- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je zažitá mezi řidiči ta skutečnost že já jedu a ostatní mě musí respektovat. Já osobně jsem dennodenně svědkem jak řidiči jezdí na vlakovém přejezdu. Běžně se na něm jezdí víc jak 50km, předjíždí, dokonce kamion předjížděl autoškolu. Když byly závory mimo provoz, vlaky zastavovaly běžně. V jednom příadě nákladní vlak zastavil před ním a po rozjezdu na přejezdu jedna řidička do vlaku nabourala, vlak strojvedoucí zastavil na 5 m. A to nemluvím v nočních hodinách co se může stát při poruše závor, vlak je překážka na vozovce a někteří řidiči málem bouraly, řidiči jsou nepozorní a neuvažují že vlak nemá boční osvětlení jako kamion........
Už to zprivatizujte. Není nic horšího, než státní prachy polykající moloch, kde je všechno všech a nikdo za nic nemůže
Stav a reakce zabezpečovacího zařízení neobsluhují ČD ale SŽDC,takže proč někdo mluví o ČD. Provozují snad ČD drezínu za účelem přepravy cestujících? Jsem si nevšiml.
Na železnici,
dějou se věci,
na dráze jsou zaměstnáni,
švarní mládenci.
Tak řidič Avie za to nemohl? A co třeba tohle:
Železniční přejezd
§ 28
(1) Před železničním přejezdem si musí řidič počínat zvlášť opatrně, zejména se přesvědčit, zda může železniční přejezd bezpečně přejet.
Svítí-li přerušované bílé světlo signálu přejezdového zabezpečovacího zařízení, smí 50 m před železničním přejezdem a při jeho přejíždění jet rychlostí nejvýše 50 km.h-1. Při přejíždění železničního přejezdu nesmí řidič zbytečně prodlužovat dobu jeho přejíždění.
tak já su asi míň chápavý, ale proč je celá vina na straně ČD? To ten řidič Avie věděl, že drezína musí zastavit, že jí tam klidně vjel?
..jedu padesát....... přesně podle zák. 361
Dle titulku to vypadá, že "zlá" drezina zavinila nehodu s "hodnou" avií. Zeman měl o novinářích pravdu!