Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Petici podporující protikuřácký zákon podepsalo 92 tisíc lidí

Víc než 92 tisíc lidí se podepsalo pod petici vyzývající poslance k přijetí protikuřáckého zákona. Ten zakazuje kouření ve všech veřejných prostorách včetně restaurací, kaváren a diskoték. Archy z rukou jednoho z organizátorů převzal předseda Poslanecké sněmovny Miloslav Vlček (ČSSD).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

s(h)arka

a co opačná petice?

Co podpisy na nezabývání se protikuřáckým zákonem...to by bylo podpisů :-)

0/0
19.3.2008 18:27

OII

Já zase vyhlašuji válku kuřákům!!!!!!!!!!!

Proč nám berete čistý vzduch na který máme právo???????? Proč musíte svým jednáním omezovat jiné lidi? Pro mě jsou to zcela jasné argumenty a typické kuřácké výmluvy poukazující na cukr apod. jsou více než trapné.

Preferuji úplný zákaz kouření ve všech společných prostorách, v restauracích apod.

Nekuřáci jsou jen obyčejní lidé, kteří chtějí dýchat normální čerstvý vzduch a chtějí žít zdravě. Zdraví jim totiž nikdo nevrátí.

0/0
19.3.2008 14:59

Většík

Vyhlašuju válku nekuřákům !!!

Doteď jsem byl navýsost tolerantní, ale když to vidím v parlamentu a čtu zde některý dementy, volám:" Dost !!!" Moje babička říkala: Mel volovi vo sobotě, když ho v pátek zabijou. Proč vy kreténi berete nám kuřákům právo volby, který jsme vám my doteď nechali?! Nevadí mi kouř, jdu do kuřácký putyky.Vadí mi kouř, jdu no nekuřácký nebo do prd... Mám kamarády nekuřáky, co jim to vadí, jdu do nekuřácký nebo do pr...Možností a voleb je zatím mnoho - jestli zákon projde, jsme v Čechách, budete sedět sami a hospod zůstane třetina, takže na tom budete hůř jak dneska, nechte kuřáky bejt a starejte se raději, aby se nekradlo, nešmelilo, netunelovalo atd. Jenže ono je tohle jednodušší, naprat se do lidí, kteří nejsou a priori agresivní a militantní, že?! ;-€;-O

0/0
12.3.2008 21:45

Lakonik

Re: Vyhlašuju válku nekuřákům !!!

Pro "tolerantniho" Mensika... A o co vam jde? Pifko si tam date, panacka taky, kafco, najite se,  pak se zvednete, pujdete si protahnout sunky na pet/deset minut ven, tam si strelite trosku toho nikotinu, seznamite se s podobnymi chudaky, co uz tam budou, posilite socialni dovednosti a zase hajdy zpatky ke stolu... Nebudou vam tolik smrdet hadry, nedate jich tolik az bude zimicka nebo moc foukat a pak nebudete brecet, ze byste to meli omezit, z dani toho treba bude min pro nas koristnicky stat, ale zase tolik neuspendujem az se vam roze..rou plice, dychaci cesty atd... A navic ty spokojeny statisice nekuraku, deti, starcu a politiku?... Ja se Ti divim... A navic vysvetlovat pravnoucatum, ze jste byli takovy hovada a takhle se dobrovolne prasili, co?...;-)

0/0
13.3.2008 17:48

Pan Navratil

Re: Re: Vyhlašuju válku nekuřákům !!!

To budou muset všichni, kdo chodí do hospod, protože tam k ničemu zdravýmu nepřijdete.

0/0
13.3.2008 18:12

Nazdar blbci

Takže je to stejné,

jako s "radarem".

