Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zákon o policii prošel prvním čtením, přináší vyšší pokuty za přestupky

Prohřešek, který se dosud trestal nanejvýš tisícovou pokutou, brzy může přijít člověka na mnohem více. Když někdo uspořádá hlasitou noční party, při které sousedé zavolají městskou nebo republikovou policii, mohl by podle nového návrhu zákona dostat pokutu až 20 tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Swooppy

Pod vedením kancléře Langra vstříc nové totalitě.

Že nejste spokojení s prací vlády či jiných subjektů a rozhodli jste se demonstrovat?Úředník ji bezdůvodně /či z určitých vyšších zájmů/ nepovolil?Přesto chcete vyjádřit svůj nesouhlas?Zaplatíte mastnou pokutu.Budete chtít přivítat naše hokejisty vracející se se z olympiády doma u televize a sousedovi se to nebude líbit?Zaplatítě mastnou pokutu.O hromadné oslavě na náměstí ani nemluvě.Že si každý rozmyslí aby organizoval případné protesty a posléze platil pokutu je nabíledni.A tak,pomalu a jistě se z obyvatel ČR stávají ustrašené ovce,kterým se skvěle vládne.Že prý je zákon namířen hlavně proti asociálům,bezdomovcům a pod?A odkdy by oni platili pokuty?A když je zavřou do vězení prokáží jim tím velkou službu.NE!Celé je to namířené proti obyčejným občanům a pro zavedené policejního státu.Zkrátka:pracuj,nebuř se a nic se ti nestane.Budeš se bouřit-budeš platit až zčernáš.Pamatuj:zadluženým a ustrašeným lidem se nejlépe vládne.

0/0
27.3.2008 9:51

Pifík

Pomohou vyšší pokuty vymahatelnosti zákona o přestupcích?

To že se zvýší pokuty za spáchané přestupky bude mít dopad pouze na občany, kteří jsou výdělečně činní, tedy chodí do práce a za každodenní dřinu dostanou také, někdy vyšší někdy nižší, výplatu. Ti občané, kteří jsou sociálně slabí a tzv. nepřizpůsobiví (nemohu napsat přímo o jakou etnickou skupinu se jedná), pokuty opět platit nebudou a nezaplacené pokuty od těchto občanů budou nevymahatelné. Tedy pokud jim někdo uloží pokutu bude to pro tyto občany znamenat, že se jim nic nestalo a i nadále budou páchat přestupky a občané, kteří jsou zaměstnáni budou platit a to zejména proto, že jim lze za nezaplacené pokuty nařídit exekuci (třeba na plat). Nebylo by tedy na místě změnit přestupkový zákon tak aby byl vymahatelný i od skupiny obyvatel, kteří pokuty, ať jsou jakkoli vysoké, neplatí a platit nebudou?

0/0
26.3.2008 21:00

ppelc

Takze kdyz udelam

recesistickou akci a starosta na me vybehne, tak dostanu pokutu 50 000? A co kdyz mi banka na tu pokutu nepujci? Nechte se prejet rychlikem.

0/0
26.3.2008 13:29

vver440

mno, nechci do toho modroptákům kecat

ale s přístupem pánů Topolánka, Langera, Šťastnýho a dalších výtečníků z ODS maj volby prohraný. ODS by se měla ttěchto škůdců zbavit a to co nejdřív. I já sem ODS volil, jenže už nebudu. Radši budu volit nácky

0/0
26.3.2008 11:59

1-tinkturak-1

Re: mno, nechci do toho modroptákům kecat

Tak my ti teda wěříme - Ale příště nám už NELŽI! ;-D

0/0
26.3.2008 12:12

vver440

normální člověk pořád přemejšlí-proč mi to dělaj

proč mi dělaj pakárnu a ze života peklo. Dyk sem slušnej a tohle si nezasloužím. Jenže politici slušný nejsou. Je to banda grázlů vod leva  do prava. navíc nemyslících. I když to možná Langer dotáhne k dokonalosti. Kdo nebude volit ODS, dostane 20 tisíc pokuty. A to by bylo, že by modří komunisti nevyhráli....:-©

0/0
26.3.2008 11:48

komentator-1

Re: normální člověk pořád přemejšlí-proč mi to dělaj

nevím, ale třeba vysoká pokuta za nesbírání psích výkalů je podle mne v pořádku, rušení nočního klidu jakbysmet. Jaká je pravděpodobnost, že Tě u nesebraného hovínka chytí policajt? Velmi malá. Stovku i pětikilo hodně lidí riskne, 2-5 litrů už si každý rozmyslí........

