Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Místní muslimové s námi mají (svatou) trpělivost

Je to taková typická česká vlastnost. Nejusilovněji a neodvážněji bojujeme proti tomu, co nás nejméně ohrožuje. V poslední době jsme vytáhli proti islámskému extremismu, který se v tuzemských poměrech projevuje tak, že se s ním setkáváme pouze ve zprávách ze zahraničí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blbec z Xenemunde

vzdejte se, nyc se Vam nestane !

:-©

:-©:-©

:-©:-©:-©

:-©:-©

:-©

0/0
1.4.2008 20:56

jezkovyvoci

Dokumentární klub: Taxi na temnou stranu

Měl nové auto a těšil se, že si taxikařením vydělá na lepší život. Nakonec se dostal až k Američanům... Jenže jako vězeň podezřelý z terorismu. Prokazatelně nevinný Dilawar byl americkými vojáky mučen a zabit. Jak může dojít k tomu, že člověk, který jde bojovat za demokracii ve světě, začne používat krajní prostředky? Kdo nebo co ho k tomu přiměje? Na to hledá odpověď dnešní dokument z cyklu Proč potřebujeme demokracii?

Dnes večer 23.45 na ČT2

0/0
1.4.2008 20:45

Júlinek šíšal

Re: Dokumentární klub: Taxi na temnou stranu

Růženo, ty to lepíš do diskusí pod různými nicky. Nestalo se ti něco?  :-)

0/0
1.4.2008 20:50

Karel Novak

nesouhlas

S názorem článku nelze v žádném případě souhlasit. Na západní civilizaci, které jsme součástí ,je veden útok radikálních muslimů.

Těch radikálních je podle našich západních  průzkumů 7 procent, tedy asi 100 milionů lidí. Tito se hlásí aktivně k terorizmu. Zbylé stovky milionů neprotestují.

Těch našich muslimů je asi 300 a terorizmus obhajují.

Mrtvých civilistů na západě jsou tisíce.

To jsou argument\y v přímém rozporu se světem iluzí, který představuje autor článku.

0/0
1.4.2008 19:28

Eclipse

Re: nesouhlas

A mi co si tu stěžujem, pudem první na řadu, pan redaktor už Rvjim žaloval, že se bojí že nás nebudou mít rádi hlavně kvůli nám.

0/0
14.4.2008 19:51

Greybeard+

Pane Škrabale

z Vašich názorů je slušnému člověku na blití.Rv

0/0
1.4.2008 5:59

Nedobrota2

Hm, autor...

posera, zbabělec vlastizrádce ! Karel IV se musí v hrobě otáčet jak grilované kuře !Rv

0/0
31.3.2008 12:11

Samer Nezničitelný

místní muslimové

at jdou třeba doprdele!;-D;-D

0/0
28.3.2008 15:33

ripirip

Naši muslimové to s námi (zatím) myslí dobře.

Děkuji a rád bych se poučil, jak se mám připravit na dobu, kdy to s námi budou myslet špatně. Češi, máte nějaké návrhy??

0/0
28.3.2008 15:32

Eclipse

Re: Naši muslimové to s námi (zatím) myslí dobře.

Moc pěkně řečeno, taky nechápu, co mam jako čekat, až to s náma přestanou myslet dobře... asi nás vypakujou a začnou Brnem... budou nás sřílet atd, prostě chovejte se ke svým budoucím vládcům dobře, až budou u moci, tak nám to (možná) vrátí.

Pan novinář v tomto článku velmi ujel, myslim že si ho měl po sobě přečíst za pár dní, možná by si to pak rozmyslel... taky by mě zajímalo, kdyby třeba nějací muslimové ty plakáty vylepili schválně aby něco vyprovovali, co by potom psal... "už jim s náma došla trpělivost a teď to máme - můžeme si za to sami, nebyli jsme na ně hodný".;-€

0/0
14.4.2008 19:49

petrnew

Jste vskutku vůl...

Pane Škrabale, jste vskutku vůl... Vůl, který ještě žije v teple své stáje a tak se klidně dívá z okna na to, jak všude kolem uragán ničí ostatní stáje a zabíjí jiné voly...:-©

0/0
28.3.2008 15:09

inedible

pane skrabale z vas by mel hitler teda radost

"Tuzemští muslimové mají s námi Čecháčky větší trpělivost než my s

nimi." -

takze mame drzet hubu a krok, abysme je nahodou nerozlobili? je mi z vas spatne :-©:-©:-©

0/0
28.3.2008 14:29

slon75

JAKO KŘESŤAN JDU SLAVNOSTNĚ VYHLÁSIT

Že po přečtení knihy Šifra mistra Leonarda nepůjdou křesťané podříznout Danu Brownovi krk. Třeba pak konečně někdo pochválí křesťany za jejich trpělivost a toleranci V

0/0
27.3.2008 16:51

gagaryn

***

My nemáme nárok, muslimové mají korán.

0/0
27.3.2008 10:52

Kombajn

jaka trpelivost?

