Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Desítky lidí chtějí soud s ČEZ, firmu viní z nátlaku a vydírání

Olomoucký právník Jan Rytíř připravuje hromadné trestní oznámení na firmu ČEZ. Desítky klientů energetického gigantu se na něj obrátily kvůli způsobu, kterým společnost vymáhá dluhy od zákazníků. Hovoří o nočních výsleších, zastrašování a komandech mužů v černém oblečení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Speeedik

drsné - zasloužené

Praktiky to jsou podivné, ale pokud si někdo zřídí nelegální přípojku, pak musí čekat odpovídající následky...

0/0
17.4.2008 10:02

Pan Navratil

Re: drsné - zasloužené

O nelegální přípojky se obvykle nejednalo.

0/0
27.5.2008 15:44

davidh

drsné

Tak to je opravdu drsné. V podstatě jde o vymahače pod značkou ČEZ. Je jasné, že si ČEZ nenasype popel na hlavu - my jsme to nevěděli. (Pavučinky určitě vedou až do samotného ČEZu.) Navíc by se přiznali, že pod jejich jménem pracují kriminální živly a to velmi solidního kalibru. Plně souhlasím s označením - moc ekonomická. Myslím, že od tématu moc neodbočím, když napíšu, že s postupnou globalizací bude tato moc silnější a silnější...

0/0
17.4.2008 8:59

158

Pokračování 9 a konec

Nevěřím, že s tímto "hnusem" se vrcholový management ČEZ a.s. ztotožňuje, zatím to ale vypadá, že ano a to je hodně smutné divadlo.

Pokusil jsem se Vám trochu poopravit pohled na věc citací faktů. Mně osobně to připoníná čarodějnické procesy, kdy volba zněla: "Nechám se upálit nebo raději udám svou kamarádku a oni mě jenom pověsí?" Cokoli, co by mohlo být řečeno na obhajobu, není připuštěno. To jsou shodné znaky i s touto kauzou, jen místo upálení je na miskách vah položena ekonomická likvidace ať už vinného nebo nevinného, co na tom sejde, člověka.

Ve škole mě učili, že se státní moc dělí na "výkonnou", "zákonodárnou" a "soudní" . Dnes mi život ukazuje, že je ještě "moc ekonomická", která je těmto všem mocem nadřazena. Stát - garant práva a výběrčí daní zde naprosto selhal.

JUDr. Jan Rytíř

0/0
7.3.2008 21:57

158

Pokračování 8

vyšší částky. ... Vše, co mi bylo předloženo p. XXX (pozn. jde o stále téhož jednoho člověka konkrétního jména), jsem podepsala, ale předloženým dokumentům jsem nerozuměla, navíc jsem byla stále v šoku."

Takových historii, které si jsou podobné jako vejce vejci máme popsaných kolem třiceti a další se teprve zpracovávají na základě otázkového dotazníku, aby někdo nemohl napadnout objektivitu odpovědí - není žádný kontakt mezi sdružením a konkrétními odpovídajícími, dotazníky jsou předávány důvěrníkům. Shodnými znaky jsou: Zjištění údajného neoprávněného odběru bez nezúčastněné osoby a přítomnosti majitele elektroměru, vyhrožování nejprve milionovou, později statisícovou a nakonec zcela konkrétní částkou, trestním oznámením a nezapojením elektřiny, povinnost označit někoho, kdo neoprávněný odběr zařídil s tím, že jsou nabídnuta jména, některé schůzky v nočních hodinách v Jablonic nad Nisou, vždy čekání na přijetí hodinu až dvě a další.

0/0
7.3.2008 21:50

158

Pokračování 7

prodat všechno, co máme. Po naší reakci dva z nich na chvíli odešli. Po příchodu nám sdělili, že nám banky dají půjčky a nabídli nám nejnižší možnou částku 454.405,- Kč. V pychickém rozpoložení, ve kterém jsme se nacházeli, jsme souhlasili s čímkoliv, hlavně, že už to budeme mít za sebou a můžeme jet domů."