0/0
12.3.2008 18:37

C U K R

l

zakážete taky sr.aní na WC, protože to taky není žádný extra odér

0/0
12.3.2008 15:26

Lakonik

Re: l

Nad tuhle zumpu jsou nekuraci povzneseni... co takhle zakazat CUKR?;-D

0/0
12.3.2008 15:43

C U K R

Re: Re: l

a kolu, dorty, komíny, ŽĎAS, TOKOZ, tepelný elektrárny....se vzpamatuj, kuřák za cleje žvot ze sebe vydá takovýho kouře, jako 100 metrový komín továrny za 15 sekund

0/0
12.3.2008 15:50

Lakonik

Re: Re: Re: l

Jenze s kominem nesedim celej vecer u piva ty dobraku... Jako proc maji nekuraci porad ustupovat... Nekde sedim (jedno kde, jedno s kym) a nako tulo si zapali, vetru nebo tahu nejaky klimy neporucis a mas problem... Odchazis, premistujes se, sere te to> ustupujes... Az budou kurani nosit na hlavach skleneny koule a udit se v tom co produkuji, pak OK... Lejt do nich asfalt rovnou a maj to rychlejc... To me napada > Dobry namet na dalsi legislativni navrh... [>-]

0/0
13.3.2008 17:58

Pan Navratil

Re: Re: Re: Re: l

a) nikdo vás nenutí sedět celý večer u piva

b) nikdo vás nenutí sedět celý večer u piva v kuřáckém podniku

c) nikdo vás nenutí sedět celý večer u piva v kuřáckém podniku a vymýšlet blbosti.

:-P

0/0
13.3.2008 18:13

Lakonik

Re: Re: Re: Re: Re: l

a) no este to tak

b) az budou konecne ze zakona vetsinou nekuracke, tak zustanou kuracky uz maximalne smradlavy herny

c) konecne se budou moct nekuraci v hospode soustredit na poradny veci u pifka, kdyz je nikdo nebude dusit kourem a klucii od cigaret se budou ukajet venku

Pane Navratil, vy ste kurak?

0/0
14.3.2008 11:05

hasmen

Brej den vespolek

Tak co moji milí nekuřáci?Už vás ta bojová nálada přešla? ;-D

0/0
12.3.2008 15:25

C U K R

tabák go

Stejně vám to, šílení militantní antikuřáci, zase nevyjde a můžete se zase sejít s vaším polobohem z ODSS Šťastným a brečet, jak je ten Svět nespravedlivej, v tomhle státě se to nikdy neprosadí, na to nemáte šanci, po x pokusech jste si prosadili zákaz kouření na zastávkách, kdo ho dodržuje? Nikdo! Kontroly žádné, hospoda je soukromý podnik a stát nemá právo kecat majiteli do toho, jestli se tam kouřit má, nebo ne...to je věc výčepního. Postavte si nekuřácké hospody a choďte tam, já si budu chodit do kuřácké hospody. A nekuřácké podniky už jsou taky, tak furt neřvěte, že se s váma zametá. Pěkný den.

0/0
12.3.2008 15:17

belgian chocolate

a teď si představte

že jsou země, kde se debatuje o zákazu kouření na ulici

0/0
12.3.2008 10:33

Kleki Petra

Re: a teď si představte

...a proč debatují na ulici?8-o8-o8-o

0/0
12.3.2008 10:34

maagoor22

Re: a teď si představte

dokonce i doma :-P;-D

0/0
12.3.2008 11:40

maagoor22

Re: Re: a teď si představte

chtěl bych vědět jak to budou kontrolovat,

"dobrý den, já sem šílený antikuřák pustíte mě do bytu abych mohl zkontrolovat jestli náhodou nekouříte???"

;-D;-D

0/0
12.3.2008 11:42

maagoor22

ekoteroristi, fašisti a komunisti

Sakra máme demokracii, nechápu proč všechno musíme řešit zákazy a příkazy.

Pokud se militantním nekuřákům nelíbí zakouřené hospody proč si neotevřou svoji, nekuřáckou hospodu, mužou si tam v klidu nadávat na nespravedlivý svět kolem a čuchat svoje prdíky....

vždyť nám zachvíli budou sepisovat petice aby všichni měli oholené hlavy.......

