilí a netoleranci vůči ženám a homosexuálům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kbra

kratké kalhoty

Kdo nevěří ať tam běží, někde na muslimském venkévě Vás třaba i ukamenují za nošení krátkých kalhot, mimo jiní katolická církev kdysi vztrhávala jazyk za pití kávy

!

0/0
29.10.2008 20:22

kbra

činy

muslimové činí , a Evropa jen diskutuje 8-o

0/0
29.10.2008 20:14

Pilát

vy tam

uvedomujete si, ze svoboda projevu je nedotknutelna ?  ;-)  bez svobody projevu je diktatura a to prece nechcete  ;-)

0/0
28.3.2008 15:32

ModroPlach

Re: vy tam

Ale chlapce, u nas prece zadna nedotknutelna svoboda projevu neni. A dokonce ani u tebe v Kanade ne..

0/0
28.3.2008 20:48

kafkova

Fitna

Sama vidím v sílící muslimské komunitě, kdekoli na světě v nemuslimských zemích, hrozbu. Toto náboženství je netolerantní, nacionalistické a provází ho terorismus. Nizozemí, které se "globalizaci" otevřelo daleko dříve než Česká republika  - dnes "sklízí plody". A nedivím se, že se tomuto náboženskému fanatismu brání. Mají své zkušenosti. Sama se cítím nesvá, když na ulici potkám zahalenou ženu, vyznávající toto náboženství, protože vím, že v muslimských zemích bych já sama, ač  evropanka a češka - tudíž nemuslimského vyznání, bez zahalení být na veřejnosti nemohla. Plně souhlasím s prohlášením německého politika, snad cituji správně : Pokud emigranti nechtějí žít v zemi či státě, kde dosud žili a chtějí žít jinde, musí se podřídit morálnímu a právnímu systému té země, do které přesídlili. Kulturu entických menšin nechme stranou - o té se v této záležitosti nejedná. Viděla jsem film Fitna a dávám mu cele za pravdu - Stop Islamisation. Defend our Freedom !

0/0
28.3.2008 15:24

jafis

Víte někdo kde se dá ten film shlédnout?

0/0
28.3.2008 12:52

pakoss

Re: Víte někdo kde se dá ten film shlédnout?

na stránkách Národní strany ....například......

0/0
28.3.2008 12:54

kafkova

Re: Víte někdo kde se dá ten film shlédnout?

Zedejte si na internetu slovo FITNA. Zobrazí se Vám přehled a cca 5 odkaz je Fitna. net

0/0
28.3.2008 15:25

KADO

Re: Víte někdo kde se dá ten film shlédnout?

http://www.liveleak.com/view?i=7d9_1206624103

0/0
28.3.2008 16:14

Ventre__Saint__Gris

To, že se podobných témat

chytají extremisté je důsledek nehorázného defétismu a ubohosti a mainstreamových politických reprezentací západních zemí. Když je o některých tématech (jako třeba cikáni) ve jménu úchylné politické korektnosti zakázáno mluvit (nehledě na kritiku), tak se nedivte, že se takové téma stane věcí "ulice".

0/0
28.3.2008 12:23

King_Feanor

Re: To, že se podobných témat

R^

0/0
28.3.2008 12:32

pakoss

Re: To, že se podobných témat

R^

Je to tak.....

Pryč s falešnou politickou korektností a nechť se věci nazývají pravými jmény. I když to je někdy pro někoho bolestné. Prvadu a podstatu věci nelze zamlžit a zastřít líbivým a nevyhraněným slovníkem.....![>-]V

0/0
28.3.2008 12:58

Vagabundinha

Česká (jen textová) verze filmu

http://fitna-cesky.blogspot.com/

0/0
28.3.2008 12:19

don čičo

islám a fanatici

uctívající toto náboženství ustrnuli někde ve 12., 13. století..což by nebyl problém, kdyby neměli v rukách zbraně a možnosti 21.století... 

0/0
28.3.2008 12:01

Mr. Attitude

NÁRODNÍ STRANA

NÁRODNÍ STRANA[>-]

0/0
28.3.2008 11:50

Majkyho_pupik

Re: NÁRODNÍ STRANA

parta natvrdlych moulu:-)[>-]

0/0
28.3.2008 12:19

Mr. Attitude

Re: Re: NÁRODNÍ STRANA

Zalez zpátky do nory!

