Diskuze

Víc trestných bodů, dražší povinné ručení, navrhuje Langer

Desetitisíce lidí, kteří si platí povinné ručení za auto, by v budoucnu mohly dostat dopis od své pojišťovny. Stálo by v něm, že sice jezdí bez nehody, ale stejně se jim pojistné navyšuje. Mají totiž na svém kontě nějaké trestné body za dopravní přestupek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

b.o.j

30. 5. 2008 23:09
Jsme horší než vrazi?

Pan Langr a jeho návrh na trestání řidiče(formou zvýšení pov. ručení) za to, že  získáte nějaký ten bodík, svědčí o tom, že mu nejde tak o bezpečnost na silnicích, jako spíše o tahání peněz z naší kapsy. 

    Zdůvodnění mé úvahy je prosté. Pokud by p. Langrovi šlo o bezpečnost na silnicích, zajímal by se také o jejich stav, údržbu a také o kapacitu našich silnic. Čtu-li články o tom, že na 1 km našich silnic připadá 68 automobilů a že po českých silnicích jezdí dvakrát tolik nákladních aut, než před několika lety, že už v prosinci jsou vyčerpány peníze na zimní údržbu silnic, nelze se divit, že ani ten slavný bodový systém nezabírá. (Mimochodem, při jeho schvalování, jsme byli chlácholeni, že pokud bude neúčinný, tak se zruší. Ale to byla jen taková vějička pro pitomce, že p. Langere?)

    Uvědomme si, že budeme tedy trestáni hned třikrát. Pokutou, body a ještě nám zdraží už tak drahé pojistné. Vrahy trestáte jen jednou, a jeho nápravu platíme z daní.

Jsem horší než vrah?

0 0
možnosti

Nadavla

19. 3. 2008 23:40
V hlouposti už je na úrovni Topolánka

Pojistka se platí za auto a ne za řidiče. Jinými slovy: Mám na sebe napsaný tři auta a při trestném bodu mi budou navýšeny tři pojistky.

0 0
možnosti

kenitsok

19. 3. 2008 22:21
je divné, že

tenhle kapitalistický stát už udělal všude placený parkoviště a je pořád víc a víc zadlužený. Vybírá úplně za všechno a nikde to není vidět. Pak někdo porovnává platy a ceny za min. režimu a teď a křepčí nad tím, že je to o něco lepší. Ale nepočítá vůbec to, co bylo kdysi zadarmo . A že toho bylo dost o tom většina lidí, co to může srovnávat ví.Takže tyto lži mohou předávat dětem a blbům, kteří nic nechápou a těm, kteří na tom bezpracně vydělávají. Doufám, že to lidem brzy dojde, že z nich dělá současná soldateska blbce.Ale nic není nekonečné a proto se tahle modrá drůbežárna odsoudí sama, pohádá mezi sebou o majetek a prebendy, protože to mají ve vínku.Rv

0 0
možnosti

barbudo

19. 3. 2008 21:24
Povinné ručení ...

... se bude platit za řidiče?

0 0
možnosti

yaack

19. 3. 2008 21:20
nadutý prázdný zgumovatělý Langr

Co se z pana Langera, který je - jak se mj. na jistých záběrech ukázalo - v soukromí dost přízemní, tedy co z tohoto pána v roli ministra vnitra vyklubalo, to se člověk (i jako volič ODS) nestačí divit. Místo liberála je z něho zelené policejní pako, které nerozlišuje mezi nebezpečnou jízdou a rychlou jízdou, které nedokáže pochopit, že náš bodový systém je zákeřný extrém trestající hrozbou ztráty řidičáku i lidi, kteří párkát za sebou na kamerách jedou o 20 více, když jezdí denně tuto trasu do práce, a proto se ho spousta lidí (i těch slušných) snaží pak v zoufalosti všelijak ošidit, jak to jen jde. Tento pán si nevidí příliš do huby. Pokud se nepletu, před volbami ODS slibovala narovnání a znormálnění extrémně restriktivního bodového systému směrem k normálnosti, jakou lze vidět třeba v Německu, kde je bodů 18, na překročení rychlosti jsou rozumné tolerance, a přestupek se dozví člověk ihned. Leckterý člověk hodně podléhá pololampasáckému prostředí, že pane gumo Langře..?

0 0
možnosti

doktor_bota

19. 3. 2008 13:02
Nesmysl.

Skutečně nevím, jak se na vyšším riziku nehody (čímž lze zdůvodnit vyšší pojistné) podílejí body třeba za špatné parkování.

0 0
možnosti

zdeseny obcan

19. 3. 2008 15:14
Re: Nesmysl.

