Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pochod radikálů Plzní přijde policii na 10 milionů

K deseti milionům korun se vyšplhají náklady na policejní manévry během sobotního pochodu radikálů Plzní. Jednalo se o jednu z největších policejních akcí od zasedání Mezinárodního měnového fondu a NATO v Praze. Na dvě stovky radikálů dohlíželo patnáct set policistů a 160 strážníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zubataskosouprodebilacenzora

Pochod radikálů Plzní přijde policii na 10 milionů

Holt kazdy spas neco stoji. Takova uz je demokracie. Svestky by ale stejne museli trenovat na nekom a z komacu maj strach, tak holt hlidaly jedny radikaly. Ted zase budou brzo opatroavt jiny, cerveny radikaly na Letne. Nevi nahodou nekdo co ten spas stoji. Nebo to maji svestky jako clenskou povinnost hlidat Maticku Stranu a jeji rude cvoky?:-P;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
4.3.2008 6:24

Železobetonová Krysa

http://www.youtube.com/watch?v=ypNGVMdi_lM

:-P;-D

0/0
3.3.2008 23:00

iso

Dotaz.

A co rudí radikálové? Desetkrát horší jak fašismus.;-O

0/0
3.3.2008 22:42

kolacos

plzen si asi vzala priklad z ruska

kde maji tezkoodenci pocetni vyhodu 10 : 1 ;-D;-D;-D

0/0
3.3.2008 18:45

kolacos

hm policie si za to muze sama

opatreni byla vice nez prehnana, to skoro vypadao ze se tam asi chysta ozbrojeny prevrat ci co , ze tam meli i OT , proste svestky no zase to posr//ali jako obvykle;-D;-D;-D

0/0
3.3.2008 18:29

natelius

Re: hm policie si za to muze sama

Ve vládě sedí Káča s Džamilou, co jsi čekal jiného? Však on ale každý, kdo zná situaci, dobře ví, že náckové by se násilí nedopustili. Kdyby policie neudělala pořádný kordon, "antifašisti" by vyprovokovali násilí a policajti by jim museli udělat bebíčko. Takhle navíc můžou s pomocí spřátelených médií tvrdit, že náckové způsobili škodu 10 miliónů korun, ale pravda je samozřejmě zcela jiná.

0/0
3.3.2008 21:36

regulator

.........a co voni maj vlastne ...........?

....ti zli radikalove v programu...????..no jako ve svem programu....ve sve strane, stranickem programu.....????..........kdyby me to mohl nekdo par slovy nastinit...............dekuju .:-)

0/0
3.3.2008 18:28

kolacos

Re: .........a co voni maj vlastne ...........?

modra sance ;-D;-D;-DR^

0/0
3.3.2008 18:29

regulator

....me hlavne chybi jejich projev ve vsech novinach..

...abych si ho mohl precist a utvorit si vlastni .......VLASTNI nazor..!!

...vono co kdyby v nem bylo treba neco co by zaujalo vidte..???

0/0
3.3.2008 18:09

pasik00

Re: ....me hlavne chybi jejich projev ve vsech novinach..

koukni na www.delnickastrana.cz myslim ze tam je projev t. vandase

0/0
3.3.2008 19:17

papazian

Snížil bych platy poslancům, pokud nezmění zákony,

aby se takto nemuselo kvůli fašistům plýtvat našimi penězi.

0/0
3.3.2008 17:14

ferdapytlik

Re: Snížil bych platy poslancům, pokud nezmění zákony,

To není žádné plýtvání ..................... " škola hrou " ................... Policie si v reálu procvičuje zásah proti extremistům, vč. nasazaní vrtulníku, a pod.       .............. ono je úplně něco jiného to cvičit na cvičáku proti svým kolegům, nebo reálně přímo v ulicích města.

