Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S Airbusem ve větrné smršti přistávala mladá pilotka, kapitán až zachraňoval

Pokus o přistání airbusu v prudkém větru na hamburském letišti viděly na videu miliony lidí. Reakce pilota zabránila v sobotu v posledním okamžiku katastrofě. Teď německý deník Bild zjistil, že kapitán, který "záchranný manévr" provedl, letadlo při přistávání neřídil. Stroj měla na povel 24letá druhá pilotka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BenediktSpinoza

mozna to pristani fakt ridila

ale vypada to, jakoby drzela v ruce uplne jinej knipl nez ten od letadla:-)

0/0
6.3.2008 17:16

BenediktSpinoza

asi jsem poznamenany

roky sluzeb ve spitalech - ale kdyz si predstavym 39leteho kapitana 24letou kopilotku, tak se vubec nedivim, ze s to letadlo tak kolibalo:-)

0/0
6.3.2008 17:12

regulator

........dopravni piloti.....hm,

...nejvetsi borci jsou zemedelsky piloti - praskari...........tim ze litaj do 40 metru nad zemi si zadnou chybu podruhe nezvopakujou.!!

.. nejtezsi na litani je pristani..potom start a nahore pak uz neni moc co zkazit.

 A tihle praskari udelaj v sezone nejmin 50 startu a pristani denne......s bocnim vetrem,utahany ,v masine kraval, vedro,nekdy i pretizeny.   To jsou u me ..PILOTI.!R^R^

0/0
5.3.2008 16:58

roba21

Novináři a jejich umělé senzace

:-©

0/0
5.3.2008 12:22

barbudo

Pánové ...

... někomu se zdá, že něco dělala špatně?

0/0
5.3.2008 12:22

nonick

Jak ten mladej nezkušenej poručík z dvojky Vetřelce:

„Kolik už máte za sebou výsadků, poručíku?“

„38… Simulovaných.“

„Kolik máte bojových?“

„Dva… včetně tohoto.“

„Do hajzlu!!!“

0/0
5.3.2008 12:09

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Jak ten mladej nezkušenej poručík z dvojky Vetřelce:

brát film jako realitu ;-D;-D ale jo ve válečném konfliktu to tak je nikdo nechce sebou zelenáče ;-)

0/0
5.3.2008 12:12

nonick

Re: Re: Jak ten mladej nezkušenej poručík z dvojky Vetřelce:

No, záznam rozhovoru v pilotní kabině toho Airbusu by byl určitě taky hodně zajímavej...;-)

0/0
5.3.2008 12:18

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: Re: Jak ten mladej nezkušenej poručík z dvojky Vetře

já osobně si myslím že pilot měl reagovat mnohem dříve už při prvním poryvu emmy ale já jsem jen laik.pak by byl rozhovor možná milejší  ale nemyslím si že ji nadával  že je kráva či něco podobného.

0/0
5.3.2008 12:21

barbudo

Re: Re: Re: Re: Jak ten mladej nezkušenej poručík z dvojky Vetře

... při kterém poryvu?

0/0
5.3.2008 12:24

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: Re: Re: Re: Jak ten mladej nezkušenej poručík z dvoj

emma

0/0
5.3.2008 12:26

traktorista operator

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak ten mladej nezkušenej poručík z dvoj

poryv emma;-DR^

0/0
5.3.2008 12:29

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak ten mladej nezkušenej poručí

zdá se ti že tam má býti měkké i ? a pak emma nefouká nonstop tak jsem to napsal tak jak napsal

0/0
5.3.2008 12:32

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak ten mladej nezkušenej poručí

... a Vy jste viděl to video?