Sem se to bohužel celé nevleze, ale můj názor na svatou trpělivost muslimů je zde:

http://kombajn.bloguje.cz/671993-muslimove-nas-zatim-toleruji-wtf.php

0/0
27.3.2008 10:48

dykl

....

a co takhůe myslet trochu dopředu, pane redaktore, ......sadarmo.....;-D;-D

0/0
26.3.2008 22:20

rudykov

Tohle mi připadá troufalejší,

než kdyby se před půlstoletím psalo:

"Místní sudetští Němci s námi mají svatou trpělivost"

Už jsme zapomněli na Chamberlaina ? 

0/0
26.3.2008 18:32

svarak z krabicoveho vina

Re: Tohle mi připadá troufalejší,

My ne, ale pseudohumanista Škrabal má evidentně snahu leštit kliky a honit si politické triko na tématu, kterému vůbec nerozumí. Škrabal je PŘIZDISRÁČ.

0/0
28.3.2008 14:46

jezkovyvoci

kdo je tolerantnější?

Zajímavé ale je, že místní muslimové projevili mnohem více nadhledu a tolerance, než místní židé v případě karikatury ortodoxního žida v reklamě na Mountfield :-)

http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A050202_204018_domaci_sas

0/0
26.3.2008 15:38

ruleta_

Re: kdo je tolerantnější?

ono taky porovnavat obrazky vylepene v Brne s reklamou, ktera bezela na nejvetsich televizich v CR je taky pekny gol co Jezku ?:-P.

0/0
28.3.2008 18:46

jezkovyvoci

Re: Re: kdo je tolerantnější?

Ruleto, ruleto, ty obrázky nebyly jen vylepené v Brně, ty obrázky se prostřednictvím celostátních médií dostaly taky do celé republiky. ;-D

0/0
28.3.2008 22:48

pepe999 from Salford

To nema idnes nejake seriozni redaktory???

Dalsi shit o nicem. Autor napsal, ze je v CR mala skupinka muslimu. To je dnes mozna fakt, ale ta mala skupinka byla kdysi i v Kosovu a jak to tam dopadlo dnes. Muslimove maji dnes s Cechy trpelivost v Cesku, hmm to musel napsat odbornik a znalec, kdyz tvrdi, ze s domorodci ma trpelivost nejakej privadrovalec a nezvanej host. Problem v Evrope je ten, ze ty male skupinky se rozrustaji neuveritelnym tempem a je pouze otazka casu, kdy zacnou palit auta v Praze, stejne jako v Parizi, nebo Kodani. To ale uz bude pozde, takze je treba naucit a vysvetlit muslim dnes, co muzou delat, nebot posleze pochopi pouze sireni a vysvetlovani "mecem", jak je napsane v Koranu, nebot to sami budou delat..(Y):-©

0/0
26.3.2008 15:13

Kombajn

a do hlavy mi dejte cip

To myslíš vážně Františku? Vítrholc si dělá srandu z čeho se mu zamane. Rouhat se proti bohu  (proti Allahu) je hrich, smrtelny a mela by byt krvava odplata, tak se to pise v Koranu, ne? Honem, par bomb do Brna, at se hlupci nauci ctit Allaha.

Sorry, jsem ateista. To ze nekdo lepi po Brne plakaty s nejakym chlapem s turbanem je mi jedno, z meho pohledu spini verejny prostor a mel by byt pokutovan za cerny vylep. Ziju v demokraticke zemi a kdyz budu chtít rict: "Allah nikdy neexistoval a neexistuje, nevěřím v něj a o těch co věří nějaké tisíciletité báchorce si myslím, že jsou tupci", tak to prostě řeknu...

Urazi to islamisty? Mne zas urazi, ze mi kradou moji svobodu vyjadrovani! Mám právo na to říct:: "Bůh ani Alláh není" a to beztrestně. Promiň, ale proč máme kus svojí svobody obětovat, jen aby se někdo neurazil a nezačal to tady "čistit"? Zase česká připo*ranost nebo jen provokace? 8-o

0/0
26.3.2008 15:02

pinguone

..mas takovy prihodny jmeno...

..Skrabale... ;-D

0/0
26.3.2008 14:05

erben3

.

Ta auta na předměstích Paříže zapaluje tedy vlastně kdo? Mám pocit, že u nás jsou muslimové prozatím v  "podkritickém" množství, takže žádný výbuch nehrozí. Obávám se ale, že Schengen to časem bohužel změní.

0/0
26.3.2008 9:58

gagaryn

***

28-3=25

0/0
26.3.2008 9:23

habit

... až jsem se zastyděl - taková velkorysost...

... a my ji nedokážeme ocenit.... my do nich perem karikaturami, a oni nic - naopak nás ujistí, že se zatím nemusíme bát.... no, snad až jich tu bude víc...

0/0
26.3.2008 9:21

PetroleumLampoIdorablo

Re: ... až jsem se zastyděl - taková velkorysost...

někdy, ve stáří, si přečti, jak je v teorii literatúry definována karikatúra.

krom toho, o sile slova bylo řečeno dost, a to i štvavého slova.