4) "P. XXX mi začal vyhrožovat, že jsem se podle nějakého paragrafu dopustila trestného činu, tím, že jsem porušila elektroměr, a že se jednalo o černý odběr, a že musím zaplatit 1.500.000,- Kč, s tím, ať si to rozmyslím, že jinak vše nahlásí policii a dodávka elektřiny bude přerušena do doby, než uvedenou částku zaplatím.Poté se na půl hodiny vzdálili a řekli mi, ať si to rozmyslím a přiznám se k neoprávněnému odběru. Já jsem jim odpověděla, že jsem samoživitelka s měsíčním příjmem 8.100,- Kč hrubého. Poté částku snížili na 800.000,- Kč a poté jsem se psychicky zhroutila. Po této události mi půovdní částku snížili na 115.271,- Kč s tím, ať to nikomu neříkám, že vyměřují podstatně

0/0
7.3.2008 21:42

158

Pokračování 6

Po uvedení do místnosti nám byl představen pan XXX, který nám ihned důrazně a zvýšeným hlasem sdělil, proč jsme se nedostavili ve 23.00 h v noci. Řekla, že nás nyní klidně pošle domů. Během schůzky na nás byl vyvíjen další nátlak, abychom se domluvili nebo nám hrozí podle širokého výčtu paragrafů uložení zdrcující pokuty ve výši až 2.500.000,- Kč při soudním jednání. Sdělili nám také, že to může být zaznamenáno jako trestný čin, který nám bude zaznamenán v rejstříku trestů. Tímto se mi udělalo nevolno a oni nám donesli holou vodu na napití... Při jednání nám byla vyčíslena výše pokuty 1.500.000,- Kč, ale v případě, že s nima budeme spolupracovat, to mělo být 800.000,- Kč. ...Byli  jsme nuceni uvést jméno jedné ze tří osob, která nám prováděla zásah do elektroměru. Tyto jména nám nabídli. Pokud bychom si nevybrali jedno ze jmen, nebyla by nám vůbec zapojena elektřina.... Psychicky jsme se zhroutili a řekli jsme jim, že je nám to jedno a klidně přistoupíme na soudní řízení. Stejně musíme

0/0
7.3.2008 21:35

158

Pokračování 5

přímo ze soudní síně, tak jsem se o tuto informaci podělil s předsedkyní senátu JUDr. XXX. Ve 14.45 h jsme to nahlásil na ČEZ."

3)V tomto případě poškozenému hrozili pokutou 2.500.000,- Kč - "Bylo nám sděleno, že částka bude podstatně nižší, ale jen v případě, že se dostavíme do 23.00 h do Jablonce nad Nisou k ústnímu jednání s panem XXX....Striktně nám bylo oznámeno, abychom se dostavili na 23.00 h....Vzhledem k psychickému nátlaku jsem nebyl shcopen řídit auto, proto musel řídit můj syn. Vyjeli jsme kolem 19.00 h. Během této cesty jsme se obávali, co s námi bude na určeném místě, aby nás nepřepadli a nesebrali nám vše, co máme včetně auta. Pod tímto psychickým vypětím jsme nebyli shcopni pokračovat v cestě a zavolali jsme na linku 158. Operátor nám sdělil, ať nikam nejezdíme" - pozn. super profesionální rada. Na druhý den, kdy tam stejně jeli, protože bez elektřiny to dnes prostě nejde:

0/0
7.3.2008 21:30

158

Pokračování 4

1) "Osobně jsem nebyla přítomna, zde je odpověď mého 80 letého otce, se kterým "jednali": "Zažil jsem druhou světovou válku, ale takové jednání jsem nezažil. Gestapo by se od těchto arogantních pracovníků ČEZ mohlo učit jejich praktiky."

