Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Právo: Vesecká napadla rozhodnutí o osvobození Mlynáře

Nejvyšší státní zástupkyně Renata Vesecká chce změnit verdikt vrchního soudu, který loni zprostil viny exministra informatiky Vladimíra Mlynáře. Politik čelil v kauze Testcom servis obžalobě ze zneužití pravomocí veřejného činitele a zneužití informací v obchodním styku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ivano

I když Veseckou nemusím,

má pravdu. Zákon říká, že je nepřípustné založit s.r.o. a on to udělal, tak jaká diskuze.

0/0
18.3.2008 14:56

Fanatic.Dz

Ještě větší k u r v a než jsme doufali.

0/0
18.3.2008 14:28

Fanatic.Dz

Re: Ještě větší k u r v a než jsme doufali.

Je dobré vědět, že nejvyšší státní zástupce není politicky zkorupovatelný (nejspíš vskutku nemá žádnou relevantní vyhraněnou politickou orientaci) bohužel jkémukoliv jinému druhu korupce je naprosto přístupný. O něco horší je však vědomí toho pod čí sférou vlivu se naše země nachází a radar neradar, USA to rozhodně nejsou. A jak se ukazuje bolševická hesla typu "Se sovětským svazem na věčné časy anikdy jinak" ztratila za těch 20 let možná dost ze svého lesku, avšak ani chlup ze své platnosti a ČR tak věrně kopíruje vývoj našeho velkého bratra.

Což by bylo na blití, kdyby za ta léta člověk už nebyl zvyklý. R^

0/0
18.3.2008 14:37

Howard

Vesecka se ZBLAZNILA

Neumim si vysvetlit, proc pani Vesecka chce nechat naprosto zbytecne znovu otvirat kauzu, kde se nikdo neobohatil a kde ani nikomu nevznikla zadna skoda. Je to jen mrhani casu soudu.

Kdyby ji radeji zajimaly jine kauzy, kde napr. Cunik k penezum prisel ci kde spousta lidi znenadala zahadne zbohatla a stat utrpel ztratu - napr. vracenych tusim 13 mega Srbovi apod.

Zkratka kdyz nekdo nic neudela, bude vlacen soudy a kdyz nekdo krade ve velkem, bude nepostizitelny? Neuveritelne...

0/0
18.3.2008 13:48

Fanatic.Dz

Re: Vesecka se ZBLAZNILA

V tom případě bych vám doporučil přečíst si tzv. Kubiceho zprávu a pak vám sdnad dojde, že ten kdo neukrad hodně nemá na podmazání politiků, kteří pak skrze například úřad nejvyššího státního zástupce ovlivňují a případně zasahují do kauz vyšetřovaných orgány činnými v trestním řízení. Je to prosté.

0/0
18.3.2008 14:09

Fanatic.Dz

Re: Re: Vesecka se ZBLAZNILA

Btw. tedy nezbláznila se, prostě je na prachy ....

0/0
18.3.2008 14:10

celtic

konečně....

R^:-)

0/0
18.3.2008 13:47

ELAPHURUS

No,jo

mafie VESECKÁ

0/0
18.3.2008 13:22

synli

Re: No,jo

Když tak tady čtu hovadiny tohoto typu, tak začínám považovat Veseckou za hrdniku. Kdo by měl náladu chránit zájmy státu, když se najdou idioti co ji označí za "mafii".

Paní Vesecká, nenechte se odradit reakcemi hovad. Někteří lidé jsou vám vděční že nedáte zkorumpovaným soudcům příležitost osvobozovat kriminálníky co si z našich kapes financují své soukromé firmy. [>-]R^

0/0
18.3.2008 13:31

Bouše

Re: Re: No,jo

Jen tak na okraj, kde bereš tu jistotu, že je zkorumpovaný jen soudce a ne Vesecká? Její angažovanost v kauze Čunek nebyla moc košer. :-P 

0/0
18.3.2008 13:45

Fanatic.Dz

Re: Re: No,jo

1. Myslíte že paní Vesecká tuto diskuzi sleduje? Ani bych se nedivil, její pracovní výsledky by tomu napovídaly.

2. Myslíte že by se v tom případě paní Vesecká nechala odradit reakcemi hovad? O co snažší by ji tedy muselo být uplatit či zastrašit.

3. Myslíte momentálně na kauzu Čunek? Bezpochyby jsme šťastni, že se paní Vesecká do případu vložila a zabránila tak zkorumpovaným soudcům odsoudit nevinného.

0/0
18.3.2008 14:19

synli

Re: Re: Re: No,jo

Odpovědi:

1. Záleží na tom?

2. Já osobně bych už byl tak otrávený, že bych rezignoval. Proto ji považuji za hrdinku.

3. Vesecká naopak Salichovovi vytkla, že kauzu uzavřel předčasně a nařídila znovuotevření. Zkontrolujte si fakta, než budete někoho očerňovat.

0/0
18.3.2008 15:01

jan52

Stejný

 metr by měl platit na všechny.... to by byla polovina republiky zavřená......