0/0
12.3.2008 10:25

kolacos

Re: ekoteroristi, fašisti a komunisti

bud rad ze to je takle mirne, nekuraku je ve state vetsina , takze vas kuracke socky muzeme prehlasovat ve vsem ;-)R^ ted si muzes v klidu nadavat ty na nespravedlivy svet uzij si to R^

0/0
12.3.2008 10:27

maagoor22

Re: Re: ekoteroristi, fašisti a komunisti

jasně tak proč nejsou čistě nekuřácký hospody???? ať si tam většina chodí já budu chodit tam, kde si mohu k pivu a kafi zapálit, ale nechápu proč by se mělo zakazovat kouřit ve všech hospodách???? to je diskriminace jako prase...........

0/0
12.3.2008 11:40

Lakonik

Re: Re: Re: ekoteroristi, fašisti a komunisti

Prave ze NEEE cece, tohle je ten vas omyl... Nekuraci nebudou chcipat a donekonecna brat ohledy, ze dejchaj kour a po setkani s vami smrdej? Hospody nevznikly proto, aby z nich kuraci delali zahuleny doupata... Nekurak Ti v hospode vadi jen kdyz dela vozralej bordel, kurak Ti vadi i kdyz vozralej bordel nedela.  Zadnej kurak si vedome nepousti do vlastniho rypaku kour ze svyho zvara, na to ste moc velky citove, Ty kafe v kavarne... Je to vase zavislost, ale nase omezeni, pokud vy se ji nezbavite, my nebudeme tolerovat to omezovani... Kourit neni nici pravo, mit zdravotni problemy nebo chcipnout cizi umyslnou vinou je proti etice. Jasne pro zak. zakaz koureni v rest., kdo bude chtit mit kuraky inside, jasne to musi deklarovat a zabezpecit neotravovani tech co kourit nechtej.;-O;-€

0/0
12.3.2008 12:19

_m-

Re: Re: Re: Re: ekoteroristi, fašisti a komunisti

Hlavně prosím tě zhluboka dýchej a myslí na něco pozitivního, nebo gtě klepne.

0/0
12.3.2008 12:26

maagoor22

Re: Re: Re: Re: ekoteroristi, fašisti a komunisti

Budu reagovat jen na poslední větu ostatní sou nesmysly. Souhlasím s označením kuřáckých hospod, kdo nekouří a komu vadí ať tam nechodí, to je správné ale šmahem zakázat kouření ve všech hospodách je prostě nesmysl.......

0/0
12.3.2008 12:45

Lakonik

Re: Re: Re: Re: Re: ekoteroristi, fašisti a komunisti

tak se mi to libi... nevim sice co je nesmyslneho na tom, ze zadny kurak si pod nos necoudi nebo to, ze treba v zime nikdo okna neotevre, aby trosku vyvetral... a myslim, ze nebudu jediny, ktery tvrdi, ze dat si cely (treba i delsi) vecer v totalne zahulenem prostoru, nema vliv jen na smrad v obleceni...

Proste bych (asi nejen ja) chtel docilit 180st obraceni pohledu, ze normalni je v hospodach a restauracich nekourit > pak by samozrejme tech oznacenych kurackych bylo o poradny kus mene a pokud se jedna o cinnost neomezujici nekoho jineho tak primo jako kour z cigarety (kdekoliv, kdykoliv > samozrjeme reakce ostatnich na tohle uz vidim). Pro magoora22 - jinak odpoved viz. prispevek se zkusenostmi z Irska, jinde to nebude jiny.!Na ty dalsi reakce tohle samozrejme neplati na ty se..ru.(Y)

0/0
12.3.2008 15:14

maagoor22

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ekoteroristi, fašisti a komunisti

"žádný kuřák si pod nos nekouří" ....... tobě to dává smysl????? mě tedy ne, jedině že máš umístěn nos jinde než nad pusou,.... no to nemá smysl..... 

Znovu opakuji: Nejsem proti odděleným hospodám pro kuřáky a nekuřáky, ale jsem rozhodně proti plošnému zákazu kouření!!!!!!!!!!

Teď  malé rýpnutí:

chápu, že hospodští budou radši mít hospody pro kuřáky a ne pro socky který nemají ani na cigára ;-D;-D

0/0
12.3.2008 15:23

maagoor22

Re: Re: Re: Re: ekoteroristi, fašisti a komunisti

to sou přesně ty ekoteroristický bludy kdy si lidé myslí že jakmile si jednou dejchnou cigaretového kouře umřou v hrozných bolestech na rakovinu plic....

