- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stačí se podívat na obrázek a představit si způsobenou škodu. Větší trest dostane i kapesní zloděj. Podmínku dostává i zkorumpovaný policajt. V tomto státě je nejlépe hajzlům, zlodějům, zločincům. Slušní občané aby si hodili mašli. Výrok soudu : ,,..tak běžte domů a podruhé si dejte pozor. Ty milionové škody uhradí vaši spoluobčané a toho mrtvého vzal čert. Co to je jeden mrtvý?!
Nevím co je vaším povoláním, ale takovýto názor může mít jen někdo kdo nenesl žádnou skutečnou zodpovědnost. Mícháte zde dohromady neslučitelné věci. Váš názor je zcela nevhodný.
Výpravčí s poruchou soustředění Bože, kdo ho tam nechal ???? To je jak pilot s jedním okem . . . .
Tak ta informace mě taky dostala. Asi dělám dobře, když po zkušenostech ctím zásadu "Nikdy více železnice".
To, že strojvedoucí je stále jednou nohou v hrobě a druhou v kriminále, platilo a platí stále. Strojvedoucí vždy může za všechno, protože JEDE. Vždy se najdou paragrafy a nějaký předpis, kde se zdůvodní, že kdyby nejel, tak se nic nestalo. Čerčany jsou v ostrém oblouku a do poslední chvíle není poznat, na které koleji vlak, který tam vidíte, stojí.
Te srazky jsem primym ucastnikem, jel jsem tim rychlikem a pamatuji si, ze strojvedouci pred narazem kratce brzdil, jak si na posledni chvili vsiml, ze vlak stoji na jeho koleji (o tom, ze troubil se ani nezminuji). Nejel ani prilis rychle, naopak, vypadalo to, ze vedel, ze pred nim neco je - napadlo me to uz za jizdy vlakem, protoze jsme zastavili v nejake visce pred Cercanama, kde mu vypravci signalizoval volno a pak snad jeste jednou jsme stali nekde v polich... nemyslim si, ze by neco on zanedbal. Zastavoval tam, kde mel a opravdu jsme do Cercan vjeli relativne pomalu, coz ale s takovou horou zeleza nic neznamena. Zivota toho druheho strojvedouciho mi je samozrejme lito.
Nějak nevidím nic, co by porušil, i v článku, na který se tento odkazuje, je řečeno, že o pantografu nemohl vědět.
rozkaz znel jasne - nesmi projet nikdo nema zodpovednost za funkcnost zeleznice?
Snad bych jen vyjádřil svůj souhlas s verdiktem soudu. Obvinění byly odsouzeni a trest je podmínka, naprosto se ztotožňuji, jelikož to byla opravdu nehoda. Za zamyšlení spíše stojí zabezpečení proti těmto nehodám. Dnes 21, století. době plné elektroniky a počítačů by se nemělo spoléhat jen na lidský (často omylný) faktor. Tato nehoda dle mého ukázala nedostatky v zabezpečení na našich kolejích.