- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
měli by tam instalovat nějaké velké kladivo, které by rychlejedoucí prasátka pořádně praštilo do makovice a mlátilo by je tak dlouho dokud by nezpomalili a nepřizpůsobili rychlost stavu vozovky. Někteří jsou nepoučitelní a počasí blbne stále, takže je jen otázkou času kdy se stane něco podobného. V Usa je např. běžné zastavit a čekat až to přijede protáhnout sypač a ne se cpát dopředu v kolonách a remcat, že se tam sypače kvůli tomu nedostanou ;)
Co takhle za ty prachy co od nás vybíraj přizpůsobit stav vozovky potřebám daňových poplatníků a plátců dálníčních známek
O té trase Olomouc-Mohelnice-Hradec Králové už se mluví více jak 10 let a nic se neděje.Ono je přece důležitější nakoupit obrněné transportéry nebo za ruský dluh nakoupit náhradní díly do vrtulníků a podobně.Ministerstvo neřeší nic jenom to,kolik vyrejžuje na mítném,známkách...........
Kolik už bylo nehod způsobeným tím, že řidič kamiónu otočí na konci pomalého pruhu volantem se zvednutým ukazováčkem ? A tak málo stačí ? Proč jsou info cedule oznamující ukončení pomalého pruhu jen na pravé straně, kde na ně přes nástavby kamiónů řidič osobního vozu nevidí? Proč nemá řidič kamiónu povinnost blikat třeba 5sekund než se přejede čáru ? Můžeme jim pomoci, když jsou řidiči, tak tupí - můžeme jim 300m před koncem pomalého pruhu dát obrázek blikajícího kamiónu :)
Jde to, jen se musí chtít.
Způsobili je řidiči, kteří jeli po dálnici rychle a riskantně bez ohledu na to, že hustě sněžilo.
Zase ohraná písnička - rychlost, rychlost a zase rychlost.
A cejkis zase říká, odstupy, odstupy, odstupy, včasné dávání blinkrů, svícení mlhovými světly a ne za hezkého počasí, jak je v ČR zvykem, ale za hustého sněžení, mlhy nebo při víření vody.
Nechápu, proč ty tabule nenamontovyli když dělali ty mýtné brány. V Německu jsou standardem na každé bráně či sjezdu. Je sice pravda, když jsem tam nedavno jel za orkánu a na tabulích svítila 100 ka tak se našlo pár blbců s českou značkou kteří na to s_ali ale holt někomu neni pomoci.
Třeba proto, že nejsou informace, který by se na těch tabulích a značkách zobrazovaly. Zatím nikdo přesně a včas neví, kde se stal problém a kam kvůli tomu bezpečně nasměrovat ostatní. Takže by dnes možná nějaké tabule byly, ale informace na nich by moc nepomohly. V Německu jsou na mnoha místech snímače provozu, kamery a další telematické systémy, bez kterých se cedule neobejdou. U nás není ani dostatek policajtů na dálničních odděleních...
Jasně, za ty bouračky může nedostatek infotabulí, řidiči jsou bez viny. To jsem magor já, nebo pán redaktor?
na D1 neudělal nic co by výrazně zlepšilo bezpečnost a možnost objet místo nehody, chybí informační tabule, kdysi se s velkou slávou vyrobily svodidla, aby se dalo v nouzi přejet do protisměru,ale nikdy se toho nevyužilo - jenom se za to vyhodili peníze a tak je to se vším.
Podle mě chybí alternativní trasa vrchem z olomouce přes Mohelnici a Hradec Králové, jelikož všichni co jedou z Ostravy do Prahy a dál, tak musí přes Brno, což je ta největší blbost co znám.
Ostrava - Praha teď jezdím každý týden :) je to zážitek :)))))
"dálnice" D1 není na současný poměry už žádnou dálnicí.Dokonce mnohé nové rychlostní silnice jsou na vyšší úrovni,než ona D1.To by měl mít na zřeteli každý,kdo na tuto "dálnici" vjíždí a přizpůsobit tomu jízdní vlastnosti.Ono na nový tří či čtyřproudý opravdový dálnici s kvalitním povrchem si můžete dovolit trochu víc aniž byjste nějak přehnaně riskoval než na dvouproudý D1,která povrchem připomíná tankodrom.nějaký tabule jsou ale v tomhle případě opravdu vedlejší a nepodstatný
..na známkách. ....
Mas to napsany v clanku. A pokud ti to predstavivost nebere, tak to funguje asi tak, ze pokud je nejaka havarka jako vcera, tak se to objevi na vystraznych tabulich nekolik desitek km dopredu a ty muzes bud sjet nebo zpomalit...
ne v tom, ze ridici by meli prizpusobit jizdu podminkam......tohle je degenerace spolecnosti. Takze priste budou instalovany na ulicich tabule, ktere se v poledne rozsviti s napisem "BEZ SE NAZRAT"