Až bude jednou poutřeba, aby zasáhli proti skutečnému ohrožení, tak jim to půjde úplně samo   ;-)

0/0
3.3.2008 18:15

Železobetonová Krysa

Re: Re: Snížil bych platy poslancům, pokud nezmění zákony,

Jo to určitě, až jednou bude potřeba tak zase nebudou na benzín nebo tak něco....... ;-DR^

0/0
3.3.2008 22:46

zubataskosouprodebilacenzora

Re: Re: Snížil bych platy poslancům, pokud nezmění zákony,

Tak tak moudre hovoris.R^:-)

0/0
4.3.2008 6:27

kolacos

Re: Snížil bych platy poslancům, pokud nezmění zákony,

uvedom si ze si za to policie muze sama , co asi tak cekala?? ozbrojeny prevrat ?;-D;-D;-D

0/0
3.3.2008 18:32

Radek1979

tak nevím

mám puštěný zprávy na nově a poslouchám jak má policie strach z nějakýho fotbalovýho utkání které bude.... takže další vyhozený peníze daňových poplatníků. Kupodivu letos ne poprvé, ale to pánům policajtům nevadí?8-o

0/0
3.3.2008 17:13

u.boat

Škoda peněz...

..i každý rány která padne vedle. Měli je nechat zmátit áčkama, to by bylo zadarmo. Jen by někdo musel umejt chodník...

0/0
3.3.2008 17:08

kolacos

Re: Škoda peněz...

no to by musel , nekdo by pak ty smradlave ackare musel sesbirat z chodniku ;-D;-D;-D

0/0
3.3.2008 18:33

MiBo13

Neplaťme jen jednostranně!

Někdo "hajluje" jiný mává rudou vlajkou se srpem a kladivem. Jedni stojí 10mil druzí jsou nepovšimnuti. Spravedlnost v ČR??? Asi jen tak nebude! Kdž Je někde slyšet internacionála je vše OK že?!!! Nelíbí se mi ani jedno! ale hlavně že na jednu stranu která napáchal mnoho zločinů se svítí a druhá nám vládne ale pozor kdo si dovolí dostane přes prsty ! Soudruh je pořád všude! Tak demokracie bude jen na západě?

0/0
3.3.2008 17:06

čekuláda

Když chcete demokracii, tak plaťte !

R^ Nebo jí udělejte jen pro někoho, vždyť vám k tomu moc nechybí.:-P

0/0
3.3.2008 17:03

Baud

1500 + 160 =1660 : 200 = 8,3 policajta na 1 skina

Není chyba na straně plzeňského primátora? Nedělá reklamu zdarma radikálům? Nechal bych to zaplatit jemu, ale ze svého, ne z obecního rozpočtu. A to tam měli ještě lítat dva vrtulníky, nedej bože aby se nad Plzní srazily, to by byly výdaje ještě vyšší.

0/0
3.3.2008 16:49

oprudil

Hysterická reakce plzeňského magistrátu

a přiblblé policie ! Nic jiného !! 

0/0
3.3.2008 16:43

Hujajá

Re: Hysterická reakce plzeňského magistrátu

Správně. Policie nechránila demokracii, ale eskortovala lidi jiného názoru.

0/0
3.3.2008 17:09

Lukers

Kdo to zaplati?

Tak si vemte jinou situaci:

Poradate koncert, je jedno pro kolik lidi. Dojde ke svobodnemu sdruzeni lidi, majici stejny nazor (v tomto pripade na muziku). Vite, ze muze dojit k ruznym situacim-potrebujete ochranku. Kdo ji plati? PORADATEL. A je to jeho povinnosti, aby zajistil bezpecnost. Takze v pripade fotbalovych zapasu, ji ma platit klub a jelikoz nechce vydavat velike penize na tuto polozku, nebude lidi, kteri porusuji navstevni rad poustet dovnitr. Coz se uz deje...A stejne by to melo byt i pri zajisteni ochranky pri shromazdeni at uz neonacistu, ackaru...kohokoliv. Takze poradatel akce, pokud je akce oficialni, (jinak je nepovolena) ma bezpecnost zajistit a ZAPLATIT poradatel. Pokud jeho ochranka nezvladne situaci a bude treba zasah policie, at si vyjezd pekne zaplati. Na nazor ma kazdy pravo, i jeho propagaci, ale aby ostatni lide za to platili (v podobe vyloh policie ze statni kasy), dokonce kdyz se ani s nazorem neshoduji je neunosne.

0/0
3.3.2008 16:32

qfp

Re: Kdo to zaplati?

