Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek riskuje nejvíc z evropských politiků, píše německý list

Německý deník Berliner Zeitung vyhlásil jednou z osobností uplynulého týdne českého premiéra Mirka Topolánka. List vycházející v německé metropoli ho označil za politika, který si v riskování libuje jako žádný jiný z jeho evropských kolegů. Topolánek komentář listu chápe jako "pozitivní zprávu".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BobbyMr

Riskuje???

;-D;-D dobrej vtip, stačí se podívat na Čunka, bere ho z5 aby nepřišel o křeslo, tamto vykřikování že se vzdá křesla když něco, to něco bylo skoro vždy jisté, to nebylo riskování, ale vypočítaný tah!

0/0
3.3.2008 10:08

BobbyMr

Re: Riskuje???

jo, a kdyby jen něco z toho náhodou pohnojil tak ho stejně sesadí Bém, tak proč nepředstírat že sem chlap s gulami, že? ;-D;-D

0/0
3.3.2008 10:41

kolemjdoucí

Topolanek po příletu ihned do Bohnic!!!!

Pan Topolánek neuhlídal vlastní sperma a prý jedná v zájmu všech občanů.. prosím vás, Bohnice pane Davide, máte tam volné jedno klecové lůžko? Bude se brzy hodit.

0/0
2.3.2008 9:02

pacers

Re: Topolanek po příletu ihned do Bohnic!!!!

Riskování?;-DArogance jako prase.

0/0
2.3.2008 9:08

freeLook

No nevim...

podle me "riskuje" jen pro to ze mu jde o kejhak... kdyby mu jen jeden risk (slozeni vlady, prezident,...)  nevysel tak uz by ho uz nekdo vymenil.. napr horlivy Bem.

Navic zapadni media jsou vetsinou politicky korektni pri vyjadrovani nazoru na cizi statni reprezentaci ... a tohle je ten pripad. kdyby slo o chvalu tak byt to bylo poznat :-)

urcite si nemyslim ze tato informace mela vyznit pozitivne... jak se mnozi snazi intepretovat.

0/0
1.3.2008 18:38

Georg56

do te doby...

nez bude mozno odvolat nejakeho politika (coz v demokratickych zemi mozne je) ,nebo az budou v Cechach politici, kteri maji v kebuli nejen svuj prospech a koryto, se nezmeni nic. Kolik se odkryje neuveritelnych skandalu a co dotycny politik? Ten se jen usmeje a rekne: "ale kdepak, ja neodstoupim"! A je vymalovano? Kdy se to muze zmenit? Podle meho, tezko rict. Snad, az bude vsechno rozkradeno a nebude uz "to" tak lakat, delat se neco jako Monarchou. Diky timto vsem Havlistum a podobnym demokratum, kteri ted premysli, jestli je ci neni mozno zrusit Komunisty, diky kterym si tito prevleceni OF ted ODS meli moznost nakrast a umoznit Korupci a tuto situace.

0/0
1.3.2008 18:31

Pontius_PiIatus

Topolanek neriskuje vubec nic

s narodem jaci jsou cesi si kazdy muze delat co chce. narodni provaz je spleten z 10 000 000 pramenu a kazdy cech taha ten svuj na jinou stranu proto jsou ve vlade zapotrebi Schwanzerbergove a Svejnarove a jina zahranicni vypomoc ;-D;-D;-D

0/0
1.3.2008 16:16

Pilát

Topolanek

je dobry premier  ;-)

0/0
1.3.2008 14:48

rudastraka

Re: Topolanek

R^

0/0
1.3.2008 15:08

Pontius_PiIatus

Re: Topolanek

Ruzene nevstaval jsi prilis brzo? ;-D;-D;-D

0/0
1.3.2008 16:17

WaxWeazle

Topolánek je PlČA

....

0/0
1.3.2008 14:03

rudastraka

Re: Topolánek je PlČA

Rv

0/0
1.3.2008 15:08

zubataskosouprodebilacenzora

Re: Topolánek je PlČA

Ja bych klidne totez rekl o tobe a vubec bych neprehanel. Naopak bych tve kvality znacne podcenil.R^:-P;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
1.3.2008 15:19

trojuhelník

Re: Topolánek je PlČA, jak zvon

to je vhodný příspěvek

0/0
1.3.2008 17:38

lig27

Buran Talman, dělá ve světě ostudu,

ne jen sobě,(to mě vadí nejníň), ale celé republice. Již nyní jsme pro Evropu, zásluhou čestného předsedy ODS, a pana peresidenta k smíchu. Korunu tomu všemu, dal náš premier  vyznamenáním pro vrahy.