Jsi-li slušný člověk, nemusí Ti vysoké pokuty pro neslušné vadit, naopak.

0/0
26.3.2008 12:57

malej pipík

Zarazit techno smažky...

:-©

0/0
26.3.2008 11:43

Kleki Petra

příp. socan smažky.

;-D

0/0
26.3.2008 11:44

ChorcheCh

nezkorumpovatelní policisté

Tak se nám ta totalita začíná pozvolna vybarvovat...

0/0
26.3.2008 11:41

vver440

myslím, že návrh fízláckýho auta s nápisem

Pudeš bručet byl nejblíž pravdě

0/0
26.3.2008 11:40

1-tinkturak-1

CENZORE!!!!!!!

Co je špatného na příspěwku - cituji :" Bylo na čase, konečně odzwoní bezohledným howadům, které w noci dělají bordel a jen se wysmíwají nemožnosti je postihnout", že musel být wymazán?!;-€

0/0
26.3.2008 11:39

Kleki Petra

Re: CENZORE!!!!!!!

...asi cenzor pořádal v noci mejdlo.;-D

0/0
26.3.2008 11:43

1-tinkturak-1

Re: Re: CENZORE!!!!!!!

A zbytkáč pracuje za jěj....;-D

0/0
26.3.2008 11:57

Volič KSČM

Re: CENZORE!!!!!!!

Pravopis.

0/0
26.3.2008 11:48

1-tinkturak-1

Re: Re: CENZORE!!!!!!!

Jasně..kdyby to byl LEWOPIS, tak je wše OK..wiď?;-);-D

0/0
26.3.2008 11:56

vver440

vypadá to, že naši modří soudruzi

úplně ztratili spojení s realitou

0/0
26.3.2008 11:38

ChorcheCh

hm

Jsem zvědav, jestli adekvátně pokutám zvednou i hnědočechům dávky.

0/0
26.3.2008 11:36

vver440

"1984"

už se to pomalu blíží, potichoučku, polehoučku vod modrých komunistů:-©

0/0
26.3.2008 11:31

malej pipík

Moje řeč

Více přitlačit na vyduckaná hovada...:-© Nesnáším přebasovaná hovádka...:-© Mám Senny PX 100 a MX 450 a ne ňáký zasraný kosy...:-©

0/0
26.3.2008 11:27

i.marigor

Přestupky a pokuty.

Léta jsem považoval pan Langra za člověka s jasnou vizí a schopností přemýšlet.

Teď, po tom co jeho ministerstvo předvádí,doufám že splní slovo  a podá demisi.

0/0
26.3.2008 11:09

ppelc

To sand neni mozny

Takze kdyz hlasite vyjadriom svou nespokojenost a starostovi se to nebude libit, tak dostanu pokutu 50 tisic? Langr se zblaznil....

0/0
26.3.2008 10:29

mayqo

dalo se cekat, ze socky, delajici bordel

cestou z nalejvarny budou rvat ;-D;-D;-D

0/0
26.3.2008 10:13

millo11

Re: dalo se cekat, ze socky, delajici bordel

a platí to i na ty socky v parlamentu??, ti tady taky dělají bordel  a jsou v klidu;-D

0/0
26.3.2008 10:18

ppelc

Re: dalo se cekat, ze socky, delajici bordel

Ses mimon. Nejsem socka, nalejvarnam se vyhejbam a presto rvu, ze se mi to nelibi.

0/0
26.3.2008 10:30

millo11

langer

se dočista zbláznil i s celou jeho partají. Totalita v podobě mordého práka!!!!

