Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladému lyžaři hrozí za srážku na sjezdovce vězení

Prachatičtí policisté stíhají devatenáctiletého mladíka, který 22. března srazil na šumavském Zadově sedmiletou dívku. Lékaři jí museli operovat slezinu. Kriminalisté tvrdí, že jel příliš riskantně a podezírají ho z ublížení na zdraví z nedbalosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bedbobb

jo potrestat

Dal bych mu 15 let nepodmíněně za pokus o vraždu, zaplatit výlohy spojené s léčením + další minimálně 1.000.000 kč za psychickou újmu jak té holčičce tak i tatínkovy, useknout obě nohy aby ho náhodou nenapadlo ještě někdy stoupnout na lyže. To je přesně ten trest co by zasloužil 19letý mladík za to že neviděl skrz průhledného tatínka. Kdyby prudce zastavil před tím tatínkem tak by je jen ohodil sněhem a od tatínka dostal nadržku za to že má teď mokro v gatich. :-)

0/0
7.3.2008 10:03

matesakoid

fakt uzasny

Co je riskantni jizda? Je to ta rychla, nebo ta nepredvidatelna?

Na lyzich jezdim jiz nejaky cas, ale dodnes mam pred ocima takrka smrtak, kdy se instruktor vedouci nelyzarske Polaky pod poslednim hupem na Bile v Jesenikach rozhodl, ze vsichni najednou prejedou na druhou stranu sjezdovky kde to bylo mirnejsi - nemeli na praci nic jineho, nez ze se jich dvacet vedle sebe rozjelo najednou jak posunute hrabe z jedne strany sjezdovky na druhou a zavreli me mezi les a sebe... Kdyby posledni ctyri nejnize jedouci z nejakeho duvodu nezacali pichat hulkama aby tam byli driv, tak bych byl byval tehdy projel bez uhony...

Takhle jsme skoncili v kotrmelcich vsichni...:-©

0/0
6.3.2008 15:03

individual

Re: fakt uzasny

To je takova jizda, kdy nestihnes vcas zabrzdit pred prekazkou, ktera se pred tebou objevi. Pokud bys jel takovou rychlosti, nemel bys problem se traverzujicim lyzarum vyhnout nebo zabrzdit. A ze na ne nebylo videt? Mas jet tak, abys zastavil, pokud se pred tebou objevi prekazka...

0/0
6.3.2008 18:40

Plamenka

Re: Re: fakt uzasny

Souhlasím R^ ... takový zlozvyk české mentality, každý jiný může za to, že já jsem neuvážil situaci (Y)

0/0
7.3.2008 9:30

Roumen

Re: Re: fakt uzasny

Rika se tomu neprizpusobeni rychlosti stavu a povaze sjezdovky. :-)

0/0
7.3.2008 21:05

muff-lone

Re: fakt uzasny

Lyzar jedouci shora je odpovedny za urazy jim zpusobene. Jakozto lyzar vyznavajici krasy funcarvingu mam rad zavrene oblouky v nevysoke rychlosti, takze pokud se najde nejaky superhyperultra-vyoblekany naslapany radobylyzar, ktery v helme a s paternim chranicem kvici nekonrtolovatelne dolu, jsem namydleny stejne jako male dite ci stado Polaku. Nemam rad, kdyz musim cekat na uvolneni sjezdovky, ale pokud je plno, neda se nic delat. Bohuzel i mezi mymi blizkymi jsou obrneni silenci, kteri potom v kotrmelcich nadavji na ty pomalejsi, kteri radeji styl nez rychlost. Kazdopadne skupinky krizujici sjezdovku jsou take zlo ;-)

0/0
9.3.2008 11:18

Vodník+

JE TO BLBOST

Chtít někoho popotahavovat v trestním řízení, soudit nebo nedej Bože dokonce zavřít bezúhonného člověka zato, že se s někým srazil na sjezdovce a zranil je naprosto scestné. To snad může udělat jen pakl zelených mozků z PČR Prachatice. Co se týče odpovědnosti za škodu, tam už je to na zvážení, ale hodně záleží na konkrétních okolnostech. Nebyl jsem u toho a tak nemůžu soudit. Nicméně toho mám dost odlyžováno a poslední léta jezdím na sjezdovky jen do Alp, kde jsou úplně jiné podmínky a poměry. Za tu dobu mám největší strach z těchto sjezdařů:

1. Neukáznění snowboardisté

2. Malé děti

3. Lyžařské školy, kde učí houfy začátečníků obloučky na červených

Z malých capartů, kteří se bezhlavě řítí z kopce a nikdo neví co je v nejbližší chvíli napadne mám velkou obavu. Těm se snažím vyhnout velkým obloukem pokud to jde. Za děti však odpovídají rodiče a mají je pouštět jen na svahy které zvládnou, jinak jsou nebezpečné sobě i svému okolí.  Jinak není nad  selský rozum a chovat se podle situace.

