Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Manžel zřejmě Neffovou uškrtil, soud ho poslal do vazby

Obvodní soud pro Prahu 5 poslal do vazby manžela zavražděné Ireny Neffové. Obává se jeho útěku, řekla mluvčí soudu Vanda Činková. K zabití své ženy, dcery známého spisovatele sci-fi románů a publicisty Ondřeje Neffa, se Robert Neff Novák přiznal policii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rosomak

Pouhé uškrcení nesedí

Protože byla řeč o zakrváceném prostěradle.

V podstatě je to jedno, jen to vypovídá ještě o větší bezcitnosti vraha. Možná za to dostane o rok vyšší trest..

Jinak mám úctu před panem Neffem, jak filozoficky vyjádřil své pocity k vrahovi: "Cítil jsem vůči němu hlubokou lítost, v podstatě stejnou, jako pociťuji nad skonem své

dcery"

0/0
14.3.2008 15:10

vasekpasek

Soustrast

Myslím, že jediný důvod, proč je pod tak citlivým tématem otevřená diskuze, je ten, abychom mohli panu Neffovi vyjádřit soustrast. A je to tak správné, ostatní řeči jsou zbytečné.

Tedy přeji panu Neffovi sílu a vyjadřuji hlubokou lítost nad tím, co se mu stalo.

0/0
14.3.2008 14:35

PetroleumLampoIdorablo

Re: Soustrast

nemáš právo tohle vyžadovat

zejména ne po tom, co jinde byla diskuse uzavřená

0/0
14.3.2008 14:39

hasmen

Hmm ...

Každá zbytečná smrt je smutná,ale bude idnes rozebírat KAŽDOU vraždu,kterých není v česku málo?

0/0
14.3.2008 14:01

lukinoo

vidím to na podmínku

0/0
14.3.2008 13:12

Kleki Petra

Re: vidím to na podmínku

Ani vtipné to není... že se na to nevyto.

0/0
14.3.2008 13:14

lukinoo

Re: Re: vidím to na podmínku

tak kolik myslíš že mu dají. Kdyby to byla Jaruna z Humpolákova, tak starej dostane 3 roky. Protože je to Neffova, tak dostane tak minimálně 10 let...

0/0
14.3.2008 13:16

Kleki Petra

Re: Re: Re: vidím to na podmínku

Kecy.

0/0
14.3.2008 13:16

lukinoo

Re: Re: Re: Re: vidím to na podmínku

to nejsou kecy viz. Velíšek..soudci jednají pod nátlakme medii. Ćím známější ksycht, tím vyšší trest v opačném případě tím větší šance že ho neusvědčí....

0/0
14.3.2008 13:19

lukinoo

Re: Re: Re: Re: Re: vidím to na podmínku

viz střílející ředitel Telecomu..ten Slovák, jak se jmenoval...?

0/0
14.3.2008 13:20

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vidím to na podmínku

Beďar.

0/0
14.3.2008 13:27

Stein-X

Re: Re: Re: Re: Re: vidím to na podmínku

"ksicht" zasadne s mekkym "I" ;-)

0/0
14.3.2008 13:21

vver440

Re: vidím to na podmínku

kdyby jí  neuškrtil, ale jen srazil autem, tak to na tu podmínku je....

0/0
14.3.2008 13:16

roddie

Re: vidím to na podmínku

Kdyby jednal v afektu a zabil ji, možná by těch 5 dostal, ale že ji zabil, zbalil, zakopal a pak dělal že nic, to není afekt, to je promyšlený čin. Dostane aspoň 10.

0/0
14.3.2008 13:37

synli

Re: Re: vidím to na podmínku

Vražda v afektu je vraždou v afektu. Afekt jako polehčující okolnost se vztahuje na skutek vraždy, ne zakopání těla.

0/0
14.3.2008 14:19

lukinoo

se stane..ujedou nervy a je to..to je raz dva

0/0
14.3.2008 13:12

sigenius

těch 15 let mu taky uteče raz dva

0/0
14.3.2008 13:33

tmf

chudák pan Neff

Před pár letymanželka, teď tohle. Ať alespoň on má pevné zdraví a nepotká psychopata aby se postaral o chudáka vnučku.