2) "Nebyl jsem totiž doma, byl jsem u okresního soudu v Olomouci, kde jsem přísedícím soudcem. Hlavní líčení probíhalo od 13.30 do 14.00 hodin. V budově soudu mám vypnuté zvonění. Když líčení skončilo, asi ve 14 hodin, vzal jsem mobil do ruky a zjistil, že mám zmeškaný manželčin hovor. Domníval jsme se, že mi volala, abych něco nakoupil, tak jsem jí zavolal zpět. Sdělila mi, že asi ve 13 hodin si oknem všimla, že u rozvodné skříně je nějaký člověk, asi od ČEZu a něco tam provádí. VYšla tedy ven a ptala se, co se děje, jestli snad mění hodiny nebo co. Ten člověk byl očividně zaskočen. Odpověděl, že je máme poškozené, že je chtěl posunout a udělat nám dobře. Rychle odcházel, že se ještě vrátí. No, já to zjistil, až skončil soud. Jelikož jsem volal

0/0
7.3.2008 21:23

158

Pokračování 3

Já osobně chci věřit, že jde o katastrofální exces zevnitř ČEZU, který si manažeři ČEZ a.s. ani neumí představit a tím méně jeho dopady. Jsem přesvědčený, že vydíráním vynucené a vybrané částky jsou pro ČEZ "ničím", ale musíme si otázku položit jinak: "Jsou takové částky nebo jakákoli jejich část "ničím" i pro ty konkrétní lidi z ČEZ Měření, s.r.o.?"! Pokud bych jako dopravní policista získal nárok na polovinu částek vybraných pokut, tak jsem do týdne milionář a nemusím ani porušit zákon. Pokud jsou pracovníci ČEZ Měření, s.r.o. jakoukoli částkou závislí na odhalení nelegálního odběru, potažmo na výši vymožené náhrady - jak to je ve skutečnosti ví jenom ČEZ - vzniká a priori pochybnost o jejich objektivitě, bez ohledu, jestli objektivní jsou nebo ne. Každý úředník, policista, státní zástupce nebo soudce by se ze zákona musel z projednávání věci, na které by byl jakkoli zainteresovaný, vyloučit. Ještě bych Vám chtěl vypsat několik málo citací z odpovědních archů jednotlivých poškozených

0/0
7.3.2008 21:17

158

Pokračování 2

Čemu nerozumíme, je postoj mateřské společnosti ČEZ. Ta se chová jako ředitel školy, který v zájmu minimalizace mediálního zájmu, kryje šikanu mezi žáky, místo aby se postavil k problému čelem a minimálně zjistil, co se to vlastně děje. My jsme připraveni umožnit odpovědnému pracovníkovi ČEZ a.s. nahlédnout do vyplněných dotazníků, které máme od jednotlivých poškozených, a že jich je již kolem šedesáti z celé ČR. Položme si otázku: "Vymýšlí si těch šedesát lidí, kteří se většinou vzájemně neznají, neví o sobě, jsou rozdílného pohlaví, věku, vzdělání, vyznání?" Jestli si vymýšlí, pak asi budeme muset požádat o vysvětlení statistiky, protože jejich výmysly by se vzájemně velice shodovaly, v mnohých znacích jsou totožné. Mně se jako pravděpodobnější jeví, že si "vymýšlí" pracovníci ČEZ Měření, s.r.o. Zatím každý, kdo se s materiály seznámil, se zhrozil. Myslíte, že je normální, aby se dospělí lidé ve 21. století ve střední Evropě báli? A já vídám dost hodně vystrašené lidi.

0/0
7.3.2008 21:06

kral sumavy

A PROTO

ruším smlouvu s ČEZem a přecházím k EONu,heč

0/0
7.3.2008 21:05

158

Pokračování 1

Pracovníci ČEZ ji odvádí k elektroměru, který je kompletně demontován, plomby strženy - kdo je strhl, proč záznam neobsahuje sekvence, jak je elektroměr odkrytováván a postupně se zjevují údajné známky nelegálního odběru. Policista by si musel zajistit přítomnost nezúčastněné osoby, aby doložil objektivitu důkazu. Na dalším videu je zachyceno, jak poškozený podepisuje listiny na místa, jak mu někdo ukazuje. To není důkazem svobody vůle. Trestný čin je dokonán naplněním množiny znaků, podpisem listin je jenom skutkový děj ukončen. Proč není natočeno video, z něhož by bylo patrné, jak se strany na náhradě údajné škody dobrovolně dohodly? Pracovníci ČEZ nejsou žádní amatéři, aby natáčeli bezvýznamné sekvence a to podstatné vynechali, pokud by v tom nebyl záměr. V mnoha případech pracovníci ČEZ požadovali po poškozených náhradu škody nejprve ve výši nejčastěji 1.500.000,- Kč, poté ji snížili na 800-900.000,- Kč a nakonec se to ustálilo na částce mezi 100.000,- Kč - 2.000.000,- Kč  