0/0
5.3.2008 12:33

mandrake

Re: Re: Re: Re: Jak ten mladej nezkušenej poručík z dvojky Vetře

Všechno se řídí předpisy .. to že žádný letadlo nespadlo svědčí o tom že sou dobře nastavený.. Ten poryv moh přít dřív , později nebo třeba i při opakovánem přistání a vsadil bych se že si navzájem nic nevyčítali R^

0/0
5.3.2008 12:34

mandrake

Re: Re: Re: Re: Re: Jak ten mladej nezkušenej poručík z dvojky Vetře

jo a ještě logicky ten náraz větru nejde předvídat .. de ho očekávat a myslim že oni ho očekávli a proto se nic nestalo. Senzace je to protože to spotéři nafotili.Novinaři se podivali na fotku a video a udělaj závěr.. tu fotku sem viděl dřív než vůbec byl nějákej článek

0/0
5.3.2008 12:39

dislektik-idnes si na mě zasedla

je dobře že jsou některé ženy tak odvážné že dokáží

pilotovat dopravní letadla,kamiony atd.R^R^

0/0
5.3.2008 11:33

yetti_z_hor

je to fuk

je uplne jedno, jestli pilotoval co-pilot, nebo pilot.

0/0
5.3.2008 11:18

Bouše

Re: je to fuk

Nebo jestli pilot kopuloval s pilotkou ;-D

0/0
5.3.2008 11:21

Stary Bruna

A co jako?

A co má být, že holce je 24 a řídí letadlo? Mě je 25 a taky lítám s Boeingem, podotýkám opravdovým, ne doma u pc. Přistání občas není žádná sranda, kor za takovýchto podmínek a před holčinou klobouk dolů. Po bitvě je každej generál a ten, co má k problému nejmíň co říct, vždycky nejvíc mluví.

0/0
5.3.2008 10:59

Monstrum Anonymič Anonymov

Re: A co jako?

starý Brůna řídí letadlo ? 8-o

http://www.youtube.com/watch?v=ImVgtl_mZn0

0/0
5.3.2008 11:00

Stary Bruna

Re: Re: A co jako?

Ano, být neklidný a divně se kývat už mě tolik nebavilo ;-D

0/0
5.3.2008 11:07

regulator

Re: A co jako?

......litas jako pasazer ..vid ??:-)

0/0
5.3.2008 16:30

Monstrum Anonymič Anonymov

Kdybych přistával Já

Tak by to letadlo bylo přistáté ještě než bych nastartoval k odletu :-P

0/0
5.3.2008 10:57

Bonelord

Senzace za kazdou cenu!

To pristani v danych podminkach probehlo vcelku normalne. Uplne absurdni jsou ruzne zavery a nazory novinaru, kteri neumeji poradne ridit ani auto. Pristani v silnem narazovem  bocnim vetru je proste narocne. Uplne absurdni jsou pindy o tom, ze chybne pristavali sikmo na osu drahy. Ten pitomec co to na Novinkach napsal zjevne o vylucovani snosu vetrem vubec nic nevi.(Y)

0/0
5.3.2008 10:31

Bouše

Re: Senzace za kazdou cenu!

Otázka je, zda v daném případě nebylo rozumnější zvednout letadlo dříve, než došlo ke kontaktu s přistávací dráhou, to ovšem ať posoudí povolaní.  Jinak to přistání podle mne rozhodně neproběhlo  n o r m á l n ě  - stačilo, aby si tím křídlem "štrejchli"  o něco více a mohl to být další případ do statistiky leteckých neštěstí. :-P

0/0
5.3.2008 11:02

mmkk

Re: Re: Senzace za kazdou cenu!

A tys nikdy nevybral při jízdě autem něco jen velmi těsně? Tak, že kdyby to bylo o trochu víc, mohlo to být ve statistice dopravních nehod, zranění a ... ;-)

0/0
5.3.2008 11:11

Bouše

Re: Re: Re: Senzace za kazdou cenu!

Proč myslíš, že se právě toto přistání objevilo v médiích? Pro jeho fádnost ? :-)

0/0
5.3.2008 11:20

mpes

Re: Re: Re: Re: Senzace za kazdou cenu!

protože ho někdo natočil a prodal médiím. Kdyby to nikdo nenatočil a neprodal, tak bys o tom nevěděl...

0/0
5.3.2008 12:39

Bonelord

Re: Re: Senzace za kazdou cenu!

Pravil kosmonaut Bouse.;-)

0/0
5.3.2008 11:14

Bouše

Re: Re: Re: Senzace za kazdou cenu!

Proč myslíš, že tam mám dovětek "to ať posoudí povolaní" ? :-)

0/0
5.3.2008 11:18

BBarret

Re: Re: Re: Re: Senzace za kazdou cenu!

