Diskuze

Reportér iDNES.cz: Moskvany zajímají spíš nákupy než politika

Nedělní volby ruského prezidenta dopadly přesně tak, jak se čekalo. Vyhrál Putinův "vyvolený" Dmitrij Medveděv, dokonce téměř stejným počtem hlasů, jaký mu přisuzovaly průzkumy. Dění sledoval v Moskvě reportér iDNES.cz Tomáš Havlín. "Ruská veřejnost je fázi politické hibernace," řekl v on-line rozhovoru. Rusové se podle něj zajímají víc o nové řady mobilů než o volbu šéfa Kremlu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PetroleumLampoIdorablo

5. 3. 2008 10:05
Otázka: A tá osobnost bude odpovídat kdy?

0 0
možnosti

_m-

5. 3. 2008 9:56
Dobře dělají

0 0
možnosti

PetroleumLampoIdorablo

5. 3. 2008 9:54
Co sdělil "nezávislý" "redaktor":

1. 6e ho zajímali jenom názory vybrané skupiny obyvatelstva

2. že o volbách kolují historky, že i sám dokáže přidat historku

3. že vlastně toho moc o celé situaci neví, skoro jakoby tam ani nebyl jako novinář

4.že vlastně ani nesleduje, co píši a jak píši jiní, včetně českých médií a že nemá názor na objektivitu a realitu, neb má všeobecnou direktívu spojených servrů MAFRA

5.že příště bude vystupovat třeba pod krytím filiálky Člověk tristní

0 0
možnosti

PetroleumLampoIdorablo

5. 3. 2008 9:22
Rusové se podle něj zajímají víc o nové řady mobilů než o vo

a všechny starosti opět nechali vyžrat čechům, parchanti!

Dokonce i celá Evropa se tváří jakoby nic.

Ale my víme svoje! ...teda bylo nám řečeno, co si o tom máme myslet a my si to berem vskutku vážně, ale brali bychom to i upřímně, kdyby tohle slovo nám Gross nezabil.

Zase je to všechno na nás! Ostatně, jako vždycky.

0 0
možnosti

pečlivý čtenář

4. 3. 2008 23:16
Volby byly demokratické

Nutit občany volit, tedy povinné volby je zcela demokratické. Dokonce je to i státotvorné a myslím, že by měli být volby povinné(jinak by hrozila pokuta). Donutilo by to totiž lidi nést zodpovědnost za svoji volbu, volba by byla nezpochybnitelná a navíc by se lidé o politiku i více zajímali.

Mimochodem, nezpochybnil to ani náš ÚS, když prohlásil, že se sdružení Mostečané Mostu

ničeho nedopustilo, když lidi nutilo volit finančními pobídkami.

Naopak nutit občany volit specifického kandidáta/kandidátku jako je v ČR bežné u malých podnikatelů, kdy nutí své zaměstnance pod pohrůžkou ztráty zaměstnání volit ODS, je zcela nepřípustné. A myslím si, že se tyto excesy v rusku právě hlídají, kvůli možnému zenužití západní propagandou.

0 0
možnosti

PetroleumLampoIdorablo

5. 3. 2008 9:31
Re: Volby byly demokratické

občané stejně nesou odpovědnost, i když nevolí. resp. snášejí důsledky bez ohledu na to, jestli volí nebo nevolí. neúčasti nebo účasti jenom volí formu následků, případně jejich intenzitu.

O politiku se v čr v průměru zajímá víc lidí, než v jiných státech Európy. zejména o tú část marginální, umělých virtuálních problémů. O tú kecálistickou část bez vlastního angažmá. Maximálně kecy na idnes (bez ohledu na stranícke fandění).

Neumím si představit, že bych volil někoho nadirigovaného. Slíbit můžu co chci, co jsem volil nikdo nezjistí. A ty peníze bych vzal jenom už jenom z princípu: protože hlupáky s penězi a moci je potřeba odrbat.

0 0
možnosti

Júlinek šíšal

4. 3. 2008 20:23
EU

Spotřeba plynu v EU se o ruské dodávky opírá ze čtvrtiny.   :-)

0 0
možnosti

PetroleumLampoIdorablo

5. 3. 2008 9:24
Re: EU

v rámci vyšších zisků ale ČR skoro 100 %.

0 0
možnosti

Montaigne

4. 3. 2008 16:30
Spíš nákupy než volby

takže jako kdekoliv jinde ve světě:-)

0 0
možnosti

agnofon

4. 3. 2008 16:55
Re: Spíš nákupy než volby

ano ale je v tom rozdil kdyz vyhraje spravna strana tak lide davaji najevo svuj souhlas s konzumem kdyz spatna tak lide svou nizkou ucasti davaji najevo nesouhlas;-D

0 0
možnosti

bezik

4. 3. 2008 16:28
Co se vám nelíbí?

To,že Rusové znovu zvedají hlavu jako hrdý národ?To,že Putin sjednotil Rusko a začal jít po krku zlodějům a lumpům?Po desetiletích bolševického marasmu je jen dobré,že se Rusové opět postavili rovně.R^

0 0
možnosti

agnofon

4. 3. 2008 16:29
Re: Co se vám nelíbí?

neocons chteli ruskou ropu dostali pres prsty a ted kvici:-)

0 0
možnosti

Rudolff

4. 3. 2008 16:21
Že nepřipustili kandidáta s falešnými podpisy je nefér?

A takovéhle argumenty jsou fér?

Nejsem rusofil ale z takového tendenčního článku je mi ...:-©

0 0
možnosti

agnofon

4. 3. 2008 16:23
Re: Že nepřipustili kandidáta s falešnými podpisy je nefér?

at si proamericti pisalci kvakaji co chteji putin to ma pevne v ruce:-)R^

0 0
možnosti

Pontius_PiIatus

4. 3. 2008 16:17
kdyz se maji lidi dobre, politika je nezajima

;-)

0 0
možnosti