0/0
1.3.2008 13:07

sokopjuk

Protislužba

Takový kec, že radar by měl být protislužbou za bezvízové cestování do USA. By mě zajímalo kolik lidí takovou super výhodu využije, že může jet do USA bez víz. Ale když musíme lézt do prdele(Y) tak ať je to tedy bez víz.

0/0
1.3.2008 12:53

slavek133

??

jaké tři čtvrtiny jsou proti radaru,ono bylo referendum nebo jak to zjistili?RADARR^R^R^

0/0
1.3.2008 10:21

Profík

Re: ??

No tak ať ho vypíšou, ne?!

0/0
1.3.2008 11:44

Vanislav

Re: Re: ??

o otazkach bezpecnosti statu se v referendu nerozhoduje. Argumentovat referendem muze jenom negramotny tupec.

0/0
1.3.2008 12:28

5alfa

Re: Re: Re: ??

A zase jen urážky... Inu nebuď, "Ty gramotný antitupče", tak nervozní, pokud předáme část našeho území jinému státu, pak referendum klidně může být. Daná základna prvotně neřeší naši bezpečnost, ale bezpečnost našich spojenců. Pouze druhotně předpokládáme, že by si to Amíci nenechali rozstřílet a že by to nějak bránili i s celou naší zemi.

Váňo, Váňuško, balistické rakety se musí sestřelovat hodně daleko před místem kam mají dopadnout. Proto USA má základnu v Gronsku a aby mohla ochránit i ji, potřebuje zase něco o pár tisíc km blíže k útočníkovi. Prahu by proti balistice chránilo zařízení minimálně někde u Košic, optimálně někde u Kyjeva... Ale tam se nic zatím stavět nebude.

Nevím tedy proč by referendum nemělo být, pokud naši zákonodárci rozhodnou, že je třeba. A obráceně, může to být i bez referenda, pokud tak zákonodárci rozhodnou. S tím tupcem bych tedy byl opatrnější. Pokud Ti tečou nervy, že by lidé v referendu základnu spíše odmítli, tak se uklidni a neztrácej nervy.

0/0
1.3.2008 14:31

Rubic

Re: ??

Nu, to mas tak, kdyz proste nekdo spatne interpretuje vysledky pruzkumu verejneho mineni, nebo nedoda kompletni informace. 3/4 obcanu proti se mi zda dost silne tvrzeni, spis tam mela byt nejaka doplnujici informace, ktera to cislo uvede do spravne roviny.

0/0
1.3.2008 11:46

rbursik

pojezdil

Co tedy doveze domu Talmanove a synovi, pohlednice za nase a sobe ostudu. Nejel on tam pronajmout tatkovi smoulovi stanek s Hotdog.

Radar nevysvětlil aje odchován vojenskou školou, zkrátka školní výlet. Má se courat světem jen VK, rozhodně ne.

Jsme štědrý a hloupý stát.

Jednat mimo EU na vlastní pěst a dělat se sebe svět se točí kolem mne, byl bych za to, kdyby nás vypakovali z EU. Nejsme požád na jeho principy zralý a prolezlý bolševikem a jeho prasárnama.

Radim B uršík

0/0
1.3.2008 10:21

BOPIK

Re: pojezdil

Jednat mimo EU na vlastní pěst a dělat se sebe svět se točí kolem mne, byl bych za to, kdyby nás vypakovali z EU.

To je reakce na Paroubka? proc to teda pises v clanku o topolovi?

0/0
1.3.2008 10:34

Doktor69

Topolánek ven!!!

0/0
1.3.2008 10:12

trinit

Ods u moci

vysledky jsou stale stejne.Utahovani opasku,balicky a nyni zdrazovani ,rekordni inflace,radar pres nesouhlas obcanu,korupce.

0/0
1.3.2008 10:08

Cislo 2

Re: Ods u moci

Dluhy se platí

0/0
1.3.2008 10:10

zubataskosouprodebilacenzora

Re: Ods u moci

Tu korupci museli definitivne obkoukat od socanu, pac to sou fakt specialisti bez konkurence.R^:-P;-D;-D;-D;-D

0/0
1.3.2008 10:11

zubataskosouprodebilacenzora

Topolánek riskuje nejvíc z evropských politiků, píše německý

To je jen dukazem toho, ze vetsina evropskych leaderu stoji za vyliz (Y) a maji strach delat vlny!!!! Ses dobrej Popolanku.R^ Go man go!!!!!R^VR^