Kdo se bojí,kaká v síni.:-)

0/0
5.3.2008 11:28

pats3

Re: Re: Senzace za kazdou cenu!

Pokud se na video podíváte pořádně, tak po celou dobu přistávacího manévru do okamžiku dotyku podvozku byl manévr v tak silném poryvu excelentní a klobouk dolů před pilotem - resp. pilotkou. Při stáčení nosu do osy dráhy došlo k naklopení trupu na levé křídlo. To mohl způsobit náhlý silnější poryv větru. Pokud si stoupnete do větru, tak nikdy nefouká zcela konstantně. Kdo sloužil u letectva, tak ví, že boční vítr do určité rychlosti se normálně zvládal. Pokud se jednalo o nárazový silný vítr, létání se přerušilo (opět záleželo na podmínkách). Osobně jsem zažil na palubě An-26 přistávání při silném bočním větru v Belgii a byl to docela adrenalinový zážitek. Takže všem kdo tomu nerozumí a nelítají bych radil ubrat na kritice. Podotýkám, že nejsem pilot.

0/0
5.3.2008 13:19

Wes Parmalee

!!!

Možná se dožijeme doby, kdy budou pilotovat delfíni, šimpanzové...

0/0
5.3.2008 9:57

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: !!!

ty ses už dočkal řídíš auto a podle reakcí na článek tipuji že tvůj intelekt bude někde těsně pod opičím !!

0/0
5.3.2008 10:00

Wes Parmalee

Re: Re: !!!

Ten tvůj nebude o moc vyšší...

0/0
5.3.2008 10:03

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Re: Re: !!!

mi stačí že je nad opičím

0/0
5.3.2008 11:09

Bonelord

Re: Re: !!!

;-D

0/0
5.3.2008 10:24

kOBLICH

Re: !!!

Zatím, jak se zdá, si krátí dlouhou chvíli psaním do internetových diskusí :-)

0/0
5.3.2008 10:06

Wes Parmalee

Re: Re: !!!

Já teď zapnul autopilota a tak mám času dost...

0/0
5.3.2008 10:08

Bouše

Re: Re: !!!

Jé, to je krásný nick! S tím bys mohl figurovat ve vyjmenovaných slovech po "ch": dochtor, trachtor, necht, koblich ;-D ;-D ;-D

0/0
5.3.2008 10:16

BBarret

Re: Re: Re: !!!

;-D;-D;-D ještě je Holzknecht a recht

0/0
5.3.2008 10:56

DaveQStone2

njn

Bild uvaril z hov*a gulas a iDnes nam ho tu serviruje.

Prosim vic clanku o "zajimavostech" z Bildu , Blesku , Aha apod  ....  :-©

0/0
5.3.2008 9:57

Huffnaggelův duch

Re: njn

souhlas...iDnes nemá dlouhodobě o čem psát, viz.stupidní přílohy v tištěné verzi.

0/0
5.3.2008 10:07

Bonelord

Re: njn

R^;-)

0/0
5.3.2008 10:25

mandrake

to už neni možný

Hele ste blbečkové... možná sem jen kluk , ale o lítání něco vim . Prostě vám nedojde že by to podfouklo i kapitána? tohle neni crosswind ale vichřice ...65 tun se najednou hnulo o 40 metrů . Letadlo přistávalo vyžší rychlostí a kapitán měl v případě maléru ruku na plynu .. letadlo to podfouklo ( fyziku neobelstíš) tak to vokouřil a voba to tahali nahoru tomu se říká týmová práce kdyby přistával on a něco by se přihodilo najednou by naní byl ohromnej tlak v krizový situaci tohle neni plavání ( a i zkušenej plavec se někdy utopí) ... paka poroučej větru dešti a maj odpovědnost tak možná za stupidní příspěvekRv ble (Y)

0/0
5.3.2008 9:53

_m-

Re: to už neni možný

:-)R^

0/0
5.3.2008 9:54

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: to už neni možný

R^R^

0/0
5.3.2008 9:54

Bonelord

Re: to už neni možný

R^;-)

0/0
5.3.2008 10:25

mpes

Re: to už neni možný

všechno jasný, akorát nerozumím tomu "voba to tahali nahoru" - zcela bez ironie bych bral nějaký detailnější vysvětlení...

0/0
5.3.2008 12:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.