- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
diskusi doufám že to čtou kompetentní ůředníci z ministerstva dopravy a vnitro včetně minisra aby udělaly opatření proti nehodám tohoto druhu na našich pozemních komunikací................
Jsem přesvědčen , že se hluboce mýlíte. Tento portál je pouze pro nezávazný pokec. čteme to jen my , kteří sem také píšeme. Je mi líto.
u nás je pravidlem mezi řidiči předjíždění na vlakových přejezdech normální jak osobní tak kamiony a dodržování vzdálenosti mezi vozidly je nedostačující. Při předjíždění se dělají myšky. V německu je dovoleno ukončit předjíždění až to dovolí předjížděný řidič - dá světelné znamení a dotyčný řidič se teprve zařadí / dokonce to tam funguje bez problémů. Řidiči kteří mají zimní obutí mají za to že vozidlo se chová jako za sucha a bude stále držet stopu. Zapomínají že to funguje do okamžiku kdy to ustřelí a potom to nejsou schopni auto udržet ve stopě,následuje kolize / bouračka /.
Sdělovací prostředky s reklamou v tom ještě utvrzují že zimní pneu má vlastnosti
zázračné a tak řidiči podle toho jezdí. Pak se nemůžem pozastavovat co se stalo na
D1.................
zemích tak se to nemuselo stát a je jedno kdo to zavinil prostě v ČR se na dálnice a informace na nich prdí
to asi spusti kamion, ktery prejizdel osobni auto, vletel do levych svodidel aty ho odrazily doprava, takze se kolem toho osobaku omotal.....ja bych tomu veril, dodnes kamionaci na tech svych galuskach svisti jak v parnem lete, neco podobneho jsem zazilpred dvema roky 30. prosince mezi Hranicemi a Novym Jicinem, vsechna osobni auta se v huste chumelenici a rozjezednem marastu na silnici plizila tak 60 a kolem svistely kamiony jsou to prasata jedno vedle druhyho. podle mne pomuze jen zakaz predjizdeni kamionu na ctryproudovych silnicich a zaroven povinne rozestupy mezi kamiony 200 metru a tezke pokuty
vubec by me to neprekvapilo, kdyby to zpusobil nejaky vymatlanec v pantoflich s 30 tunama pracich prasku za zady, co nechtel snizit tempomat o 5 km/h
Byla jen otázka času než předjíždění kamionů způsobí nějaký pořadný pr¨ůser. Nedávno jsem jel z Itálie a V Rakousku an Německu jedou kamiony spořádaně v levém pruhu. Jen překročí naše hranice stávají se z nich závodníci. Vždy ale kamionová lobby najde dost argumentů proti zákazu předjíždění. Chcete argument pro zákaz předjíždění pro kamiony? Tady je, tato hromadná havarie.
... snad nic, protože tady na tom je vidět pouze nepounaučitelnost lidské rasy
Je normalni ze chteji jednoho vynika, ale podle me v tom litaji skoro vsichni...
Je to muj nazor, celt jsem ze v danou chvili byla vozovka absolutne nesjizdna a bohuzel dnes se vsichni ridim tim ze 130 je maximalni rychlost na dalnici, ale je doporucena kdy pojedete 90 tak to je v pohode a pokud snezi a nekdo si to tahne 130 a zacne namrzat, tak to takhle dopadne.
Napr. na ledu bez ABS kaminon co ma 28 tun pri 80 vam bude bez ABS brzdit do klidu cca 400 metru... bohuzel si uz nepamatuju tu tabulku, ale bylo tak zhruba takhle... a auto je kolem 180 m ze 130...
Proc mame bodovej system kterej je na nic, na slovensku neni a je tam relativni klid, ano zruslili koureni piti a jedeni za volantem, ale kourei za volantem je kolikrat horsi nez telefonovani... Proc nejsou tvrdsi tresty za alkohol, ale za dalnicni znamku zaplatite kdyz ji nemate v rizenei az pul mega...
Pripada Vam to normalni? Me ne, ale je to v nas jak jezdime, ne v silnicarich a ve znackach...
Bobeš, na Slovači mi přijde, že jezdí hůř než u nás!!!
predjizdet se smi i podle zakonu... pokud pojede aviiedo kopce cca 50 a ty ji prejdedes v 80 tak muzes...
Co to je za blbost? Kdyby u 2 identických vozidel na stejném povrchu mělo při odstupu 2 sekund dojít k tomu "letmému doteku", jak uvádíš, pak by to znamenalo, že řidiči v 2. voze trvalo celé ty 2 sekundy než začne reagovat - to snad ne?
22.03.2008 11:54 Sporadany_obcan
Rekační doba průměrného řidiče + reakční doba brzdového systému je 1sekunda. Druhá sekunda je čas, který "spotřebuješ" na rozdíl rychlosti mezi vozy neboť auto před tebou již sekundu brzdí.
No vždyť jsem ti tam odpověděl
Předpokládáš identická auta, identické povrchy. To znamená stejně dlouhé brzdné dráhy. I kdyby 2. auto začlo brzdit až po 1 sekundě, tak musí díky identicky dlouhým brzdným drahám zastavit za 1. autem přesně na vzdálenost odpovídající té 1 sekundě v původní rychlosti - a ne že se "letmo dotknou"