Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánkova kritika USA našla u politiků pochopení

Je to věta, kterou jsme zatím byli zvyklí slýchat jen od komunistů: "Země, která umožňuje mučení zajatců, mě těžko může poučovat o porušování lidských práv." Ve středu ji na adresu USA pronesl premiér Topolánek. Další čeští politici přijali Topolánkův výrok vstřícně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jekkal

S tímhle by se mohl premier seznámiti

http://www.novinky.cz/clanek/135438-syn-zastreleneho-ucetniho-promluvil-masinove-jsou-loupezni-vrazi.html

0/0
16.3.2008 11:50

Nik

Nedorozumění patrně na obou stranách Atlantiku...

Topolánek nepostřehl, že nejde o "mučení", ale o "zdokonalené metody výslechu" (Enhanced Interrogation Techniques).

Zpráva ministerstva zahraničí USA je zase mírně zkreslená například v tom, že opomíjí, že existovalo soudní rozhodnutí o vystěhování Romů (a nikdo z nich navíc nakonec nezůstal na ulici, i když to tak mohlo dopadnout). To je ale na druhé straně poněkud obtížné autorům zprávy vytýkat, protože tuto skutečnost příliš nezdůrazňovali ani čeští novináři (nebo politici), když o této Čunkově kauze informovali nebo se k ní vyjadřovali (příliš přitom nepředpokládám, že by autoři zprávy při jejím formulování vycházeli z jiných zdrojů než právě ze zdrojů tohoto typu; ostatně proč by měli).

Zpráva tedy vlastně jen "zkopírovala" to, jak byly Čunkovy kauzy popisovány a hodnoceny v ČR - a jak je vidět, tak českým politikům a novinářům se najednou nelíbí, co sami vytvořili (takže R. Joch to zhodnotil poměrně přesně).

0/0
14.3.2008 20:39

piguelina

Ať si i vláda zemete před vlastním prahem

Topolánkův výrok je zcela irelevantní. Nelze srovnávat špatné zákony v USA, kde jsou povoleny jisté mučící techniky a nedodržování zákonů v ČR, korupci a nevynutitelnost práva. Krom toho, Američané sami ctějí sporné mučící techniky zrušit, jenom Bush ten zákon vetoval. Topol ale srovnává hrušky s jablkama. A potom je taky dost směšný, když např. ministr Liška zvažuje, jestli pojede do Číny kvůli nedodržování lidských práv. Nějaký Číňan by mu pak mohl říct, že nemá co kritizovat, když nemá zemeteno před vlastním prahem. Topolánek prostě jen siláckými kecy omlouvá a zakrývá korupční jednání, které je u nás na denním pořádku

0/0
14.3.2008 18:27

Marek Pech

Re: Ať si i vláda zemete před vlastním prahem

První tři věty absolutně, absolutně mimo...;-D ... no a ten zbytek...8-o

0/0
14.3.2008 20:13

Jose Chroustal

PROBLÉM NENÍ V TOM, ŽE USA V ČR KRITIZUJÍ

VĚCI, KTERÉ SI KRITIKU ZASLOUŽÍ. PBOBLÉM JE V TOM, ŽE NAŠÍ SERVILNÍ POLITICI SE NEODVÁŽÍ KRITIZOVAT DODRŽOVÁNÍ LIDSKÝCH PRÁV V USA, KTERÉ SI TO TAKY URČITĚ ZASLOUŽÍ. 

0/0
14.3.2008 13:18

Jose Chroustal

Mám dojem, jako by to z USA poslali

záměrně, aby Topolánek nesbíral nějaké plusové body, po té servilitě s radarem.

0/0
14.3.2008 13:15

karel62

Už to vědí taky.

Už to vědí i v USA,že lidovci nejsou žádní lidumilové. Dobře se učili 40let v Národní frontě ruku v ruce s KSČ. Zkorumpovaný předseda je jen k smíchu. Na pádnou odpověď nemají odvahu a povykování u mikrofonu nemá žádnou hodnotu. V rómském pekle se už pro pana Čunka vaří voda.