0/0
7.3.2008 20:59

158

Trochu ze znalosti věci bez dohadů

Pročetl jsem si některé příspěvky z diskuse. Jelikož materiály od poškozených zpracovávám do finální podoby trestního oznámení, tak znám osudy jednotlivých poškozených lidí a skutečně nikomu nepřeji, aby musel zažít, co tito lidé. Jsem osobně bytostně přesvědčený, že praktiky některých pracovníků ČEZ Měření, s.r.o. jsou kriminalitou toho nejzávažnějšího charakteru, proti níž nemá nikdo šanci se ochránit vlastními silami. Chystáme se zveřejnit jeden konkrétní případ jednoho z poškozených na našem webu www.pppos.wz.cz který je nyní ve výstavbě. Zkuste si ho přečíst a pokuste se přenést do situace tohoto člověka a jeho rodiny a potom si utvořte názor, co byste asi udělali Vy. V právním státě prostě nemůže existovat situace, ve které je dán prostor jenom jedné ze stran. Na CD z ČEZu je vidět, jak k domku přichází manželka poškozeného. - pokračování za chvíli

0/0
7.3.2008 20:53

Spravedlivý

Vydržet a nevzdávat se

Držím Vám pěsti i na nohou, konečně někdo našel sílu postavit se kriminalitě kryté ekonomickou silou.;-€

0/0
7.3.2008 20:26

kral sumavy

Re: Vydržet a nevzdávat se

A českým státem, i když jen ze 70 %:-)

0/0
7.3.2008 20:58

zapvit

cti

no pral bych ti aby si na tebe vymysleli to ze beres cernou energii a nebavili se s tebou o tom zda opravdu platis ci ne

0/0
7.3.2008 12:29

useknutahlava

Re: cti

stalo by za to zminit, jestli uz si cez nekdy na nekoho vymyslel, ze bere cernou energii a odmital se s nim bavit.

0/0
7.3.2008 13:04

jou5

hospodařska kriminalka

tak z velkouzenaře je zase pravnik to je super konečně pochopil že masu nerozumi

0/0
7.3.2008 11:55

dumbo

A to ještě nevíte, jak jsou pracovníci ČEZ odměńováni.

V ČEZ platí směrnice pro odměňování za zjištěné a zaplacené neoprávněné odběry. Každý pracovník této firmy, který zjistí a oznámí takový černý odběr, má nárok na odměnu ve výši cca 10 až 15% z doúčtované a zaplacené částky, která je vymáhána od odběratele. Potom se už nemůžete divit těmto novým černým šerifům, že se tak snaží a čím větší částku s odběratelem usmlouvají a vymůžou, tím větší odměnu obdrží  s měsíční výplatou.

0/0
7.3.2008 8:25

tipovac.leteckych.snimku

Re: A to ještě nevíte, jak jsou pracovníci ČEZ odměńováni.

Naprostý blábol. Nic víc než vyvolávání protičezovské hysterie. Dodej číslo směrnice, nebo její text a pak můžeš kvákat. A nezapomeň podotknout, že je tajná a všichni zaměstnanci od posledního zauhlovače na elektrárně po nejvyšší panáky podepsali pod nátlakem jinou směrnici, že se to nesmí dostat na veřejnost. Kašpare.;-D

0/0
7.3.2008 10:08

dumbo

Re: Re: A to ještě nevíte, jak jsou pracovníci ČEZ odměńováni.

Potrefená husa se první ozve. Podle reakce Tě tipuji na kolegu z oddělení netechnických ztrát, který se tím také živí a nosí černou kombinezu a nebo na jednoho z tiskových kvákalů ČEZ, který by rád zůstal ještě delší chvíli u bohatého koryta.

0/0
7.3.2008 11:40

tipovac.leteckych.snimku

Re: Re: Re: A to ještě nevíte, jak jsou pracovníci ČEZ odměńováni.