Nejde o bezpecnost ale o to jak jeste vice odrbat ridice.

0 0
možnosti

(gbd)

19. 3. 2008 11:59
Pojistky

S těmi pojistkami mi to přijde takové divné - postihlo by to jen "řidiče vlastních vozů". Třeba v naší rodině je majitelem auta někdo jiný než plátce pojištění, ale jezdí s ním další tři osoby; přitom ani majitel ani pojistník vůbec nemají řidičák! Stejně tak by byl problém u služebních vozů - body by naskakovaly řidičům, ale těžko zjistíte, kdo kterým autem ve firmě jezdí.

0 0
možnosti

5alfa

19. 3. 2008 12:16
Re: Pojistky

Ve firmě zjistíš z knihy jízd, kdo řídil...

Přesto je to hloupost pojišťovnám zpřístupnit tato data. Přesto je hloupust platit vyšší pojistné, pokud stále jsou "body" za špatné parkování...

0 0
možnosti

0100

19. 3. 2008 11:44
Tak voni nám Langera již platí i pojišťovny?

Komu jinému by se taková hloupost mohla hodit do krámu, než pojišťovnám, aby mohly zdražit povinné ručení? Kolik za ten,, výtečný "  nápad platit za přestupek policajtům a ještě pojišťovnám voni Langer dostali? Co takhle pumpaři, že by se také přiživili na policejní databázi a zdražili těm přestupkářům benzin? Jen by mě zajímalo, co ten člověk ve své funkci udělal pozitivního. Pokud vím dělá jen boty, od služebního zákona s Grossem počínaje, přes nápisy na policejních autech z amerických filmů, vyhazování peněz za celou rekonstrukci patra , kde má kancelář, další policejní uniformy, za které zase někdo při zmanipulovaném výběrovém řízení zklidí korupční smetanu, od zmatků s rozpuštěním finanční policie po zmatky na SPOK a ÚOOZ. Policejní služebny připomínají barevné prostředí MŠ. Jen si tam ještě kopat balón. Iponty nefungují- Langerův pomník. Langře konečně už odstup! Použiji slova klasika M. Kopeckého: ,, Kdyby hloupost nadnášela"... Konečně i na MV máme své Huňky..

0 0
možnosti

__XXXX___

19. 3. 2008 12:00
Re: Tak voni nám Langera již platí i pojišťovny?

Ano, v době, kdy na silnicích jezdí piráti a úmrtnost stoupá, tak je potřeba něco takového zavést. Policajty na silnicích počínaje, dražším pojistným pro hříšníky konče. Jinak to nejde. Já bych ještě navrhnul, aby každý vlastník ŘP platil povinné ručení a aby toto ručení bylo pro všechny stejné a nezohledňovalo se tam, jaký objem motoru, jaký výkon, atd. má auto. Prostě pro všechny stejně...

0 0
možnosti

albert10

19. 3. 2008 11:43
problém je jinde

Návrhy na to, aby se řidič dozvěděl, kolik má bodů, jsou sice fajn, ale hlavní problém je jinde, a to v pomalém projednávání přestupků. Pokud už řidič skutečně body má, tak o tom tak či o onak ví. O čem naopak neví je, že na něj v databázi čekají přestupky třeba za 10 bodů, které mohou být až rok staré. A nedozví se to ani z výpisu. Jediná možnost je, zajít na úřad a přeptat se, jenomže pak zase hrozí, že tím úředníky upozorní na přestupky, které by třeba ani projednat nestihli....

0 0
možnosti

keni

19. 3. 2008 11:31
Co je to za blb..

Takze jako ridic profesional kter naezdi priblizne 130.000km rocne a se svim osobakem jen kolem 20000km rocne a bez nehod, zaplatim na povinnem ruceni vice, nez nejaky deda co vyjede jedno rocne a vzdy naboura ?

Chapu, ze je rozumne brat i "spolehlivost" ridicu, to ale pri dnesnim bodovem systemy nejde.

Body se daji preprodat - ridil nekdo jiny

kdo ma penize, se dokaze z prstupku vypltit - uplatky

a hlavne, plno bodu jeopravdu za prkotiny typu zapomnel ve dne rozsvitit (mam dojem, ze domluva a pokuta kolem 100CZk by byla adekvatnejsi)

0 0
možnosti

albert10

19. 3. 2008 11:45
Re: Co je to za blb..

Souhlasím, nejsem sice profík, ale služebně pěkných pár desítek tisíc km ročně najedu. Myslím, že v takové situaci člověk nemusí být pirát silnic, aby jednou za čas chytil nějaký bod a s bezpečností jízdy to nemusí vůbec nijak souviset.

0 0
možnosti