Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fico šetří, vládní limuzínu vyměnil za noční rychlík

Slovenský premiér Robert Fico šetří. Úřad vlády vyměnil za kulturní domy po celé zemi, místo vládního speciálu létá komerčními linkami a služební BMW nahradil vlak. Podle analytiků se tak chce zalíbit voličům, píše server Pravda.sk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jimi Hemendex

Fico?

Obyčajný populista. Ale na toho hňupa Zalu aj tak nemá. To je megagigakokot...:-©Rv

0/0
21.3.2008 14:32

František Koudelka 4.Kyju

To je stejně divné šetření.

Vypravit noční rychlík se dvěma cestujícíma.

0/0
21.3.2008 9:31

captain cook

za nocni rychlik...

...smerem na Sibir?;-)

0/0
21.3.2008 9:28

sittingsnake

Utrápenec...

Trápne divadielko pre naivních pritakávačov. Budovať si imidž takýmto primitívnym spôsobom a získavať si body u pribrzdeních ,ktorí tomu celému teatru dokonca aj veria,tak to tak trošku pripomína 50 te 60 te roky minulého storočia. Ešte si nasadiť helmu a urobiť odpich z vysokej pece,alebo ufúlaný fárať z bane ,to sú tiež spôsoby ako si namotávať blbečkov.....(Y)

0/0
21.3.2008 0:08

smithy

Re: Utrápenec...

Súhlas...Fico bol vždy prototypom populistu...odjakživa...musí sa nechať že má šancu s tým u kopy ľudí (bohužiaľ) uspieť...porovnajte niektoré kroky V. Mečiara svojho času...

0/0
21.3.2008 14:18

rudastraka

populista

usetri par set tisic nebo milionu a luza tleska na druhou stranu nestihme delat to co ma, takze projede mnohem vic

setrenim nikdy nikdo nezbohat

0/0
20.3.2008 21:41

estonto

fico je frajer

Fica musíme Slovensku závidět, je to vážně formát. U nás bohužel vedou levici lidé jako Gross nebo Paroubek. :-/Kéž by se tu takový Fico objevil a poslal Paroubky a Hašky do propadliště dějin. A s nimi samozřejmě v důsledku i Topolánky, Langery, Bémy, Bendly aj.

X

0/0
20.3.2008 19:12

hombre_

LOL

Najkomickejsie na tom je, ze jak vystupil z rychliku, tak ho tam uz cakala sluzobna limuzina, ktora samozrejme musela prist z BA, prazdna.

0/0
20.3.2008 17:35

Dr.Onufrakova

Komercne aerolinky na statne navstevy

Viete si predstavit, ked vystupuje z komercneho lietadla a po letisku beha cestna rota a dychovka hra hymnu vsetkym, ktori vystupuju z lietadla. Potom vyjde pred priletovu halu a nema do coho nasadnut, lebo sa tam nesmie dlho parkovat. Za ten cas letisko stihne odbavit niekolko sukromnych lietadiel tretotriednych hollywoodskych VIP, ktori mu taketo problemy nerobia.

0/0
20.3.2008 17:06

NiHauMa

Re: Komercne aerolinky na statne navstevy

A nakonec jeste zjisti u vydeje zavazadel, ze jeho kufr je v cudu.....;-D

0/0
20.3.2008 21:17

madqwert

fico je frajer

premiera muzeme slovakum jen zavidet ;-D

0/0
20.3.2008 15:13

Pilat

Re: fico je frajer

premier ktery jezdi vlakem je looser ;-) .... nebo prestoupil do Green Party a nikomu nic nerekl?

0/0
20.3.2008 16:03

Menno Coehoorn

Re: fico je frajer

 Jasne až nato,že skoro nič neušetrí,lebo piloti vladnej letky aby mali licenciu na lietanie,musia nalietat každoročne určitý počet hodín. Tie teraz nalietavajú z prázdnym lietadlom,zatial čo Fico platí ešte navyše za lietanie bežnými linkami. Ked sa ktomu pripočíta ešte zvýšenie premierovej rezervy z 36 milionov na 155 milionov,ktoré utraca tak ako poslanci vášho parlamentu pri delení medveda a rozhoduje o ich použití sám není ho za čo chválit. Navyše po jeho opatreniah v oblasti zdravotníctva sa jeho dlh zvýšil z 2,2 miliardy v roku 2006 na sučastných 10 miliárd a to všetko pri historicky najvyšších príjmoch.To iste v STV,Národnom Divadle, Slov. Rozhlase.....Hlavne,že ušetrí pár korún.

0/0
20.3.2008 17:32

sittingsnake

Re: fico je frajer

Ja osobne Vám Fica rád požičiam ,dokonca aj darujem. Ale vrátiť ho už nemôžte,reklamácie sa neprijímajú. Hrá tu divadlo ,frajerku si nechá rozvážať vládnym bavorákom a sám sa hrá na úbožiaka,čo musí šetriť každú korunu. Veď je to na smiech a zaplakanie zároveň.;-(

0/0
21.3.2008 0:13

redback

A čo na to Ficovi povedala jeho maďarská stará mama?

:-)

0/0
20.3.2008 15:11

Jan Žižka z HK

Pravý opak Klause

R^R^  Pro Klause je i Superb drcnající střep ;-D

0/0
20.3.2008 15:08

Moc uřvaný našeptávač

Re: Pravý opak Klause

Superb? Co to je? ... neco na tento zpusob?...

http://www.cadillac.com/cadillacjsp/model/gallery.jsp

??? ;-D;-D;-D

0/0
20.3.2008 15:25

_m-

ještě že ne za rychlý nočník.......

0/0
20.3.2008 15:07

Agent Přisluhovač

Frajer

Noční rychlík na Slovensku? Odvážné. Bude mít při jízdě spoustu příležitostí setkat se se svými voliči.

0/0
20.3.2008 14:58

Z-S

Socani setri?

kam se ten svet riti ...

0/0
20.3.2008 14:54

NAVSTEVAK

Re: Socani setri?

To se mu to setri, kdyz nejvetsi uspory za nej resp. pro nej udelal vlada Dzurindy, z jejichz reforem nezmenil Ficak ani carku.

0/0
20.3.2008 15:08

smithy

Re: Re: Socani setri?

Amen bratku...som rád že to vidia aj ľudia v ČR..."špinavú" ale sakra potrebnú prácu urobili Dzurindovci...zlízli si posmech a hnev ľudí ale je za nimi vidieť práca...Robkovi dobre ide mlieť pántom...ale inak nula bodov.

0/0
21.3.2008 14:22

šumák

Na co asi?

Šetrí si služební auto proto aby bylo neojeté až ho bude za pár šupů slovenských kupovat někomu z rodiny.R^

0/0