0/0
26.3.2008 10:12

millo11

Re: langer

oprava, :ptáka

0/0
26.3.2008 10:13

Kleki Petra

Re: langer

Copak? Chlastáš moc nahlas?;-D

0/0
26.3.2008 10:13

millo11

Re: Re: langer

začínám chlastat tajně, co kdyby se někdo díval a chtěl mi za to napařit pokutu;-D

0/0
26.3.2008 10:16

moiazza

Vážně?

Z této křivé huby už vypadlo tolik slátanin, že ani tato mě nepřekvapila. ;-O

0/0
26.3.2008 10:11

Kleki Petra

Re: Vážně?

Podívej, nikdo na diskusích nemůže za tvou křivou hubu, tak se nerozčiluj na nás.

0/0
26.3.2008 10:12

NAVSTEVAK

Neopravneny zabor verejne budovy?

Jsem zvedav kdy pokutut dostanou napriklad skolsti odborari, kteri svymi stavkami zabiraji verejne budovy - namnoze ve vlastnictvi obci - a jejich uzavrenim, tak znemozni pristup do nich.

At si stavkuji, ale venku.

0/0
26.3.2008 10:09

Swooppy

Pod zástěrku sousedské nesnášenlivosti

přichází pravice s dalším omezováním lidských práv a svobod.20 let po revoluci za demokracii a lidská práva se vracíme zpět do dob temna.Ano,máme plné obchody a blištící se reklamy,ale připravme se i na odposlechy,špehování,policejní šikanování a pod hrozbou vysokých pokut i nemožnost dát hlasitě najevo svou nespokojenost.Pan kancléř Langr a jeho suita nás chce pokutovat nejen za neohlášenou náhodnou oslavou našich hokejistů při návratu z olympiády,tak např. i za úředníkem nepovolenou demonstraci proti krokům stávající vládní "elity".A když se náhodou taková demonstrace povolí,na organizátora se použije jiný důvod pro pokutu,třeba znečištění veřejného prostranství.Vždy se nějaká PET lahev najde!Tak trvalo 20 let a oni nás vrací tam,odkud jsme vyšli.Zas chtějí sledovat,fízlovat,ovládat,terorizovat.Nebuř se,pracuj,plať poplatky,poslouchej nás nebo dostaneš mastnou pokutu.Jak dlouho to ještě vydržíme?Jak dlouho to ještě vydržím než emigruju.Např do Francie.Tam se nebojí!Proč mi ano?

0/0
26.3.2008 10:06

bobek_79

Re: Pod zástěrku sousedské nesnášenlivosti

Za takovéto přestupky je to jen dobře. Nevím jak vy, ale já mám takový pocit, že spousta lidí stále žijí v komunismu a mladí se to od nich (rodičů, sousedů) učí. Lidé si neváží svého okolí a proč by taky ne, vždyť veřejný prostor nikomu nepatří, tak si tam můžu dělat bordel. Od západu se milý Swoopy máme stále co učit.

0/0
26.3.2008 17:39

Pako01

Pokuty dle příjmu.

Jediné spravedlivé.

Každý dáváme své daňové přiznání, a tak policajt jenom napíše procento měsíčního příjmu, které má provinilý řidič zaplatit. Pokutu vyměří finanční úřad. V tu chvíli to všechny bolí stejně. Když má majitel Porsche zaplatit dva tisíce za rychlou jízdu, tak se jenom zasměje. To není o tom, že bych mu záviděl to Porsche, tady jde o motivaci. Když nebude jezdit jako prase, nebude platit pokuty a na silnicích nebudou mrtvoly.

0/0
26.3.2008 10:01

wildge

Re: Pokuty dle příjmu.

Ja si to myslim taky. Ale narazis...

Myslim si i, ze souhrny danovych priznani fyzickych osob by mely byt dostupne za nejaky baksis komukoliv. Prestalo by se se zavisti, kazdy by si mohl overit, kolik ten druhy vydelava a pak se zalknout.