0/0
6.3.2008 14:42

matesakoid

Re: JE TO BLBOST

Mnozi z tech mrnavych capartu mezi 6-12 lety jezdi lip nez vetsina dospelych - jejich ucelem je sjet dolu rychle a zabavne, kdezto dospeli se casto kochaji krajinou, poradaji pikniky a mnozi k tomu byvaji slusne nameteni.

Snowboardiste jsou nebezpecim pro vsechny - 90% z nich krizuje sjezovku zleva doprava a zustavaji pohodlne usazeni na kteremkoli obtiznejsim placu, navic pri padu maji tendenci sebou diky prknu prudce smyknout do strany jako kosa (moje rameno o tom vi sve)....

0/0
6.3.2008 15:09

Vodník+

Re: Re: JE TO BLBOST

To, že spousta malých dětí lyžuje dobře nezpochybňuji. Větší obavy mám z mrňousů předškolního věku, kteří  nejsou vždy dobře viditelní periferním viděním a mohou se znenadání vynořit tam kde je nečkám. Tento lyžařský potěr navíc s oblibou jezdí ve skupinách, kličkují jak zajíci na honu a snadno může dojít ke srážce. Zatím se mi to naštěstí nestalo, ale byl bych velice nerad kdyby k tomu někdy došlo.

Začátečníci z řad dospělých a opilci na sjezdovce jsou také zajímavá kapitola.

0/0
6.3.2008 16:16

kolacos

nj nezridka se stava ze vam clovek proste nahle zmeni smer

a krizuje vas aniz by mu doslo ze tam nekomu vjede do cesty , to se pak nesmi divit je to stejne jeji chyba jako jeho ;-)R^

0/0
6.3.2008 11:42

Flynn

Re: nj nezridka se stava ze vam clovek proste nahle zmeni smer

Obcas je docela sranda treba i pri brusleni (na Nikolajce). Tam take byva pekne natriskano a mistni "sikulove" si tam mezi lidmi hraji na honenou. Obcas jim to nevyjde a sem tam nekoho pekne sejmou. Ale jinak je fakt, ze i ja se obcas takto s nekym intimne sblizil, ale to fakt bylo o "nahle zmene smeru" prede mnou jedouciho bruslare/bruslarky (;-)) na poslednim metru. Brusli se tam dobre, ale obcas tam byva lidi jak na koncertu The Cure.. ;-)

0/0
6.3.2008 11:49

Flynn

Datum

No to jsem netusil, PreCrime jiz funguje a soudi za zraneni zpusobene v budoucnosti ;-D

Podle netikety by vse bylo v poradku mezi "beznymi" keclaky, ale u redaktora je to vice nez trapne...

0/0
6.3.2008 11:38

sigenius

Re: Datum

bingo! :-)

0/0
6.3.2008 11:44

simyr

lyžování

Dovolím si dvě poznámky-  1. o trestný čin nedbalostní nepůjde, neboť jakou důležitou povinnost dotyčny zanedbal- žádné nejsou uloženy- ani speciálním ani obecným předpisem. Provoz na sjezdovce není řízen/zatím/ žádnými pravidly-tedy jako např. provoz na chodníku. Vemte si příklad - aktivní sportovec dobíhá tramvaj a přitom mu vběhne do cesty holčička ,sportovec se jí nestačí vyhnout,porazí ji a poraní. Napadne někoho že je to trestý čin??  To by se museli trestat i ti, co se zraní sami - jako při dopravních nehodách / npředvídali, nepřizpůsobili.../Jiná ale samozřejmě bude situace v občanskoprávním řízení o náhradě škody. 

