- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale vypada to, jakoby drzela v ruce uplne jinej knipl nez ten od letadla
roky sluzeb ve spitalech - ale kdyz si predstavym 39leteho kapitana 24letou kopilotku, tak se vubec nedivim, ze s to letadlo tak kolibalo
...nejvetsi borci jsou zemedelsky piloti - praskari...........tim ze litaj do 40 metru nad zemi si zadnou chybu podruhe nezvopakujou.!!
.. nejtezsi na litani je pristani..potom start a nahore pak uz neni moc co zkazit.
A tihle praskari udelaj v sezone nejmin 50 startu a pristani denne......s bocnim vetrem,utahany ,v masine kraval, vedro,nekdy i pretizeny. To jsou u me ..PILOTI.!
„Kolik už máte za sebou výsadků, poručíku?“
„38… Simulovaných.“
„Kolik máte bojových?“
„Dva… včetně tohoto.“
„Do hajzlu!!!“
brát film jako realitu ale jo ve válečném konfliktu to tak je nikdo nechce sebou zelenáče
pilotovat dopravní letadla,kamiony atd.
je uplne jedno, jestli pilotoval co-pilot, nebo pilot.
A co má být, že holce je 24 a řídí letadlo? Mě je 25 a taky lítám s Boeingem, podotýkám opravdovým, ne doma u pc. Přistání občas není žádná sranda, kor za takovýchto podmínek a před holčinou klobouk dolů. Po bitvě je každej generál a ten, co má k problému nejmíň co říct, vždycky nejvíc mluví.
Tak by to letadlo bylo přistáté ještě než bych nastartoval k odletu