0/0
14.3.2008 12:41

ELAPHURUS

Re: Už to vědí taky.

Amíci vědí všechno, ale bohužel velmi špatně...

0/0
14.3.2008 12:48

karel62

Re: Re: Už to vědí taky.

Tady čtu,že víš všechno nejlíp. Znal jsem takový lidi. Oslovovali se: "Soudruhu hlavní ideologu". A pomáhali ostatním formovat ten správný pohled na svět. Většinou měli přeskočené základní,střední a vysokoškolské vzdělání. Jediný diplom měli z VUMLu. To bylo Vysoké učení marxismu-leninismu. Pro život na zemi neužitečné. Tedy kromě bývalého Sovětského svazu.

0/0
14.3.2008 13:19

Karla Mrackova

Re: Re: Re: Už to vědí taky.

a vidíte, Zaorálkovi to pořád stačí.

0/0
14.3.2008 13:46

ELAPHURUS

Re: Re: Re: Už to vědí taky.

Bude tě to asi hodně mrzet, ale pokud jsi mluvil o mně, neuhodl jsi ani 0,00001%

0/0
14.3.2008 14:41

karel62

Re: Re: Re: Re: Už to vědí taky.

Naopak, vůbec mě to nemrzí. Jen občas čtu tvoje příspěvky a je jasný kam patříš. A to jsi v tý době nemusel ani žít. Prostě některý lidi se s tím už roděj.

0/0
14.3.2008 17:18

ELAPHURUS

Když je všude bordel,

ať si ho každej ve svý zemi dá do pořádku. A ne na svý průšvihy kašlat a hledat chyby u druhejch...

0/0
14.3.2008 12:39

kandaharista

jojo, jak Rusové

Topolánek má sice recht, ale amíci bohužel taky. Bordel tu je a americký bordel nás neomlouvá, to je potřeba říct na rovinu. Rusům, když něco vyčtete, tak oni taky opáčí "a amerikánci éto nědělajut?". Tohle je argumentace malých dětíRvRvRv

0/0
14.3.2008 12:21

fleret1

a co treba Tibet ,Topolanku ?

Lhasa je v soucasnosti velmi aktualni - smerem k Cinanum ale radeji budeme drzet zobak,ze ano ?Ostatne jako vzdy.

0/0
14.3.2008 12:17

fleret1

Re: a co treba Tibet ,Topolanku ?

ovsem medialni tyatr kolem vyveseni tibetske vlajky, to ano - bezvyznamne tyatry to je holt parketa,ze ano ?

0/0
14.3.2008 12:19

fleret1

Re: Re: a co treba Tibet ,Topolanku ?

a muze se tak zviditelnovat rada jinak bezvyznamnych blbcu,ze ano ?

0/0
14.3.2008 12:21

vmvanjan

Tohle jsou pořád jen neúplné informace

stále čekám  na tiskovku jyřýka paroubaschwiliho. Až potom si budu moct udělat ten správný názor na výše uvedenou kritiku našeho premiéra. A snad by k tomu taky něco mohl dodat fylypýny stb.:-)

0/0
14.3.2008 11:59

killy

No, u mě taky, jen.....

....je to takovej malinkatej zanedbatelnej ostrůvek,  ztracenej v moři jeho ostatních hlášek...;-D

0/0
14.3.2008 11:52

fleret1

naprosto souhlasim s vyrokem R. Jocha

- jde o nesmyslnny vyrok,zvlaste pak v kontextu s Ruskem,Cinou,S.Koreou,Kubou a koneckoncu i Ceskem,v kterem je bordel min. 55 let.

0/0
14.3.2008 11:51

killy

Poslední pořádek tu byl za Rakouska, ne ?

