Diskuze

I Topolánek má své (lepší) dny

Delší dobu jsem měl na Mirka Topolánka spadeno. Ze tří důvodů: Je zarážející, jak jeho vláda nedokáže vysvětlit ani dobré věci, které dělá. Také kvůli jeho nedůvěřivosti, protože komunikace s ním je pak složitá. A některé expresivní výrazivo si v poslední době mohl skutečně odpustit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

Karel Pipin

5. 3. 2008 22:02
Já to vidím tak :

Buchert se už nemohl dívat, co jeho modla vyvádí - ¨průser za průser s eleganci dobytka IV. cenové skupiny. Myrda ukazuje, že je totální asociál, který kašle na každého, kdo mu stojí v cestě - demokracie či totalita.

No a Buchert asi cítil velkou potřebu tomu gaunerskému troubovi a bojovníkovi za správné hodnoty hodit lano.

Novinář, který souhlasí s pořezáváním bezbranných obětí ve jménu správné ideologie nepatři do tzv. seriozních novin, ale má psat chvalopisy či naopak hanopisy na sekretariátech extremních stran.

0 0
možnosti
PR

hairyfairy

4. 3. 2008 9:32
S většinou bodů

v článku taky souhlasím. Jiný pohled mám na víza a základny. V čem má autor článku stoprocentní pravdu je nevhodný způsob premiérovy komunikace. Jednak používání hrubých výrazů, jednak neschopnost prodat výsledky práce, jednak nevhodné vytváření mediálního obrazu.

0 0
možnosti
KS

Harry_sportsman

3. 3. 2008 15:45
Co se týče těch lepších a horších dnů,

myslím, že pan Buchert měl při psaní tohoto článku jednoznačně den horší.  Nedovedu si totiž jinak vysvětlit, že autor, který většinou píše poměrně dobře a na poměry MF Dnes i vcelku objektivně, pominul několik základních faktů:

1) Každému nezaslepenému občanovi musí být jasné, že zrušení víz (pokud se to vůbec zrušením dá nazvat) je jen úplatek, který (možná) dostaneme od Američanů výměnou za umístění radaru.

2) Ten, kdo odmítá radar, nemusí být pacifistou ani antiameričanem, jak se nám to snaží pan Buchert namluvit, ale reálně uvažující člověk, kterému je jasné, že radar by nepřispěl k lepší ochraně naší země, nýbrž naopak k zostření mezinárodní situace.

3) Bratři Mašínové nebyli žádní hrdinní bojovníci proti komunismu. Při svém útěku na Západ zastřeli zbytečně minimálně 2 obyčejné občany a není mi známo, že by později nějakým způsobem podporovali ty, kteří zde proti komunismu skutečně bojovali. Proto si žádné vyznamenání nezaslouží.

0 0
možnosti
MH

Helena1

3. 3. 2008 16:01
Re: Co se týče těch lepších a horších dnů,

R^

0 0
možnosti
OU

3. 3. 2008 11:18
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MH

Helena1

3. 3. 2008 16:02
Re: ....

já ne

0 0
možnosti
P

PetroleumLampoIdorablo

3. 3. 2008 10:50
Delší dobu jsem měl na Mirka Topolánka spadeno.

Sakra! To měl ale štěstí !

0 0
možnosti
RR

rezjir

3. 3. 2008 7:38
Otázka nezní, zda

¨

1) Únor 1948 nebyl zlo, otázka zní, zda to nebylo nejmenší zlo v situaci, kdy Churchill vyhrožoval SSSR a jeho  použitím atomové bomby.Není lepší být rudý než mrtvý?

  Když si k tomu připočteme,že demokraté postupovali nešikovně a nekoordinově a že mládež a kulturní elity jak z měst, tak z venkova (bývalí agrární voliči) šli s komunisty a někdy i před nimi, tak se nelze divit, že není možné nepřipustit, že se nejednalo o největší dobro, tj. ústavní způsob převzeti vládní moci umožnil sametovost revoluce v r.1989.

2) zda americký radar a antirakety mít či nemít na našem území, otázka zní, zda je to v souladu s českou ústavou, která dovoloje mít zde obranné zařízení plně začleněné do architektury NATO. Pokud tento problém obejdeme, stáváme se nedemokratickým agresivním státem, jehož existence s se bude opírat toliko o vojenskou sílu. 

A to by pana Bucherta mělo zajímat, než to zda má Topolánek lepší dny. Nemá, protože dosud neodpověděl jak on, tak Buchert na výše uvedené problémy.  

0 0
možnosti
JB

traktorista operator

3. 3. 2008 7:47
Re: Otázka nezní, zda

mas to dlouhy jak uvodnik v RP;-D

0 0
možnosti
JK

babacek

3. 3. 2008 6:38
I já chválím.

Takže chválím Mirka Topolánka za to, že odstartoval medailí pro bratry Mašínovy veledůležitou diskusi o legalizaci třetího odboje.R^

Chválím ho za to, že naprosto jasně v době 60. výročí únorového puče z roku 1948 označil komunismus jako zlo.R^

Chválím Topolánka a velkou část vlády za to, že dokážou plavat v případě radarové základny proti veřejnému proudu, který nás chce odplavit do moře pacifismu a antiamerikanismu.R^

Paroubek okamžitě plive jed a žluč ač sám dělá daleko větší a nebezpečnější excesy. :-©

0 0
možnosti
RR

rezjir

3. 3. 2008 7:40
Re: I já chválím.

Budeš to říkat v momentu, až ti ruská raketa zasáhne tvůj barák? Nebo jsi bezdomovec a proletář bez vlasti, takže ti to bude jedno.

0 0
možnosti
PM

MarkusM

3. 3. 2008 3:30
Topolánek je konečně svěží vánek v politice.

Svěží vánek mezi bandou vykuků.

Ty jeho tzv. úlety jsou nepodstatné drobnosti, kterými upouští páru, ale které ultralevičácká squadra, za vydatné asistence médií, nafukuje až do absurdna.

0 0
možnosti
P

PetroleumLampoIdorablo

3. 3. 2008 10:54
Re: Topolánek je konečně svěží vánek v politice.

fuj, to je ale svěží vánek!

0 0
možnosti
WP

Wes Parmalee

3. 3. 2008 3:23
Viliam Buchert

Slušný blábol... Rv

0 0
možnosti
PK

gcc file.c -o output -lm

3. 3. 2008 2:29
Naprosto souhlasím

V posledních dnech i mě Topolánek překvapil. Ještě zjemnit slovník a bude z něj zas ten, co chce "vyhrávat volby slušností".R^R^

0 0
možnosti