2. Ta ,,pravidla,, výše zmiňovaná- jako včas se vyhýbat, nechávat volné místo atd. lze dodržet snad jen v pohádce, v současných přeplněných sjezdovkách, je to spíše boj o život.  Řešení by by bylo - radikální zdražení , rozšíření sjezdovek, nebo omezení přepravních kapacit. Všechny tři možnosti jsou nereálné.

0/0
6.3.2008 11:37

Flynn

Re: lyžování

Rekl bych, ze ta prvni je vice nez realna...

0/0
6.3.2008 11:40

sigenius

Re: Re: lyžování

Možná, že dotyčný nic nezanedbal, i tak může znít výrok soudu. Ale tipnul bych si, že skutečnost, že dotyčný člověk má složené instruktorské zkoušky, znamená, že k NĚČEMU na sjezdovce zavázán je.

0/0
6.3.2008 12:02

Plamenka

Re: Re: Re: lyžování

Jako instruktor se projevil neschopně předvídat, a to je dost podstatné... Kdo mu svěří své dítě, když se hazardně chová? ... trest odnětím svobody je nepřiměřený, ta holčina se z toho dostane, ale vzala bych mu papíry a nedovolila mu obnovit instr. zkoušky! :-P

0/0
6.3.2008 12:38

vasapro

Re: Re: Re: Re: lyžování

vezmete to z druhe strany

1. lyzovani jako kazdy jiny sport kazdy provozuje na vlastni nebezpeci

2. predvidat muzete jak chcete, ale pokud se nekomu vyhybate, nemate moc mista, nkudy jinudy to nejde a ten dotycny nahle a nepredvidatelne zmeni smer, co udelate? Vzletnete, presunete se do jine dimenze nebo si to v rychlosti namirite mezi stromy, pripadne na stozar a dobrovolne spachate sebevrazdu? NE ... zkusite to nejak vybrat a pripadne nasledky eliminivat na co nejmensi moznou miru. Proste jsem chtel rici, ze je tam spousta faktoru a pokud by chteli v budoucnu za neco takoveto soudit, tak by se napred musela zprisnit pravidla, komu a s jakou vykonnosti je dana obtiznost urcena :-/

0/0
6.3.2008 13:47

vasapro

Re: Re: Re: Re: Re: lyžování

eliminivat = eliminovat :-)

0/0
6.3.2008 13:48

rychloslimejs

Re: Re: Re: Re: lyžování

hmmm, predvidat, ono jde tezko predvidat, v soucasne dobe se stale casteji setkavam s tim, ze potkavam male deti na sjezdovkach i od cervene vyse... na Klinovci jsou primo urcene cvicne louky pro deti, jenze pak potkate ctyrlete caparty na Premostene, jak to krizuji zleva doprava a zpet, obzvlastni lahudka je to prave v miste premosteni, protoze je tam hup jak krava, za ktery se schova dospely, natoz metrove dite... jedina moznost je, najet pomalu i za cenu snizeni pozitku z jizdy. pak me napada, proc tam neni horska sluzba, ktera bude podobne tytitnky s jejich ratolestmi posilat do riti...

0/0
6.3.2008 14:05

rychloslimejs

Re: Re: Re: Re: Re: lyžování

obzvlastni kratochvili skol a deti s rodici je zastavit se prave na tomto premosteni, jedna skola zleva, druha zprava, celkem treba 20 lidi v miste, kde je sirka asi tak 6 m. a pak jeste odpocivajici snowboardaci za timto traverzem... nekdy mi pripada, ze na lyze a snowboard ted leze kazdy idiot bez zakladnich znalosti chovani na horach a muzu rict, ze velmi casto jsem hodne rozcileny, kdyz vidim, jak se nekteri "lyzari" chovaji... a stale bude platit stare zname, rychlejsi ma zodpovednost i za pomalejsiho, byt se tento chova jako kreten...

0/0
6.3.2008 14:05

svazak1

Re: lyžování

povinnost zanedbal... zanedbal to ze musi dbat na to aby nedochazelo ke skodam na zdravi a majetku... Je snad zakazano hazet kameny dolu ze skaly treba??? Ne.. Ale kdyz tam nekdo pujde a ty hoi sejmes tak ses taky odpovednej....

0/0
6.3.2008 13:08

rychloslimejs

Re: Re: lyžování

nediskutujte o necem, kdyz vlastne nevite o cem... pan nad vami podaval pravni vyklad problemu, ktery je spravny...