Lze jen souhlasit,potíž je ale v tom,že toho nejde docílit...Stručný,jasný výstižný-tak by to mělo být i v zákonech.

0/0
3.3.2008 16:38

rapon

Re: Kdo to zaplati?

Souhlas, souhlas a zase jen souhlas...

0/0
3.3.2008 16:41

Z-S

Re: Kdo to zaplati?

Aha, takze poradatel si muze privest vlastni vodni delo a transportery a nepovolenou demostraci anarchistu a spol, hazejici na ucastniky povolene demostrace jablka a lahve pekne rozmaznou na fasadu synagogy?

Ja myslim ze na to by se demostrujici z te legalni demostrace radi slozili :)

0/0
3.3.2008 16:49

Lukers

Re: Re: Kdo to zaplati?

Neprehanejme,

a Vy si myslite, ze poradatele na jinych akcich vozi dela? Nikoliv, ale kdyz dojde k problemum, je zde zasah policie, a jelikoz poradatel nebyl schopen zajistit bezpecnost, plynou mu z toho dalsi povinnosti.

0/0
3.3.2008 17:12

Z-S

Re: Re: Re: Kdo to zaplati?

Po poradatelich na jinych akci nikdo nezada aby chranili ucastniky akce vuci kriminalni cinnosti osob zvenci...

Poradatel si ma zodpovidat za chovani svych ovecek, na vse ostatni tu ma byt  policie.

0/0
3.3.2008 19:57

Pan Navratil

Re: Kdo to zaplati?

To máte ale velmi pomotané. Stát garantuje svobodu shromažďovnání, nikoliv svobodu koncertů nebo fotbalu. A pokud je nebezpečí, že by někdo mohl být na tomto právu krácen, tak musí stát zajistit, aby se tak nestalo. Já s tím nemám problém...

0/0
3.3.2008 17:17

qfp

Re: Re: Kdo to zaplati?

Ty garance jsou jak píšete,ale v první řadě jde o peníze,ze státního rozpočtu,a když někdo zauvažuje i o sportu souvislosti zde určitě jsou.Svoboda jednoho končí tam,kde začíná svoboda jiného,no pokud se jedná o prachy je demo v pr....,tak to zde chodí.

0/0
3.3.2008 18:21

odborar

Vůbec to nechápu...

Tak zaprvé policejní ochranu bych naúčtoval organizátorům pochodu! Za druhé pokud by nezaplatili, příště bych je nechal bez regulace, ať je pořádně zmlátí, alespoň by byl dříve jejich konec. Jako daňový poplatník jsem konsternován, když policie nechce asistovat při dopravních nehodách, ale každému nýmantovi při pochodech dělá ochranu, kterou musíme všichni platit. Okamžitě bych to zarazil. Ať se občané s nácky vypořádají sami, když budou chtít. Pak by nedělali hrdinská gesta, když ví, že jsou za policejním kordonem.

0/0
3.3.2008 16:30

qfp

Pochod přijde policii...

Zase další nepřesné informace již v názvu,ne policii ,zaplatí to každý jeden z nás,je to nutné,tak by měl dotaz stát...

0/0
3.3.2008 16:21

Pomicek

jednoduche reseni

At policie vyhlasi ze pripadne vytrznosti mezi obema stranami - jak antifa tak nackove nebude regulovat, a zaroven ze je nikdo nebude osetrovat zadarmo. A bude po par akcich pokoj.

0/0
3.3.2008 15:56

Radek1979

a o co de

náckové se jednou za rok projdou ulicí a je z toho oheň na střeše, ale podívejme se jinam.

Existuje tady pár vypatlanců co se po trávě honěj za balónem. Kvůli těmhle blbům, se taky uskutečňují policejní mavévry, je jich podstatně víc (těch policejních mavévrů), jsou věčí, platíme je taky z daní. Nehledě na to že při čutálistickejch utkáních se ničí stadiony, ulice, vlaky... a to je v pořádku? Nad tím se nikdo nepozastanuje? 8-o

V diskuzi se lidi rozčilujou že by to měli platit náckové, starosta města.... Proč tyhle neskutečný výdaje za to že si pár blbů hodinku a půl běhá po trávě nezacvakají oni, kluby, fanoušci...? Tenhle mafiáncej spolek by se měl zakázat, tolik zbytečnejch mrtvejch a zničenejch věcí kvůli tomu. Ve světě nám to dělá ostudu... 

