Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konfederaci politických vězňů spoluzakládala StB, bývalý šéf má po letech důkaz

Konfederace politických vězňů byla od svého vzniku infiltrována StB. Mezi zakládajícími členy bylo několik tajných agentů. Bývalý šéf pražské pobočky Stanislav Stránský to tvrdil už před lety, soud mu za to ale dal stotisícovou pokutu. Teď získal dopis ministerstva vnitra, který mu dává za pravdu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Semper2

Censore, co mažeš?

Napsal jsem tady jen pravdu, jak mnohé chartisty dodnes fízluje BIS a poltické policie (s. Kopečný). Jsem jedním z nich, mám pro to důkazy i svědectví bývalých vyšetřovatelů ÚDV, kteří to zjistili. Porušil jsem snad tvůj "kodex" svazáku, lumpe sametobolševický.

Zmínil jsem se o tom proto, aby lidé věděli, že ne všichni chartisti se nechali koupit, jako Havel, DienSTBier. Ano některé z jáís už fízlují 30 roků - kontinuálně, stejně jako je kontinuální (s bolševismem) tento režim. Brzy vyjde vše na světlo.

XVX Smrt komunismu ve všech jeho podobách ! I té sametové !!!

0/0
27.10.2008 21:19

Semper2

Souhlas, kdy dojde na agenty KGB ?

Tio by nám náš establishment prořídl....XVX

0/0
27.10.2008 17:05

qualcom

Re: Souhlas, kdy dojde na agenty KGB ?

jeden KGBák sedí na Hradě

0/0
27.10.2008 17:08

Semper2

President je resident KGB

President - resident !!! Ted se opět ukázal - vráží Tololovi ránu kudlou do zad...

VXV

0/0
27.10.2008 17:15

wcbaba

Všichni jsme měli za minulého režimu někde nějaký spis

a pokud se staneme někomu mocnému nepohodlní spis se upraví a vytáhneje na světlo

0/0
27.10.2008 16:58

Semper2

Re: Všichni jsme měli za minulého režimu někde nějaký spis

U Stb ani zdaleka ne . Tohle tvrdí estébáčtí pomahači.:-/

0/0
27.10.2008 17:07

Semper2

Můj otec i já neplatíme příspěvky od r.94, KAVALÍROVÁ vem

aniž bychom viděli jakékoliv papíry Každému bystřejšímu pozorovateli bylo jasné, že vedení KPV slouží jen vládnoucí sametobolševické mafii.

Kavalírová je NESTYDA, proto si tak rozumí s Klausem, a dohodla by se jistě i s Porobkem.

Většina muklů již od. r 90 ´ volila lidovce, potom i Pravý blok, a to nemohlo OF (ODS,ODA) potřebovat .

XVX

0/0
27.10.2008 16:35

Semper2

Re: Můj otec i já neplatíme příspěvky od r.94, KAVALÍROVÁ vem

Errata : KAVALÍROVÁ VEN (Z KPV ).

0/0
27.10.2008 16:37

doc

PROČ ten údiv .. ??!!

stejně tak StB vytvářela emigraci a zakládala a PLATILA některá emigrační nakladatelství a krajanské organizace v zahraničí. Boj s  protivníkem pomoci vnitřních spolupracovniků je metoda osvědčená po celou dobu lidského bytí.

0/0
27.3.2008 19:25

Muslym

Re: PROČ ten údiv .. ??!!

Lžeš a je mi jedno proč.

0/0
27.3.2008 21:11

JÚLINEK ŠÍŠAL

Re: Re: PROČ ten údiv .. ??!!

...a kolik dostaneš zaplaceno za tohle? ....8-o

0/0
28.3.2008 6:12

Muslym

Než nalezli k Paroubkovým sociálním komunistům,

byli StBáci skoro všude...

0/0
27.3.2008 19:07

ELAPHURUS

Re: Než nalezli k Paroubkovým sociálním komunistům,

Ale to je dávno, dneska už pracují pro ooooddddsssss

0/0
27.3.2008 20:04

Muslym

Re: Re: Než nalezli k Paroubkovým sociálním komunistům,

Jediný StBák, kterému ODS vděčí za svá vítězství, je šéf sociálních komunistů Paroubek.

0/0
27.3.2008 21:14

kartan

Tak ať Topolánek mei ně rozhodí zbytek těch svých medailí

Myslím,že si je všichni zaslouží!Mám otázku:kdo tady nebyl odbojářem?Byl někdo vůbec ve straně?