Tyhle kresby nebyli karikatúry.

0/0
26.3.2008 9:25

habit

Re: Re: ... až jsem se zastyděl - taková velkorysost...

.... pravda pravda, taky si vzpomínám, jak nás štvavé vysílačky bombardovaly propagandou - síla štvavého slova tenkrát dokázala proniknout i neproniknutelnou hrází pravdomluvných rušiček...

0/0
26.3.2008 9:28

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: ... až jsem se zastyděl - taková velkorysost...

no a teď bariéra není a bombarduje se humanitně. Ostatně, přečíst si někteřé knížky od bývalých agentů CIA, Mossadu nebo Brzezinského, mají shodný názor s tebou.

0/0
26.3.2008 9:36

gagaryn

Re: Re: ... až jsem se zastyděl - taková velkorysost...

máš pravdu karikatúra to nebyla, byl to obyčejný kreslený vtip.

0/0
26.3.2008 9:29

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: ... až jsem se zastyděl - taková velkorysost...

je to tvůj vkus, přesto musím uznat, že i ty nejzaprděnější vtipy od Wericha nebo Gross-mana jsou o tři patra výš

0/0
26.3.2008 9:38

gagaryn

Re: Re: Re: Re: ... až jsem se zastyděl - taková velkorysost...

neni to muj vkus, já mám rád černý humor.

0/0
26.3.2008 9:43

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: Re: Re: ... až jsem se zastyděl - taková velkorysost...

škoda, že si to necháváš pro sebe. Humor má smysl, když se sdílí.

0/0
26.3.2008 9:49

Ltd.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ... až jsem se zastyděl - taková velkorysost...

chceš ukázku černého humoru? - "naši muslimové s námi mají trpělivost.."

0/0
1.4.2008 10:04

Bouše

No nevím, nevím ...

Ve větě "Naši muslimové to s námi (zatím) myslí dobře. Jestli chceme, aby to tak zůstalo, neprovokujme je, v ničem nás neomezují." cítím náznak vyhrůžky, něco jako "nedrážděte hada bosou nohou". :-P

 

Proč bychom je nemohli provokovat? Stalo se snad něco, když zpěvačka Madona svého času ve svém vystoupení laškovala s některými symboly křesťanství? Vyletěl snad kvůli tomu nějaký autobus do vzduchu? 8-o 

0/0
26.3.2008 9:17

habit

Re: No nevím, nevím ...

... to sice ne, ale některým církevním otcům vyletěl tlak....

0/0
26.3.2008 9:23

Bouše

Re: Re: No nevím, nevím ...

Však to taky bylo účelem, trochu rozbouřit ty stojaté vody. :-)

0/0
26.3.2008 9:39

PetroleumLampoIdorablo

Re: No nevím, nevím ...

slušný člověk bezdůvodně neuráží jiné. Pokud uráží, není slušný a pokud uráží vědomě, je potřeba se ho ptát proč.

0/0
26.3.2008 9:27

Bouše

Re: Re: No nevím, nevím ...

Taky nejsem zastáncem zbytečných provokací. Ale taky se mi nelíbí neadekvátní reakce na ně.   

0/0
26.3.2008 9:39

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: No nevím, nevím ...

jaká měla být reakce? Nijaká, nebo vstřícní. Nebo ještě lepší - nadšená?

0/0
26.3.2008 9:50

Bouše

Re: Re: Re: Re: No nevím, nevím ...

Pálení vlajek a napadání velvyslanectví jiných států nepovažuji za adekvátní reakci na uveřejnění nějaké karikatury v tisku.

0/0
26.3.2008 10:08

Kombajn

Re: Re: No nevím, nevím ...

takze kdyz do tebe omylem strcim v tramvaji, opravnuje te to znasilnit moji matku, brachovi podriznout krk a vesnici vypalit...

0/0
26.3.2008 15:04

inedible

Re: Re: No nevím, nevím ...

jsi hlupak

0/0
28.3.2008 14:33

gagaryn

***

Muslimové tady nejsou místní.

0/0
26.3.2008 8:44

rezjir

Re: ***

Tak to si ověřejte. Podle mých informací jde snad také o české občany.

0/0
26.3.2008 9:04

gagaryn

Re: Re: ***

jsou tu místní asi jako rostlina bolševník.

0/0
26.3.2008 9:07

PetroleumLampoIdorablo

Re: ***

nejsou místní ani v USA, a dokonce 97 % Američanu nejsou místní. Dále spousta jiných obyvatel v různých státech není místní. Ovšem jako rasista máš pravdu, ovšem svoji - rasistickou.

0/0
26.3.2008 9:13

gagaryn

Re: Re: ***

Ty ani nevíš co to rasismus je ty multykulto.

0/0
26.3.2008 9:15

PetroleumLampoIdorablo

Re: Re: Re: ***

ano. máš pravdu, poznávám ho jenom u takových trotlů. Můžeš mne poučit.

0/0
26.3.2008 9:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.