.............................KDO KOUŘIL UMŘEL, KDO NE, TAKY UMŘEL....................

0/0
12.3.2008 15:27

Lakonik

Re: Re: Re: Re: Re: ekoteroristi, fašisti a komunisti

Ani jeden z tehle argumentu ale nemyslis vazne, ze ne?...

0/0
13.3.2008 17:51

transalp96

Neni nekde petice, ktera by se kuraku zastavala?

Rad ji podepisu.Tohle statni pokrytectvi mi vadi.At zakazou tedy prodej cigaret, ale to ne, museli by ty penize vybrat jindea to by tady kritici koureni hulakali...Sam jsem abtinent, ale kdyby chtel nekdo omezovat konzumaci alkoholu, budu prvni kdo podepise protest..Ono uz se stejne uvazuje o tom, ze se nebude smet prodavat alkohol na vsech akcich kde se pohybujou nezletili.Zastanci sikany kuraku zamyslete se, brzy dojde i na vas.

0/0
11.3.2008 23:35

kolacos

Re: Neni nekde petice, ktera by se kuraku zastavala?

proc by to mel nekdo zakazovat co je na tom za pokrytectvi ?? stat nechce omezovat kuraky ve sobode nicit si zdravi chce je jen omezit v tom aby neobtezovali ostatni, kdyby kuraci meli mozek a nehulili na zastavkach plne lidi zadny zakony by byt nemusel R^

0/0
11.3.2008 23:40

transalp96

Re: Re: Neni nekde petice, ktera by se kuraku zastavala?

Jestli statu tolik lezi na srdci zdravi populace, at se zameri jinam, je dost veci ktery nam zdravi nici mnohem vice...V tom spatruji pokrytectvi statu.Na jedne strane mit zisk z prodeje cigaret, na druhe strane sbirat lacine body v honu na kurakyRvKurak podle jejich statistik umira mnohem drive, tudiz necerpa duchod a dalsi vymozenosti.Nemam rad nesmyslne zakazy a tohle mezi ne bezesporu patri.Pockejme na dalsi vyvoj, kdo bude na rade dalsi, tipnu si ze konzumenti alkoholu.

0/0
11.3.2008 23:53

kolacos

Re: Re: Re: Neni nekde petice, ktera by se kuraku zastavala?

pokud vim tak podle posledni studie stat na kuracich prodelava 20 miliard rocne , a to ze ubude za duchody zdaleka nevykompenzuje vsechny naklady statu na kuraka ;-)R^to neni pokrytectvi , nikdo nikomu nebrani v koureni pouze v obtezovani nekuraku , co nam napr nici zdravi mnohem vice ?

0/0
12.3.2008 0:00

transalp96

Re: Re: Re: Re: Neni nekde petice, ktera by se kuraku zastav

A podle jine studie to tak vubec neni.Zdravi nam treba vice nici, hluk, prasnost, automobilova doprava...O jedech ktery si vpravujeme do tela pomoci jidla ani nemluve.

0/0
12.3.2008 0:05

kolacos

Re: Re: Re: Re: Re: Neni nekde petice, ktera by se kuraku za

tak samozrejme je to o tom bez ceho se muzeme obejit, bez dopravy ? ne ! bez jidla ? ne! .... bez cigar ?? ANO ! je to tak , stat na kuracich prodelava a nevykompenzuje to ani jeho duchod ani jeho dane za cigara ;-)R^

0/0
12.3.2008 0:10

transalp96

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neni nekde petice, ktera by se kurak

Jde mi hlavne o zakazy jako takove.Proc tedy stat nezakaze prodej cigaret, kdyz na tom prodelava?Proc nezakaze prodej alkoholu, kdyz je dokazano, ze nemoci a dalsi veci jako rozvodovost, autonehody, vrazdy atd. s tim spojene, zatezuji statni rozpocet?Je to proste muj nazor a jsem rad, ze spousty dalsich nesmyslu se doufam nedoziju.Jdu spat, spanek je zdravej, zatim zadna studie nezjistila, ze tomu tak neni:-)Cus