0/0
14.3.2008 11:54

fleret1

Re: Poslední pořádek tu byl za Rakouska, ne ?

poradek tady udelali Nemci za II. SV a komuniste hned po ni - rad nevnesli ani jedni  - rad a poradek jsou dva rozdilne pojmy - ja mluvim o radu a s tim nema nic spolecneho ani soudruh Paroubek,ani valassky drmola,ani starej mocnar na Hrade - to je proste obycejnej bordel a tzv. vtpoura prumwru,spis podprumeru - Joch ma pravdu v tom,ze silacke vyroky cehun vede pouze na pude CR,venku se chova jako spraskanej pes,nebo poslusnej ratlik - cancy Topolankovi nemaji cenu ani jednoho penny.

0/0
14.3.2008 12:09

fleret1

Re: Re: Poslední pořádek tu byl za Rakouska, ne ?

i - y :-)

0/0
14.3.2008 12:12

majorBorovicka

Topol se asi učil politické argumentaci v Moskvě!

Telemost mezi Moskvou a Washingtonem. Dotaz z Washingtonu: "Za jak dlouho si u vás průměrný dělník vydělá na automobil?" Odpověď: "A vy zase mlátíte černochy!"

0/0
14.3.2008 11:43

Nazdar blbci

Občanský institut

dostává přes 80% finančních prostředků na svoji činnost z USA. Tedy pan Joch tlachá za cizí peníze, aby si vydělal. Když mu dají peníze machometáni, bude to jinak. Tak mu ty jeho žvásty žerte.

0/0
14.3.2008 11:37

jondr

Měli bychom se ohradit oficiálně,

ale ne kvůli obsahu, ale kvůli tomu, že si ústavní činitelé USA dovolují oficiálně projednávat vnitřní záležitosti jiného, dokonce spojeneckého státu. Možná by nebylo od věci, kdyby si naše vláda dala na příští zasedání do programu projednání stavu lidských práv v USA a pak se to projednalo v parlamentu.

0/0
14.3.2008 11:37

Lubos1390

Tenhle slovní pong-pong je legrační, ale ...

... podstatné je, jestli tady vláda prosadí americkou raketovou-radarovou základnu ... Potom de facto ztratíme nezávislost v oblasti zahraniční politiky a staneme se závislými na USA ... když mluvit otevřeně a pravdivě, tak tedy otevřeně a pravdivě ... snad za to nebudu nikde popotahován R^

0/0
14.3.2008 11:30

Bouše

Souhlasím s Romanem Jochem

z Občanského institutu. R^

0/0
14.3.2008 10:46

jekkal

Re: Souhlasím s Romanem Jochem

mimořádně sdělil přesné hodnocení křupana Topolánka

0/0
14.3.2008 10:53

Velká hlava - více multikulturní

Re: Re: Souhlasím s Romanem Jochem

JEKKALe, zajekkej a jdi zase spát:-)

0/0
14.3.2008 10:58

Monstrum Anonymič Anonymov

Roman Joch z Občanského institutu

Tak tohoto člověka měly už dávno zavřít za neustávající propagaci mučení. Chce se mi z něj zvracet, kdové co dělal před rokem 1989. :-©

0/0
14.3.2008 10:34

Milan Kolář

Re: Roman Joch z Občanského institutu

Třeba se s Jyrkou učil na agenta estébé.

0/0
14.3.2008 23:42

redback

Es kommt der Tag! Američani nabídnou ....

Topolánkovi místo viceprezidenta. Potřebujou totiž někoho s gulema, aby postavil ameriku na nohy.

0/0
14.3.2008 10:20

ondra_posledni

zajímavé

Zajímavé a účelové použití známých faktů panem Topolánkem. Že se nimi ale neohání, když vyjednává o radaru? Mohl by třeba použít výrok, že "země, která se snaží uzavírat jednostranně výhodné bilaterální dohody bez ohledu na názory ostatních (okolních) států (viz např.: http://otevreny-obcasnik.euweb.cz/index.php?cislo=1&kap=2 nebo http://otevreny-obcasnik.euweb.cz/index.php?cislo=1&kap=5), mě nemá co nabízet radar... " :-) To je samozřejmě jen mé "idealistické" přání... ;-)

0/0
14.3.2008 10:09

Ex-treme

já bych z toho topolánkova výroku nebyl zas tak

na větvi, prostě mu amíci sáhli na Čuňka a to se Topolánka dotklo, proto ta jeho reakce. Kdyby měl takovéto názory na USA trvale, nemohl by tak jančit kvůli prosazení radaru u nás.