0/0
14.3.2008 13:06

Ulrich

Ušrcení svědčí o pachatelově psychopatii

I člověk, který je psychicky zdravý a normální, může v afektu někoho zabít. Ale ušrcení vyžaduje, aby pachatel na svém úmyslu zabít setrval zásadně delší dobu než např. při úderu, bodnutí či výstřelu a aby při tom sledoval umírání své oběti. To dokáže jen psychopat. Zvláště pak, je-li obětí vlastní manželka.

0/0
14.3.2008 12:59

tmf

Re: Ušrcení svědčí o pachatelově psychopatii

nedávno tu bylo plno chytrých s testováním psů a jejich majitelů, ale kdo otestuje lidi???

A myslím vraždou skoná mnohem víc lidí než pokousáním psa.

0/0
14.3.2008 13:04

Z-S

Re: Ušrcení svědčí o pachatelově psychopatii

Nerekl bych - prostredky ke skrceni jsou proste hned po ruce ;-D Zatimco pokud neni nuz ci pistole hned v dosahu, mozna utocnika chut vrazdit prejde nez si je donese...

0/0
14.3.2008 13:10

Ulrich

Re: Re: Ušrcení svědčí o pachatelově psychopatii

Kdepak. Mluvím o otrlosti a krutosti pachatele. Uškrcení je v tomto směru horší než úkladná vražda donesenou zbraní.

0/0
14.3.2008 13:22

Stein-X

Re: Ušrcení svědčí o pachatelově psychopatii

Nesmysl, normalni clovek ani v afektu nikoho nezabije.To aby jsi vzal nuz a v afektu ho bodl v manzelce do srdce, to neni neco s tebou v poradku.;-)

Normalni je tak maximalne ji v afektu jednu plesknout.:-P

0/0
14.3.2008 13:19

tmf

Re: Re: Ušrcení svědčí o pachatelově psychopatii

co je to "normální" ?

Řekl bys o tom Novákovi 22. února že je nenormální? A jak včera psali tak on se choval "normálně i po té vraždě.

0/0
14.3.2008 13:22

Ulrich

Re: Re: Re: Ušrcení svědčí o pachatelově psychopatii

Neznám toho člověka, ale s největší pravděpodobností byly na jeho chování patrné známky psychopatie soustavně. Je skoro nemožné, aby hodný chlap z ničeho nic ušrtil manželku.

0/0
14.3.2008 13:27

synli

Re: Re: Re: Re: Ušrcení svědčí o pachatelově psychopatii

> Je skoro nemožné, aby hodný chlap z ničeho nic ušrtil manželku

Z ničeho nic asi ne. Ale v tomto případě se mluví o dlouhodobých tvrdých hádkách. Také ji předtím údajně mlátil... Škoda, že se otci nesvěřila. Ten by si ho asi podal parchanta a zachránil by jí možná život. :-(

0/0
14.3.2008 14:44

Ulrich

Re: Re: Ušrcení svědčí o pachatelově psychopatii

Je to složitější. Hodný chlap má zábrany i dát ženě facku. Ovšem pokud někdo v hněvu přistoupí k fyzické agrsi, pak už je hranice mezi fackou a bodnutím nebo výstřelem velmi tenká.

0/0
14.3.2008 13:25

vver440

nechci se šveskám do toho plést

ale na tý fotce mi oba dva připadaj jak živí:-)

0/0
14.3.2008 12:08

paskudilek

nejlepší je ta fotka

0/0
14.3.2008 12:02

vver440

a brzo za ním pude myrda

http://zpravy.idnes.cz/topolankova-ma-ochranku-a-vladni-auto-nema-na-ne-narok-pdi-/domaci.asp?c=A080313_224246_domaci_mia:-)

0/0
14.3.2008 11:59

von_bahnhof

Re: a brzo za ním pude myrda

Už aby to bylo.....[>-]R^

0/0
14.3.2008 12:16

Todd Berrtuzzi

Re: a brzo za ním pude myrda

Měl byses nechat ambulančně přeléčit u docenta Chocholouška.

0/0
14.3.2008 12:17

thunderbitch

Re: Re: a brzo za ním pude myrda

nebo spis u pana Novaka Neffa

0/0
14.3.2008 12:20

jirijuram

Re: Re: a brzo za ním pude myrda

Přesně,někteří lidé musí politiku sr*t do všeho!

0/0
14.3.2008 13:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.