0/0
12.3.2008 0:18

kolacos

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neni nekde petice, ktera by se k

to nevim ja bych cigara taky zakazal a velmi tvrde bych to trestal;-D;-DR^ ale to muze byt klidne otazka jednech voleb ;-)

0/0
12.3.2008 10:13

belgian chocolate

kouřit klidně můžeš

ale jenom tam, kde tím nikomu jinému neškodíš

0/0
12.3.2008 10:34

kolacos

nemazlete se s nima

s kurakama zaplivanyma , smrdi s tim , vsude odhazuji vajgly a delaji bordel (Y)(Y)(Y)

0/0
11.3.2008 23:24

Yaroukh

souhlasím i nesouhlasím

Možná by stačilo, kdyby policie skutečně vymáhala respektování pravidel. Zajímalo by mě, kolik lidí v ČR dostalo pokutu za kouření v místech, kde to je zakázané. (Typicky zastávky.)

Vůbec bych se nedivil, kdyby takový nebyl ani jeden. Rv

0/0
11.3.2008 23:18

kolacos

Re: souhlasím i nesouhlasím

no neni vyjimka kdy si clovek zapali na zastavce plne lidi Rv

0/0
11.3.2008 23:20

Většík

Blbost je věčná !

Napřed cigára, pak alkohol, potom hamburgery, protože to není zdravý, ale o srá.kách co jsou v jídle a ve vzduchu se tiše mlčí, tak jako zákon na ochranu zvířat řeší kupírování uší a krávám hnijou kopyta. Je zajímavý, že co je cigáro cigárem,

u nás v hospodách se kouřilo, v práci se leckde kouřilo a nic se nedělo. Nehulilo se v tramvajích, kinech, divadlech, ve výtazích, obchodech atd., což i kuřákůk - světe div se - přišlo vždycky normální. Teď se všichni dle amerického vzoru snaží být "in" a hon na kuřáky patří k věci. Zhruba půlka mých známých jsou nekuřáci a když jdeme na pivo, tak jdou na pivo a nemeditují o kouření. Co furt sakra řešíte - ať si hospodský sami rozhodnou, jestli bude jejich putyka kuřácká nebo ne a choďte si do těch nekuřáckejch, to snad je dost svobodná volba !!! Nikdo nikoho nikdy nenutil,

aby do tý zahulený knajpy ku.va vlez´! Už teď je dost nekuřáckejch restaurací, taky KFC, Mekáče atd. Jsme Češi, tak proč někoho nenas.at, že ?!

0/0
11.3.2008 23:00

tmf

Re: Blbost je věčná !

R^

0/0
11.3.2008 23:05

Yaroukh

Re: Blbost je věčná !

Víš kulový, o čem meditují, ty rozumprde... To si skutečně myslíš, že ti to každej řekne, že ho s tim sereš? Ty jsi primárně osel, až potom Čech.

0/0
11.3.2008 23:20

maagoor22

Re: Re: Blbost je věčná !

co to žvaníš si trošku mimo mísu ne??

0/0
12.3.2008 12:48

transalp96

Re: Blbost je věčná !

R^

0/0
11.3.2008 23:38

klara23

jsem urcite pro

Po zkusenosti ve Skotsku, kde si zakon nekoureni v hospodach nakonec pochvaluji i nejzaritejsi kuraci, prece jen vykouri min, protoze se jim nechce kvuli kazdymu cigaru ven, jsem rozhodne pro. Je fakt dobry jit vecer po praci na dve tri pivka a nesmrdet jak po prokaleny noci v pajzlu.

0/0
11.3.2008 21:32

prasák

zákaz kouření

jsem pro R^

0/0
11.3.2008 20:58

hasmen

Re: zákaz kouření

Na to máš právo a nikdo ti ho nebere :-)

0/0
11.3.2008 21:00

BAJLA

Re: zákaz kouření

člověče.... co ty jsi za prasáka :-(

0/0
11.3.2008 21:11

potooczech

Souhlas

Podepisu a rad okamzite ...

0/0
11.3.2008 20:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.