0/0
28.3.2008 12:44

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: NÁRODNÍ STRANA

;-Dschvalne jak dopadne tahle absurdni strana vyholenych nymandu v pristich volbach?prekona magickou hranici aspon 1%?:-)

0/0
28.3.2008 12:54

pakoss

Re: Re: Re: Re: NÁRODNÍ STRANA

Být tebou bych tu stranu nepodceňoval......myslím, že má šanci na postupný nárůst voličů..... Protože tradiční strany se halí bohužel do roušky falešného tzv. politicky korektního vidění..... kdy nikdo neřekne, co si myslí, ale pouze to, co se očekává, že řečeno bude......

0/0
28.3.2008 12:57

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: NÁRODNÍ STRANA

"kdy nikdo neřekne, co si myslí, ale pouze to, co se očekává, že řečeno bude......" vyborne si definoval smysl politiky a presne proto nema zadna strana ktera nehraje stejnou hru v politice uspet

0/0
28.3.2008 13:05

jafis

Tento politik

má mé sympatie, je jediný, který se nebojí říct pravdu a ne mlží, kamufluje. Islám je pro naše území cizorodý a je třeba proti němu postupovat. Buďto se přizpůsobí a nebo ať táhnou mezi své a praktikují si zákony jaké chtějí.

0/0
28.3.2008 11:39

pakoss

Evropě je islám zcela cizorodý....

jeho existence zde skončila vyhnáním muslimů z Pyrenejského poloostrova a nyní se sem opět islám šíří - ve své radikální formě - jako novodobý mor.

Je třeba odhodit falešnou politickou tzv. korektnost a říci DOST:

Muslimové, kterým se v Evropě nelíbí, nejsou schopni či ochotni dodržovat zdejší zákony a integrovat se, patří zpět do svých rodných zemí.....

A další muslimy by EU neměla přijímat vůbec, je to potencionální bezpečnostní riziko !

0/0
28.3.2008 11:17

Majkyho_pupik

Re: Evropě je islám zcela cizorodý....

krestantsvi je taky cizorode na vsech jinych kontinetech mimo Evropu a co ma byt?:-)kteri muslimove nejsou schopni a ochotni dodrzovat zakony?mas o tom nejake konkretni informace?muslimove jsou jiste potencionalni bezpecnostni riziko ale to je treba husta automobilova doprava nebo treba hloupy puvodni obyvatele Evropy taky a presto se auta vyrabi dal a blbci jako ty se rodi znova tez a lidstvi vesele preziva...tak se prestan strachovat o veci ktere stejne nemuzes nijak ovlivnit:-)

0/0
28.3.2008 12:24

Ventre__Saint__Gris

Re: Re: Evropě je islám zcela cizorodý....

Už jsi dnes majznul hlavou o zem Muneebe?

0/0
28.3.2008 12:25

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Evropě je islám zcela cizorodý....

ja ne, ale podle prispevku nekterych diskutujicich bych rek ze jimi mlati o zem vcelku pravidelne:-)

0/0
28.3.2008 12:28

Ventre__Saint__Gris

Re: Re: Re: Re: Evropě je islám zcela cizorodý....

Muneebe ty se stydíš za svou víru nebo jen ti nepřide zatím takticky vhodné ji na internetových diskuzích přiznat a obhájit?

0/0
28.3.2008 12:33

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Evropě je islám zcela cizorodý....

jako bezverec bohuzel nemam co skryvat. co ty?:-)

0/0
28.3.2008 12:44

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evropě je islám zcela cizorodý....

Růžo, jak je v Humpolci?  :-)

0/0
28.3.2008 13:01

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Evropě je islám zcela cizorodý....

To nevim Ruzo v Humpolci sem nikdy nebyl:-)

0/0
28.3.2008 13:09

pakoss

Re: Re: Evropě je islám zcela cizorodý....

;-D no tak ty jsi pořádně mimo.......  !

Nestrachovat se, protože to stejně nemůžeme ovlivnit....... to je tvá myšlenka??;-D

0/0
28.3.2008 13:03

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Evropě je islám zcela cizorodý....

jestli si ches delat vrasky z veci ktere nemuzes ovlivnit tak je to tvoje volba ale aby si za par let zbytecne nezheb na infarkt:-)

0/0
28.3.2008 13:07

pakoss

Re: Re: Re: Re: Evropě je islám zcela cizorodý....

já se ale nerozčiluju.......;-)

Infarktu a iktu naopak nesvědčí městnání emocí.....:-)

0/0
28.3.2008 13:15

Majkyho_pupik

Re: Re: Re: Re: Re: Evropě je islám zcela cizorodý....

tvuj prvni prispevek s vykricnikem na konci pusobil dost emotivne:-)

0/0
28.3.2008 13:18

kafkova

Re: Re: Evropě je islám zcela cizorodý....