0/0
6.3.2008 14:10

svazak1

Re: Re: Re: lyžování

neco malo o tom vim... Osobne vim minimalne o jednom pripadu kdy lyzar ktery zpusobil zlomeninu jinemu lyzari kdyz do nej vletel byl odsouzen k nahrade skody pojistovne ktera po vinikovi pozadovala regres. Souhlsim s tim ze nejde o tr. cin ale nesouhlasim ze neporusil zadnou povinnost...

0/0
6.3.2008 14:19

Vodník+

Re: lyžování

Je to tak. pohyb na sjezdovkách není nijak právně regulován a posuzovat co je nebo není hazardním chováním je bruslením na velmi tenkém ledě. Proto považuji za nesmysl vést v tomto případě trstní řízení. S úhradou škody včetně nákladů na léčení lze v principu souhlasit. Ale opět je třeba celý případ důkladně zanalyzovat a s naprostou jistotou vyloučit, že postižená holka na tom také nemají podíl díky své nepozornosti nebo neopatrnosti. Kdo neviděl tak objektivně neposoudí.

0/0
6.3.2008 14:08

Plamenka

Neznalost neomlouvá

Jezdím na lyžích nějaký pátek a s nástupem carvingu musím podotknout, že se jízda zrychluje tudíž je zapotřebí je umět ovládat. Každopádně souhlasím, že trend lyžování se rozmohl a ne každý má schopnosti zvládnout náročnější sjezdovku a k tomu mnohým unikají dost podstatná Pavidla jak se chovat na sjezdovce a smutné pokud ani instruktor podle nich nejedná tzn. Kdo je rychlejší a jede zezadu, musí dávat pozor na ty, kteří jedou před ním. Znamená to předvídat a objíždět ostatní lyžaře v dostatečné vzdálenosti. Pokud si nejsme jisti, vyplatí se raději zastavit..je jedním z pravidel, ovšem rodič, který vytáhne malé děcko v pozdní večerní hodině na náročnější sjezdovku mi přijde nezodpovědné, k tomu že obhajuje jízdu "chránicí dítě tělem" je vyloženě absurdní... 8-o 

0/0
6.3.2008 10:58

tekknologic

Re: Neznalost neomlouvá

respekt pravidla, kdo je nezná nemá na sjezdovce co dělat!  zároveň si každý musí uvědomit na co má, a  ne jezdit pluhem po červený!

0/0
6.3.2008 11:06

sigenius

Re: Re: Neznalost neomlouvá

Technická poznámka. Na Zadov-Kobyla nemá sjezdovku kategorie červená. Je to něco mezi modrou a červenou.

http://infocesko.cz/Czechia/content/lyze_item.aspx?clanekid=294

Z toho ovšem plyne, že mimo mísu byl instruktor.

0/0
6.3.2008 11:41

sigenius

Re: Re: Re: Neznalost neomlouvá

oprava: "Na" škrtnout :-)

0/0
6.3.2008 11:42

liberecak

Do vězení??? Za co proboha???

Co to bude mít za efekt? Svět se fakt zbláznil...až mu to příště omylem podjede, může zase někoho srazit, to nejde ovlivnit!!! Sníh není suchej asfalt, aby se dalo zastavit na metru...jedinej důsledek bude to, že se budem všichni bát dělat cokoliv, protože za  NEÚMYSLNOU chybu můžete jít do vězení...to sme do dopracovali, paráda. Ať jí zaplatí léčení, OK, ale jít sedět?:-©:-©:-©

0/0
6.3.2008 10:46

brouzdalka

Re: Do vězení??? Za co proboha???

"Omylem podjede" a "jel riskantně" je celkem markantní rozdíl. "Omylem podjede" by nebyla nedbalost - nedbalost znamená, že nevěděl, co svým počínám může způsobit, ačkoliv vzhledem k situaci a k osobním poměrům to vědět měl a mohl. Já v tom ten rozdíl vidím. Vy ne?

0/0
6.3.2008 10:51

liberecak

Re: Re: Do vězení??? Za co proboha???

