- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já jen doufám že tam nebudou ty hrozný čalouněný židle. Ono totiž skutečně není příjemné sednout si a po chvilce zjistit, že jste promočení a že se na židli před vámi asi po.... nějakej bezdomovec. (bohužel mě se toto skutečně stalo....FUJ!)
proti sobě, kdy už konečně konstrukžtéři pochopí, že sedět čelem k neznámému člověku je většinou krajně nepříjemné? Zlaté lavice podél stěny.
Hm, na lavici podél stěny rozhodně čelem k neznámému člověku nesedíte, že?
ale v modrym....uz nekolik let
V Ostravě žádná taková tramvaj nejezdí. Tato je 100% nízkopodlažní s otočnými podvozky.
Stejně ještě budou minimálně 20 let jezdit ty ruský. Tamty nový co představili posledně s velkou slávou ted jezdí asi na 2 linkách a ještě tak 3x denně. tak co z toho
A ony tu někde jezdí ruské tramvaje ? Pouč mě...
... ale bude to chtit zkratit intervaly minimalne x2 ... protoze je pravda, ze moc lidi se tam nevleze ... takze jizdne taky x2 - ale proc, za zvyseny komfort, ze jo?
dál tam busou jezdit, špinit a smrdět bezdomovci, protože je znemožněn vstup kolem řidiče. Chápu, že řidič (nebo strojvůdce nebo jak se tomu u tramvaje říká) má mít určitej komfort..no jo, ale za jakou cenu!? Všude ve světě se přistupuje na čipový karty, nebo terminálz s drhejma lístkama, který se oproti předplacenejm čipovejm kartám nevyplatí...jenom v Praze zase bude půlka "chytráků" a socek jezdit zadarmo...tak ať se pak nikdo nediví, že na dopravu nejsou peníze..
DP je ve vleku radnice a tam za tohle odpovídají Bém a Steiner....už pěknejch pár průserovejch let
Vozovej park hroznej, kultura cestování na úrovni KLDR, městská železnice žádná, metro D nikde, plánovaný prodloužený A je paskvil, nová konečná C mezi dvěma sídlištěma v poli aby museli dál jezdit BUSy.....už se probuďte!
s problemem bezdomovcu a ruznych jinych kreatur souhlasim a jina cesta nez cipove karty opravdu nebude, ale jinak nechapu co se vam nelibi na vozovem parku DP?je v porovnani se svetem naprosto v pohode, mestska zeleznice neni problemem DP ale neschopne CD. jinak metro A a jeji prodlouzeni pres Motol je skutecne aspirantem na nejpromrhanejsi miliardy nasledujicich let
Tak proč 250 kousků za 17 miliard.Nešlo by to levněji.Nedivme se potom že nám někdo furt zdražuje jízdné a následně to ostatní.
1) neprostupná tramvaj, sedačky do prostoru - kolik se tam vejde lidí?
2) okna nemají větrání, takže až bude DP a.s. šetřit a řidič nepustí klímu, tak bude ve voze pěkný peklo (a to bude skoro pořád). Jezděj ty inženýři někdy MHD?
Nejlepší tramvaj je ta poslední tradiční kulatá ČKD, co v Praze ještě převažuje - typové označení neznám. Takový pohodlí, ticho a větrání moderní tramvaje nenabídnou. A je i nejhezčí - proti hnusu od Porsche určitě. Asi není nejlehčí a není nízkopodlažná, ale je nejlepší.
Bez použití sprostých slov jsem kritizoval interiér, který je podobně stupidní jakou u "Porsche". Tj. na podélnou tyč lidé menšího vzrůstu nedosáhnou a ti vyšší budou navaleni na sedící cestující. Nechápu jak mohl někdo takovou věc navrhnout ? ! A už vůbec nechápu proč jsou takové příspěvky mazány, to je opravdu "demogracie" jak za Jakeše.
Porschetra je poznat už na dálku. Chrastí jak krabice Merkuru.