0/0
27.3.2008 18:21

Semper2

kartan - je ubožák

Jste ubohý !RvRvRv

0/0
27.10.2008 16:38

J i ř í

Pane Bartoši,

ještě by bylo dobré napsat, jak se jmenoval soudce, který odsoudil p. Stránského k pokutě, a co dělá dnes. Dokud soudcovská mafie bude s komunisty a STBáky jedna ruka, tak se nic dopředu nepohne.

0/0
27.3.2008 15:24

Semper2

Re: Pane Bartoši,

R^R^R^

0/0
27.10.2008 16:39

trojuhelník

.

fíííha!

0/0
27.3.2008 14:50

Kykiryki

Este by mela vypadnout Kavalirova

20 let prace na komunistickem ministerstvu prace a pak sup do vedeni KPV. Kdo čte mezi řádky jistě pochopí.

0/0
27.3.2008 14:33

unbelieving dog999

Re: Este by mela vypadnout Kavalirova

Chartu77 zalozili komuniste, aby vytvorili vnitrniho nepritele, proti kteremu muzou jakoze bojovat, jelikoz lide byli loajalnejsi, nez cekali a tak se komanci potrebovali zviditelnovat jinak. Uz pochybne predani moci, ze ktereho nejsou vubec zadne zaznamy, nebo extremne prisne tajne naznacuje, jak to ve skutecnosti bylo. V predani moci se angazovala prevazne CH77, takze to snad ani nemusime komentovat. Jeden komunista napsal ustavu a LZPS a druhej dnes sedi jako sef nejdulezitejsiho soudu. Presne jak to napsal Miroslav Dolejsi ve sve Analyze zmen ve vychodni Evrope..

Uhl, jeho stara sabatka se angazovali u pochybne funkce ombudsman atd..:-©

0/0
27.3.2008 14:48

logar

Re: Re: Este by mela vypadnout Kavalirova

popsal jsi sice presne, ale pouze jeden ucel Charty. Druhy ucel byl, aby se do ni prihlasili poctivi opravdovi clenove protikomunisticke opozice a tim se jednak o nich vedelo, jednak je vlastne ridilo a ovlivnovalo STB. Proto se Charta po listopadu tak viditelne rozdelila na dva znepratelene tabory. Jeden sel do vladnich funkci a druhy jen kulil oci a zvracel.!

0/0
27.3.2008 15:43

qualcom

Re: Este by mela vypadnout Kavalirova

tohle se naučili u Stalina a NKVD, Uhl a další stalinisté založí rádoby intelektuální odboj proti komančům a pár naivců jim na to skočilo a poté končí v kom. kriminále

0/0
27.10.2008 17:17

okurky

KSCM zakazat.

A finance konfiskovat. Byvale cleny StB a gardu KSCS zavrit a je vymalovano.;-D

0/0
27.3.2008 14:33

qualcom

Re: KSCM zakazat.

zavřít?Děláš si srandu, tady měla být v 89 gilotina a na každém okrese sraženo pár desítek hlav a byl by zde takovej pořádek, který by nám i ve Švýcarech záviděli

0/0
27.10.2008 17:21

clickman

z novinek.cz malem jsem neveril ze je 2008 !!!

Komunisté tvrdí, že je na čase, aby společnost globálního kapitalismu odešla ze scény dříve, než její úpadkové rysy napáchají nenapravitelné škody. Náhradou nabízejí komunisté socialismus. Uvádějí to v deklaraci kterou by měl schválit květnový sjezd KSČM

8-o;-D;-D;-D

0/0
27.3.2008 14:25

bývalý volič ČSSD

Re: z novinek.cz malem jsem neveril ze je 2008 !!!

Na levicovou spodinu takové plky zabírají stále

0/0
27.3.2008 21:14

ELAPHURUS

Vzpomeňme

jak Jiří Suchý a Datel Novotný v roce 1989 mávali s OF !

0/0
27.3.2008 14:22

unbelieving dog999

Re: Vzpomeňme

Ja si vzpominam, ze kazdej hulakal havel na hrad, ale nikdo nevedel, kdo to je...;-D;-D

0/0
27.3.2008 14:24

Kleki Petra

Re: Re: Vzpomeňme

Já to nevolal.

0/0
27.3.2008 14:28

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Vzpomeňme

Jasne, ty jsi pouze hulakal...;-D:-)

0/0
27.3.2008 14:41

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Vzpomeňme

I prd. Já věděl, kdo to je.