0/0
1.3.2008 10:07

zubataskosouprodebilacenzora

Re: Topolánek riskuje nejvíc z evropských politiků, píše německý

8-ojeje chbicka se vloudila;-(Rv

Ses dobrej Topolanku.R^R^R^R^

0/0
1.3.2008 10:09

Daniel Pudil

Re: Topolánek riskuje nejvíc z evropských politiků, píše německý

Presne tak, lepsi nez drzet pusu a krok, tak jako jsme to delali za komancu a i za Havla. Presne to co Topolanek, dela i Klaus a jedine tak je to spravne, protoze jsme mala zemicka a jakmile budem drzet pusu a krok, tak si s nama kazdej vytre prdelku a zneuzije nas....R^R^R^[>-][>-][>-]

0/0
1.3.2008 10:15

pujcovnaprivesu

Modrej

šmejd

0/0
1.3.2008 9:50

Sharkee

Re: Modrej

a to modrej je vase prijmeni, nebo krestni jmeno...ani to vase druhe jmeno neni nikterak standardni

0/0
1.3.2008 10:39

Paul111

ja a zase ja

nerika vam nic drzeni tela a ruky tupola mam dojem ze to taky nekdo tak delal ;-O

0/0
1.3.2008 9:30

prasák

jasně

Jasně, Topolánek se v autě nepoutá, ruce si neumývá a jí výrobní salám. R^

0/0
1.3.2008 9:20

bývalý volič ČSSD

Za agenta StB ROKO Paroubka a směnkového manipulátora Grosse

jsem se musel stydět. Hodně moc.:-©

0/0
1.3.2008 9:18

zubataskosouprodebilacenzora

Re: Za agenta StB ROKO Paroubka a směnkového manipulátora Grosse

R^R^R^

0/0
1.3.2008 10:04

Outlook

Hawk

nezapomen na to az pujde z nejakyho duvodu proti tobe...vyjdi na namesti a vyves transparenty

hawk

0/0
1.3.2008 8:43

kozak52

a tady bych to obrátil,

 ať je to otázka politiky EU, víza , případ balkámu, atd. nemělo by vedení EU trochu přidat, ono je to  totiž tak , že velké státy EU si jedou po svém prkně a jen si chce něktrý menší stát něco vybojovat tak je to špatně, a nejde jen o víza, proč společně nezaujmou postoj k otáce balkánu, machři, raději se zabejvaj , jak má být zahnutý banán:-)

0/0
1.3.2008 8:27

babacek

Topolánek riskuje nejvíc z evropských politiků !

To je známka, že je vůdcem na svém místě! R^

Prostě chlap z gulami. R^:-P

http://www.dostfilipa.cz/    !

0/0
1.3.2008 6:53

prasák

Re: Topolánek riskuje nejvíc z evropských politiků !

Dokud všichni i s ním nevyletíme ze zatáčky. Risk je dobrý leda tak pro středně velkou firmu, která chce hodně vydělat.

0/0
1.3.2008 9:21

babacek

Re: Re: Topolánek riskuje nejvíc z evropských politiků !

Tak vystup.:-)

0/0
2.3.2008 6:18

samhowkins

Topol

sem sice volic cssd ale Topolanek se mi az na volbu prezidenta libi, neboji se jit proti lidem a to je fajn, Klaus leze narodu az do zadku, Paroubek taky a to je k :-©

0/0
1.3.2008 5:45

tasmana

Re: Topol

Tobě se líbí, že jde proti lidem ? 8-o Politik, který jde proti lidem, by měl jít do (Y).

0/0
1.3.2008 8:38

aljav

Re: Re: Topol

proti jakým ? Proti mě např.nejde ! Alespoň něco dělá, ne jako ti před ním, co ho teď jen kritizují !

0/0
1.3.2008 10:03

samhowkins

Re: Re: Topol

je videt ze politice vubec nerozumis

0/0
3.3.2008 3:52

Profík

Kriminálínek

Doufám, že po příštích volbách po té kreatuře neštěkne ani pes. Stejně je to jen Mafíkův a Kurzerův lokaj!

0/0
1.3.2008 1:07

Fidel Castro v plne sile

Re: Kriminálínek

topolánek má podplacené poslance. tudíž může "riskovat" jak chce;-D

0/0
1.3.2008 4:59

horduch

Re: Re: Kriminálínek

a z které pak  partaje jsou ti podplatitelní

0/0
1.3.2008 5:46

Profík

Re: Re: Re: Kriminálínek

Asi 3 z ČSSD a všichni z ODS.

0/0
1.3.2008 11:46

rybizek

Re: Kriminálínek

PROFIK...zase novej nick nejaky zdejsi ohrany socky:-)

0/0
1.3.2008 8:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.