0/0
18.3.2008 12:24

jekkal

Renátka

zapoměla na Mlynáře nasaditi s modrým befelem Arifka

0/0
18.3.2008 12:02

Ahaman

Správně,

justiční "mafie" funguje, jak má.R^

0/0
18.3.2008 11:07

synli

Re: Správně,

Myslíš toho soudce, který osvobodí ministra, jenž platí z našich kapes svoji soukromou firmu? Ano, ten by se dal chápat jako člen justiční mafie...

0/0
18.3.2008 11:51

doktor_bota

Re: Re: Správně,

Tři nepravdy ve dvou větách, ty budeš volič ČSSD...

0/0
18.3.2008 12:03

synli

Re: Re: Re: Správně,

Nikoliv. ČSSD nevolím, neboť žiji v Praze a mám VŠ.

Ale jak tak čtu váš příspěvek, vy budete asi ten obžalovaný...

0/0
18.3.2008 12:54

Fanatic.Dz

Re: Re: Správně,

;-D

0/0
18.3.2008 14:25

jekkal

A

co taky jiného očekávati od modré Renátky, která štěká na povel ODS

0/0
18.3.2008 9:12

bývalý volič ČSSD

Re: A

Veseckou jmenoval do úřadu Paroubek osobně.;-D

0/0
18.3.2008 9:28

Glock každopádně bez -e

Re: Re: A

hmm, myslíte, že  Jekkal zmlkne? 8-o

0/0
18.3.2008 9:34

synli

Re: Re: A

R^R^R^;-D;-D

0/0
18.3.2008 10:58

Fanatic.Dz

Re: Re: A

A tedy je možnost korupce ze strany kohokoliv jiného než páně Paroubka vyloučena? Krutá logika - ovšem nepříliš vzdálená logice CML na hradě. ;-D

0/0
18.3.2008 14:21

ppelc

Re: A

Vesecka je nadstranicka, ji nezalezi na strane, ale kdo zrovna soli... To je zcela ocividne.

0/0
18.3.2008 10:43

synli

Re: Re: A

Nebo jí záleží na zájmech státu. Ministr, který si založí firmu a pověří jí ze své pravomoci výnosnou zakázkou placenou z našich peněz, je korupce jako z učebnice.

Soudce, který prohlásil že se nejedná o trestný čin a osvobodil jej, by měl být souzen za napomáhání trestnému činu.

0/0
18.3.2008 11:00

ppelc

Re: Re: Re: A

Jasne a statni urednici maji vybavene kancelare proto, aby spolu jednali po hotelich. Tomu ja rikam mafiani

0/0
18.3.2008 11:15

Fanatic.Dz

Re: Re: A

R^

0/0
18.3.2008 14:26

otanek

Mlynář versus Brožová

Považuji za zajímavé srovnat provinění Mlynáře a Brožové.

Oba se dopustili dle mého názoru obdobného provinění, administrativní chyby. Navíc u Mlynáře vše posvětil rejstříkový soud (jehož hlavní činností je kontrola legálnosti vzniku nových firem).

0/0
18.3.2008 8:34

mgns

Re: Mlynář versus Brožová

Ano, vypadá to jako hon na čarodějnice/čaroděje.  :-/

0/0
18.3.2008 9:13

synli

Re: Mlynář versus Brožová

Ministr, který si založí firmu a pověří jí ze své pravomoci výnosnou

zakázkou placenou z našich peněz, je korupce jako z učebnice.

0/0
18.3.2008 11:44

vasidiv

To jsem zvědav,

kdy někdo podá na paní Veseckou trestní oznámení,nebo ona je úplně čistá /Čunek /

0/0
18.3.2008 8:08

ix.

Ješitnost a alibismus....

..vláčeli ho po soudech, otírala se o něj média. Nakonec soud rozhodne, že je nevinen.  Pokurátoři musí jít dál a dál. Zachraňují vlastní kůži. Může se stát, že se jich bude někdo ptát ..proč jste mu ničili život?

0/0
18.3.2008 8:07

synli

Re: Ješitnost a alibismus....

Soudce který rozhodne, že korupce není trestným činem, by neměl být soudcem.  Tleskám Vesecké že to "nenechala plavat". [>-]

0/0
18.3.2008 11:48

babacek

Veseká napadla až z toho upadla na ....! :-))

Toto není nic jiného něž snaha odvést pozornost od medializované kauzy která trvá již více jak rok.

Čtenář jistě pochopí co mám na mysli.:-)

0/0
18.3.2008 7:43

Naprostá Nula

Re: Veseká napadla až z toho upadla na ....! :-))

Čtenář nepochopí! Tak ven s tím. Co máš na mysli?

0/0
18.3.2008 8:49

Bouše

Re: Re: Veseká napadla až z toho upadla na ....! :-))

Zásah Vesecké do kauzy Čunek. :-) 

0/0
18.3.2008 13:42

babacek

Re: Re: Veseká napadla až z toho upadla na ....! :-))

Přísloví říká:

Chytrému napověz a hloupého nakopni!

To první jsem učinil a to druhé nelze po netu provést.  :-)

0/0
18.3.2008 14:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.