0/0
27.3.2008 14:45

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomeňme

Ja ne. Otec a mati ale sestre, ktera se planovala zucastnit demonstrace jako student, vtloukali do hlavy, ze ma radsi drzet hubu, nebot nevi, co by z toho mohlo vzniknout. Mam dojem, ze to ve finale otec striktne zakazal...Rv:-/

0/0
27.3.2008 14:54

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomeňme

Já tam byl, neboť mně to mohla zakázat jedině manželka (která má rozumu dost, aby to nezkusila), hulákal jsem leccos, ale Havla na Hrad jsem nezval.

0/0
27.3.2008 14:56

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomeňme

Ja nerval nic, nebot jsem nevedel co a taky rodice zauradovali. Uz 3 roky se s otcem nebavim a mati taky zrovna mailovat z UK casto nemusim..

0/0
27.3.2008 15:01

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomeňme

Samozrejme vim, uz nejakej patek co a jak, ale ted je to najednou nejak vice ocividnejsi..

0/0
27.3.2008 15:02

kartan

Re: Re: Re: Vzpomeňme

Dělal jsi dobře!

0/0
27.3.2008 18:23

ELAPHURUS

Re: Re: Vzpomeňme

Přesně tak, i já jsem volal a pak toho litoval...

0/0
27.3.2008 14:31

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Vzpomeňme

Vedel jsi kdo to je???;-D;-D

0/0
27.3.2008 14:40

ELAPHURUS

Re: Re: Re: Re: Vzpomeňme

Ne, ale trošku jsem volal

0/0
27.3.2008 15:48

1984goebels

Re: Vzpomeňme

nevedeli proc mavali:

http://1984goebels.webovastranka.cz/wiki/1126/296_Goebels_by_bol_hrd%C3%BD

0/0
27.3.2008 14:47

unbelieving dog999

Re: Re: Vzpomeňme

Kdo to napsal??? Motat Paris Hilton a Goebelse je docela maso..;-D

0/0
27.3.2008 14:52

Kleki Petra

Re: Re: Re: Vzpomeňme

A není možné, že Goebels nocoval v Paříži v Hiltonu?

0/0
27.3.2008 14:57

unbelieving dog999

Re: Re: Re: Re: Vzpomeňme

Cetl jsem jeden z deniku Josefa Goebelse. Zajimave cteji. Popisoval, jak delal cenzuru filmu apod...

Nicmene urcite by Paris byla jeho typ, blond a zrejme modre oci..;-DR^

0/0
27.3.2008 15:00

chroustík

Vážení,

bohužel se po 18 letech od "sametu" musíme smířit s tím, že spolupráce s StB je dnes chápána jako třeba členství ve Svazu včelařů. Starší generace k tomu mlčí, neboť 90 % má buď aktivní nebo tichou spoluprací s domácí bolševickou stranou, případně kolaborací s okupační mocností (SSSR) máslo na hlavě a tiše očekávají, kdy na ně kdo co "vytáhne". Mladší generace od 30 let je poněkud mimo, neboť v posledních letech totality nosila pilně rudé šátky, víc bohudík nestihla. No a ti nejmladší jsou zaujati chlastem, fetováním a sexuálními hrátkami, kterýžto život jim umožňují jejich rodiče, tak, že o nějaké politice nemají ani šajnu.

0/0
27.3.2008 14:07

celim

Re: Vážení,

Bohužel, ačkoliv mě to dosti s..e, tak nemohu než přitakat. Čest světlým výjimkám. Já u bolševiků nebyl, ale na jaře 68, jsem chtěl spasit svět a republiku a tak jsem o nich i uvažoval, ale rychle jsem vystřízlivěl.Byl jsem ještě příliš mladý.No a v 70. letech ukázali v plné síle co jsou zač!

0/0
27.3.2008 15:59

stanikgor

Souvislost....

Tak to KPV má stejnou historii,jako nejmenovaná vládnoucí strana u nás.Na jejim vzniku se podílel dokonce podvojný agent se svou komunistickou mafii.

0/0
27.3.2008 13:51

Kleki Petra

Tak jsme se dozvěděli, že MrHu na straně nedýchá.

No bodejť, žere furt samou zeleninu a vlákninu, to musí být těžká brutalita.:-)

0/0
27.3.2008 13:17

Kleki Petra

Každá správná pravicová strana musí mít v názvu přívlastek

DĚLNICKÁ.;-D

0/0
27.3.2008 12:54

EasyR

Re: Každá správná pravicová strana musí mít v názvu přívlastek

A "socialistická" :-)

0/0
27.3.2008 13:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.