0/0
26.3.2008 10:08

millo11

Re: Re: Pokuty dle příjmu.

jo za nějaký bakšiš komukoliv a tobě zadarmo. Ty jseš ale hodně zvědavej sour;-Ddruh

0/0
26.3.2008 10:15

Notch Johnson

Re: Pokuty dle příjmu.

Jediné spravedlivé? Spíš jediné nespravedlivé....

0/0
26.3.2008 10:28

Cody666

Re: Re: Pokuty dle příjmu.

Já mám určitě nedprůměrné příjmy, naše domácnost (dva pracující) má příjem přes sto tisíc čistého měsíčně, ale souhlasil bych s tím také. Porsche sice nemám, ale je prostě pravda, že pokuta 1000 korun pro mě neznamená nic. Pokuta nemá být částka, za kterou si něco kupuji, ale trest či motivace vyhnout se přestupku - myslím si, že udávat pokuty v procentech příjmů by bylo rozumné (s nějakým minimálním základem).

0/0
26.3.2008 10:46

ChorcheCh

Re: Re: Re: Pokuty dle příjmu.

Takže  podle vás by se sociálové mohli chovat jako zvířata a šikana a postihy by byly jen pro ty, co do systému něco nasypou ;-D

0/0
26.3.2008 11:51

Pardot Kynes

Re: Re: Re: Re: Pokuty dle příjmu.

Ty nerozumíš psanému textu ? :-)

0/0
26.3.2008 12:15

Pako01

Na celé informaci mě nejvíce zaujalo,

že pan Langer uvažuje. To je pro mě novinka, já myslel, že jenom kýve... ;-D

0/0
26.3.2008 9:57

ossetepo

Pokuty by měly být nižší !!

Ale musely by být vymáhány důsledně od každého. V případě rychlé jízdy např. 200 Kč , avšak pokutu spojit se zdlouhavou prohlídkou vozidla. Neměl-li by řidič na zaplacení - pak by mu byla zabavena věc v hodnotě min. 10 x vyšší popřípadě celý automobil . Hlavní pokutou pro spěchajícího řidiče není výška pokuty , ale především zdržení na cestě. A žádné vyjímky , žádná imunita !

   Zvýšení pokut všeobecně svádí  ke korupci a to nejen řidiče , ale i policisty.   

0/0
26.3.2008 9:53

venomacek

Re: Pokuty by měly být nižší !!

proč vymýšlet zdlouhavou prohlídku - jedeš o 10 km/hod rychlejc, počkáš si tady 15 minut. Jedeš o 30 km rychleji, počkáš tady 40 minut...

S důsledností také souhlasím - za chvíli bude za všechno trest smrti, ale policajti pořád nikde ;-O

0/0
26.3.2008 12:00

NiHauMa

No konecne v necem prekoname prumer EU

0/0
26.3.2008 9:28

vver440

mno, parafráze na Orlík

pakárna bude napořád a všude švestky jen

lidi jak tupý stádo-všech politiků sen

politici slušnejm lidem se jenom budou smát

jo to bude paráda-fízláckej stát

0/0
26.3.2008 9:25

Queribus

Proč vyjadřovat tu částku v penězích?

Aby byl trest stejně tvrdý pro všechny příjmové skupiny, bylo by ideálním řešením procentuální část z ročního příjmu...

0/0
26.3.2008 9:23

black_jack

Re: Proč vyjadřovat tu částku v penězích?

to je blbina, spousta z nich vykazuje nulove prijmy, spis by mely byt tresty dane presne danou castkou a ne pokutou "az" do castky a samozrejme policajti v ulichich a na silnichich

0/0
26.3.2008 9:28

celoush

Re: Re: Proč vyjadřovat tu částku v penězích?

Souhlasim s procenty, ale stanovil bych jen nějakou minimální částku.

0/0
26.3.2008 9:37

Queribus

Re: Re: Proč vyjadřovat tu částku v penězích?

Jenže částka, která je pro někoho "na svačinu" je pro jiného víc než měsíční příjem. Tedy trese není pro všechny stejně tvrdý. V praxi to s těmi procenty opravdu dost dobře nejde, ale bylo by to ideální.

0/0
26.3.2008 9:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.