A co je riskantně?? Definujte mi riskantně!! Riskantně je, když někoho srazíte? Nebo když jedete 50? 60? 70? 80? Co je riskantně...lyžuje se na sněhu, to není nic spolehlivého. Asi jako když na vodě odřete jachtu, prostě u toho břehu zastavila o metr dál a nic s tím neuděláte

0/0
6.3.2008 10:58

brouzdalka

Re: Re: Re: Do vězení??? Za co proboha???

Nejsem lyžař, takže současné dění na sjezdovkách sleduji jen zprostředkovaně. Ta hranice bude asi hodně tenká mezi bezpečnou a riskantní jízdou. Takže to byla spíš reakce na obsah článku. Chtěla jsem uvést na pravou míru hlavně tu nedbalost. Každopádně nechtěla bych být tím, kdo ten případ posuzuje.

0/0
6.3.2008 12:54

baajza

Re: Do vězení??? Za co proboha???

Taky bych se ho zastal. Neznám sice konkrétní situaci, jak k tomu došlo. Ale už mockrát se mi v životě stalo, že jsem na červený, někdy dokonce i na černý sjezdovce potkal malý děcko, který v pluhu traverzuje z jedný strany sjezdovky na druhou a chová se naprosto nepředvídatelně...A na tom že na sněhu se opravdu nedá zastavit na fleku se snad shodnem. Ať holčině zaplatí léčení, případně něco jako bolstný, ale aby ho odsoudili byť jenom k podmínce?????? Pokud by se tak stalo, tak bych na jeho místě okamžitě zažaloval toho otce že se choval krajně nezodpovědně a tim že vzal malou dceru, která nejspíš neuměla pořádně lyžovat - TO JE POUZE MOJE DOMĚNKA - na sjezdovku, ohrozil jí i všechny ostatní lyžaře na sjezdovce.

0/0
6.3.2008 11:01

Vodník+

Re: Re: Do vězení??? Za co proboha???

R^ Přesně tak. V první řadě by rodiče měli dohlédnout na svá děcka a nepouštět je tam kde můžou způsobit malér sobě nebo jiným.

0/0
6.3.2008 14:13

ygor

pravidla

- každý lyžař se musí chovat tak, aby neohrozil svým jednáním a chováním ostatní

- lyžař je povinen přizpůsobit rychlost jízdy svým schopnostem, terénu, sněhovým a povětrnostním podmínkám - lyžař přijíždějící zezadu je povinen volit směr jízdy tak, abych neohrozil lyžaře před sebou -předjíždět lze vlevo i vpravo, ale vždy s dostatečným odstupem od předjížděného lyžaře - lyžař, který na sjezdovce zastaví, musí dbát na to, aby svým jednáním neohrozil ostatní lyžaře - při nehodě je lyžař povinen poskytnout pomoc, případně zavolat záchrannou službu a dbát jejích pokynů. Každý, ať svědek nebo účastník nehody je povinen poskytnout svá osobní data členům záchranné služby

0/0
6.3.2008 10:36

tekknologic

Re: pravidla

naprostej souhlas, dneska jezdí  každej a tyhle pravidla neznají, loni mě na Klínovci ze zadu sejmul frajer a ještě mi sprostě vynadal, že jsem mu vjel do cesty, nějak nemohl pochopit že nemám zpětná zrcátka

0/0
6.3.2008 11:04

ygor

pravidla

Deset přikázáni FIS zní:

1. Připravujte své tělo na zimní sporty 2. Jednou ročně dejte seřídit vázání 3. Zatáčky na svahu vždy pod skupinou lidí, ne nad ní 4. Nikdy nezůstávejte stát na nepřehledném nebo úzkém místě 5. Během lyžařského dne dělat pravidelné odpočinkové přestávky 6. Podívejte se i nahoru, než se rozjedete, zda někomu rozjetému nevstupujete do trasy 7. Pozor, přednost má pomalejší, nikoli ten zprava! 8. Jezděte jen způsobem odpovídajícím vašim schopnostem 9. Při pobytu na sjezdovce se zřekněte alkoholu 10.Nevjíždějte nikdy na svahy uzavřené pro lyžaře

0/0
6.3.2008 10:32

Vašek30

No toto?

Kdo mi vymazal příspěvek?