Víc mě štvou vyhozený prachy za čutanou než za ty nácky. Tím nechci nácky obhajovat, jde mi oprincip.

0/0
3.3.2008 15:54

Pomicek

Re: a o co de

taky to ted bude platit klub, policie uz tam nebude. A to je jedine dobre

0/0
3.3.2008 15:58

Z-S

Re: Re: a o co de

To tezko - maximalne tak uvnitr stadionu ...

0/0
3.3.2008 16:15

vver440

10 mega

tak ať se pak švestky nedivěj, že nemaj prachy. Počítám, že najmout na to bezpečnstní agenturu, tak to vyjde ani ne na polovic:-)

0/0
3.3.2008 15:52

Mak1

10 mega na 250 radikálů ?

to je 40 000 na jednoho

Nebylo by lepší mabídnout každýmu z nich 20 000, když se na to vy (Y) ???

Přišlo by to o polovinu levnějc .....

0/0
3.3.2008 15:33

ou_Jo

Za měsíc si náckové vymyslí pochod...

...někde jinde a stát příjde takhle "zu grunt"! :-©

0/0
3.3.2008 15:30

Pan Navratil

---

Dovolil bych si upozornit, že policejní asistence nebyla nápadem "nácků," ale policejního vedení.

0/0
3.3.2008 15:45

ou_Jo

Re: ---

...Vaší "geniální replice" nějak nerozumím - na shromáždění nejrůznějších řvounů a jiné sebranky stát musí reagovat!Rv

0/0
3.3.2008 15:48

dodad

Re: Re: ---

Ale mel by reagovat adekvatne. Nevyhazoat penize oknem timhle zpusobem. Stacila by ctvrtina nasazenych policistu, mozna mene.

0/0
3.3.2008 16:03

Charles Boner

Re: Re: Re: ---

Vy jste tam byl?

0/0
3.3.2008 16:11

ou_Jo

Re: Re: Re: ---

...co znamená v tomto případě "...adekvátně..." ?:-©

0/0
3.3.2008 16:26

Charles Boner

.

Měl by to zaplatit starosta Plzně III(?), který tu nacistickou provokaci povolil.

0/0
3.3.2008 15:30

bily.trpaslik

Re: .

Jakou provokaci? Jediní kdo chtěl provokovat, byli levičáci...

Pokud narážíš na nějaký židovský svátek, tak kdybys viděl jejich kalendář, nemohl bys ani vyjít na ulici, aby ses nepřiblížil nějakému významnému datu...

0/0
3.3.2008 15:42

Charles Boner

Re: Re: .

To jsou cancy. Proč by jinak pochodovali kolem synygogy? To je přece jasná provokace a výhrůžka. Kromě toho posledně se nejednalo o žádný svátek, ale o výročí prvních transportů plzeňských Židů do koncentráku - a že je to provokace, to by přece došlo i polovičnímu blbovi.

0/0
3.3.2008 16:10

José Antonio

Re: Re: Re: .

Viděl jsi mapu Plzně? Můžeš mi říct, kudy měl ten průvod jít, aby se oběma plzeňským synagogám vyhnul?

A tomu, že se datum shodovalo s nějakým transportem Židů z Plzně pouze náhodou (a navíc jen přibližně), bych docela věřil; ono na každý den v kalendáři plus mínus víkend nějaké to výročí připadá. Jak by taky ne, při stáří Starého zákona... 

0/0
3.3.2008 16:19

rapon

Re: Re: Re: Re: .

A proč ten pochod nedělají jinde, kde nejsou synagogy? A co má prosím tě Starý zákon společného s transportem v novodobých dějinách??? Právě tohle je ta magoří demagogie...

... a hlavně je fakt hnus, že nás všechny co s tím nemají nic společného nebo to aspoň morálně odsuzují to stojí zbytečné peníze.

0/0
3.3.2008 16:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.