Opakuji podruhé, abys pochopil. Zveřejni to. Napiš konkrétní údaje. Tisk si na tom smlsne. Nova nebude cyntat dva dni o ničem jiným. Zatím jsi dodal zprávy agentury "Jedna Paní Povídala". Stavíš na tom, že v téhle republice je hrdina ten, kdo okrádá ČEZ, Dopravní podniky, České dráhy a O2. To jsou ti správní Jánošíci 

0/0
7.3.2008 12:21

srath

Re: Re: Re: Re: A to ještě nevíte, jak jsou pracovníci ČEZ odměńováni.

Taky jeden hrdina, který je na výplatní listině ČEZu. Čím budou lidi platit ze elektřinu víc, tím se budeme mít líp. Ceny už máme skoro jako v Německu a platy skoro jako v Rusku. Čtyřikrát do roku zdražíme sazby za elektřinu a nikdo na nás nemá. To je Vaše heslo, aby si Roman a jeho suita pořádně namastili kapsu a ostatní lidi jim jsou ukradení. Kdo krade elektřinu, ať ho hned po právu postihnou policie a soudy. Od toho tady jsou a ne, aby to někdo diletansky dubloval za ně a mastil si tím kapsu.

0/0
7.3.2008 13:13

airwar

Práva zlodějů.

Uznávám že ČEZ se možná v tomto chová docela nevybíravě, ale pokud někdo krade (a černý odběr el. energie nic jiného než krádež není) tak musí očekávat adekvátní odplatu. Jistě že by to ČEZ mohl řešit soudní cestou ale každý ví že čím dříve příjde trest tím je výchovný efekt účinnější.

0/0
7.3.2008 7:49

JirkaNeprihlaseny

Re: Práva zlodějů.

CHtěl jsem napsat něco podobného. Kde selhává vymahatelnost práva, tam nastupují podobné matody. ČEZ je jednoznačně v právu, možná by to chtělo postupovat s trochou taktu ale jinak souhlas. Pro kritiky dodám, že v případě masivního černého odběru to nakonec zaplatí ti poctivý.

0/0
7.3.2008 8:22

jirky

Re: Re: Práva zlodějů.

Jenže to už se dostáváme někam na Balkán a dál. To by  už mohl úplně  každý brát právo do svých vlastních rukou, dostali bychom se až někam ke krevní mstě což je doménou Albánců a ne Čechů. Navíc abych mohl nějaké právo vymáhat musím mít jistotu toho, že to právo je skutečně na mé straně.

Teoreticky je také pravdou, že za ty zloděje to ve finále zaplatí ti poctiví odběratele, ale zase bych si nedělal iluze o tom, že by černé odběry mohly nějak výrazně ovlivnit cenu za kterou nám ČEZ  elektriku prodává. ČEZ bude zdražovat a při tom vykazovat stále větší a větší zisky ať už ho bude okrádat 1000 nebo 10000 černých odběratelů.

0/0
7.3.2008 9:25

JirkaNeprihlaseny

Re: Re: Re: Práva zlodějů.

Přečti článek. Jednání ČEZu má oporu v zákoně. A vzato do důsledků, je ČEZ na černé odběratele vlastně hodný. Dá jim možnost srovnat okamžitě bez pokuty, bez soudu. Jsou firmy, které nechají naběhnout penále a potom pošlou exekutora. Z 1000Kč je nejednou 42000Kč (konkrétně z mého okolí). Jací jsou exekotoři víme.

A je to prevence před masivním nárůstem černoty.

0/0
7.3.2008 9:35

useknutahlava

Re: Re: Re: Práva zlodějů.

Ale to je přece úplně normální a slušné chování - když ti někdo dluží, tak ho nejdřív požádáš o splacení dluhu, a k soudu to dáš, až když toto selže. Nemusí se všechno řešit soudně.

ČEZ je v právu, v případě neoprávněného odběru má právo po odběrateli požadovat náhradu škody, protože odběratel s těmito obchodními podmínkami souhlasil.

0/0
7.3.2008 11:08

kral sumavy

Re: Práva zlodějů.

Souhlas, ale co míníš adekvátní odplatou? Že firma vezme zákon do vlastních rukou? To už tady bylo a moc se to neujalo:-(

0/0
7.3.2008 21:02

babacek

Desítky lidí chtějí soud s ČEZ.