0/0
6.3.2008 10:16

Sill Hunt

nic ho nemuze omluvit

Lyžuji 10let a  situace pro skvělé lyžaře hlavně v Alpách je každým rokem horší a horší. Stává se z něj masový sport , sjezdovky jsou plnější a lyžaři hloupější (pomalejší). Abych si vychutnal svoji vysoce agresivní jízdu potřebuji prostor, což znamená první 2 jízdy ráno. Potom už se tam motám a kličkuji  jako řadový turista. Vážně uvažuju že s tím praštím. A ano je to sport , který je opravdu dost nebezpečný. Za deset let jsem viděl mnoho úrazů i smrtelných. Ale co mohu říct ten mladík je vůl ,asi stějně jako jsem býval já. Nic ho nemůže omlouvit , opravdu nic. Ale že by měl jít za to do vězení  ,je tak trochu přehnané.

0/0
6.3.2008 10:15

michal II

Re: nic ho nemuze omluvit

Dobre, ale jaky je rozdil mezi tim ze nekoho srazis na sjezdovce nebo na silnici.

0/0
6.3.2008 10:18

svazak1

Re: Re: nic ho nemuze omluvit

vetsinou na silnici neridi sedimlete hocicky.... v tom ze by byl ten rozdil????

0/0
6.3.2008 13:06

Sill Hunt

Re: nic ho nemuze omluvit

jízda pozemní komunikací má pravidla , jízda po sjedovce nema zadna. Videl bych v tom polehcujici okolnost ,ale vlastne je to uplne stejne. Ublizeni z nedbalosti asi bude presny a plne dostacujici. Ja se jen branim vezeni, at odmaka 200hodin verejne prospesnych praci.

0/0
6.3.2008 10:25

michal II

Re: Re: nic ho nemuze omluvit

Jj. S tim se da souhlasit. Totez i na silnicich. Nac lidi zavitar, kdyz muzou udelat neco prospesneho. Bohuzel "papiry" na lyze mu sebrat nemuzou.

0/0
6.3.2008 10:27

liberecak

Re: Re: nic ho nemuze omluvit

Proč trest?? Ať jí zaplatí léčení, ale tohle není záležitost vězení ani veřejně prospěšných prací!! Stát nikoho na sjezdovce nechrání, nemůže tedy ani trestat. Když se určí zákon o provozu na sjezdových tratích, OK, ale zatím nic takového neexistuje.

0/0
6.3.2008 10:48

sigenius

Re: Re: nic ho nemuze omluvit

Jak to, že jízda na sjezdovce nemá pravidla? Chápu, jak to myslíš - nejsou v zákoně nebo ve vyhlášce. Jenže instruktoři snad skládají zkoušky. Nevím přesně, ale snad také mají za povinnost pravidelné přezkušování.

Jinak, předpokládám, že soud má také možnost uložit zákaz vstupu na sjezdovky...

0/0
6.3.2008 11:19

ix.

Re: ..to jsi tedy hloupý...

..proč si nekoupíš vlastní sjezdovku?...

0/0
6.3.2008 10:37

pipi02

Pamatuju si jedno takové hovado

ze zájezdu do Francie. Museli jsme na něho při odjezdu 3 hodiny čekat, protože ho vyšetřovala policie. Na sjezdovce jezdil jako úplný šílenec dlouhé a velmi rychlé oblouky. Srazil mladou Francouzku a přerazil jí nohu. Když se vrátil do autobusu, byl samý úsměv.

0/0
6.3.2008 10:08

Mlokman

Re: Pamatuju si jedno takové hovado

Urcite se jej nesnazim obbhajovat, ale muzete mi rict, co podle Vas je carving? Podle me dlouhe a rychle oblouky. A za to ze jel carvingovym stylem bych ho urcite neodsuzoval. To spis odsudte toho, kdo tento styl vymyslel a vyrobce lyzi co tento styl umoznuji.

Jen mezi nama, lyzuji uz pres 20 let a uz me tento sport prestaval bavit. S nakupem carvingu to ma zase stavu.

0/0
6.3.2008 11:57

pipi02

Re: Re: Pamatuju si jedno takové hovado

Buďte klidný, vím co je to carving.

Ono je to taky o tom, jaký kdo je. Dnes jezdí na carvingách téměř všichni. A tenhle "borec" se od všech odlišoval bezohledností svojí jízdy. Ještě předtím, než srazil tu Francozsku, jsme si na sjezdovkách dávali velkého bacha, jestli náhodou nejede tenhle idiot. 

0/0
6.3.2008 13:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.