V Nizozemí a ve Francii také nereagovali a teď z muslimů mají problém. Ptám se, který křesťan by byl schopen vraždit za to, že někdo přimaluje kristovi bombičku na křížek?

0/0
28.3.2008 15:34

gogol_jl

Pan Autor popisuje film dost jednostrane

Predevsim je potreba rict, ze ve filmu neni ani jeden komentar od tvurcu filmu (az na tu o tel. seznamu a konci filmu). Ze tam jsou obrazove zabery - uriznuti hlavy a pred tim krik zabijeneho, zabery ze Spanelska, z Londyna, z NYC.

  A pak tam jsou zabery islamskych duchovnich, kteri ve strucnosti vyzyvaji k likvidaci kazdeho nemuslima, rikaji, ze jednou prevezmou vladu na Amerikou, Anglii, nad Evropou... Je tam take zaber na graf, kolik muslimu zilo v Holandsku driv a v r. 2007 (skoro 1 mil.) a kolik jich zije v cele Evrope - 54. 000. 000 (!).

  Take je tam strih na satelitni paraboly v arabskych ctvrtich - vsechny namirene jednim smerem. Vsiml jsem si tohoto kratkeho zaberu predevsim proto, ze redaktor CT, pan Velisek, na to ve sve z jednych reportazi upozornoval.

Na konci filmu se rika - zabranme islamizaci

  Dobrym doplnkem k tomuto filmu je Machiaveliho Vladar - kde se mimo jine rika: Chces-li prevzit vladu nad nejakym uzemim, vytvor tam nejdriv patou kolonu ...

0/0
28.3.2008 10:59

gogol_jl

Re: Pan Autor popisuje film dost jednostrane

 

Muj komentar - v tom filmu neni zadne vyzyvani k nasili od tvurcu filmu, zatimco od islamskych duchovnich jsou jich spousty. Vystupovat proti tomuto filmu a nevidet ho, je jako kdyz se za bolsevika podepisovaly Anticharty aniz Chartu 77 cetli.

ps: take tam hovori Iransky prezident - stejne jako ti duchovni.

0/0
28.3.2008 11:05

svazak1

...

Muslimove v evrope=pata kolona... Sudetaci byli taky nejdriv Cechoslovaci po mnoho let a tvarili se oddane nicmene beham par desitek let se z nich stali de facto vlastizradci na ktere se muselo divat pohledem kolektivni viny s moznosti individualni liberace. Ja tvrdim ze naprosto stejne to dopadne i s muslimy....

0/0
28.3.2008 10:14

ix.

Re: ...Souhlas....

R^

0/0
28.3.2008 10:21

Ventre__Saint__Gris

Není tragikomické?

že film je odsuzován protože je protiislámský?...a tečka....

A tento ubohý postoj západních mainstreamových politických reprezentací bude čím dál méně komický a čím dál více tragický.

0/0
28.3.2008 9:49

djlukasek

Re: Není tragikomické?

Jak "protiislámský" ?? Vždyt je to jen pravdivý dokument vycházející z textů Koránu a reálných událostí. Proti čemu kdo protestuje ?

0/0
28.3.2008 9:58

Ventre__Saint__Gris

Re: Re: Není tragikomické?

Přečti si to ještě jednou....

0/0
28.3.2008 10:00

REDD-Grrr

Re: Re: Re: Není tragikomické?

Přečet to správně. Píšeš že film je protiislámský. On není protiislámský. Je pravdivý. Ukazuje islám z té temné strany a nikde se v tom filmu nevyskytuje žádný protiislámský názor, který by islám jakkoliv očerňoval.

0/0
28.3.2008 10:32

Ventre__Saint__Gris

Re: Re: Re: Re: Není tragikomické?

Boha jeho. Copak nechápete, že vlastně Vy oba dva jste ve vleku multikulti propagandy o islámu. Ten film samozřejmě protiislámský je. Ukazuje , co je islám za svinskou ideologii. Já přeci netvrdím, že ten film je nepravdivý.

Právě na tohle jsem narážel ve vlastním příspěvku na začátku vlákna. Totiž, že protiislámský postoj je primárně politickým mainstreamem označován za nejen nepřípustný, ale i jakoby snad morálně negativní. Přitom takový postoj je primárně pozitivní, protože islám je zločinná ideologie (jak ukazuje nejen tenhle dokument-to bych zdůraznil). Stejně jako je primárně pozitivní protifašistický či protikomunistický postoj.