Tyto praktiky velice připomínají praktiky StB, jsou vcelku identické.

0/0
7.3.2008 6:40

pele-mele

cez

problemjsou nove elemery ktere maji mnoho poruch jedna znich je nacitani spotreby energie pozvolna. Odjel jsem na dovolenou a vypnul hl. vypinac ktery je primo na privodu do RD je to jenkabel 10m dlouhy takže žádné možné jiné napojení není a kabel je založen sotva rok a proměřený revizním technikem který jasně prokázal že kabel je v OK. přesto elektroměr načítá spotřebu a to každý týden o 5KkW to je šílený tak jsem došel na rozvodáky a tam jsem dostal záchavt smíchu když jsenm obdržel na svoji reklamaci že elektroměr je zařízení přesné normované a cejchované jako takové nemůže mít závadu tečka. Teď běhám abych ty tupce přesvědčil že eloměr je též zařízení a že je vadné jako každé jiné ať je cejchované nebo není. Na dotaz že mám nárok na odzkoušení mě bylo posláno že to by mohl chtít každý.

0/0
7.3.2008 6:14

joscer

Re: cez

co to je 5KkW? Jestli je to 5kWh, pak je to dost, u mě by to bylo cca 12 % týdenní spotřeby, tedy chyba přístroje 12%. To je na žalobu za krádání.

0/0
7.3.2008 6:19

Tupolánek

TO KOMANDO ČEZu MÁ 50% Z VYMOŽENÉ ČÁSTKY

TI STŘELCI NEJDŘÍV UTRHNOU PLOMBU A PAK JSOU HUSTÝ. 

                                  ;-€;-€;-€;-€;-€;-€;-€

0/0
7.3.2008 2:34

useknutahlava

Re: TO KOMANDO ČEZu MÁ 50% Z VYMOŽENÉ ČÁSTKY

Ale proč se pak odběratelé přiznávají k černému odběru, když to naaranžovalo komando?

0/0
7.3.2008 11:12

Spravedlivý

Re: Re: TO KOMANDO ČEZu MÁ 50% Z VYMOŽENÉ ČÁSTKY

Zkus si vyzkoušet sedět doma po tmě, neteče voda, netopí topení, nesvítí světlo, umývat se musíš u sousedů, navíc, pokud se "nedohodneš", vyhrožují trestním oznámením a placením milionových pokut. Pokud Tě označí, tak máš prostě smůlu, neexistuje možnost se obhájit, prostě zaplatíš nebo jsi na nejméně dva roky bez proudu.

0/0
7.3.2008 20:33

Andreejks

Topolanko Paroubkova mafia

Damy a pani. V CR plati rovnica STAT = MAFIA. Nie je na cese po dlhych rokoch tych darmozracov nasich penazi odstavit od koryta. Akosi stratili kontakt s realitou. Pametate si este na generalny strajk? Na cisty zisk CEZ, co je mimochodm len dalsie nepriame zdanovanie (celkovo prispiebate podobnym grazlom 50% svojho platu), zaplatil kazdy obyvatel CR vratane novorodencov 4 tisic Kc - za posledny rok.  Dakujem. Odstupte sudrruhovia !

0/0
6.3.2008 23:19

VláďaK

Je třeba dát najevo zlodějům,

že se lidé už nechtějí nechat okrádat od zlodějských gaunerů říkající si manažer a těch je ČEZ plný.

0/0
6.3.2008 21:37

pepouš

A divite se?

Nejdřív jsem si myslel, co ti gauneřim z ČEZu vyvádějí a pak se ke konci dočtu, kolik je to mezi našimi občany vychcánků a kradou elektřinu.  ČEZ je polostátní podnik a tak si možná někteří jeho zaměstnanci myslí, že budou suplovat polocii. Ale mezi námi: není někdy lepší řešení více přitvrdit?

Oni naši občané (někteří) dokáží pořádnou levárnu.

0/0
6.3.2008 20:04

seadoo

ty taky?

http://fincentrum.idnes.cz/diskuze.asp?iddiskuse=A060817_041414_fi_osobni_jjj&razeni=&strana=1

 

nepatrite mezi vyvolene?

