- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To se pleteš. Tady měststá policie vesele rozdává pokuty za zákaz zastavení i těm, co stojí mimo pozemní komunikaci (v poli).
...z pokut by na sebe vydělaly obratem. A řidiči?...ti musí mít nad sebou bič, jinak jedou co to dá.
Radary nepotřebuješ, stačí stávající systém, jen se upraví soft.
Řidič má jet tak rychle, aby dokázal své vozidlo zastavit na viditelnou vzdálenost a je úplně jedno, jetli jede 50 nebo 130. Takže rychle jel každý, kdo má nabouranej předek a vymlouvat se na to, že některé kamiony jeli o 10 km rychleji je jenom taková ta česká ubohost všechno na někoho hodit a nepřiznat vinu.
TAK TAK...NAPROSTO SOUHLASÍM...
další věcí je, když nařidiče kamionů jejich zaměstnavatelé tlačí, aby zboží dodali co nejrychleji - pak se nemůžeme divit, že jsou "nuceni" překračovat rychlost, nedodržovat přestávky a posobně. Možná by bylo dobré, kdyby postihy za takové jednání nedostali jen řidiči, ale alespoň částečně i přepravní firmy....
před nedávnem proběhl návrh na měření pomocí mýtných bran, nebo alepoň využít policií jejich technické zařízení, a to i pro osobáky. Vše krásně zdokumentováno, pokutu lze uložit i dodatečně. To bylo všude řevu o šikaně, sledování, že se Kapsch nabalíkuje, listina základních lidských práv, soukromá firma atd. Zprovoznit to, vykasírovat a do půl roku bude klidněji
Samozrejme, ale lepsi je cip pod kuzi nebo naramek na ruku. Do auta pripadne taky sledovaci zarizeni. Nejsi v praci? Nejsi u manzelky ale u milenky? Sup do kriminalu.
Ředitelství dálnic: Dvě třetiny kamionů jely před kolizí na D1 moc rychle - NE TY VOLE, VŠICHNI ČEKALI ,ŽE TAM BUDE -
Ředitelství dálnic: Dvě třetiny kamionů jely před kolizí na D1 moc pomalu
A ten nadpis se mi taky nelíbí !!!!Max. povolenou rychlost?A co tak minimální rychlost na dálnici?A pokud vím nové návěsy se dělají s 90km/h a ta rychlost se toleruje všude...
Rypáci už si najděte něco jiného s takovou to vidím že do 10let nikdo nebude jezdit a to jsem pak zvědavý jak to bude vypadat....
Za 10 let bude jezdit Galileo burane a ty se budeš prát s Dežem před sociálkou o injekční stříkačku.
To je hloupost. U nás si nikdo nedovoli rychlost překročit. Langerstapo číhá všude a měří rychlost každou chvílí a nikdo neví přesně kde. Naše policie je velice aktivní a je vidět! Hlavně je vidět, že jejich kapo je muž na správném místě. Cože, že jsem spadl z višně? Možná, ale znělo by to hezký, ne?
Ty jses nejakej chytrej,pocitam ze mas na zadku mozol od jezdeni kamion jede vic nez 95 tak naplacej blbosti omezovac by meli mit a byl by klid
Ty kamiony omezovač mají ^^ někde jde sice vypnout ale ne na každém....to se opět někdo snaží shodit vinu na řidiče kamionů jenže to nejde.Kamion je úplně jinde co se týče rychlsti na dálnici řidič neovlivní kolizi auta které jede 150km/h když o něm ani nemůže vědět....a pokud někdo najede před něj a začne brzdit?to asi taky nejde
Už by se to jednou mělo uznat že všichni lítají jak dobytci a dokud se nebude jezdit v nějakých mezích tak takové průsery budou pořád....
nehoda by se nestala kdyby kamionaci jeli o 5 kmh pomalejito muze napadnout jen blba ale co jineho je urednicka svoloc ve sluzbach statu
Ne o 5, ale někteří i o 15. A kdyby třeba jeden kamion nepředjížděl rychlým pruhem za takové situace.
Třeba by se stala nehoda i tak, ale nemusela být možná tak velká.
Kdyby platil praporkový zákon, tak by se to nestalo. Je zajímavé, že v Rakousku, kde podle expertů na dopravu je vše v pořádku, jsou zvyklí na sníh, hory a já nevím co ještě se stalo něco podobného. Asi vždy bude někdo, kdo udělá chybu. Je třeba je co nejvíc omezit. Zákaz kamionů je něco podobného jako zákaz parkování v Praze. Holý nesmysl. Jedině, že by si spotřebitelé jezdili pro vše potřebné sami. Pro kolečko do Ostravy, pro okurky do Znojma, pro náhradní díly do Boleslavi a podobně. Při tomto provozu mohou být kontroly jen namátkové. Největší zodpovědnost je na dopravcích. Asi nebude pravé ořechové, když dvacetiletý řídí cisternu. Jeho zkušenosti a praxe mu prostě chybí, dokonce i pocit sebezáchovy a tak je problém na světě. možná by skutečně pomohl zákaz vozidel přes 3,5 t v druhém pruhu.
Jenom k tomu Rakousku. Asi bych se hodně smál, kdyby se zjistilo, že původním viníkem byl řidič z Česka.