Chápeme se? ;-)

0/0
28.3.2008 12:12

URB-Královna diskusí

Náhodná podobnost

Mám doma knihu z éry 70-tých let " Příručka ateisty " a tam kol. autorů popisuje obsah bible a dějiny náboženství  děsivým způsobem tím, že z bible cituje a dává k tomu vlastní komentář, že člověk chytlavě sugestibilní by byl schopen jít a zapálit farářovi faru.

 

0/0
28.3.2008 9:29

fext

Re: Náhodná podobnost

Tohle bolí. Proč pořád všichni vytahujou paralely s křesťanstvím? Drobné shrnutí:

ani jedno z tzv. Abrahámovských náboženství za moc nestojí, ale přesto je z nich islám zdaleka nejhorší.

JUDAISMUS obsahuje Starozákonní krutosti, ale není misionářský. Je to uzavřený klub a zájemci o konverzi k judaismu jsou spíše odrazováni.

KŘESŤANSTVÍ je sice misionářské (víra se aktivně exportuje), ale Starozákonní krutosti byly nahrazeny Novozákonní láskou. Přes všechny námitky, co mám proti křesťanství, ho v současnosti nepovažuju za agresivní a nebezpečné. A v dobách, kdy takové bylo, to nebylo v souladu s Kristovým učením, naopak to bylo proti němu.

ISLÁM je misionářský, a současně obsahuje Starozákonní krutosti. A co víc: v Koránu je několik pojistek proti jeho změnám a úpravám, a navíc je tam jasně stanoveno, jak řešit protimluvy: je-li tam rozpor, platí to, co bylo "zjeveno" později, tzv. princip nahrazení.Starší mírumilovné verše jsou tak nahrazeny mladšími násilnými.

0/0
28.3.2008 10:57

URB-Královna diskusí

Re: Re: Náhodná podobnost

 Myslela jsem to jinak, ale nevadí. Když Prorok počal svou činnost, byli Arabové jen zůzně početné hordy nomádů a lupičů s vyjímkou malých měst. Když svou misi končil, byla to civilizovaná společnost. Ten film je tendenční. Dovedu si představit film s úryvky z  Bible a pod tím záběry z konzentráků, vybombardovaných měst, nebo napalmem vypálené vesnice a zohavení lidé. Nakonec nápis "In god we trust" a ukázku Hirišimy. Jaký smysl má štvát lidi proti sobě?

0/0
28.3.2008 11:37

baluz

Re: Re: Re: Náhodná podobnost

hmmm a na jaky nabozenstvi by to bylo mysleny? nevim co maj koncentraky spolecnyho z nabozenstvim nebo spis copak hitler byl nakej nabozenskej fanatik nebo nedejboze krestan... nechapu tvoje srovnani. tydle zverstva se deli ale nikdo je nepropagoval zpusobem jako Muslimove svoji svatou valku. a navic v tom filmu nejsou zadny komentare od autoru.

0/0
28.3.2008 12:59

URB-Královna diskusí

Re: Re: Re: Re: Náhodná podobnost

 Co klerofašizmus na Slovensku? Tam jenom Židy do konzentráku posílali. Malý detail, kdy a který duchovní vyhlásil džihád Evropě? Nikdo jiný kromě ajatolláha to udělat nemůže. Kterou evropskou zemi muslimové okupují? Ten komentář ve filmu byl už sám fakt, že film běžel s textem súr z Koránu. Takováto díla potřebují lidé aby měli viditelného nepřítele protože jsou bezvýznamní, většinou jen zaměstnanci bez vlastní střechy nad hlavou, většinou z paneláků, před kterým parkují auto z autobazaru bez garáže, ale mohou ukazovat o kolik jsou lepší než muslimové, dle jejich úsudku.

0/0
28.3.2008 14:40

mysak_25

Islam

!ISLÁM - skutečná hrozba pro Evropu , střet kultur ?

http://werdan.blog.idnes.cz/c/29972/ISLAM-skutecna-hrozba-pro-Evropu-stret-kultur.html

Jestli se Vam clanek libi,ohodnotte karmou !

0/0
28.3.2008 9:24

mysak_25

Zajimave

Proč si přeje pan kníže Schwarzenberg uznání nezávislosti Kosova:

http://werdan.blog.idnes.cz/c/29608/Proc-si-preje-pan-knize-Schwarzenberg-uznani-nezavislosti-Kosova.html 

Jestli se Vam clanek libi,ohodnotte karmou !  !

0/0
28.3.2008 9:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.