0/0
6.3.2008 19:51

discuteur

kompilace?

...celý článek téměř opsaný z Respektu, který vyšel v pondělí 3.3., zmínka jen jedinká: při citaci jedné z mnoha převzatých replik aktérů kauzy... a na Radiožurnálu se hovoří o objevu idnes.cz Že by bulvarizace medií, nebo sprosté ctrl+c - ctrl+v ? Jinak kauza je samozřejmě zásadní a čím více se o ní v mediích napíše, tím lépe !

0/0
6.3.2008 19:43

pravicová lůza Klaus

Podřadní chcípáci

Vymahači dluhů, revizoři a příslušníci bezpečnostních agentur jsou podřadní chcípáci, kteří nemají žádné pravomoci.

Tuto pakáž je třeba poslat do +++++ a nebavit se s ní.

Můžou to být klidně svalovci, ale bez pravomocí. Tedy není důvod je poslouchat.

A pokud by chtěli použít násilí, tak je prostě udám.

Už jsem nahrál na mobil tři členy ochranky, jak fackovali mladého roma a díky mě tak ti ++++++ přišli o práci.

0/0
6.3.2008 19:38

krispos

Re: Podřadní chcípáci

To se musi komancum nechat ze praskace y nas udelali paradni.... gratuluji, doufam ze ses u toho udelal.

0/0
6.3.2008 20:07

useknutahlava

Re: Podřadní chcípáci

samozřejmě, že se s vymahači dluhů nemusíš bavit. kdo chce platit soudní výlohy, budiž mu to přáno.

0/0
7.3.2008 13:06

cport

ze by cenzura?

proc tento

http://zpravy.idnes.cz/inspekce-bis-odlozila-pripad-uniku-tajnych-informaci-p0b-/domaci.asp?c=A080306_154600_domaci_pei

clanek zmizel z hlavni strany idnes i z Domacich zprav? Ze by se to

nekomu nehodilo?

0/0
6.3.2008 19:13

Blbec z Xenemunde

<>

Kolikrát navštívilo už tohle černý komando kikány kvůli podezření z černého odběru energie ? Kolikrát dalo kikánovi ultimátum, ať sežene do dvaceti minut 54 tisíc, nebo jinak bude cálovat půl melounu ? Kolikrát si komando pozvala kikána v jednu v noci na pohovor ?

.

 Může mi někdo zodpovědět mé skromné otázky ?

.

ps. - moje dedukce se odvíjí od schizofrenické představy, že i někteří kikáni odebírají načerno proud ......

0/0
6.3.2008 19:08

Josefaprav

Re: <>

V tomto případě si můžeš odpovědět sám. Já jen dodám, že proti noži na krku je neprůstřelná vesta neúčinná a v jednu v noci najdou kikána v hospodě. Chodit někam, kde nenalejou, by byla diškriminácia, pánko.

0/0
6.3.2008 19:29

cekon

Tlustí kocouři bývají arogantní

ČEZ jak už tady bylo napsáno NEMÁ žádné právo nikam lézt (nebo někoho na to najímat), někoho obtěžovat, vyhrožovat. Pěkně si zákonnou cestou získá důkazy (velice jednoduché) a předá to orgánům činným v trestním řízení. To z toho důvodu, že žijeme v právním státě jestli ti to něco neříká. Doufám, že za to půjde někdo z ČEZu  bručet...aspoň na 4 ročky, však ono by se mu rozsvítilo...

0/0
6.3.2008 19:04

kiliannedory

Re: Tlustí kocouři bývají arogantní

také si myslím, že by to tak mělo v právním státě dopadnout... minimálně by to mohl odnýst ten machr z Jablonce co vybudoval tak skvělé komando ...:-©

0/0
6.3.2008 19:08

useknutahlava

Re: Tlustí kocouři bývají arogantní

Zaměstnanci ČEZu mají právo někam přijít a obtěžovat občany vymáháním dluhů stejně jako kdokoliv jiný. Nikdo tě nenutí s ČEZem jednat - když chceš platit soudní výlohy, budiž ti to přáno.

0/0
6.3.2008 23:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.