0/0
14.3.2008 9:58

jekkal

Však tak pravil modrej komouš, nevybočuje to

Je to věta, kterou jsme zatím byli zvyklí slýchat jen od komunistů: "Země, která umožňuje mučení zajatců, mě těžko může poučovat o porušování lidských práv." Ve středu ji na adresu USA pronesl premiér Topolánek.

0/0
14.3.2008 9:47

drmzejkebuoraP

Re: Však tak pravil modrej komouš, nevybočuje to

no konečně jsi mě poslechl a začal aspoň trochu tapetovat ;-D;-D

0/0
14.3.2008 9:53

redback

Topolánek má kredit akorát u některých členů ODS

Tento spolek se totiž zabývá hlavně zneužíváním skupinové moci při získávání státního majetku, podílech na zakázkách, obsazováním úřadů svými členy, dělením medvěda na výstavbu golfových hřišť a rozprodáváním městských a státních pozemků a domů svým členům.

0/0
14.3.2008 9:42

jekkal

Topolánek

se opět projevil jako šéf partaje leninskýho typu - ODS, stejně jako dříve komouši plive po autorovi kritiky, místo toho , aby zhodnotil obsah kritiky. Holt komoušovská výchova z mládí je v něm pevně usazená.

0/0
14.3.2008 9:34

Theo_the_Great

Konečně někdo ukázal, že máme koule

Tímhle u mě Topolánek hodně získal.R^ Takhle to má vypadat pokud máme mít mezinárodní respekt a ne, že Kosovo uznáme až to udělá většina Evropy.

0/0
14.3.2008 9:27

redback

Re: Konečně někdo ukázal, že máme koule

;-D;-D;-D

0/0
14.3.2008 9:37

chejava

Topolánek je první pořádný politik.

Žádný s porevolučních premierů se nezasloužil o ochranu politického směřování naší země tak jako Topolánek. Určitě se mu podaří přesvědčit USA o umístění několika vojenských jednotek na našem území a to bude zárukou, že bude mít u nás levice ultrum na věčné časy.

0/0
14.3.2008 9:25

anthrax

Re: Topolánek je první pořádný politik.

doufám že to je ironie

ja si totiž myslím, že totalita ať už pravicová nebo levicová je pěkný S:V:I:N:S:T:V:O

0/0
14.3.2008 9:30

chejava

Re: Re: Topolánek je první pořádný politik.

Že ty jsi sympatiant té mladé levice?

0/0
14.3.2008 9:32

anthrax

Re: Re: Re: Topolánek je první pořádný politik.

hahahahahah ani levice ani už bohožel ne mladej

0/0
14.3.2008 9:35

babacek

Topolánkova kritika USA našla u politiků pochopení

Topolánkova kritika USA našla u politiků pochopení.

Když to nazvu předvolebním politickým kotrmelcem tak se plést jistě nebudu. ;-D

0/0
14.3.2008 9:18

erben3

.

To ale Amíci museli hodně zašťourat ve vosím hnízdě, že si Topolánek vůbec dovolil něco takového říct. ;-DR^

0/0
14.3.2008 9:13

parohubek

Re: .

Ano, vosičko.

0/0
14.3.2008 9:17

Lotras

modra iHeutePicka Svobodová

cituje Jocha z Občanského institutu...to jsou cesti amisoudruzi..ten Jochánek řiká že by ho uměl i dělěl rád ten waterboarding nejen proti teroristum ale i  třídním nepřatelům

0/0
14.3.2008 9:11

erben3

.

"Je to věta, kterou jsme zatím byli zvyklí slýchat jen od komunistů"... Když komouš řekne, že je tráva zelená, taky se mu dá věřit bez ohledu na to, že je to komouš, nebo ne?

0/0
14.3.2008 9:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.